woodoo: sinähän oot halvalla päässyt, miehet ne ei vaan ymmärrä
Mäki tykkään kanssa vähän "vanhemmasta versiosta" mitä babysitteriin tulee,
mutta mistään en sellaista oikeasti perinteistä vanhaa löytänyt joten..
meillä on tälläinen mutta tummanruskeana.
Ensin ihastuttiin yhteen tosi kalliiseen "keinuun", mutta oli sen verran huteraa tekoa että ei kiitos.. iso koirakin kun meillä on ni se kapistus olis kaatunu alta aikayksikön.
Kuitenkaan ei mitään erikoisia härpättimiäkään siihen kaivattu, laitettiin tuohon vaan omanlainen lelukaari kiinni..ja mä rakastan sitä että se ei ole mikään kitkuinen muoviosainen tapaus
:heart:
Omaan napaan ei kummempia, oli siitä sitten jotain hyötyä että niska limassa paahtanu puol vuotta töitä..tänään tuli VIHDOINKIN kauan odotettu kelan päätös.
Hei muuten vikkinä niille ketkä päätöksiä siitä laitoksesta odottaa, laittakaa kelan sivuille siitä mainintaa jos tuntuu kestävän liian kauan, sinne voi lähettää siis viestin,
tekivät mun lähettämän viestin jälkeen 2 päivässä päätöksen, ja soittikin vielä et on sen saman tien tekemässä kun näki viestin :heart:
Ja huh että tosiaan vierähti kivi sydämeltä, en oikein osannut hahmottaa minkä verran sieltä äippärahaa oikein on tulossa ja helpostippa pärjätään vaikka mies intissä :heart:
Eli mä olen suurta onnea täynnä
hehh nimenomaan Täynnä, on niiin ahdas olo että huh..ja väsyttää ihan kammosti
Dada 35+5