Jätin äänestämättä

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
ensimmäistä kertaa. Ja oon 36v. Joka ikinen kerta oon tähän asti äänioikeuteni käyttänyt, mutta nyt en. Jotenki ei napannut pätkääkään, en edes seurannut ketä on ehdokkaana. Mites te muut, äänestittekö?
 
Vieras
Minä olen jo 41 ja aina tähän mennessä äänestänyt. Nyt en muistanut ennakkoon enkä näköjään ehtinyt tänään. Ei nuo europarlamentin vaalit niin kiinnosta kuin kunnallis- tai eduskuntavaalit.
 
vieras
Tottakai. Varmaan täytyisi nukkua koko päivä tai olla pullossa, ettei kukaan/mikään muistuttaisi äänestämisestä. Ei myöskään tarvitse oikeastaan tietää, ketä kaikkia on ehdolla, kunhan tietää oman ehdokkaansa.
 
Kyllä minäkin äänestin. Sen verran olen itsekäs, että täytyy olla kanava mihin valittaa.

*terveisin eräs, joka laittaa tärkeistä asioista kyselyä sähköpostilla niin kansanedustajalleen kuin valtuustoedustajallensakin* :whistle: =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tottakai. Varmaan täytyisi nukkua koko päivä tai olla pullossa, ettei kukaan/mikään muistuttaisi äänestämisestä. Ei myöskään tarvitse oikeastaan tietää, ketä kaikkia on ehdolla, kunhan tietää oman ehdokkaansa.
Mä en tiennyt, että ne vaalit oli tänään. Ei äänestetty minä eikä mies... Ja ei me valiteta sit tuloksesta, kun ei olla vaikutettukaan :D Jos joku heti tästä mosottaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tottakai. Varmaan täytyisi nukkua koko päivä tai olla pullossa, ettei kukaan/mikään muistuttaisi äänestämisestä. Ei myöskään tarvitse oikeastaan tietää, ketä kaikkia on ehdolla, kunhan tietää oman ehdokkaansa.
Mä en tiennyt, että ne vaalit oli tänään. Ei äänestetty minä eikä mies... Ja ei me valiteta sit tuloksesta, kun ei olla vaikutettukaan :D Jos joku heti tästä mosottaa...
hih ... mä taatusti kitisen ritisen ja tuhisen.... vaikken äänestäkkään... :D
 

Yhteistyössä