Hakutulokset

  1. S

    TURKULAISET!!!

    Sinne vaan,itse siellä jonkun aikaa asuneena tykästyin. =)
  2. S

    Ollaanko omituisia?

    Itse olen lopettanut samoista syistä yhteydenpidon mummiini. :ashamed: Kun en jaksa sitä pahaa mieltä sieltä lähtiessä tai hänelle soitettuani.. :/
  3. S

    Skanssin alet!!!

    12.7 saakka JesperJuniorilla ale,20-70%..Skanssin nettisivuilta eilen kattelin..
  4. S

    Jätin äänestämättä

    Justiin tulin äänestämästä. :)
  5. S

    Löytyiskö täältä turunseudulta

    Kyllä vaan =) .
  6. S

    Turusta ystävä hakusessa!

    :wave: Samanlaisia kokemuksia täällä :hug: .Laittaisitko mulle yv:tä?
  7. S

    Löytyiskö täältä turunseudulta

    Täällä juuri 30v.täyttänyt äitee Turun seudulta,poika täyttää ensi kuussa 3.. :wave: Smesmira,mihin päin Paattista muutatte?
  8. S

    Mitä 5-vuotiaan pitäisi osata?

    Vaikka se onkin vaikeaa,neuvoisin,ettet niin vakavasti ottaisi niitä kommentteja :hug: .Meillä myös neuvolantäti,joka töksäyttää asioita miten sattuu,mutta onneksi ei tarvitse siellä joka pvä käydä.. :kieh:
  9. S

    masennus ja siitä nousu

    Miten niin masentuneena on helpompaa? :(
  10. S

    Millaisissa paikoissa voi opiskella oppisopimuksella lähihoitajaksi?

    Mulle vinkattu,että kaikkein parhain keino on mennä paikan päälle käymään ja kyselemään oppisopimuspaikkaa,kun puhelimessa paljon helpompaa sanoa ei..
  11. S

    Lähihoitajaksi lukevat/valmistuneet,HUOMIO!

    Haluaisin kovasti tietää,miksi kyseinen ammatti on teitä kiinnostanut/kiehtonut?
  12. S

    Tää alkaa oleen jo hiukan "pelottavaa" =D

    Meillä ei käy kyllä sitten millään ketään,olin siivonnut,tai en.. :D
  13. S

    monenko aikaa teille tulee posti?

    Ei ole jakajasta kiinni,koska posti luukusta kolahtaa..Vaan siitä jaettavan postin määrästä,jota ei koskaan voi etukäteen tietää..Usein myös henkilöstöpulaa,muut työntekijät niitä poissaoloja sitten korvaavat..Lenkki,minkä jakaja tekee,varsinkin autolla,voi olla todella piiiiiitkä..Kuun...
  14. S

    Kunhan nyt löysin todella osuvan kirjoituksen..

    Yhtä naisten lehteä tässä lueskelin ja osui silmiin todella hyvä kirjoitus.. "Minkälaisia kokemuksia teillä on ystävyydestä?Onko se vastavuoroista ,,ilojen ja surujenkin jakamista?Toisen tsemppaamista?Kestääkö se pitempään kuin ohimenevän elämänvaiheen?Sellaista minä olen ajatellut ystävyyden...
  15. S

    Onko perhepäivähoitaja mielestäsi juntti ammatti?

    Poikamme on pphoitajalla,äitini on ollut aikanaan pphoitaja.Arvostan poikamme hoitajaa kovasti,se tietty,että palkka ei riitä korvaamaan sitä kaikkea työtä ja vaivaa,mitä tuossa työssä on.. :flower:
  16. S

    KAIKKI ÄIDIT HEI!

    Turku ja lähiseutu! Täällä äiti 29v,poika 2v,kaipailee seuraa. Osoitteen meseen saat yv:n kautta :) :wave:
  17. S

    Onko mussa joku vika?

    :D.Mussa on tota ihan samaa vikaa,kun ei vois vähempää kiinnostaa =) .Kaveri saa yleensä mut näkemään punaista,vannoen monen sadan käsilaukkujen,Artekin kalusteiden ja kaikkien muiden mahdollisten merkkien perään :headwall: Kuulemma Ikeasta tavaroita ostavat ovat täysin PA!Ok,mähän sitten...
  18. S

    vuonna -79 syntyneet äidit

    Täällä myös vm-79 =) .-06 syntyneen pojan äiti =) Turun seudulla asustelemme :wave:

Yhteistyössä