Keskenmenon jälkeen plussanneet ELOKUUSSA <3

Mulla oli tänään neuvola:
-Painoa tullut nyt kilon verran/viikossa pari viikkoa, turvottaa.
-RR liehuu taas 134/70 (viimeksi 130/83 ) ja koko ajan ollu korkeella.
-pisu puhdas, hemppaa ei mitattu
-Sf 32
-Rt tarjonnassa
-syke 136-140
-liikkeet ++

Oliki mielenkiintoinen käynti..
Ensin neukka kertoi ettei muista mitä puhuttiin viimeksi, mutta muistaa kyllä että kävin..okei.
Sitten kotvan päästä neukka kyseli pääseekö mies sieltä intistä synnytykseen ja ku kerroin että kyllä kun saa heti lähteä ja asutaan 10min matkan päässä intistä
ni hänpä oli sitä mieltä että ei toi mikään oikea armeija edes ole ja hänen oma poika on ollut Vekaralla.. :headwall: totesi vielä "kyllähän toi hyvä on tietysti Sun kannalta, mutta hyvä olis helsinkiläisille nuorille miehille näyttää millasta elämä on muualla" :kieh:
Ja prkl, minä ja mies ollaan molemmat hyvin tyytyväisiä tilanteeseen, outoako??
Toki muisti vielä todeta "on kai sillä miehelläsi taksirahakin siellä jo valmiina, sitten kun lähtö tulee?" johon minä hämilläni että ei vielä.. "nuoret miehet on monesti sitten niin täpinöissään ettei pidä ite lähteä ajamaan autolla synnärille..."
siitä IÄSTÄKÖ se on kiinni!?!?!..muisti sitten vielä lisätä että Minä vaan yleistän, enhän minä sinun miestä tunne.
No..siitä kun siirryin mun mielestä vähän tärkeempiin asiohin kuten mitkä oli vasta-aine kokeen tulokset, ne kun otettiin multa jo kk sitten enkä tulosta ole kuullut edelleenkään, ni sanoi että oma neukka ettii tulokset koneelta ens kerralla..
Ja sitten se alkoi kaivamaan mulle lappusia Imetyksestä.

:LOL:



Dada 32+4
 
dada tosta sf-mitasta. Mulla se on ekan kerran mitattu vasta rv 22 kun aikaisemmin ei kannattanut. Silloin mitta oli 16.
rv 34+6 sf 30
rv 37+0 sf 28
rv 37+6 sf 31
rv 39+0 sf 31,5
Ton 37+0 mittas lääkäri. Kai mitta riippuu sit mittaajastakin. Mutta terkkari on esim. viimeksi saanut eka 30 ja sit on mitattu uudestaan kun käyrä näyttää niin oudolle ja sit lukema onkin isompi. Kauheeta arpomista ja sit on jäänyt hiukan epävarma olo. Lääkäri oli kuitenkin sitä mieltä käsikopelolla että reilu kolmekiloinen vauva on tulossa. Mä en ole tossa käyrällä päässyt koskaan keskikäyrälle. Nyt tipahti taas alakäyrälle. No ei kai tässä enää kauaa tarvitse arpoa minkä kokoinen vauva tulee. =)

Peukut pystyssä täällä kans kaikille ultrassa kävijöille. =)

Päksäkkä 39+2 :heart:
 
tää on nyt ihan omaan napaan koko ajan, mut lueskelen paremmin teidän juttuja, kunhan oma tilanne selviäisi... :) Ja napaan varmasti myös huhtikuisten pinon...

Mutta mutta, tein KAKSI testiä aamulla ja molemmat näytti TOSI hailakkaa plussaa... Outo juttu, kyllähän nyt pitäisi jo tulla kunnon plussat. Jaa-a... En nyt sitten tiedä. Pitää odottaa vielä vähän ja tehdä vaikka viikon päästä uusi taas. Jaksankohan odottaa... :heart:
 
MLL
Täytyi käydä kurkkimassa joko olisi ultra kuulumisia, muttei näköjään vielä..

Täälä ei kummempaa, päätä särkee julmetusti ja panadolia kuluu. Niska on vähän jumissa, että johtuisko siitä. Pitää yrittää miestä ruinata hieromaan, jos se vähän helpottaisi. Huomenna ultraan, kyllä jännittää!

