Katsoin tuossa männä viikonloppuna sen Martina ja Esko - ohjelman ja yllätyin

  • Viestiketjun aloittaja **
  • Ensimmäinen viesti
**
positiivisessa mielessä. Muutaman kerran hörähdin ääneen Eskon jollekin kommentille ja ne nyt vaan vaikutti olevan ihan hyvä pari. Pidin varsinkin Eskosta. Ja ei Martinakaan hullumpi ollut :)
 
Minä tykkäsin niistä ennen sen sarjan alkamista. Miten kukaan voi sanoa hyväksi pariksi sellaista paria jotka koko ajan nälvii toisilleen ja puhuu todella rumasti? Ei minusta kuulu normaaliin suhteeseen sellainen....
 
Itse myös olen positiivisesti yllättynyt tästä ohjelmasta. Nehän ovat kuin luotuja toisilleen :heart: Ja tuohon nälvimiseen sen verran, että he vain ovat sen tyylisiä ihmisiä, että vitsillä heittelevät tuollaista, sen takiahan ne niin hyvin sopivatkin yhteen, kun molemmat osaavat ja uskaltavat sanoa takaisin :) Hauskoja ovat kyl, monesti on joutunut ääneen naurahtamaan heidän kommenttejaan :)
 
täh?
Millä tavoin nälvii?? Yhteinen huumorintaju on kantava voima, jos et tiennyt. Ja sinäkö pystyt kategorioimaan suteet hyviin ja huonoihin vaan sen perusteella, jos sun huumoritaju ei riitä niille letkautuksille??
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Minä tykkäsin niistä ennen sen sarjan alkamista. Miten kukaan voi sanoa hyväksi pariksi sellaista paria jotka koko ajan nälvii toisilleen ja puhuu todella rumasti? Ei minusta kuulu normaaliin suhteeseen sellainen....
Sinun normaaliin suhteeseen, mun mielestä on ihan ok sanoa miltä tuntuu, myös jos toinen käyttäytyy hölmästi. Huomasitko, se on niille ihan luonnollista kumpikaan ei saa järkkyjä raivareita jos toinen vähän sanookin. Ovat samalla aaltopituudella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Seita:
Itse myös olen positiivisesti yllättynyt tästä ohjelmasta. Nehän ovat kuin luotuja toisilleen :heart: Ja tuohon nälvimiseen sen verran, että he vain ovat sen tyylisiä ihmisiä, että vitsillä heittelevät tuollaista, sen takiahan ne niin hyvin sopivatkin yhteen, kun molemmat osaavat ja uskaltavat sanoa takaisin :) Hauskoja ovat kyl, monesti on joutunut ääneen naurahtamaan heidän kommenttejaan :)
Hmm.... Minusta ei vaadi kauheasti mitään osaamista tai munaa hokea sitä kuuluisaa vaginan lempinimeä. Puolet heidän keskusteluistaan on sitä, ei mitään älykästä kiusoittelua jota on kiva itsekin harrastaa miehen kanssa.
 
Chick
Joskushan ne on siinä ottanut aika kovastikin yhteen ja kiroillut toisilleen, mutta muuten munkin mielestä heillä on oma sarkastinen huumorinsa joka kuuluu puheissa. Mun mielestä vallan "söpö pari" ja muutenkin mun mielestä niistä/niiden vanhemmuuden "taidoista" kirjoitetut jutut on ollu ihan kukkua.
 
**
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Seita:
Itse myös olen positiivisesti yllättynyt tästä ohjelmasta. Nehän ovat kuin luotuja toisilleen :heart: Ja tuohon nälvimiseen sen verran, että he vain ovat sen tyylisiä ihmisiä, että vitsillä heittelevät tuollaista, sen takiahan ne niin hyvin sopivatkin yhteen, kun molemmat osaavat ja uskaltavat sanoa takaisin :) Hauskoja ovat kyl, monesti on joutunut ääneen naurahtamaan heidän kommenttejaan :)
Hmm.... Minusta ei vaadi kauheasti mitään osaamista tai munaa hokea sitä kuuluisaa vaginan lempinimeä. Puolet heidän keskusteluistaan on sitä, ei mitään älykästä kiusoittelua jota on kiva itsekin harrastaa miehen kanssa.
No sinusta ja miehestäsi en tiedä mitään, mutta tajuutko että se mikä sopii toisille ei välttämättä sovi toisille. M & E on ihan hyviä just noin, älykkyydestä viis. Näkeehän sen että ne toisiaan rakastaa ja pilke on silmäkulmassa kun toisilleen naljailevat!
 
