Keskenmenon jälkeen plussanneet ELOKUUSSA <3

Olipa ihanaa nähdä että Sun Rice on plussannut!! :flower: :flower: Kyllä olet sen niin ansainnut pitkän yrityksen jälkeen, paljon tarriksia matkaa mukaan :hug:

Vernis ja Baby-J rv 21+1 :heart: joka kyllä valvotti yöllä kun oli niin kova meno päällä masussa B)
 
Onnea Sun rise, olenkin jo odotellut sinua tänne!!! Todellakin sun vuoro jo!


Nyt rupee oleen sillä hilkulla, että pitäiskö tässä bisneslooookissa luopua korkokengistä? Välillä vähän menee vaikeaksi kävely.. Ja joo, tiedän, ihan juntilta varmaan näytän ku kipitän, mutta kun ei mulla edes OLE matalia siistejä kenkiä, en viittis töihin tulla millään pihasaappailla tai varvasläpsyillä.. :) Ehkä kestän vielä viikon.. en mä nyt viitti kenkäkauppaankaan tän takia mennä.

On se hyvä, että baby-j joraa jo mahassa, ei tule ihan niin kuivakka ja virallinen yksilö kuin kaimaesikuvansa. :) Tai mistä mä tiedän jos ei sinne kirjaan vaan oo kirjattu kaikkea hauskaa, mitä hän teki.


wrv34




:xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
MLL jospa ne on ottanut sen kuvan kauempaa tai kysyin samaa siltä mun lääkäriltä joka ultras kun viimeks ku kävib varhaisultrrassa niin pieni näytti paljon pienemmältä vaikka eroa ei ollu kun muutama milli.. sanoi että on vaa otettu eri tarkuudella..
Mä katsoin omaa tota mustaa aluetta niin mietin että mahtaako olla liian pieni mutta ei kai sit oo kun lääkäri sanoi että kaikki on hyvin..

Tietääkö joku miten suuri prosentti on että pieni selviää loppuun asti kun on 7+ löydetty sykkiväsydän ja kaikki muutenkin ok..?

tiitu ja masu rv8+0
 
Sini74 Onnittelut pienestä tytöstä!

Sun Rise Todella paljon onnea plussasta, välillä oon käynyt teitä siellä vakoilemassa ja odotellut plussaasi!

(.) Mulla alkoi äitiysloma tai virallisesti alkaa vasta tiistaina, mutta en enää maanantaina töihin mene. Aloitan siis äippäloman varhennettuna oman jaksamisen vuoksi.
Olikin todella rankat viimeiset työpäivät/viikot.
Nyt sitten voi pikkuhiljaa alkaa järkkäilemään tilaa vauvan sängylle ja alkaa pesemään vauvan vaatteita jne..
Muuten olo ihan ok, liitoskivut ovat kovat ja jonkin verran meinaa supistella, mutta ei onneksi kovin kipeesti.

Kaikille mukavaa viikonloppua!
Toivottelee Rouva ja masukki 31+1
 
MLL
Tiitu toi tarkkuus voi kyllä olla aika hyvä selitys, mun mielestä se vauva näky aika huonosti. Tai sillai epämääräsesti suurimman osan aikaa, että näky sellanen vaaleampi alue (vauva), mutta reunat oli epämääräset. Jos nyt ymmärrät mitä tarkoitan :) Jos ei oisi ollu äänellä varustettu ultra, että sai kuulla sykkeen niin oisin aika epäileväinen että sykkikö se sielä. Näin kyllä jotain liikettä, mutta ei se mitenkään selkeää ollu...Oon niin epäileväinen vaikka pieni sielä heilutteli, että äiti täälä minä oon :) Sullakin jo poksahti kasi, nopsaan on nää ekat pari viikkoa kyllä menny!

MLL :heart: 9+2
 
Kiitos kaikki rakkaat lämpimistä onnitteluista! :heart: Voi kun nämä ekat viikot ois jo ohi, niin ei tarttis jännittää yhtä paljon! Muuten on kyllä tosi hyvä fiilis, ja asennoidun tai ainakin yritän, niin että hyvin tämä menee :D Jokainen mahan nipistys tuo suunnattoman onnen tunteen, kun edelleen tapahtuu =)

woodoo, olihan se JC kuitenkin siinä mielessä bilehile, että viintä meni vissiin aikas paljon :p
 
Huomenet.

Tervetuloa kaikki uudet (en muista onko useampi kuin Sun Rise :LOL: ).

