Hakutulokset

  1. S

    Apua! Onko teillä ollut vastaavaa miettimistä!?

    On kyllä ihanaa kuulla etten olekaan ihan ainoa joka näin mietiskelee :) Kiitos teille näistä minun mieltäni helpottavista vastauksista :flower:
  2. S

    Apua! Onko teillä ollut vastaavaa miettimistä!?

    Niinh ja Onnea sinulle :flower: :heart:
  3. S

    Apua! Onko teillä ollut vastaavaa miettimistä!?

    Kiitos vastauksestasi :) Tuntuu vain siltä, että joillaki se on niin itsestään selvyys se lapsen hankkiminen, että eivät tuollaisia asioita mieti :) Ainaski minun tutuilla on vaikuttanut siltä, niin sitten sitä hämmästelee kun itse asioita niin kovasti mietiskelee :)
  4. S

    Apua! Onko teillä ollut vastaavaa miettimistä!?

    Elikkä, olen yli 20 vuotias naikkonen joka on haaveillut vauvasta jo toista vuotta. Kaikki asiat ovat miehen kanssa kunnossa, asuminen jne.. ja mieskin on puhunut vauvasta ja haluaisi kanssani lapsia. MUTTA, mie mietin niin kauheasti kaikkea...kaikkea mahollista maan ja taivaan väliltä... Eli...
  5. S

    Salkkareita seuraavat, mitä olette mieltä?

    Mulla tuli kans mieleen heti, että se on se Ismon jo edesmennyt vaimo. Jotenkin se olisi niin salkkareiden tyylistä että se olisi se :) Salkkareissahan kaikki on mahdollista, heräsihän Sallakin kuolleista ;)
  6. S

    Olen niin surullinen :-(

    Siis onko nuo laput todella aikuisten ihmisten kirjoittamia?? :o Kuulostavat lähinnä teinien kirjoittamilta. Mutta jos pitää paikkansa niin älä ihmeessä jää kärsimään tuollaiseen paikkaan, varmasti on parempi jossain muualla :)
  7. S

    Katsoin tuossa männä viikonloppuna sen Martina ja Esko - ohjelman ja yllätyin

    En kyllä mielestäni tuossa viestissä ihannoinutkaan sitä V alkuista sanaa. Enkä siitä tuossa viestissä puhunutkaan. Ja pitääkö kiusottelun olla älykästä? :D Kyllä se yleensä taitaa olla enemmän tai vähemmän älyvapaata hommaa :) ja sen takia hassua :D ainaskin näin meillä on. Älylliset...
  8. S

    Auttakaa... saako näistä risottoa ja miten?

    Kait niistä saapi. Keität vain eka riisit, sitten kasvikset sekaan kun riisit ovat lähes kypsiä. Kinkkusuikaleet voipi vaikka paistinpannulla käristää ennenkuin laittaa ne riisin ja kasviksien sekaan. :) Ja jotain kivoja mausteita sekaan niin hyvä tulee :)
  9. S

    Katsoin tuossa männä viikonloppuna sen Martina ja Esko - ohjelman ja yllätyin

    Itse myös olen positiivisesti yllättynyt tästä ohjelmasta. Nehän ovat kuin luotuja toisilleen :heart: Ja tuohon nälvimiseen sen verran, että he vain ovat sen tyylisiä ihmisiä, että vitsillä heittelevät tuollaista, sen takiahan ne niin hyvin sopivatkin yhteen, kun molemmat osaavat ja...
  10. S

    Millä hoidetaan atopian runtelemia SILMIÄ?

    No mulle ainaskin ihotautilääkäri sanoi, että jos on oikein pahana ihottuma silmäluomissa, niin voi laittaa hydrocortisonia (1%), kunhan laittaa sen verran varovasti, ettei sitä joudu silmiin asti. Eli varovasti ohut kerros luomiin, mutta EI missään tapauksessa muuta kuin sitä 1 % hydrocortisonia!
  11. S

    nyt on 16-vuotias sakari kadonnu

    kiitos
  12. S

    nyt on 16-vuotias sakari kadonnu

    millä sivuilla tää juttu on ?
  13. S

    Child´s play 3...

    Tässä katsonut sivusilmällä kun koneella olen. Ei mitenkään pelottava ole, kuten ei edeltäjänsäkään... Tulee vain mieleen että onko tämä oikeasti tosissaan tehty :D :D
  14. S

    Paras grillimakkara?

    Kaikki kabanossit on jees, pippurijuusto, savupekoni, valkosipuli ja habanero.. Ja tieten se perus juustokin on ok, mut tuo pippurijuusto vie voiton =)
  15. S

    Tunnetko ketään, joka ei kierrätä?

    Liian monta tunnen :( Aina käy sellainen pieni vihantunne sisimmässä kun näkee, että joku tuttu laittaa esim. ruoantähteet perusroskikseen...
  16. S

    MINUSTA on vähän hassua (Facebook)..

    Minun ukko tekkee tuota!! Ja arvatkaapa ÄRSYTTÄÄKÖ!!!!! Helv**** !! Kyllä itsekin facebookissa olen, mut ainoastaan silloin kun ei ole muuta tekemistä, esim. nyt. Mut on kyllä piiikkasen ärsyttävää kun jatkuvasti ukko näpyttää kännykkäänsä kun ollaan jossain ulkona, tapahtumissa yms...
  17. S

    eikö kukaan

    Tulee kuunneltua juu =) Suomipopin Anni ja Jaajo on ihan parhaita B)
  18. S

    Ajatelkaapa, te joilla on kamerat tietokoneessanne...

    Haha, mie oon niin luulosairas, että oli pakko laittaa äsken teippi tän läppärin kameran päälle :$ :D
  19. S

    Miksi ihmiset ostaa kalliita astiasarjoja kaappiin pölyttymään?

    Kyllä se kahvi pysyy ja jopa maistuukin yhtä hyvälle vähän halvemmastakin kupista juotuna... ;)
  20. S

    Pelkääkö kukaan muu, että auto varastetaan esim silloin kun käy pankkiautomaatilla tms ja lapset kyydissä??

    No eipä noi autot nyt niin helpolla syty palamaan, että sitä kait nyt on ihan turha alkaa pelkäämään..Mahdollistahan se tietenkin on..

Yhteistyössä