Chick
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Seita:
Itse myös olen positiivisesti yllättynyt tästä ohjelmasta. Nehän ovat kuin luotuja toisilleen :heart: Ja tuohon nälvimiseen sen verran, että he vain ovat sen tyylisiä ihmisiä, että vitsillä heittelevät tuollaista, sen takiahan ne niin hyvin sopivatkin yhteen, kun molemmat osaavat ja uskaltavat sanoa takaisin :) Hauskoja ovat kyl, monesti on joutunut ääneen naurahtamaan heidän kommenttejaan :)
Hmm.... Minusta ei vaadi kauheasti mitään osaamista tai munaa hokea sitä kuuluisaa vaginan lempinimeä. Puolet heidän keskusteluistaan on sitä, ei mitään älykästä kiusoittelua jota on kiva itsekin harrastaa miehen kanssa.

Mitä on älykäs kiusoittelu? Varmaan mun ja miehen välinen läpänheitto ei kuulosta kenenkään mielestä älykkäältä, vaikak siihen ei kirosanoja kuulukaan...jokaisella on oma tyylinsä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Seita:
Itse myös olen positiivisesti yllättynyt tästä ohjelmasta. Nehän ovat kuin luotuja toisilleen :heart: Ja tuohon nälvimiseen sen verran, että he vain ovat sen tyylisiä ihmisiä, että vitsillä heittelevät tuollaista, sen takiahan ne niin hyvin sopivatkin yhteen, kun molemmat osaavat ja uskaltavat sanoa takaisin :) Hauskoja ovat kyl, monesti on joutunut ääneen naurahtamaan heidän kommenttejaan :)
Hmm.... Minusta ei vaadi kauheasti mitään osaamista tai munaa hokea sitä kuuluisaa vaginan lempinimeä. Puolet heidän keskusteluistaan on sitä, ei mitään älykästä kiusoittelua jota on kiva itsekin harrastaa miehen kanssa.
En kyllä mielestäni tuossa viestissä ihannoinutkaan sitä V alkuista sanaa. Enkä siitä tuossa viestissä puhunutkaan. Ja pitääkö kiusottelun olla älykästä? :D Kyllä se yleensä taitaa olla enemmän tai vähemmän älyvapaata hommaa :) ja sen takia hassua :D ainaskin näin meillä on. Älylliset keskustelut sitten erikseen. Ja siitä v. sanasta vielä, sitä tosiaan ei tarttisi ihan niin paljon kylvää sen martinankaan, mutta eipä se nyt minua niin järkytä :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Chick:
Joskushan ne on siinä ottanut aika kovastikin yhteen ja kiroillut toisilleen, mutta muuten munkin mielestä heillä on oma sarkastinen huumorinsa joka kuuluu puheissa. Mun mielestä vallan "söpö pari" ja muutenkin mun mielestä niistä/niiden vanhemmuuden "taidoista" kirjoitetut jutut on ollu ihan kukkua.
Täytyy tähän sanoa että itsekin olen monesti täällä puolustanut kun kateelliset panetelleet Martinan upeaa ulkomuotoa ja heidän lapsenhoitotaitojaan, varmasti ovat hyviä vanhempia.
Mutta sellaista vitun syöttämistä toisilleen en kyllä käsitä suhteessa... Tämä ihan siitä syystä tuli mieleen kun katsoin ohjelmaa tallennukselta niin piti kesken lopettaa kun lapsi vieressä kuulemassa sitä vitun hokemista ja muutenkin kauhean agressiivisia ja nahisemassa ihan joka asiasta. Ei se noin tuoreessa suhteessa ihan hyvältäkään vaikuta, mutta jää nähtäväksi miten heidän onnensa kestää- toivon mukaan hyvin.
 