Nyt ehdin jopa vähän tänne kirjottelemaan. Oon sentään pikaseen käyny lukemassa kirjoitukset, mutt puoliakaa ei varmaa oo jääny päähän :LOL: Ollu nyt pientä matalaliitoo viime viikko, ku yritetään saada siihen taloon, mikä ostetaan vähän tapettia seinille ja laminaattia laitettua. Onneks ei oo ku olohuone ja yks makkari laitettavana. Laminaattiki vaan tuohon makkariin. Kahteen muuhunki makkariin pitäs tapetit vaihtaa, mutt annetaan nyt olla. Budjettikaa ei riittäs niihi, ku tarttis öljyäki ostaa etti talvella tartte palella ;)

Ihme ja kumma minä en oo ehtiny tekemään yhtään raskaustestiä lisää. On siis kiireelläki puolensa :LOL: Ja muutenki oli aamu viikko. Nyt on parin viikon loma, ett ehtii vaikka joka päivä testata :p

Okei, ehkä ei tartte. Tänne on meinaa tullu noita oireita vähän. Eli tissit on enempi ja vähempi kipeet tai lähinnä nännit, mutt kuitenki. Etova olo on aaltoilevana. Välillä tuntuu ihan, että oksettaa. En oikein tiedä onko syömättömyys vai syöminrn pahempaa. Välillä meinaa se älkö olo tulee syömisenki jälkeen. Ja tää taitaa kuulua siihen kastiin jolla on ällö olo lähinnä iltaisin. Muutamana aamunaki on ollu. Ihme kyllä, turvotusta ei sillai oo kyllä ollu, mutt kyllä maha pömpöttää jo aika lahjakkaasti....varsinki ku siinä on muutenki tota vararavintoo. Mutt yhet farkut mitä piän melkei jatkuvasti ei ainakaa vielä ahista.

Ärsyttä lenssu edelleen kiusaa minua. Se ei sit millää meinaa iskee kunnolla, vähän ärsyttävää! Tosin tässä on varmaa jotai allergiaaki seassa, mutt ku ei voi noita allergialääkkeitä syödä.

Jee, viikon päästä ultra, joten epätietosuus helpottaa ainaki hetkeks :)

Mulla on kyllä tää olo nyt muutenki iha erilainen kuin tuulimunassa, mutt silti en vielä kyllä elättele mitää toiveita vaan pelkään pahinta. Siks en edelleenkää oo neuvolaan aikaa varannu, vaikka se jääki sit kyllä myöhäseks. Kai tälllä pikkupaikkakunnalla suht hyvin sinneki ajan saa, toivottavasti!

JääKyynel ja Tuittu



 
Sun Rise onnittelut plussasta! :heart:

Kanella hienoa että seulontatulokset oli puhtaat! :heart:

Harhis poksuonnittelut! :heart:

Täällä ollaan edelleen yhdessä koossa. Eilen neuvolassa vauva laskeutunut, vihdoinkin. Nyt sitten paikkoja jomottelee mutta eipä juuri muuta. Kyllä tää tästä pikkuhiljaa. =)

Päksäkkä 40+4 :heart:
 
Huomenta!! Tai päivää kai se jo on.

Nukkuminen on kyllä mahtavaa, jos se onnistuu. :headwall:. Ny alan oleen niin painava varmaankin, että ei enää onnistu, viime yönä kolmesta lähtien vaihtelin vaan kylkeä kun alempi pakara on aina krampissa ja jumissa. Mielettömän hienoa!!! Kai sitä vielä kerkeää elämässä nukkumaan?


Tuli vaan mieleen, että siellä se sinikin istuskelee imettämästä tyttöään keinutuolissaan!!! MAhtavaa etta sait keinutuolin, on toi meidänkin ei ihan aitokeinutuoli aika makea, varmasti viihtyy vauva siinä ihan aidossakin versiossa.

Hyvää viikonloppua kaikille!! Ja päksylle jaksuja!!

:heart: :heart:
 
Pinkkis sulla on kyllä isot poksut ennenkuin mä jakaudun! :D Toivoisin vaan että lähtisi itse tulemaan ennenkuin joutuu käynnistykseen mutta sit toisaalta mulle on tullut ihan semmoinen olo että voiskohan tän vielä perua?!? Synnytys on ehkä vähän ruennut hirvittämään.
woodoo mä en edes tiedä kehtaanko sanoa mutta sanon kuitenkin. Mä nukuin viime yönä taas ykstoistatuntia. Mä varmaan nukun varastoon! :D
 
Nyt on sit uskallettu varata vaunut ja turvakaukalo. Jotenkin olen pelännyt noiden isompien hankintojen suhteen tehdä päätöksiä. Pienoinen pelko edelleen kuitenkin kulkee mukana, että jos kaikki ei menekkään niin kun pitäs. Vaikka kaikkihan on mennyt mallikkaasti ja Sisu on oikein aktiivinen ja kasvaa kovaa vauhtia. Ja viikotkin jo kohta poksuu melko hyville lukemille.

