Onko mussa joku vika?

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Kun mua ei kiinnosta pätkän vertaa, että minkä merkkisiä mun kipponi ja kuppini on? Tai haarukat, tai veitset, tai mukit, tai lautaset, tai kynttilät(!), tai mausteet, tai meikit tai saippuat saatana? B) Ja mulla myös kestää ihan normaalia ja kovaakin käyttöä myös ei-tupperit, ei-partylitekynttiläkipotjakapot, ei-hackmanit, ja hyvin pesee ja meikkaa myös ei-oriflamet ja ei-avonit :xmas:

En ole myöskään järin kiinnostunut kuulemaan ystävien ja tuttavien jatkuvia selityksiä tuppereistaan ja marimekoistaan ja muumimukeistaan, mutta jotenkin musta tuntuu, että suurimman osan keskusteluhalut ovat useimmiten keskittyneet tohon aihepiiriin... :eek:

Märmätimärmäti. Märmäti. Ihmetyttää vaan, että miten jokainen mun tuttavapiiriini kuuluva äiti-ihminen jaksaa jauhaa noista samoista saakelin tuotemerkeistä KERTA TOISENSA JÄLKEEN. Ja vuodesta toiseen :kieh:
minussa on täsmälleen sama vika :D

en osta tuotteita merkin takia vaan sen takia että ne miellyttää silmää. meillä on rinta-rinnan arabian ja vapaa-valinnan lautasia. iittalan ja kirpparin laseja :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Kun mua ei kiinnosta pätkän vertaa, että minkä merkkisiä mun kipponi ja kuppini on? Tai haarukat, tai veitset, tai mukit, tai lautaset, tai kynttilät(!), tai mausteet, tai meikit tai saippuat saatana? B) Ja mulla myös kestää ihan normaalia ja kovaakin käyttöä myös ei-tupperit, ei-partylitekynttiläkipotjakapot, ei-hackmanit, ja hyvin pesee ja meikkaa myös ei-oriflamet ja ei-avonit :xmas:

En ole myöskään järin kiinnostunut kuulemaan ystävien ja tuttavien jatkuvia selityksiä tuppereistaan ja marimekoistaan ja muumimukeistaan, mutta jotenkin musta tuntuu, että suurimman osan keskusteluhalut ovat useimmiten keskittyneet tohon aihepiiriin... :eek:

Märmätimärmäti. Märmäti. Ihmetyttää vaan, että miten jokainen mun tuttavapiiriini kuuluva äiti-ihminen jaksaa jauhaa noista samoista saakelin tuotemerkeistä KERTA TOISENSA JÄLKEEN. Ja vuodesta toiseen :kieh:
minussa on täsmälleen sama vika :D

en osta tuotteita merkin takia vaan sen takia että ne miellyttää silmää. meillä on rinta-rinnan arabian ja vapaa-valinnan lautasia. iittalan ja kirpparin laseja :D
Sinä se vasta tyylimoukka oot! :D Sekottelet tolla tapaa merkkiä ja ei-merkkiä

:kieh:

No joo, on mullakin jotain merkkijuttuja, mut siellä ne on muiden joukossa, eivätkä saa mitään erityiskohtelua tai mainintaa edes :D
 
Mullekin on ihan sama mitä merkkiä jotkut tuotteet ovat, mutta sillä on merkitystä, että ostaessani tiedän, että tuote kestää ja siihen saa varakappaleita sekä astiasarjoissa täytyy löytyä uusi hajonneen tilalle.
 
:D.Mussa on tota ihan samaa vikaa,kun ei vois vähempää kiinnostaa =) .Kaveri saa yleensä mut näkemään punaista,vannoen monen sadan käsilaukkujen,Artekin kalusteiden ja kaikkien muiden mahdollisten merkkien perään :headwall: Kuulemma Ikeasta tavaroita ostavat ovat täysin PA!Ok,mähän sitten olen,kun siellä käyn :kieh: :kieh:
 
Hackman, Arabia ja Iittala. Ihan vaa sen takia, että ovat kestävää tavaraa (meillä on myös Ikeaa, PASKAA) niin ei tarvii sen enempää miettiä asiaa tai ottaa selvää.

Muovikipot ja kulhot olkoot mitä tahansa, Tupperit ei kiinnosta.

Meikeissä on jotain keskihalpista, en oo mitenkään merkkiuskovainen.

Vaatteissa taas ihan sama, vois olla vaikka cittarista. Ostan pelkästään käytettyjä vaatteita.

 
äiti81
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei mullakaan ole näitä "merkkituotteita" ja silti olen pärjännyt hyvin :)
Mäkään en ole koskaan kerännyt mitään merkkituotteita. Yhtä helposti ne arabian kipot hajoaa, kuin muutkin.nimittäin just viime viikoilla pudotin vahingossa uuden muumikulhon, meni tuhannen päreiksi. Joten parempi tyytyä halvempiin, eipähän tarvi varoa eikä harmita kun hajoaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti81:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei mullakaan ole näitä "merkkituotteita" ja silti olen pärjännyt hyvin :)
Mäkään en ole koskaan kerännyt mitään merkkituotteita. Yhtä helposti ne arabian kipot hajoaa, kuin muutkin.nimittäin just viime viikoilla pudotin vahingossa uuden muumikulhon, meni tuhannen päreiksi. Joten parempi tyytyä halvempiin, eipähän tarvi varoa eikä harmita kun hajoaa.
Meillä on ikean kippoja niin ne menee rikki ihan arkikäytössä, ovat ihan harmaina sisältä haarukan jäljiltä ja valkonen kuori lohkeilee. Arabian kipot taas pysyvät valkoisina jo kolmattakymmenettä vuotta.
 
nikitön
Minussa on sama vika.

En jaksa kiinnostaa toisten verhomerkit, kuppimerkit, haarukat/veitset.

Mulle riittää että kestää käyttöä, eikä harmita jos satutan tiputtaa lattialle, aina voi käydä uuden ostaa vaikka sieltä tavaratalosta.
 
vierailija
ostin ikeasta marraskuulla 12 lasia. 3 jäljellä, rikkuu jopa siitä kun muksut sekottaa teräslusikalla kaakaojauhetta . tai kolahtaa pöydän tms reunaan surkeita. kyllä mulla on iittalat kestänyt monta vuotta.
 

Yhteistyössä