Hakutulokset

  1. T

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    Tänne syntyi myös tyttö 19.7. 3890g ja 52cm, pään ympärys 33,5cm Synnytys meni kaikin puolin hyvin, noin 9h kesti sitä puserrusta. =) Jaksamisia kaikille vielä yhdessä paketissa oleville ja suuret onnittelut vauvautuneille! :heart:
  2. T

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Onnea kaikille jo vauvansa saaneille! :flower: :flower: :flower: Täällä mennään 37+5, yöllisiä supisteluja jonkin verran. Varsinkin kun käy yöllä pissalla niin sen jälkeen alkaa kovastikin supistella - eikä unta saa. Ja nyt alkanut ihan järkyttävät vihlaisut tuolla alapäässä. Ihan...
  3. T

    ***HEINÄVAAVAT toukokuussa***

    Täälläkin yksi jota pelottaa muutokset... ja mieliala jotenkin vaihtelee päivittäin. Oon yhtäkkiä alkanut pelkäämään sellaista, että mitä jos mulla ei olekaan työtä enää kun palaan vanhempainlomalta! Että jos tuuraaja viekin mun vakipaikan :o Tiedän, että eihän niin voi käydä ja järkevästikin...
  4. T

    ***HEINÄVAAVAT toukokuussa***

    Hei vaan kaikki pitkästä aikaa! Uniongelmista Kärsiikö täällä kukaan? Itse kärsin aamuyön heräilystä ja tuntuu ettei uni tuu millään silmään enää. Välillä on illallakin vaikea nukahtaa. Ei paljon auta, että pissattaa öisin kovasti ja siihen kun herää niin ei enää saakaan vessareissun jälkeen...
  5. T

    Oireeton alkuraskaus

    Oireeton raskaus on täälläkin ollut, ja nyt mennän jo viikossa 28. Ei pahoinvointia, ei ällötyksiä, ei närästystä - ei mitään normaalista poikkeavaa. Paitsi tietenkin maha alkoi kasvamaan tuossa vkon 20 jälkeen huomattavasti. :) Masukyytiläisellä on kaikki ollut mainiosti koko raskauden...
  6. T

    Onko muita, jotka tilanneet kotidopplerin Kuuntelevauvaa.fi:stä, eikä tuotetta oo tullut?

    Minä tyhmä menin myös tilaamaan ja nyt vasta luen näitä negatiivisia kirjoituksia ko. puljusta. Minä myös maksoin tuotteen viikko sitten. Toimitusajaksihan luvataan 1-3 päivää ja olen kyselynkin pistänyt perään, mutta ylläri ylläri - siihen ei ole vastattu. Kai muut sentään ovat tuotteen...
  7. T

    <3 HEINÄMASUT Tammikuussa <3

    Pitänee kokeilla leseitä ja luumuja :) Terppa78 Myös mulla on unet olleet ihan painajaismaisia viimeiset kaksi viikkoa. Mut on kahden viikon aikana unissa ammuttukin jo 4 kertaa. Unissa usein joku ajaa takaa (yleensä aseen kanssa) ja meno on ollut yhtä villiä kuin jossain...
  8. T

    <3 HEINÄMASUT Tammikuussa <3

    Hei kaikille :wave: Täällä kans alhaiset paineet 90/50, salmiakkia olen yrittänyt popsia pahimpaan hätään. Onko kukaan keksinyt mitään hyvää niksiä ummetuksen helpottamiseen? Mitä kannattaisi syödä ja mitä ei? Leipä aiheuttaa niin kovaa närästystä että on täysin poissuljettu. :/ Närästää...
  9. T

    Heinäkuun helistäjät Joulutunnelmissa <3 <3 <3

    Sylillinen voimia kaikille huonoja uutisia saanneille :flower: Vähän omaa napaa: Tänään käytiin varhaisultrassa ja siellä se 1,8cm pienokainen sykkivine sydämineen oli. :heart: Huonoa vaan, että munasarjassani jo pitkään ollut kysta on taas kasvanut ja joudun sen takia seurantaan...
  10. T

    Heinäkuun 2009 Helistäjät joulukuussa

    Toivottavasti kaikkien meidän pikkuisilta syke löytyy :hug: Tinnaa Täälläkään ei oikein ole ollut nyt mitään kummempia oireita ja se vähän huolestuttaa.. pientä mahan nipistelyä ja ainainen nälkä & rinnat pikkaisen hellinä. En kyllä enempää oireita haluaisikaan, kunhan kaikki on kunnossa...
  11. T

