Olen niin surullinen :-(

  • Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti
ov
Olenhan minä aina tiennyt, että minua vihataan työpaikalallani, mutta vasta tänään minulle selvisi, että kuinka paljon minua vihataan siellä. Tänään siellä oli nimittäin ystävänpäivän kunniaksi sellainen leikki, jossa oli pieniä pahvilaatikoita, jollaiseen jokainen kirjoitti nimensä ja muut kirjoittivat pienille paperilapuille, mitä mieltä ovat muista työkavereistaan ja kävivät tiputtamassa ne niihin laatikoihin. Siis jos minä vaikka olin "Maijasta" sitä mieltä, että hän on kiltti, niin minä kirjoitin lapulle, että "Sinä olet kiltti" ja kävin tiputtamassa sen laatikkoon, jonka kannessa luki "Maija". Kun sitten tulin töistä kotiin, avasin oman pahvilaatikkoni ja luin ne laput, mitä muut olivat sinne tiputtaneet sinne, niin aloin itkemään, sillä niissä luki tälläiset asiat "Sinä olet kirkun näköinen", "Joku vittu vitun lihapulla, Saatana", "Paviaanin perse ja ruma sellainen", "Sinä olet niin läski, että jos sinä kaatuisit, niin maahan tulisi metrin syvyinen aukko", ""Haista paska, aivasta, lennä pitkin Taivasta, piere, kuole, kyrpää nuole", "Toivottavasti sinä tukehdut läskeihisi, vitun ihrapallo". "Lopeta se jatkuva ruikutus, vitun ruma mätäsäkki", "Kun sinä synnyit, niin kätilö varmasti kuoli järkytyksestä nähdessään ruman naamasi" ja "Sinä olet pelkkä aivovammainen nainen" :-(
 
Meimi
No täähän ei voi olla edes totta, tommosta paikkaa ei voi olla. Eikä millään työpaikalla ole moista tapaa.

Ja jos tollasta on, tapaa ja työpaikkaa, niin johan tuolta joutaakin pois. Karseeta. Karseeta tosiaan.
 
--
Ei voi olla todellista! Aivan järkyttävää että jostain työyhteisöstä löytyy noin paljon keskenkasvuista porukkaa.
Yleensä tollasilla ihmisillä ei ole itsellään elämässään asiat hyvin, silloin on aikaa miettiä ja purkaa omaa turhautumistaan muihin. Vaikka kuinka vaikea ihminen olisikin työpaikalla, niin normaalisti(!) ihminen kuittaa sen olan kohautuksella.

Mä olen melkeempä sanaton, huhuh. Tosiaan esimiehen puheille ja pian.
 
häh
En kyllä usko että missään työpaikalla mentäisiin noin lapsellista ystävänpäiväleikkiä. Saatika, että ihmiset kirjoittelisivat tuollaisia jonkun työkaverinsa lappuun. Jos jostakin ei pidettäisi, hänelle ei luultavasti annettaisi sitten ollenkaan lappuja. Ihan hölmö trolli.
Sitäpaitsi, mikä on kirku?
 
vieras
Hahaha, ootko miettiny että voi olla ihan aiheellisiakin huomautuksia sinne, esim. tuo "Haista paska, aivasta, lennä pitkin Taivasta, piere, kuole, kyrpää nuole"? Oletko varma, ettet ole itse tekemisilläsi kääntänyt työtovereita sinua vastaan?
 
huom
Ota yhteyttä alueesi työsuojelupiiriin. Äläkä hävitä niitä lappuja vaan viet ne näytille. Näytä kiusaajillesi, että kiusaamisella on vakavat seuraukset.

Ennenkaikkea; koeta raukkaparka jaksaa:/!!!!
 
Siis onko nuo laput todella aikuisten ihmisten kirjoittamia?? :eek: Kuulostavat lähinnä teinien kirjoittamilta. Mutta jos pitää paikkansa niin älä ihmeessä jää kärsimään tuollaiseen paikkaan, varmasti on parempi jossain muualla :)
 
Sulla
on laatikollinen todisteita työpaikka kiusauksesta.. Liiton lakimieheen yhteys ja työpaikka kiusaamisesta syyte. Ens töikseen tietenkin lääkäristä saikkua ettei tartte työkavereitten pästöjä katella!
 
mie
ap, toivon todella, että et ottas itseesi noita lapsellisuuksia. Voimia!!! Jotenkin vaikuttaa siltä, että yksi ja sama ihminen on kirjoittanut nuo kaikki...kaikissa niin sama sävy...voisko olla mahdollista?
 

Yhteistyössä