Keskenmenon jälkeen plussanneet ELOKUUSSA <3

onnea sinille ja koko perheelle! potra tyttö tuli! :heart:

uusille tervetuloa! :wave:

mä hoksasinki et jo ens viikolle vois varailla varh.uä-aikaa, sykkeetki pitäs jo ens viikolla näkyä (6+2 jälkeen), mut kattoo nyt jos tuo tk-lääkäri huomenna vaik antais mulle sen kirotun lähetteen tonne yliopistollisen puolelle ni ei tarviis mennä yksit. puolelle..


 
MLL
Onnea Sini! Varmasti ihanaa saada vauva kotiin :)

Tervetuloa mukaan uudet!

Täälä ei mitään ihmeempää, eka koulu päivä ja olo suht normaali. Täytyy ottaa vähän eväitä varuiksi mukaan jos rupeaa huikomaan :p

MLL :heart: POKS! :heart: 9+0 :)
 
SusSoo
Sini :flower: onnittelut!

Kävin vaan kurkkimassa joko Päksäkkä olisi vauvautunut :wave: Mutta kyllä pian on sun vuoro.

Onnea plussanneille!

Itse en palstalla ehdi käydä, kun päivät kuluu niin nopeasti täällä kotona. Meillä minimies hymyilee jo takaisin, joten sitä ihmettä tuijotellessa aika kuluukin ihanasti.

Sussoo ja Suloinen minimies, tasan 1kk :heart:
 
sinille :flower: onnittelut pienokaisen syntymästä!
Juliettalle tervetulo-toivotukset ja onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!

Tinttamaaria:
Kaikki on varmasti hyvin, vaikkakin se epävarmuus nostaa päätään aika-ajoin..
(mulla itellä välillä vieläkin! :LOL: )

Täällä ei mitään kauhean kummoisia, turvottaa jalkoja ja alkaa olemaan pikkuhiljaa semmonen olo että viikot saisi mennä yhä nopeammin. :D
Maanantaina olis taas neuvolaan meno, tällä kertaa omalle neukalle..saas nähä mitä siel taas selviää. Nuo kun on kaikki tätit jotenkin niin erilaisia, että saavat jo sf-mitankin heittelemään ihan senttejä :headwall:

Dada 33+3
 
Onnea vauvautuneille ja tervetuloa uusille!
Mä en kerta kaikkiaan pysy kärryillä tässä palstailussa, olen vähän huono kirjoittamaan.
Tänään on ollut taas huoli-päivä, vähän väliä itkettänyt et onko kaikki hyvin ja tää raastava epätietoisuus on ihan kauheaa! Miten ihmeessä tätä jaksaa? Oireet on vähentymään päin, mutta jotain erilaisia mielitekoja on ja sen semmoista aina välillä, yleensä iltaa kohden tulee enemmän oiretta, että kait sillä masussa on kaikki hyvin. Toivon, niin kovasti.
Ensiviikolla neuvolaan, vaikken sitä hirveästi odotakaan, kun ei siellä sen kummempaa ole.
odotan kovasti np-ultraa, tulee hiukan varmempi olo.

Tänään poksuu viikot 8+0, jee! :heart:
 
Kaverini sai eilen illalla tytön vajaa 4kg ja 51cm :heart: Pääsen tänään siis haisteleen tuoretta vauvaa :LOL:

Mulla on äippäpoli käyti tänään edessä klo 10.00 ja eipä sit uni maistunut klo kuutta pitempään. Pääsen näkemään taas mein Pallopään =) :heart:


pinkkimieli ja pallopää 28+5
 

huih! mul on tänään se lääkäri.. jännittää..

ja illalla siirretään hevonen takas laitumelta tallille..

jos ei tänä iltana näy kuulumisia kirjottelemassa ni sit huomenissa.. voi olla et menee myöhään tuolla tallihommissa..

kellopeliappelsiini ja papu 6+2
 
HUomenta mä kävin eilen varhaisultrassa ja kaikki näytti olevan hyvin ja pieni sydän sykki.
vastas viikkoja 7+1 ja oli 1,06cm mittanen.. mutta oli vaikea saada selkeetä kuvaa ja mittaa joten ei vaihtunut la lääkäri niin sanoi.. eli nyt mennään rv7+6.
Meen kahden viikonpäästä uudelleen jotta sit on ohitettu se viimeks keskeenmennen pienen kuolinviikot.. kun se edellinen pieni menehtyi 8-9viikolla.. eli seuraava ultra on rv9+5.
Toivottavasti tää pieni pysyy matkassa mukana<3
kuva on vähän epäselvä..


http://www.aijaa.com/v.php?i=4661623.gif

tiitu ja nasu rv7+6
 
Moikkelis taas.