Uusille kovasti onnentoivotuksia ja jaksamista hermoiluviikkojen yli. Ja Päksäkälle synnytystuulia!

Barbapörrö ja Sisu :heart: 29+5
 
Päksäkkä se on myöhäistä enää perua :LOL: Välillä kyllä itteekin alkaa hirvittään ajatus, et ei enää kauaa ku meil tosiaan on vauva. Eikä se itse vauva taikka synnytys mua hirvitä, vaan se et osaanko mä hoitaa sitä oikein. Viime yönä näin unta, jossa pudotin vauvan 3 kertaa lattialle ja se kolahti niinku nukke ja ei ollut moksiskaan ja mä menin ihan paniikkiin ja annoin sit sen pois.

pinkkimieli ja pallopää
 
Heipparallaa kaikille tutuille ja tuntemattomillekin. Yritän nyt tsemppaa et kirjottelisin myös täällä :) Eli mulla siis LA 9.1.2010 ja mennään siis rv 19+1 tällä hetkellä :)

Oli ihanaa taas käydä katsomassa kuinka monta on tuolta km jälkeen kuumeilu pinosta plussanneet! ONNEA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!!! :hug:
 
Pinguli: kiva kun suakin välillä täällä näkee :D

Täällä on yö pyöritty "tuskissa", mun selkää särki eikä hyvää asentoa meinannu löytyä mistään..sitten kun kylkeä vaihteli, niin napero heräs ja alkoi rummuttamaan mahaa..sit tuli tietty pissahätä :LOL: nice.

Päksäkälle yritän lähetellä supparisäteitä, saat vaikka nää mun yölliset pissahätä-supistukset ihan ikiomiksi :whistle: Kuulumisia täällä odotellaan siis.

Ehdotuksia listaan:

Eli haluisko ihmiset, että noiden tietojen perään lisättäis sukupuoliveikkaukset? Aika monessa muussakin pinossa on ollu.

Kertokaas mielipiteitä niin laitellaan niitä halutessa sinne!

Harhis ja Ella(?) rv 26+1 :heart:
 
Sateista sunnuntaita!

Kiitos kaikille tsempeistä. Harmi kun supparit ei löydä tänne taisit ne tulee myöhemmin perille! :)

pinkkis muakaan ei aikaisemmin hirvittänyt synnytys kun se tuntui niin kaukaiselta mutta sit kun 40 viikkoa tuli täyteen niin sit mä vasta tajusin että se on tosissaan kohta edessä. Ja mäkin olen monta kertaa kysynyt mieheltä että itä me sille vauvalle tehdään? Siis enhän mäkään tiedä vauvoista mitään! On tää hullua. =)

Hienoa että on tullut paljon plussia ja tähänkin pinoon jää vielä elämää. Keväällä taitaa sitten syntyä paljon vauvoja! =)

Täällä ei siis mitään uutta. Vauva jaksaa riehua. Mä olen yrittänyt sille sanoa että jos on nyt kiltti ja tulee niin iskä ostaa ponin. No se on sit varmaan poika kun ei tehoa. Mä niin toivoisin että alkaisi edes vähän supistella silleen et tietäisi et jotain tapahtuu.

Päksäkkä 40+5 :heart:
 
Heips!

Tällaisella tuloksella varmaan pääsee mukaan?



Kierrot vähän heitelleet keskenmenon jälkeen, mutta jos oletan kierron olleen 30 päivää, niin menossa olisi 4+2. Joko nyt saatais vauva syliin asti? Tätä plussaa kaivattiin vuoden verran. :heart:

Laskurin mukaan laskettu aika olisi 23.4.2010, ikää minulla on 23 vuotta.

Emilia 4+2 (?)
 
Empuuu, tännekin onnen rutistus! Mahtava plussa! Ja sama testikin kuin mulla :D Itse laskin viikot 28 päivän mukaan, kun aattelin et ne tekis niin neuvolassakin? Vaikka mullakin toi 30 vois olla lähempänä totuutta.


Aurinko ja Säde 5+1 (voi kun ois jo pidemmällä...)
 
Tännekin Empuulle isot onnittelut!! :flower: :flower: Komian plussan sait :D

Omanapa kärsii aina vain pahemmista liitokivuista, iltaisin ei pysty kunnolla edes kävelemään. Aamut on ihan ok.. Myös issiaskivut on uusi tuttavuus..

Vernis & Baby-J-Girl rv 21+3 :heart: Eli tyttöfiilistä edelleen pukkaa ja eihän siellä ultrassa sitä pippeliäkään näkynyt ;)
 
EmpuuuTervetuloa ja paljon tarrasukkia matkaan.

Päksäkkä "Mä olen yrittänyt sille sanoa että jos on nyt kiltti ja tulee niin iskä ostaa ponin. No se on sit varmaan poika kun ei tehoa. " :LOL: :LOL: :LOL:

Illalla ukon kanssa viesteiltiin mesessä, ni tokasi mulle, et "sit ku vauva on syntynyt niin mä voin kyllä olla vauvan kanssa kotona niin sä pääset vaikka maijan kanssa baariin" :LOL: Ukko siis kuvittelee, et mua nyppii nää lauantai-illat kotona. Eipä juuri kun mä viihdyn kotona. Ei mulla tosin mitään sitä vastaan ole, et välillä ukko lapsen kanssa kotiin jääkin ja mä pääsen ulos vaikka vaan limpparille. Mä tietty yritin selittää ukolle, et en halua joutua tyhjentään tissejä jossain baarin vessassa ja ennen baarireissua pumpata maitoo niin et riittää vuorokaudeks jos tää mamma intoutuu ottamaankin alkoholia. No miehen pointti oli lopulta kuitenkin se, et hän pärjää kyllä mein lapsen kanssa kaksistaan jos tarvii. Enhän mä sitä ole missään vaiheessa epäillytkään, vaan lähinnä mua pelottaa osaanko mä käsitellä sitä pientä ja haurasta ihmisenalkua oikein. Oon taas meinaan nähnyt unia missä pudotan vauvan lattialle.

Mitenkäs teillä muilla, ootteko jo päättänyt nimet tulokkaalle? Meillä on nimet jo valmiina, mut mä keksin kokoajan uusia kivoja tyttöjen nimiä. Ukko on siis hyväksynyt jo Jesse Kristian ja Minttu Marjatta Viola. Kaksi uutta varteen otettavaa ehdotusta ovat Luna ja Jade ja muut nimet pysyvät kuitenkin samoina kun kulkevat suvuissa. Poikien nimiä en oikein osaa keksiä, tai siis en hyväksy mitään ukon ehdottamia ja hän ei mun ehdotuksia. Tuo Jesse on ainoo nyt mistä molemmat tykätään. Lisäksi mä tykkään nimistä Tuukka ja Ossi.

Tämmöstä tänne sadepäivään. Nyt hakemaan lisää kahvia ja kohta suihkuun ku oon ihan hileessä kun ikkunat oli yön auki.

pinkkimieli ja pallopää 29+2
 
Nimistä On yritetty keskustella miehen kanssa nimistä jo silloin kuin oli yritys päällä. Ei me vaan päästä yhteisymmärrykseen. :ashamed: Miehen ehdottamat nimet on mun mielestä liian yleisiä, tavallisia ja tylsiä. Miehen mielestä mun ehdottamat nimet taas liian erikoisia, vaikka ei ne edes ole! Yksi nimi miellyttää molempia, vaikka on varmaan yksi yleisimmistä nimistä Suomessa, sen lisäksi jos joku harvinaisempi? :) On tässä onneksi aikaa miettiä.. :whistle:
 
Oi että miten ihana plussa! ONNEA!!! Tarrasukkia :heart:
Mä myös testailin tolla testillä :)

Mulla on alusta asti ollu tyttöolo. Niin ja mun puolest ainaki vois laittaa noita olojaki tonne :D Perjantaina olis rakenneultra, jossa sit toivottavasti selviää tuleeko tyttö vai poika :) Miehen äidin puolelta suvussa kun ei oo tyttöjä syntyny ollenkaan, niin olis mainioo saada tyttö :D
 
Mut voi kans lisäillä etusivulle! :wave:

Empuuu............23..........Kät/KOS...........KM 09/08........Ensimmäinen

Synnäristä en ole 100% varma, mutta viimeksi ainakin oli Kättäri niin kenties nytkin.
 

Yhteistyössä