MLL ja 8+2
 
Neuvolalääkärillä käyty, kaikki ihan kunnossa.

Painoo oli tullu reilu kilo viime käynnistä (kuukausi sitten),pissa puhdas, rr 115/69

SF mitta mua pikkasen huolettaa, oli nyt 20cm, ja viikkoja 24+5, katoin kortista niin aika lailla tuolla alakäyrällä menee...mutta oli kyllä kuukaudessa kasvanut 3,5 cm, eli josko se kuitenkin olis ihan normaalin rajoissa.

Tänään on shoppailtu kaikkea, kivaa oli :D äitiysavustus nimittäin tuli, ja piti päästä ostoksille heti :p

Harhis ja pikkuinen 24+5
 
Ultrassa käyty ja yksi syke löytyi oikeasta paikasta B) Viikkoja olis kuukautisten mukaan 5+6, mutta lääkäri meinas, että on 6+ jotain. Sain uuden ajankin kahden viikon päähän sen tuhruttelun takia. Ällö olo sekun pahenee, mutta ehkä sen nyt kestää paremmin, kun tietää, että siellä on pikkuinen ja vieläpä oikeassa paikassakin.

Happis ja Kokkolan tuliainen 5+6 :heart:
 
Jokohan minä uskaltaisin kurkistaa tälle puolelle? Tänään nt-ultrassa ötökkä oli 39 mm pitkä ja turvotusta 0,6 mm. Viikkoja 10+5. Tiedot siis kanella, 40 v, synnärinä NKL, km 05/08 ja ensimmäinen toivottavasti tulossa.
 
Moikkelis!!!

Ihanaa kuulla hyvää happihypyltä, onnea ja edelleen pidetään peukkuja sulle, ja kaikille muillekin.

Mun elämä on tylsää ja mun ajatukset pyörii hyvin pitkälti kertyneissä raskauskiloissa. Joo, ei sillä OIKEESTI ole mitään merkitystä, mutta... Eilen oli neuvola ja mittauksen tuloksena viimeset 4 viikkoa paino on noussut vain 100g per viikko!!! Jeee!!! Täti jo oikein kehui, että onpas maltillista. Kyllä mä olen LAIHAm eikö? (näkisitte mut oikeesti...)

Tänään suuntaan ruhoni kohti madonnan konserttia. Onkos muita siellä? Vähän kauhistuttaa se poispääseminen, mies on luvannut yrittää ajaa sinne, mutta hakemaan se ei tule (yulis jopa ehkä mut ite sanoin, että ei mitään järkeä plus että lapsia ei viittii yksin jättää )... Jos sen kolme kilsaa jaksaa sitten asemalle kävellä ja JOS sieltä sitten saisi julkisen kulkuneuvon.... Erilaisuudesta kun oli puhetta, tää konserttiasia on kyllä kanssa sellanen, että joka toinen nyrpistää nenäänsä ja on sillai "hyi yök, en edes maksusta sinne, ei siellä mitään näe jne". Ite olen ihan lapsena fanittanut madonnaa, sittemmin on laantunut, kerran olen ulkomailla nähnyt ja TÄYTYYHÄN sitä mennä kattomaan kun Suomeen tulee. Ni ylipäätään, voisin luetella 100 bändiä joista olisin itse että HYIYÖK, mutta en silti mieti, että kuka HULLU niitä kattelee, vaan totean vaan että jaahans, maailmaan mahtuu musiikkeja ja makuja, että eiköhän se ole ihan hyvä, että tuo sovinistametallifanittajatyökaveri oksentaa pelkästään ajatuksesta madonnasta, ajatelkaa, jos KAIKKI haluaisi sinne? On meitä muutenkin jo ihan tarpeeksi!! :D Mutta MIKSI aina se toisen maku on ihan typerä ja outo ja mauton? Miksei kaikki vaan voi tykätä mistä huvittaa?

Ihania mietteitä taas mulla, voika hyvin ja pitäkää peukut että jaksan konsertissa!!!

wrv33

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
NO TODELLAKIN USKALLATA KANELLA, JA MULLA ON JO MELKEIN HAJONNU PÄÄ KU OON MIETTINY, ETTÄ JOKOJOKOJOKO, JUST TÄNÄÄN LASKIN, ETTÄ ALKAA KOHTA OLEMAAN PITKÄLLÄ!!!