ev
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Chick:
Joskushan ne on siinä ottanut aika kovastikin yhteen ja kiroillut toisilleen, mutta muuten munkin mielestä heillä on oma sarkastinen huumorinsa joka kuuluu puheissa. Mun mielestä vallan "söpö pari" ja muutenkin mun mielestä niistä/niiden vanhemmuuden "taidoista" kirjoitetut jutut on ollu ihan kukkua.
Täytyy tähän sanoa että itsekin olen monesti täällä puolustanut kun kateelliset panetelleet Martinan upeaa ulkomuotoa ja heidän lapsenhoitotaitojaan, varmasti ovat hyviä vanhempia.
Mutta sellaista vitun syöttämistä toisilleen en kyllä käsitä suhteessa... Tämä ihan siitä syystä tuli mieleen kun katsoin ohjelmaa tallennukselta niin piti kesken lopettaa kun lapsi vieressä kuulemassa sitä vitun hokemista ja muutenkin kauhean agressiivisia ja nahisemassa ihan joka asiasta. Ei se noin tuoreessa suhteessa ihan hyvältäkään vaikuta, mutta jää nähtäväksi miten heidän onnensa kestää- toivon mukaan hyvin.

nahisteleehan ne joo, mut agressiivisesti? Et ole tainnut agressiivista nähdäkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Chick:
Joskushan ne on siinä ottanut aika kovastikin yhteen ja kiroillut toisilleen, mutta muuten munkin mielestä heillä on oma sarkastinen huumorinsa joka kuuluu puheissa. Mun mielestä vallan "söpö pari" ja muutenkin mun mielestä niistä/niiden vanhemmuuden "taidoista" kirjoitetut jutut on ollu ihan kukkua.
Täytyy tähän sanoa että itsekin olen monesti täällä puolustanut kun kateelliset panetelleet Martinan upeaa ulkomuotoa ja heidän lapsenhoitotaitojaan, varmasti ovat hyviä vanhempia.
Mutta sellaista vitun syöttämistä toisilleen en kyllä käsitä suhteessa... Tämä ihan siitä syystä tuli mieleen kun katsoin ohjelmaa tallennukselta niin piti kesken lopettaa kun lapsi vieressä kuulemassa sitä vitun hokemista ja muutenkin kauhean agressiivisia ja nahisemassa ihan joka asiasta. Ei se noin tuoreessa suhteessa ihan hyvältäkään vaikuta, mutta jää nähtäväksi miten heidän onnensa kestää- toivon mukaan hyvin.

nahisteleehan ne joo, mut agressiivisesti? Et ole tainnut agressiivista nähdäkään.
No jos jokaisesta eriävästä näkemyksestä aletaan räyhätä/valittaa/syöttää vittua pakkotoistolla niin minusta se on agressiivista. Ja kiitos kysymästä, otin exältäni turpaan useamman vuoden. :flower:
Onneks olen nyt normaalin ja aikuisen hermoilla varustetun miehen kanssa.
 
vieras
Mua ihmetyttää siinä Martinassa se, että sillä on aina kova tarve puolustaa kaikkea. Esim kun siitä sen "makkarakuori"puvusta kirjoitettiin lehdissä, niin tuli kova tarve heti puolustella, että hei kuulkaas, mä oon yks niistä harvoista kuka voi edes vetää tollasen puvun päälle 2kk synnytyksestä. Taas sellasta itsensä nostamista muiden yläpuolelle! Olisko se ihan kamalaa jos vaan myöntäis, että joo, muutama kilo jäi synnytyksestä ja pari makkaraa vyötäröllä, so what?! Ja luuleeko hän tosiaan, että on ainut synnyttänyt joka pitänyt huolta kropastaan. Noup, niitä löytyy paljon muitakin ;) no mutta, se on tyypillistä sellaselle, jolla on tarve saada itsensä muita korkeammalle ja pitää muita surkeina luusereina, ottaa varmasti egon päälle.
 

Yhteistyössä