On tullut paljon paljon hyviä ultrakuulumisia, ihanaa ja onnea kaikille!!! Mahtavan hyvä on kesä kyllä ollut, mitä mä kuumepuoleltakin vaklasin heinäkuun plussia.

Ja sinille onnea vauvasta, kyllä sitä jo alkaa itsekin odottelemaan, että koskas se loppusuora oikein häämöttikään....Onnea!!! Päksylle vikat tsempit, pian lienee h-hetki.

Ja uusille KAIKILLE tietty onnea!! Ja erityisesti totean, että mä ainakin muistan julietan ja ilahduin kovasti kun tänne tupsahdit!!! :flower:

Mulla kaikki hyvin, viime viikon konsertti oli oikein mukava, järjestelyt pelitti ja se sääkin oli enemmän kuin miellyttävä. Ja oli siellä paljon pallomahoja, vaikkei vissiin kukaan tästä pinosta ilmottautunutkaan sinne menijäksi. Hyvä mieli jäi, kun kaikki toimi ja kotiinkin pääsin. Joo, kävely kyllä pani paikat kipeeksi mutta sen kestän!!

Kyllä totuuden nimissä ikä varmaan tekee tehtävänsä, silloin joskus kun odotin ni en muista että ois ihan näin vaikeeta ollu, kyllä mua kolottaa ja vihloo tiesmistä, uni ei oikein tuu ja just varsinkin öisin on jalat krampissa ku ei oikein saa asentoa. Mutta silti olen sitä mieltä että hyvin mulla menee. Käyn välillä vaklaamassa muiden syyskuisten oloa syyskuisten pinosta, ja siellä alkaa olla osalla niin kärttyisiä kommentteja ja melkein jo tappeluksi menee asiat. Siihen verratessa ajattelenkin, että hei, ihan hyvin mulla menee!!! Oonkohan mä vähän pervo, että saan ittelleni mukamas paremman olon ku huomaan, että ei mulla kuitenkaan NOIN huonosti mene. En nyt sit väitä, että saisin mitään varsinaisia kiksejä muiden huonosta olosta, siis ihan vaan osaan suhteuttaa oman olon paljon paremmaksi. Toivottavasti tajusitte mitä tarkotan, ettette pidä mua ihan sikana.

Vielä ois viikko töitä, sit voi jäädä kotiin märisemään vaivojaan. Täällä töissä ei oikein kerkeä..


Voikaa hyvin!!!

wrv34

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Nurinaa..

Mulla on liitokset sitten niin järjettömän kipeenä ettei tosikaan. Toisessa nivusessa oikein polttava kipu :( Onneks meidän kämpässä on vaan kaksi rappusta koska rappusten ja ylämäen kiipeeminen on ihan myrkkyä. Eilen lueskelin tuosta lantion löystymisestä ja multa löyty kaikki ne oireet. Oli ilmeisesti jo esikoisen raskaudessa, olin silloinkin tosi kipeä mutta en ihan tässä vaiheessa vielä.. No hoito ohjeena oli vain että täytyy levätä ja kai soitan refleksologille ajan. Mutta kun sattuuuuu!!! Ja pitäis vielä esikoisen kanssa touhuta kaikkea.. :'(
B-J on kyllä edelleen yhtä vilkas kaveri kuin ennenkin kova möykkä on masussa melkein vuorokauden ympärin :heart:

Mitäs muuten Meritähdelle kuuluu??

Woodikselle tsemppiä loppuraskauden vaivojen kanssa, perässä tullaan..

Tiitulla oli hyviä ultra kuulumisia! :flower: :flower: Ihan selvä vaavin alku siellä kuvassa köllötteli :heart: Ja tsemppiä seuraavan ultran odotteluun. :hug:

Vernis ja Baby-J rv 21+0 :heart: Poks!!!
 
tiitulle onnittelut hyvistä ultra uutisista :D

( . ) pallopää kasvaa normaalisti ja mun sokeriseuranta jatkuu edelleen ruokavalio hoitoisena. Nyt ei sit enää antaneet uutta aikaa ä-polille, kun sokerit noin hyvin kurissa pysyneet. Sinne mennään seuraavan kerran sit toivottavasti vatsa synnyttämään. Pallopää painaa tällä hetkellä n. 1300g ja istuma pituus on 241mm.
Sokereita tarkkailen edelleen 2 päivänä viikossa ja 2 viikon päästä lähetän sit lapun ä-polille ja niiden tulosten mukaan päättävät jatkosta. Jos siis hyviä arvoja niin ei mitään muuta kun jatketaan samalla tavalla loppu raskaus.


pinkkimieli ja pallopää 28+6
 
MLL
Onnea Tiitulle hyvistä kuulumisista ultrassa! :) Kattelin tota kuvaa ja vertailin omaan, joka on siis 8+en muista kuvattu ja sikiö on paljon pienempi! Siis Verrattuna kohdun suurenemiseen. Siinä näkyy iso musta alue ja vain pieni vaaleampi kohta mikä on vauva. Mittauksena kuitenkin saatiin 1,77 cm mikä kuulemma vastasi viikkoja hyvin. Onko muilla ollu tälleen? Johtuuko se vaan laitteesta, jos meidän neuvolassa on jotenkin huonompi näkyvyys vai onko mulla jotenkin ekstrasti lapsivettä tmsw.?!! APUA!!
 
