Pelkääkö kukaan muu, että auto varastetaan esim silloin kun käy pankkiautomaatilla tms ja lapset kyydissä??

  • Viestiketjun aloittaja vss
  • Ensimmäinen viesti
Mie oon aina ajatellut, että jos joku varastaa auton ku mie oon pankkiautomaatilla, niin myös jättää sen hyvin pian ennen seuraavaa risteystä, jos siellä on lapset kyydissä, sillä ei kukaan yhtään järjellä ajatteleva jaksa noita meitin vaahtosammuttimia kuskata ihan huvikseen.

Ei vaan, oikeesti, mie otan aina avaimet irti virtalukosta kun meen ulos autosta - aina, varsinkin jos lapset ovat kyydissä.
 
bdt
Jos vauva nukkuisi vaunuissa ulkona pelkäisin että hullu orava tai näätä repii naaman verille, tai kissa tukehduttaisi tai ampiainen pistäisi tai kylähullu nappaisi itselleen vauvan....
 
http://www.ts.fi/online/lahialue/57000.html
näin voi käydä ihan henkilöautossakin... en jätä lapsia autoon..
Tiedän muuten tapauksen jossa keskuslukitus on hajonnut ja lapset oli autossa.. :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Mä pelkäisin enemmän että auto syttyy itsekseen palamaan.
Pelkäättekö silloinkin kun olette itse autossa? Minä en kyllä koskaan ole tuollaista pelännyt. Voihan oma kotikin roihahtaa, enkä kyllä kotonanikaan pelkää. Juu siis tiedän, että on olemassa mahdollisuus, mutta onhan moni muukin asia mahdollista.
 
Hessuhopo
En pelkää varastamista enkä auton itsekseen syttymistä tai muutakaan. Toisekseen mulla on tapana ottaa avaimet mukaan vaikka poistuisin vaan hetkeksi ja auto olisi ihan pankkiautomaatin vieressä. Usein laitan vielä ovet lukkoonkin. Samoin kun käyn tankilla otan avaimet mukaan tankkauksen ajaksi... ettei vaan joku hyökkää varastamaan autoa just kun olen saanut tankatuksi. =)
 

Yhteistyössä