Keskenmenon jälkeen plussanneet ELOKUUSSA <3

Pinkkis mä en oikeestaan ole kauhean tuskastunut vielä ollut kun tän loppuajan olen voinut niin hyvin ja öisinkin saa nukuttua. Ja mulla on vielä hommiakin tekemättä, en ole esim. pakannut sairaalakassia. Mut sit varmaan lasketunajan jälkeen saattaa alkaa päivät käymään pitkiksi.
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja kanella:
Jokohan minä uskaltaisin kurkistaa tälle puolelle? Tänään nt-ultrassa ötökkä oli 39 mm pitkä ja turvotusta 0,6 mm. Viikkoja 10+5. Tiedot siis kanella, 40 v, synnärinä NKL, km 05/08 ja ensimmäinen toivottavasti tulossa.
Kanella, valtaisan iso :heart: :hug: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :) :hug: :hug: ja kiljoona varvasta ja sormea ristissä... voi muru :)

Anteeksi :ashamed: ja tietysti onnittelut muillekin plussanneille... :headwall: mutta tää voi elämä !! :) :) :)

Mä vieläkin kurkistelen teidän jaksuja.. sinillä ja päksällä la apaut niinkuin NYT, woodoolla ja lymikselläkin pian :)

jumakeuta toi aika rientää niin hurjaa vauhtia..

aam & ansku 3,5kk :heart:
 
Päiviä. Viikonloppu vietetty ja arki painaa jo.

Tänne ei mitään ihmeellistä. Paitsi, että ei voi olla kuvittelua etova olo, jota on nyt ollu useammin ja tissitki on vähän kipeet. Toivottavasti tarkottaa vaan positiivista. Vähän saattaa olla siis valoa tunnelin päässä, mutta silti pelottaa.

Neuvolaa en vieläkää oo tilannu. Tilaan vasta ultran jälkeen.

Toivottavasti tää laskuri ei enteile pahaa...


 
Oli pakko tulla tänne kurkkaa, kun mieli tekee tepposia ja jotenkin vain hiiri otti ja klikkasi tälle puolelle. :D

Ei. En ole raskaana. Menkatkaan ei ole alkaneet edellisen jälkeen. B) Mut haamupotkuja on tullu nyt pari viikkoa niin mukavasti, että monesti huomaan ajattelevani, että vauva se siellä potkii. Samaan syssyyn pitää sitten korjata, että hitot potki. Tuossa se leikkii lattialla. :LOL:

Meillä kaikki hyvin, typy kasvaa kohisten. Musta on ihana katsoa, kun typy oppii uusia asioita ja niin pienet asiatkin voi olla kovin ihmeellisiä. Tänään tuijoteltiin pihalla pitkään, kun lehdet havisi haavassa. :D

Dadalla näytti menevän jo hyvät viikot, kohta poksuu kunnolla. ;) Terveisiä myös muille ja edelleen tsemppiä vuotelijoille. Aina ne vuodot eivät ole pahasta, mutta ihan yhtä p...stä silti joka kerta. Päksäkkä mulla oli samat tunnelmat vielä samana aamuna, kun synnytys käynnistyi (sitten yöllä ). :D Aamusta vielä manasin, että yli menee varmasti ja kunnolla meneekin. :xmas:

T. Kärppä ja tirppana 5,5 kk
 
tänään ois 7+1 viimeks oli just näihin aikoihin sikiö kuollu kohtuun ja vasta nt ultrassa todettiin.. vähän pelottaa mutta kaipa se tästä pikkuhiljaa..
tissit on ihan tulessa ja vähän väliä oksettaa (mikä hiton aamupahoinvointi?!!?) ja heikottaa välil on voimat niin vähissä ettei jaksa edes silmiä laittaa kiinni..
tahtoisin mennä varhais ultraan mutta just nyt rahatilanne on niin heikko että ei pysty :( ens tiistaina eka neuvola ja siitä viikko pari eteenpäin nii tulee postis aika sinne pelättyyn nt ultraan..
nanakuu 7+1 (ainakin toistaiseksi)
 
MLL
Nanakuulle tsemppaukset täältä! Toi rahan niukkuus on inhottava asia, vaikka kyse on tärkeästä asiasta, niin sillä satkulla saa jo yhtä ja toista sitten vauvalle jos malttaa odotella pari viikkoa enemmän. Meillä vähän samojen asioiden kanssa painiskellaan ajoittain.. Myös toi kauhea heikotus on tuttua juttua, nyt ku sää viileni niin on vähän helpottanut, toivottavasti sullakin pysyy sietorajojen sisäpuolella olo. Vaikka vauva on rakastettu ja kauan toivottu, ei se TOSI pahaolo ja heikotus siltikään ole kivaa.

Pieni gallup, koska teillä on kuunneltu sydänäänet ekan kerran? Siis dopplerilla. Meillä oisi neuvola 9+5 ja mietittiin että kuuluukohan jo sielä. Oisi ultrasta huolimatta kiva saada välitarkistus kun nt-ultraan on vielä useampi viikko.