Onnittelut kaikille plussanneille, jakautuneille ja ultrassa hyviä uutisia saaneille :flower: . Meille tuli tänään seulontatulokset, ja niiden perusteella kaikki on hyvin, ei aihetta lisätutkimuksiin. Melkoinen lottovoitto tällä iällä ja historialla. Toivottavasti muutenkin on kaikki hyvin. Maanantaina olisi neuvola, ja jännään kovasti, saadaanko sydänäänet kuulumaan. Silloin olisi 12+2. Koulu alkoi taas, ja monen tunnin osastokierrot on varsin tuskallisia seisoa. Leikkurista olen toistaiseksi ainakin suosiolla kieltäytynyt, kun en kärsi seisoa kuin vähän aikaa kerralla. Onko kellä kokemuksia, helpottaako jalkojen väsyminen ja pyörrytys jossain vaiheessa, vai onko tää nyt tätä loppuun asti? (Jos siis toivottavasti niin pitkälle päästään...)
 


Heh, mun oli ihan pakko kokeilla osaanko tuoda tän jutun tänne tuolta mun profiilista :D Kun kaikki muutkin osaa :)

Kanellalle onnittelut hyvistä seulonta tuloksista! :flower: Toivottavasti sykkeet saadaan jo kuulumaan neuvolassa. Veikkaisin kyllä että kuulette ne kyllä :D

Nyt poistun taas iltapuuhiin :D
 
Hei kaikki! Miekin taidan varovaisin, mutta kuitenkin toiveikkain mielin tulla tänne :wave:
Te ootte niin pitkällä kaikki!!! woodookin jo tuolla asti :eek:

Plussasin eilen niin vahvan plussan ettei tosikaan :D (kp 34/28-37 oli). Eli alku vaikuttaa lupaavalta, keskeytyneessä raskaudessa plussa oli varsin haalea...

Noin viikon nipistellyt mahaa ja aristanut tissejä sekä maha jumittanut. Mutta arvelin vain menkkojen kohta alkavan. Selkää jomottaa inhottavasti, ja sitäkin ollut jo monta päivää! Taitaa vissiin olla ihan ok kuitenkin, mitä äsken googlailin.

Synnäriä en tiiä vielä, Helsingissä asun. Tavallaan tekis niin mieli sinne Tammisaareen mennä, mutta kun on suht kaukana täältä kuitenkin... Jeps, tämä jatkuu loppuun asti, se on päätetty :D

Eli tässä riviin tulevia tietoja:

28v.....................?...................KM 10/08..................1.

ai niin, se LA on 17.4. laskureitten mukaan =)
 
MLL
Sunrise onnea! Oletkin niin ahkeraan toisella puolella ollu päivittäjänä kauniilla listalla, että syytä päästä vähän lepäämään tänne toisen puolelle :) Oikein sydän hypähti näin aamun iloksi, kun huomasin, että sinä olet viimeisin tänne kirjottanut :heart:
 
Huomenta kaikille!

Tuli Tallinnassa käytyä, siksi pinon päivitys venähti B)

Sini74: :heart: :flower: suuret onnittelut pienen prinsessan johdosta!!!

tiitu87:: onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :heart:

uusille tervetuloa! :flower: ja isot onnittelut plussasta! Hymy tuli huulille kun Sun Risen nikin näin pinossa :hug: :heart: Paljon vauvaliimaa matkaan.


Omaan napaan ei mitään muuta uutta, kuin että se kasvaa, ja vauva kun potkii niin masu heiluu kovasti :D Ihana oli laivalla syödä kunnon pihviaterioita :p

Harhis ja pikkuinen, rv 25+6
 
Pikanen merkkaus... :wave:

Pakko oli tulla toivottaan SunRise hirveest onnea ja tarrasukkia.. Vauvaliimaa ja kaikkea mahdollista.. :hug: :heart:

On: Etova olo jatkuu.. Meillä meni miehen kanssa rattoisaan tunti eilen..
Tilaamani Doppler tuli ja voi että se oli mahtavaa kuulla ne sydän äänet.. :heart:

--BabyHope ja Tigu rv 10+3--
 

Yhteistyössä