MINUSTA on vähän hassua (Facebook)..

Non compos mentis
Minusta se on ihkua. Mä olen Stephen Fryn perskärpänen Twitterissä. On ihanaa nähdä, mitä mies syö illallisella, missä ja kenen kanssa. On kiva olla perillä siitä, mitä kavereille kuuluu possulentsueristyksessä Meksikossa, jumissa lentokentällä Delhissä, telttaretkellä Lapissa...
 
Mulla on pari sellasta kaveria, jotka noin tekee. Ne muutenki hengaa sielä pitkin päivää ja päivittelee statusta, yks tsekkaa viimeset kuulumiset kännykällä tai läppärillä nukkumaan mennessä (siis ollessaan jo peiton alla). :D Itekin välillä taustailen aamusta iltaan, mut en mä välttämättä statusta päivitä. Kännykällä en o koskaan nettiä käyttäny eikä tolla mun luurilla kai pystyskään.
 
Minun ukko tekkee tuota!! Ja arvatkaapa ÄRSYTTÄÄKÖ!!!!! Helv**** !! Kyllä itsekin facebookissa olen, mut ainoastaan silloin kun ei ole muuta tekemistä, esim. nyt. Mut on kyllä piiikkasen ärsyttävää kun jatkuvasti ukko näpyttää kännykkäänsä kun ollaan jossain ulkona, tapahtumissa yms... :headwall: Kyllä muuten joku kaunis päivä saattaa hajota tämä miehen uus puhelin ja tilalle hommaan perkule perus 3210!! :kieh:
 
Niin, musta vaan tuntuu, ettei voi kovin hauska ilta olla, jos tulee kesken illan mieleen mennä Fb:iin antamaan tilannetietoja?
Mulla mäki statustani päivittelen melkein päivittäin, mut ei tulis mieleenkään ihan jokaista varpaankynnenlakkausta sinne laittaa..
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Niin, musta vaan tuntuu, ettei voi kovin hauska ilta olla, jos tulee kesken illan mieleen mennä Fb:iin antamaan tilannetietoja?
Mulla mäki statustani päivittelen melkein päivittäin, mut ei tulis mieleenkään ihan jokaista varpaankynnenlakkausta sinne laittaa..
Kestää ehkä 10 sekkaa? FB, Twitter jne. ovat SOSIAALISIA palveluita, joten on vain hyvä, jos käyttäjätkin sosiaalisia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
ei tuo nyt mitään, pahempaa on nuo statuksen päivttämiset 30 kertaa vuorokaudessa :whistle:
Niin, mut yleensä nää illanistujaisissa päivittävät ovat just niitä samoja, jotka muutenkin päivittää statustaan parikymmentä krt päivässä..
Koukuttaahan tuo Fb toki itteenikin, myönnän :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nani:
Mulla on myös muutama kaveri, jotka päivittävät statustaan missä vaan ja milloin vaan.
kiinnostaako se oikeasti ketään noin paljoa? Minä haluan esim sähköpostissa enemmän keskustella ajatuksista ja tuntemuksista. Toki matkalla saataan viikon aikaan laittaa pari viestiä vaikka facebookiin missä mennään ja mitä on nähty. mutta jos on sitä normaalia tylsää arkipäivää niin ei niin kamalasti kiinnosta kuka on jo tällä hetkellä aamupuuronsa syönyt ja joiko kuka teetä vai kahvia. Mutta siitä voin jo keskustella ja kuulla miltä viileä kesäaamu paljaisiin varpaisiin lehdenhakureissulla pihalla tuntuu
 
Juu siis.. miulla on kaveri tai parikii, jotka päivittää sen niin tiuhaan tahtiin, että se etusivu on 2/3 yhen / kahen ihmisen "juttuja" täynnä.

"xxx lähtee kohta uimaan"
"xxx olipa lämmintä vettä"
"xxx keittää kahvit"
"xxx joi kahvit"
"xxx katsoo elokuvan"
"xxx tykkäsi elokuvast"

jne...

Siis.. ei nyt välttämättä ihan hirveän tarpeellista / muita lainkaan kiinnostavia tietoja ;)
 

Yhteistyössä