Keskenmenon jälkeen plussanneet ELOKUUSSA <3

Päksäkälle hiirmu isot onnittelut!! :heart: :flower:

Merkkaus vaan, täällä ollaan.. tänään vielä iltaan ja sit viikonloppu vapaalle.
Kärsiikö joku muu hirveästä kutinasta vatsan alueella ja rintojen alla ja mulla tuntuu kyljissäkin.. Välillä tuntuu että hulluksi tulee.. :/

POKS POKS! --BabyHope ja Tigu 13+0--
 
tuo bb on kyl kumma juttu, ku vaik kuin ärsyttää se ohjelma ja ne tyypit niin mun on silti pakko kattoo.. :D eilenki illalla ku sitä katottiin niin melkeen meni hermot, et miks tuo on tuommonen ja hohhoijaa mikä tyyppi.. :LOL:

oottelen tääl miestä kotiin ja sit kiinalaiseen herrrkutteleen :p namnam.

kyl mul taitaa olla normaalia kovempi ruokahalu, tuntuu et jatkuvasti vois jotain napostella. ja tulista/mausteista himottaa viel normaalia enemmän :p

ja toisen jutun olen nyt huomannu parin päivän aikana, hajuaistin, keittiössä haisee :x miehen mielestä ei yhtään, musta lemuaa aivan viemärille ku tiskialtaan ohi kävelee. ja tiskikonetta tuossa tyhjentäessä piti melkeen henkeä pidätellä.
tää ainaki on uus oire mulle, mukava et näitä tulee niin pysyy mieli positiivisena.. =)



 
woodoo: sinähän oot halvalla päässyt, miehet ne ei vaan ymmärrä :whistle: :LOL:
Mäki tykkään kanssa vähän "vanhemmasta versiosta" mitä babysitteriin tulee,
mutta mistään en sellaista oikeasti perinteistä vanhaa löytänyt joten..
meillä on tälläinen mutta tummanruskeana.

Ensin ihastuttiin yhteen tosi kalliiseen "keinuun", mutta oli sen verran huteraa tekoa että ei kiitos.. iso koirakin kun meillä on ni se kapistus olis kaatunu alta aikayksikön.
Kuitenkaan ei mitään erikoisia härpättimiäkään siihen kaivattu, laitettiin tuohon vaan omanlainen lelukaari kiinni..ja mä rakastan sitä että se ei ole mikään kitkuinen muoviosainen tapaus :D :heart:

Omaan napaan ei kummempia, oli siitä sitten jotain hyötyä että niska limassa paahtanu puol vuotta töitä..tänään tuli VIHDOINKIN kauan odotettu kelan päätös.
Hei muuten vikkinä niille ketkä päätöksiä siitä laitoksesta odottaa, laittakaa kelan sivuille siitä mainintaa jos tuntuu kestävän liian kauan, sinne voi lähettää siis viestin,
tekivät mun lähettämän viestin jälkeen 2 päivässä päätöksen, ja soittikin vielä et on sen saman tien tekemässä kun näki viestin :heart:
Ja huh että tosiaan vierähti kivi sydämeltä, en oikein osannut hahmottaa minkä verran sieltä äippärahaa oikein on tulossa ja helpostippa pärjätään vaikka mies intissä :heart:
Eli mä olen suurta onnea täynnä :)
hehh nimenomaan Täynnä, on niiin ahdas olo että huh..ja väsyttää ihan kammosti :eek:



Dada 35+5 :eek: :LOL:
 
tääl ollu taas ihan ok olot.. väsyttää kyl ehkä normaalia enemmän, mut mä oon kyl muutenki semmonen et nukkusin vaik 14h/vrk.. :)

ihana ku alkaa vkloppu.. lähen tänään töitten jälkeen viemään typyn mummolaan vklopun viettoon ja nautin itekseni vklopusta, nukutaan piiiitkään ja hevostelen ihan rauhassa.. mies ku on iltatöissä la ja su.. :p

kellis ja papulainen 8+3
 
*huokaus*

Tää on taas ktoiutunu uudelta sairaalareissulta.. Eli tiistaina kun viimeks kotiuduin, ehdin olla 3 tuntia kotona niin alkoi vuoto, ja takas sairaalaan..Vuodon syy ei satavarmasti selvinny, tod.näk kohdunsuulta tai limakalvoilta oli peräisin. Vuoto ei ottanu loppuakseen, ja vieläkin sitä vaähän tulee. Nyt taas kotona.

Ajattelin kysyä, että olisiko joku halukas syyskuussa ottamaan päivittäjän pestin??
:attn:

Mä todennäköisesti ramppaan jatkossakin sairaalassa(vaikka en sitä toivokkaan) ja nyt pitäis petipotilaana olla..

