Löytyiskö täältä turunseudulta

  • Viestiketjun aloittaja Munamankeli
  • Ensimmäinen viesti
Munamankeli
Mulle juttu seuraa? Oon aika pitkälti päivät yksin ton meidän kaksveen kanssa ja olis ihan mukava saada tähänkin suuntaan pikkasen seuraa joskus :) Ilmotelkaas jos on kiinnostusta kahvitella tämmösen 18-vuotiaan nuoren naisen alun kanssa... :D
 
tääl ois 24 vuotias naikkonen, kohta 7v pojan äippä ja masuasukki LA marraskuussa. Ois oikke mukavaa saada uusii ystävii, kavereit, tuttui<3 Muutetaan paattisille tän kuun lopussa, mut turkua sekin;)
Toivottavasti joku äiti ihminen laittais postia:) smesmira@city.fi
 
Martsuli
Mulle saa laittaa yv:tä jos tällasen kohta 19-vuotiaan ja pian kahden lapsosen äitin seura kelpaa :D olen siis alottaja mutta nimimerkki hieman eri :D
Ollaan pöytyältä muuten kun joku sitä kysäisi :)
 
Täällä yksi lietolainen ja aivan vailla vertaisseuraa. Olen 29-vuotias kahden pojan (2 v 8 kk ja 2,5 kk) äiti. Me asutaan haja-asutusalueella eikä täällä juuri ihmisiä näy saatika mammakavereita. Yv:tä voi laittaa :) .
 
Tämäkin olisi kiinnostunut uusista tuttavuuksista :) 25-vuotias 10kk pojan alun ja marraskuussa toisenmoisen pienokaisen äiti Pöytyältä. Kavereita ei täällä suunnalla juurikaan ole, joten jos kiinnostaa tutustua, laita sähköpostia osoitteeseen uusijaihmeellinen @ gmail.com
 
Täällä 37v mies Turun nurkilta. Omat lapset eronmyötä muuttaneet toooosi kauas ja jonkinnäköistä lasten melskettä kaipaava, omiani kyllä näen parikertaa vuodessa. Tahtois kuitenkin olla tekemisissä enemmänkin.. Laittakaa yv :tä :hug:
 

Yhteistyössä