MLL :heart: 8+6
 
Huomenta kaikille!

Tänään on siis laskettuaika! Pientä kolotusta voi havaita mutta ei niistä kannata innostua, koska ne on niin pieniä. Ja ehkä ne johtuu vaan siitä että ikää tuli lisää. Mulle voi siis päivittää iäksi 26 vuotta.

AAM kiva kun moikkailet. :wave: Anskukin on jo 3,5kk, aika menee nopeeta. :heart:

Kärppis mä tässä olenkin toivonut että mun synnytys käynnistyisi suht nopeesti. Kauheeta kun toisia supistelee monta viikkoa.

Eilen kävin neuvolassa. Muuten kaikki ok mutta vauvan sykkeet oli tavallista alhaisemmat. Ei kuitenkaan alle 120. Terkka meinasi että se voi johtua lähestyvästä synnytyksestä tai vauva oli vielä uninen kun menin niin aikaisin. No hyvin se liikkuu masussa ja perjantaina menen sitten uudestaan. Sf-mitasta kun on ollut puhetta niin 39+6 oli 32.

Hauskaa päivää kaikille! B)

Päksäkkä 40+0 :heart: POKS
 
MLL keskenmenneessä yritettiin kuunnella 10+0 neukkulääkärissä, mut sanoi, ettei välttis kuulu ja sit katsoi vielä sillä paskalla utrallaan mahan päältä ja väitti liikettä näkevänsä, vaik kaveri olikin ollut jo viikon kuollut. Täs nykyisessä raskauressa kuunteli vasta 14+5 ja hyvin jumputti :heart:

( . )Tää kaveri on nyt päättänyt iltaisin alkaa pinkeen itteensä tonne alas päin ja tuntuu, et se yrittää tulla virtsaputken kautta pihalle. Tuntuu muuten aika hemmetin pahalta, mut onneks se ei tee sitä kun vaan iltasin.


pinkkimieli ja pallopää 28+4
 
:wave: kaikille..
Tervetuloa ja tarrasukkia uusille.. :heart: :flower:

Päksäkkä Onnittelut poksuista ja synttäreistä myös.. :hug:

Nopsaan taas omaa napaa.. Nolottaa oikein kun ei pysy jutuissa mukana eikä saa ajoiksi kirjoitella.. :ashamed:
Nämä viikot on menny melkein kuin sumussa.. 7pv kävimme ultrassa ja siellähän se Tigu vilkutteli.. kooltaan kaveri vastasi kuulemma viikkoja 9+3. Luoja sitä helpotuksen määrää kun sen näki.. :attn:
Pahoinvointi on jotain ihan mieletöntä ja oireet on pysyny hyvin mukana.
Nyt odottelen 19pv:ää, Np-ultra olisi silloin.. toivottavasti kaikki on ok.

Jaksamisia kaikille! :heart:

--BabyHope ja Tigu 10+0 POKS--
La. siis muuttuu mutta ilmoitan sen sitten Np-ultran jälkeen..
 
Onnea Päksäkkä ja MLL :flower:

Täällä on mustat pilvet vallannut muuten niin rauhalliselta
tuntuneen odotusmielen...
Ollaan justiinsa siinä vaiheessa, kun keväällä alkoi
vuodot ja viikon päästä saatiin sitten murska-tuomio...
Tähän asti ollutkin kumman rauhallinen olo, mutta nyt
kyllä pelko on hiipiny persuksiin...
Onkohan oireetkin vähentyny...? Argh!!
(tai sit johtuu muuten huonosta olosta lämmön takia...?)

Neuvolassa kävin viime viikolla, LA aikaistui 2pv, mutta
muutellaan sitä sitten np-ultran jälkeen jos tarvetta...
Ens viikol olis se eka lekuri jo..

Nyt poden täällä kotosalla räkätautia, passittivat mut
eilen harjottelupaikasta tunnin jälkeen kotiin lepään
ja käskivät tämänkin päivän huilata...
Oudon hiljasta olla yksin kotona...liian hiljasta...!
Liikaa aikaa mietiskellä...
 
Uskaltaudun tänään vihdoin ja viimein tilaamaan neuvolan, sain sen ensi tiistaiksi ja aika pitäisi varata siihen 1,5 tuntia. Ensi ma mulla on sitten varhaisraskauden ultra, toivottavasti ei tarvii sen jälkeen seuravan päivän neuvola-aika peruuttaa, vaan kaikki olisi hyvin...

Päiväni kuluvat pahoinvoiden ja oksennellen. Mä siis oksentelen ihan hallitsemattomasti, mä en pysty yhtään ennakoimaan, kun se oksu vaan tulee.... Vielä ensi viikko lomaa, mutta mä en ymmärrä miten pärjään töissä tän oloni kanssa. Mulla on liikkuva työ ja asiakastapaamisia... :attn:
 
onks kukaan muu huomannu laihtuvansa raskauden alussa? mä kävin äsken vaa'alla ja huomasin laihtuneeni kaks kiloa.. tosin eipä se nyt mikään ihme ole kun en pysty syömään mitään kiinteetä. onneks mies toi just viiliksiä nii saa edes vähän jotain ravintoa.. mietin täs et pitäskö mun alkaa huolestua et pitäskö ottaa neuvolaan yhteyttä tai johonki ku koko ajan on niin heikko olo ku ei oikeen saa mitää alas ja sit oksettaa..??
 