Harhis ja Ella, 27+6
 
Mä voisin Harhis ottaa sen päivittäjän pestin jos jaksat mua opastaa ekaksi siinä hommassa.
Kurjaa kuulla että vuotoja on tullut. Voimia ja halauksia sinne hirveän paljon!! :hug: :hug:

Julietta. Mulla sf- mitta oli nyt 20cm ja esikon raskaudessa olin keskikäyrällä ja välillä hieman alakäyrällä.
Painoa on tullut tähän mennessä vain 4 kg. Ja aika huonosti sitä tulee kun ei ole ruokahalua :| Esikon raskaudessa tuli vain 10kg painoa ja nekin jäi oikeastaan synnärille kaikki.. Mulla on ilmeisesti tapana laihtua raskaus aikana..
Mutta on kyllä jännää sitten nähdä kumpi syntyy ensin. Ja onnistuuko jompi kumpi meistä synnyttämään jouluaattona :D. Tämä on pari päivää isomman kokinen ollut melkein joka ultrassa mutta la:ta ei ole lähdetty sen vuoksi muuttamaan.
 
MLL
Minäkin ootan, että pääsisi ostamaan jotain vauvalle :) Ihan tyhmältä tuntuu kun syntymään on niin pitkä aika (jos nyt loppuu päästään..), mutta tekisi tän odotuksen jotenkin konkreettisemmaksi kun jotain saisi ostaa nurkkiin pyörimään. Ehkä tyydytän himoni ja ostan NP-ultran jälkeen, jos kaikki on hyvin, niin vaikka jonkun bodyn tai myssyn :)

Tänään on kurjasti mahaa välillä koskenu, sellasta vähän kirpakan tuntusta jomottelua. Sellasia tuikkimiskipuja on ollu aijemminkin. Toivon niin, että menisi ohi. Viime raskaudessa koski alusta asti ja muuttui sitten supisteluksi myöhemmin, sitä riesaa en nyt haluaisi ja toisaalta oisi vauvankin parempi olla. Taidan saunan jälkeen kaivaa dopplerin esiin ja täyttää kajareista meidän olkkarin pikkuisen sydämensykkeellä :)

Huolestunut ja väsynyt MLL :heart: 11+2
 
SUKKAPARILLE ONNEA :heart: :heart: :heart: :heart:
Mitäs sulle kuuluu?

Mieki voisin varmaan paljastaa, että huhtikuussa syntyis meille pikku kolmonen.
Mulla käynnistettiin synnytys rv:llä 21+5. 3.3.2009 syntyi meidän identtiset pojat.
Nyt jännitellään tän kolmosen kohdalla :)
 
Huomenet, täällä taustaillaan, vaikka olenkin pysytellyt taka-alalla...
raskauden suhteen kaikki on edennyt hyvin, ei mitään poikkeavaa, supistelut tosin päivittäisiä kävelyjen yhteydessä, sentakia suosinkin fillarointia mahdollisimman pitkälle.

Nyt on sitten lenssua pukannut, ja lenssuillessa menee tämä viikonloppu, toivonmukaan olisi pian ohimenevää...

Kuiskaten 28+0
 
tänään on ollu vähän känkkäränkkäpäivä, mies heti aamusta saanu kuunnella mun kiukutteluja :ashamed: otin tuossa sit päikkärit ku väsytti niin paljo. mies toi kaupasta tullessaa mulle karkkia, tietää miten saa hyvälle mielelle.. :D

oireet rajottuu edelleen nuihin mielialojen vaihteluihin, hajuaistiherkkyyteen ja pieneen tissikipuun. alavatsaa kourii lähinnä iltasin ja öisin eikä sillonkaan nyt nii paljoo.

voi ku haluan et tää pieni syntyy meille! mietin vähän väliä sitä et jos taas ultrassa ei näy ku keskenmenny alkio.. prkl en tiiä miten sen kestää :'(

Marjutti ja Masuvauva
 
EjaV wau.. tervetuloa mukaan :D ja jätti suuret onnittelut!! Ihana kuulla nuin makoisia uutisia (niin ja muistelenko oikein et ootta keväällä menny naimisiin), joten ONNEA senki puolesta!!
Kiitos kysymästä: mukavia tänne kuuluu. Töissä oon tallustanu jne. Vauva voi oikein mukavasti, vilkas kaveri (vilkkaampi mitä esikko). jos sul on mun s.posti tallessa ja haluat enempi jakaa kuulumisia, ni laita viestiä tuleen (tai vaik yv:nä )..
En osaa sanoiksi sanoa, miten hyvältä tuo teidän vauva uutinen kuulostaa!! Miten oot jaksanu?
 

Yhteistyössä