Onko perhepäivähoitaja mielestäsi juntti ammatti?

  • Viestiketjun aloittaja pah
  • Ensimmäinen viesti
pah
Mä opiskelen pph:ksi, ja olen moneltakin ihmiseltä saanut omituista vastakaikua, tuhahtelua, ehkä ylenkatsomista jne. Eli tämä on heidän mielestään huono tm ammatti. Ärsyttävää. Mulle on pääasia että mä edes sain itteeni niskasta kiinni ja opiskelen!!
 
mmm
Kyllähänse on vähän sellainen ammatti johon pääsee melkein kuka vaan.. itsekään et taida arvostaa tulevaa ammattiasi kun kirjoitat et " Mulle on pääasia että mä edes sain itteeni niskasta kiinni ja opiskelen!!" eihän tuota ammattia arvosta kukaan.. ei tekijät eikä "palkanmäärittelijätkään! Kuka nykypäivänä tekee tuollaisella palkalla yhtään mitään. Vastaa ehkä ainoastaan koulutusta tuo palkka. Kauanko ne opiskelut kestääkään?
 
Mulla on itelläni nyt niin junttien juntti "ammatti" (ei tosin edes koulutusta siihen), että mulla ei ole varaa sanoa muiden tekemisistä yhtään mitään.

Mutta mä itse viihdyn, ja toivon, että muutkin viihtyvät työssään, on se sitten mitä tahansa.
 
Poikamme on pphoitajalla,äitini on ollut aikanaan pphoitaja.Arvostan poikamme hoitajaa kovasti,se tietty,että palkka ei riitä korvaamaan sitä kaikkea työtä ja vaivaa,mitä tuossa työssä on.. :flower:
 
et näin
minä en taas ymmärrä että mitään ammattia sanotaan juntiksi..kaikkia ammattialojen osaajia tarvitaan..jonkun on siivottava, jonkun tehtävä putkihtyöt jonkun hoidettava lapsia että jotkut pääsee töihin.
 

Yhteistyössä