Huhtikuiset 2010

heipä hei huhtikuiset! :wave:

meillä on ollu niin touhuntäyteinen päivä takana, etten oo moneen kertaan koko raskautta ehtiny ajatellakaan.. :)

mä haluan kans ehdottomasti varhaisultraan vaikka viimeks meniki niinku meni.. 7+2 käytiin yksityispuolella varhaisultrassa, syke näky ja 9+6 neuvolassa ei enää.. mut silti haluan, siitäpä ainaki näkee heti sen että onko raskaus oikeassa paikassa ja ihan oikeanlainen eikä esim tuulimuna..
ajattelin yrittää suostutella terveyskeskuslääkärin kirjoittamaan lähetteen yliopistolliseen, jolla pääsisin tilanteen tarkastamaan.. valehtelen vaikka että kierto on ollut sekaisin etten tiedä varmuudella kuinka pitkällä raskaus on menossa.. :saint: hyihyi.. :ashamed: mutta kaikkeni teen että sen kunnallisella puolella saisin.. jos en niin sitten menen samalle ihanalle yksityiselle, jossa käytiin viimeksikin, eikä maksanutkaan kuin 45e

täytyy nyt vain yrittää pitää pää kylmänä ja antaa ajan kulua..

kellopeliappelsiini ja papu 4+3
 
happihyppy, toivon kovasti, että huolesi on aiheetonta!!! :hug:

Paljon olette oireista puhelleet ja laidasta laitaan on kokemuksia. Itselläni ei niin kauhean voimakkaita oireita ole väsymyksen ja rintojen turvotuksen lisäksi. Ei tosin ollut ensimmäisessäkään raskaudessa mitään hillitöntä pahoinvointia. Toisessa (huonosti päättyneessä) oli enemmän.

Tein muuten eilen toisen raskaustestin ihan varmuuden vuoksi... Ja kaksi viivaa siihenkin ilmestyi :LOL: Ihan niin kuin pitikin! On vaan toisaalta niin vähän mitään oireita, että ehkä teen vielä kolmannenkin testin ;) Mutta kai se uskottava on, että kyytiläinen siellä vatsassa on! Kuitenkin vähän pelkään onko kaikki kunnossa, kun viimeksi ei ollut yhtään mitään keskenmenon oireita. Mutta eipä auta kuin odottaa, ja hyvinhän kaikki menee, eikö vaan?
 
Eelis
Juu mä käyn joskus kurkkimassa aina muitaki pinoja niin on ollu mukava huomata että niin moni lokakuisista tippunu on myöhemmin saanu onnellisesti kyytiläisen matkaan :)
Ja mitä noihin testeihin tulee niin mä tein 7kpl testejä :LOL:
 
Huomenta.

:ashamed: En edes kehtaa tunnustaa, kuinka monta testiä olen tehnyt. Aloitin testaamisen siis jo kaksi ja puoli viikkoa sitten, kun tiesin sen plussan ilmestyvän jossain vaiheessa. (älkää kysykö mistä sen tiesin, kun ei oltu tosiaankaan yrittämässä raskautta sen ihmeemmin ) Tilasin mammaksi.fin liuskoja kunnon tukkupakkauksen. Plussan saatuani sitten varmistelin rfsu:n liuskoilla ja nyt onneksi olen saanut niin vahvan viivan predictoriin, ettei ole tarvinnut muutamiin päiviin enää testailla.

Jaahas, kekara kävi hakemassa leipäpussin ja tuli vaatimaan "lisääleipäälisääleipäälisaaleipää..." Palaillaan siis. :wave:

-MM&Jekku- "4+4"
 
mollimelooni: kiitos kun oikeen viikon korjasit..kävin äsken katsomassa kanssa tota linkkiä jonka laitoit ja sain rv 4+4 sen mukaan...ja laskettu aika siis 5.4.2010 jos taas muistan oikein..huh.. kaipa ne siitä selkiää.

.mikä muuten on se takaraja et neuvolaan ois varattava aika...jostain syystä ei vielä oikein tekis mieli..??

kellopeliappelsiini: nyt tekee mieli ratsastamaan kun vielä uskaltaa..kiitolaukat tosin saa jäädä ja ravikuvioista kovimmat vauhdit ja kinkkisimmät hepat..pitää alkaa rauhoittamaan hiljalleen menoa..mulla itselläni on 4v suokkiruuna joten hieman varovainen saa vielä sen kanssa maastossa olla :D käpöstely lenkkejä rauhallista tahtia luonnossa...sekin kuulostaa kivalle =) onko muita vielä paikalla joilla sairaalana ois KYS?
 
Täällä on myös tehty monen monta testiä. Rahaa on palanut mutta on se ollut sen väärtti.

Haluaisko joku ottaa tuon päivittäjän duunin itselleen vähäksi aikaa? Ajattelin että sitä voitais kierrättää. Itse en ehdi oikein juttuihin nyt mukaan kun pitää päivittää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sapfo:
Täällä on myös tehty monen monta testiä. Rahaa on palanut mutta on se ollut sen väärtti.

Haluaisko joku ottaa tuon päivittäjän duunin itselleen vähäksi aikaa? Ajattelin että sitä voitais kierrättää. Itse en ehdi oikein juttuihin nyt mukaan kun pitää päivittää.
:wave:

Mä voin ottaa seuraavan vuoron. Päivitän vaikka tämän viestini jälkeen tulleet, jos vielä ennen tätä olleet jaksat Sapfo laittaa. :)

(saa nähdä miten käy, osaanko ollenkaan...)
 
Testeistä: mää oon tehny 2 raskaustestiä ja 2 ovistestiä (raskaustestinä) ja sitte kävin mittauttaan hCG:n, auts! Pissatestit on huomattavasti mukavampia kuin veritestit.

(.) Vuotoa edelleen; nyt se on onneksi taas ruskeeta eikä punasta. Lääkäri soitti ja aikaisti mun varhaisultraa peräti kahdella viikolla. Elikkäs pääsen katsoon, mitä siellä näkyy jo viikon päästä torstaina. Helpotti vähän oloa. Toivottavasti tää/ nää ei nyt mee kesken.

:| Happis 5+0
 
Happihyppy.. jospa se vuoto nyt loppuis ja kaikki näyttäis ultrassa hyvältä<3

Itselläni ei mitään uutta paitsi viikot vaihtui! <3
enkä oo ihan varma onko mulla huono olo kun heräsin äsken.. tuntuu että olis tai sellanen vähä yököttää mutta sit ei kuitenkaan.. heh..
Ainakin jos ruokaa aattelen niin oksettaa :(

Mä tein viimeks testin rv4+1 selvä plussa siihen tuli niin kai se riittää.. kaks olen tehnyt siis.. itekkin mietin että pitäsikö tehä viel yks mutta taidan luottaa siihen että plussa on plussa eikä se häviä ilman vuotoa.. ?

tiitu ja nasu rv6+0
 
neila mulla on sellanen 12v lämppäriratsu (ei siis ollut koskaan kärryjen edessä), koko kesän ollut laitsalla lomailemassa ja pitkällä sairaslomalla ku tammikuussa reväytti etusesta jänteen, parin viikon päästä siirrän takaisin vuokratallille ja sit pitäs alottaa hevosen kuntoutus kunnolla.. pyrin ratsastaan niin pitkään ku vaan voin ja hyvältä tuntuu.. tuolla laitsalla en oo käyny ratsasteleen ku ihan pariin kertaan ku siellä on niin surkeat maastot.. :p
 
Nyt se tuli. Ihan järkyttävän paha olo. En pysty tekeen töissä mitään muuta kun tuijottamaan suoraan eteenpäin. Tuntuu että mahassa velloo ja päässä pyörii. Mitään ruokaa en pysty edes ajattelemaan.
Pari tuntia kun selviäisin niin sitten voin karata jo lomalle.

Ei ois pitäny eilen sanoa mitään siitä oireettomuudesta. Se kostautui nyt. :x
 
kellopeliappelsiini: meillä onneks on hyvät ja vaihtelevat maastot..kelpaa mennä..missäpäin maailmaa sulla on heppa? mulla on hepo ollu kärrien eessä 2 vuotiaasta ja ratsastamaan on alettu nyt tänä keväänä...aikaslailla isoksi taitaa kasvaa vaan tuo kaveri ja sen verta vireä et nyt saa noi rauhallisemmat liikuntaa mun puolesta ja sen liikuttaa sitten ei raskaana olevat =) ainakin ne vauhdikkaammat lenkit. justiinsa tallilla piipahdin..

missähän vaiheessa alkaa massu näkyä niin että sen huomaa..ekassa meni kauan, sitten aina vaan aikasemmin ja aikasemmin on massu pullahtanu esiin..
 
Hei kaikille!
Saiskos liittyä joukkoon? La olis kuukautisista laskettuna 8.4.2010
Ekan testin tein jo 25.7 ja haamu tuli,seuraavan tein kun menkkojen olis pitäny alkaa eli 29.7 aamulla haamu ja illalla tummempi haamu. Ja tänään tein viimesen testin ja selvä plussa viiva pärähti :) ja ekat aamu ällötyksetkin jo tuli. Tänään siis 4+1

Jellona-äiti - 8.4. PKKS - kolmas
 
Pääsisinkö minäkin mukaan tänne? Lasketusta ajasta en ole ihan varma, mutta luulen, että huhtikuun puolelle menee. se on 30.3 tai 1.4.
Oireita ei vielä hirveästi ole, pientä ällötystä vain, mutta kerkeää nekin vielä tulemaan..
Neuvolaan soitin mutta, neuvolatätsky on lomalla ja tulee vasta 10pv töihin, niin pitää soittaa silloin, että saa ajan ultraan. Sijainen sanoi, että vamaan joskus 7+3 tai 7+4vk:lle menee niin näkee, että onko siellä jotain :heart:

puhnalle 1.4. OYS- toinen
 
Mua ehkä vähän pikkasen tooosi vähän ällöttää:D kuulostaa varmaa mailman pöjimmältä mutta mä luulen että se huono olo tekee tuloaan.. tai sit ei.. :/ :)
Sitä vaa niin haluis vielläkin niinkuin tupu että olis huono olo :D

pakko mennä ostamaa tänään tunikka kun lähetään viikonpäästä ruotsiin 5päiväks ja haluan iltaturvotuksen pitää piilossa niin on hyvä piilottaa sillä se sit.. :)

Mua välillä pelottaa että jospa masussa ei ole ketään vaa tyhjää täynnä.. :/ eikö muuten kohdun ulkopuolisessa oo kauheesti särkyjä? ei mulla ainakaan niitä ole.. välillä vaa jomottaa..
 
Tupu: Mulla ei ole ihan täyttä varmuutta noista viikoista. Niin epäsäännöllinen kierto että varmuus tulee vasta sitten ultrauksessa. Mutta jos lasketaan oletun hedelmöittymisen mukaan niin nyt mennään 5+5. Lähellä tuota aikaa se kuitenkin on.

Mulla oli jo alkuviikosta vähän etovaa oloa, mutta se hävisi ja sitten oli kaksi ihan täysin oireetonta päivää. Tänään se oireettomuus on ollut todella kaukana. Mä kuitenkin pahoin pelkään että se pahin on vielä edessä... Mäkin ehdin heti pelkäämään kun se pieni etovuus hävisi, mutta näköjään turhaan.

Uusille tervetuloa!
 
Sitä näin alussa oikein toivoo, että olis jonkinlaisia oireita, tuntuis jotenkin uskottavamalta, että siellä masussa jotakin on.. Tuntuu piinallisen pitkiltä viikot kun odottaa sitä ultaraa ja varmistusta, että kaikki on ok.
 

Yhteistyössä