Päksäkälle synttärionnittelut ja lasketusta ajasta!!! :flower: :flower: :flower:
Toivottavasti ei tarvi enää kauan odotella synnärille lähtöä. *lähettää mojovan kasan suppareita synttäri lahjaksi* :D

BabyHopelle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!! :flower:

nanakuu. Mä laihduin tässä alkuraskaudessa 4 kg. Se on ihan normaalia, ei mullakaan maistunut mikään kiinteä ja jollakin mehukeitoilla ja mehujäillä sitä hengissä pysy. Nyt painan taas saman verran kun ennen tätä raskautta :D Paino lähti sitten ihan normaalisti nousuun kjuitenkin.

Vernis & Baby-J rv 20+5 :heart:
 
Hellurei! Muistaakos kukaan minua? Kerran täältä tipuin, mutta vannoin tulevani takaisin... :D
Ajattelin että tänään olisi hyvä päivä: Saimme rakenneultrasta kerrassaan hyviä uutisia!

Nyt siis menossa jo 20+4, en vaan ole uskaltanut liittyä tänne aikaisemmin. Emme myöskään olla vielä kerrottu kenellekään. Pomolle kerroin tänään kun oli pakko. Torstaina kerrotaan sitten tuleville isovanhemmille, kun mieskin pääsee kertomaan uutisia.

Elikäs mitäs tietoja tarvittiinkaan?

Julietta, LA 25.12.2009, ensimmäinen tulossa. P-HKS.
km 0907, 0308, 0808.


PS. Minulla ei ole ollut oireen oiretta tässä raskaudessa (okei, rinnat olivat arat viikolle 5+6), joten oireettomuus ei TODELLAKAAN ole merkki siitä että joku olisi huonosti. Tsemppiä siis piinailijoille!!!! :flower:
 
SipuliSiili
Hei kaikille!
Uusi uskaltautuu mukaan. Oli Km 01/09 rv9+3. Ensimmäistä kovasti toivotaan, nyt on menossa rv 9+1. Neuvolassa käyty alkukeskustelu ja seuraava aika on lääkärille yli 3vkon päässä (12+2). Olen kyllä ajatellut, että tämän 9viikon jälkeen mennään kyllä varhaisultraan yksityiselle. Se kyllä pelottaa ihan kauheesti! Viimeks km huomattii 11+2, nyt haluan tietää aikaisemmin missä mennään, tosin viimeksi ruskeaa vuotoa oli rv 6 ja 10+.
"Oireita" on, vaikka välillä tuntuu, että on vähentynyt, kääk! Mä en tajua johtuuko ilmasta vai mistä mut, viime yönä heräsin tuskaiseen hikeen/kylmään, ihankuin kuumetta (L36,6) ja nyt olen kokeillut onko kuumetta, ei onneksi, mut välillä tulee niin tuskainen hiki, että huh huh, empä tiedä mistä johtuu, jos tää onkin uusi "oire" lisää, heh...
Kaikille tsemppiä
Hope10 ...... km01/09...... La 15.3.10...... 1 :flower:
 
:heart: :heart: =)

Tyttö syntyi lauantaina! Nopeasti kerrottuna supistukset alkoivat neljältä yöllä, vähän ennen kasia mentiin sairaalaan ja tyttö syntyi klo 12.44. Vauva oli kakannut lapsiveteen ja sen vuoksi hengitti aika vaivalloisesti. Vauva vietiin lastenosastolle tarkkailuun ja siellä todettiinkin tulehdusarvon olevan koholla. Vauva on siis ollut osastolla syntymästään asti, mutta muuten voi mainiosti ja huomenna pääsee kotiin. Itse nukuin viime yön kotona, koko päivän olin sairaalassa, nyt taas tulin kotiin nukkumaan ja huomenna aamupäivästä haetaan vauva kotiin. Ihana tuhisija masusta tuli, kokoa oli mukavasti 3980 g ja 50 cm. Oli siinä pukertamista! :D

Sini ja tyttönen, 3 vrk
 
Ihanaa kuulla Julietasta!! Oonkin paljon miettinyt mitä sulle kuuluu kun mennään niin samoilla päivilläkin. Mutta vielä hienompaa oli kuulla että rakenneultrassa oli kaikki hyvin!! :hug: Joko tuntuu liikket hyvin?
Itse kanssa menetin yöuneni aika pahasti odottaessani sitä ultraa.. Mutta loppu hyvin kaikki hyvin :D

Hope10. Tervetuloa ja onnittelut masukista!!

Ja Sinille onnittelut tyttösen syntymästä!! :flower: :flower:

Vernis taas.. :D
 

Yhteistyössä