Moikkelis taas.
On tullut paljon paljon hyviä ultrakuulumisia, ihanaa ja onnea kaikille!!! Mahtavan hyvä on kesä kyllä ollut, mitä mä kuumepuoleltakin vaklasin heinäkuun plussia.
Ja sinille onnea vauvasta, kyllä sitä jo alkaa itsekin odottelemaan, että koskas se loppusuora oikein häämöttikään....Onnea!!! Päksylle vikat tsempit, pian lienee h-hetki.
Ja uusille KAIKILLE tietty onnea!! Ja erityisesti totean, että mä ainakin muistan julietan ja ilahduin kovasti kun tänne tupsahdit!!! :flower:
Mulla kaikki hyvin, viime viikon konsertti oli oikein mukava, järjestelyt pelitti ja se sääkin oli enemmän kuin miellyttävä. Ja oli siellä paljon pallomahoja, vaikkei vissiin kukaan tästä pinosta ilmottautunutkaan sinne menijäksi. Hyvä mieli jäi, kun kaikki toimi ja kotiinkin pääsin. Joo, kävely kyllä pani paikat kipeeksi mutta sen kestän!!
Kyllä totuuden nimissä ikä varmaan tekee tehtävänsä, silloin joskus kun odotin ni en muista että ois ihan näin vaikeeta ollu, kyllä mua kolottaa ja vihloo tiesmistä, uni ei oikein tuu ja just varsinkin öisin on jalat krampissa ku ei oikein saa asentoa. Mutta silti olen sitä mieltä että hyvin mulla menee. Käyn välillä vaklaamassa muiden syyskuisten oloa syyskuisten pinosta, ja siellä alkaa olla osalla niin kärttyisiä kommentteja ja melkein jo tappeluksi menee asiat. Siihen verratessa ajattelenkin, että hei, ihan hyvin mulla menee!!! Oonkohan mä vähän pervo, että saan ittelleni mukamas paremman olon ku huomaan, että ei mulla kuitenkaan NOIN huonosti mene. En nyt sit väitä, että saisin mitään varsinaisia kiksejä muiden huonosta olosta, siis ihan vaan osaan suhteuttaa oman olon paljon paremmaksi. Toivottavasti tajusitte mitä tarkotan, ettette pidä mua ihan sikana.
Vielä ois viikko töitä, sit voi jäädä kotiin märisemään vaivojaan. Täällä töissä ei oikein kerkeä..
Voikaa hyvin!!!
wrv34
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: