Salkkareita seuraavat, mitä olette mieltä?

  • Viestiketjun aloittaja joo
  • Ensimmäinen viesti
joo
Voisiko se Elsan kadonnut Liisa tytär olla Ismon edesmennyt vaimo? Sitähän ei sarjassa ole koskaan nähty, eikä siitä paljoa ole ollut puhetta. Ja jos se oli riidoissa äitinsä kanssa, niin paljon mahdollista että on aikoinaan vaihtanut tyttönimeään joten Ismo ei tästä ehkä tietäisi.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Mulle tuli tuo kanssa mieleen heti silloin, kun kuulin että se Elsan tytär on nimeltään Liisa.
No hyvä, mielenkiinnolla jäämme odottelemaan mitä tuleman pitää :) Kiva että joku oli heti samaa mieltä mun kanssa :p
 
Mulla tuli kans mieleen heti, että se on se Ismon jo edesmennyt vaimo. Jotenkin se olisi niin salkkareiden tyylistä että se olisi se :) Salkkareissahan kaikki on mahdollista, heräsihän Sallakin kuolleista ;)
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Jotenkin mä en usko koska Liisa kuitenkin kuoli.
Eri asia jos olisi vaan häipynyt jonnekin.
No mutta se selittäisi osin sen miksi sen osoitetiedot on vanhenneet, eikä vastaa kirjeeseen. Jos Ismo on suruissaan sössinyt jonkin todistuksen kanssa, tai nimen vaihto sotkee kuvioita. Olkoon vaikka vaan tv-sarja, musta on kiva spekuloida asioilla :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jees:
Mulle tuli kans mieleen. Mutta miten se vois olla mahdollista, kun sen asianajajan mukaan se olis elossa, mutta se ismon vaimohan kuoli :O
Eikös siinä sanottu, että sillä Liisa "mikä se sukunimi olikaan" - nimellä ei löytynyt mitään - ei elossaolevien eikä kuolleiden rekisteristä.
Että jos tää ois niinkun Salkkareissa vois olla, niin on joku "kämmi" käynyt noissa tyttö- ja sit naimisiin mennessä otetussa nimessä ja silleen se sit jossain vaiheessa paljastuisi.
 
Lumivalkoinen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaikea uskoa, että käsikirjoittajat olisivat nimenneet Elsan tyttären juuri Liisaksi, jos se ei mitenkään liittyisi Ismon vaimoon.
Mun teoria tähän on niinkin tylsä että Ismo ajattelee että koska Elsan tyttärellä on sama nimi kuin hänen edesmenneellä vaimollaan, se on kohtalo joka on johdattanut heidän yhteen. Eli Ismosta ja Liisasta tulisi pari.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaikea uskoa, että käsikirjoittajat olisivat nimenneet Elsan tyttären juuri Liisaksi, jos se ei mitenkään liittyisi Ismon vaimoon.
Mun teoria tähän on niinkin tylsä että Ismo ajattelee että koska Elsan tyttärellä on sama nimi kuin hänen edesmenneellä vaimollaan, se on kohtalo joka on johdattanut heidän yhteen. Eli Ismosta ja Liisasta tulisi pari.
Ihan mahdollista.
 

Yhteistyössä