ONNEA MILJOOONASTI JA IHANAA SAADA TOHTORI PALSTALLE!!! VOI ETTÄ NYT TULI TAAS NIIIIIIN HYVÄ MIELI!!!! TARTTEE VIELÄ KEKSIÄ KREMPPOJA ET SAAADAAN AMATTITAITOISTA APUA!

NY MENI HUUTAMISEKSI KU INNOSTUIN, EIKÄ EDES OLE TUMMENUKSET PIELESSÄ VAAN MÄ HALUAN HUUTAA!!!! PEUKKUJA PEUKKUJA, IHANAA KANELLA!!


:LOL: :LOL:
 
Jee!! Ultrassa kaikki niin hyvin kuin vain olla ja voi!! :heart: :heart:
Reipas pieni kaveri siellä potkutteli ja ei näkynyt pippeliä!! Ei kuitankaan uskaltanut lääkäri sanoa kumpi siellä on, mutta pippeliä ei näkynyt.
Painoarvio pikkuisella oli 325g ja lääkäri sanoi että napakka kaveri sieltä on tulossa :D Kaikki elimet nähtiin mitä pitikin. Voi kun joku voi olla niin onnellinen tänään!! Miehen kanssa ollaan täällä suupielet korvissa :D


Ja Sitten HAPPIKSElle suuret onnittelut sykkeen näkemisestä!!! :flower: :flower:

Ja kanellalle tosi suuret onnittelut raskaudesta ja np-ultra uutisista!! Ihania uutisia!!

Vernis ja Baby-J rv 20+0






:heart: :heart:
 
kanellalle onnittelut hyvistä ultra kuulumisista ja tervetulo toivotukset täältäkin :flower: =)

Vernalis mahtavaa :D Eipä ne sitä useinkaan kerro jos ei varmaksi pippeliä näe. Meillekin jo kahdesti sanottu, et "ei pippeliä näy, mut voihan se poika siltikin olla", joten en oo hirveettömästi uskaltanut mekkoja ostella =)

Onkos kukaan hommannut tukivyötä itselleen? Olis kiva kuulla käyttökokemuksia ennen ku sellasen hankin. Alkanut meinaan mahan oikea puoli juilimaan todella ilkeästi kävellessä ja siihen ei kuulemma ihan tuo normaali tukivyö auta, kun tukee lähinnä vain selkää. Siis sellaisen raskauden aikaisen tukivyön hommaamista olen harkinnut nyt kun kaupungilla ei sellaisia ole lainata.


pinkkimieli ja pallopää 27+6
 
Oli niin mukava lukea kun oli hyviä ultrakuulumisia, onnea, hienoa että kaikki on hyvin!

Mä aloitin tänään aamuni oksentamisella! Voinko onnellisempi olla, kun nyt uskallan jo vähän toivoa että tämä raskaus voisi mennä hyvin =)

Nyt mulla on sama olotila kun esikoista odottaessani, joten tää alkaa näyttää nyt paremmalta. Mä voin periaatteessa nyt pahoin 24/7 mutta tätä on odotettu ja toivottu :)
 
Iltoja kaikille!
On tullut paljon uusia plussanneita, onnea!
Ja ihania ultra kuulumisia oli monella.

(.) olo ihan ok,vauva vilkas liikkeinen, mutta työpäivät meinaa olla jo raskaita, mutta onneksi niitä ei ole enään paljoa jäljellä..
Tänään poksutaan uudelle kymmenelle
T:Rouva ja masukki 30+0
 
ihania ultrauutisia etenki happiksella ku olit niin kärsiny siitä epätietoisuudesta ton tuhruttelun takia! :heart:

mua on etonu tän päivän vähä aaltoillen, tosi laimeesti, mut etonu ja ällöttäny on kuitenki.. alamahatuntemuksiaki on päivittäin ainaki parin nipistyksen verran.. :) ens viikon torstaina ois lääkäriaika, malttamattomana sitä odotellen..

kellopeliappelsiini ja papu 5+2
 
Iltoja vaan... Tulenpa tännekin pyörähtämään. Jahka nyt keksin mitä sanoisin. Olen vaan vieläkin jotenkin sanaton. Eikä tää tunnu todelliselta. En osaa olla edes iloinen kun koko ajan miettii että kyllä tässä vielä jotain kerkee sattua.

10.raskaus menossa viikolla 15
 

Yhteistyössä