    Heinäkuun 2009 Helistäjät marraskuussa

    Pikkumuksis Itsellä kovasti kokemuksia selkäkivuista ja joskus on fasettilukkoja avattu selästä. OMT-fysioterapiassa saatu manipulaatio auttoi kovasti selkävaivoihin, siellä muutamalla kerralla saatiin lukkoja avattua ja olo oli sen jälkeen paljon helpompi. Itseäkin hirvittää tämä tuleva...
  12. T

    Heinäkuun 2009 Helistäjät marraskuussa

    Hei kaikille ja mukavaa alkanutta päivää :wave: Täälläkään ei ole vielä alkanut pahoinvointi *koputtaa puuta*, mutta nälkä on koko ajan. Aina iltaisin kun pistää maate, niin eiköhän ala nälkä vaivaamaan niin ettei saa unta. Ja sitten pitää käydä jotain pientä haukkaamassa. Ja tämä rintojen...
  13. T

    Heinäkuun 2009 Helistäjät marraskuussa

    Täälläkin soitettu nyt ekaa kertaa neuvolaan, aika tosin saatiin vasta joulun jälkeiselle viikolle. Mulla ois pari lentomatkaa tiedossa joulukuussa (eka jo ensi viikolla) ja yleensä olen käyttänyt Postafen -matkapahoinvointilääkettä lennoilla. Nyt kun kysyin neuvolan tädiltä että saako ko...
  14. T

    Heinäkuun 2009 Helistäjät marraskuussa

    Mukavaa lauantai-iltaa kaikille! :) Täällä kovat kramppimaiset vihlaisut jatkuvat - oikein selästä asti juilii. Onneksi ne menee suht nopeasti ohi ja saattaa kestää tunteja ennen kuin vihlaisee taas. Meillä työnimenä on toistaiseksi Heebo ;) Toivottavasti keksimme vähän paremman nimen...
  15. T

    Heinäkuun 2009 Helistäjät marraskuussa

    Hirveitä menkkamaisia kipuja ollut pari päivää, ei sentään koko ajan kipuile vaan välillä tuntuu kunnon vihlaisuja. Sellaista kirkasta valkovuotoa tulee ihan kamalasti, vähän jopa hulahdellen. Jouduin eilenkin käydä tarkisteleen ettei sieltä verta sentään tule. :p Mulla vasta 4+3, tuntuu...
  16. T

    Heinäkuun 2009 Helistäjät marraskuussa

    Heips, täällä yksi plussanut lisää joukkoonne. LA laskurin mukaan 29.7. Ikää on 29v ja esikoista odotetaan ja jos loppuun asti päästään (toivottavasti!!) olisi synnärinä OYS. Neuvolaan en ole vielä soittanut, ehkä tässä parin viikon sisällä. Eka haalea plussa tuli jo viikonloppuna ja nyt on...
  17. T

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

    Kylläpä sieltä tänä aamuna sitten tulikin selvä viiva testiin. :) Näköjään sitten lyhyelläkin kierrolla ja endometrioosikystien valtaamilla munasarjoilla voi tärpätä. Tähän kiertoon panostettiinkin kunnolla: Greippimehua litkin niin kovasti ennen ovulaatiota, että nyt pelkkä ajatus...
  18. T

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

    Tsemppiä kaikille iso sylillinen =) Ada: Itsellänikin ollut pitkään kierto 24 päivää. Ovulaatiotesteillä olen saanut oviskohdaksi kp 11-13. Sain gyneltä Terolut keltarauhashormonia ja syön sitä kpt 15-24. Tarkoituksena oli niillä saada kiertoa pidennettyä, mutta silti vuoto alkaa heti samana...
  19. T

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

    Kiva, kun löysin tämän keskustelun... samassa tilanteessa ollaan. Vauvaa niin toivotaan, mutta ei vielä ole näkynyt :| Vahva endometrioosiepäily - ja pelottaa niin vietävästi jo tässä vaiheessa etten koskaan saa lasta. Yrityskerta 4 on menossa ja nyt kp 20/24. Ja minä olen sellainen...

Yhteistyössä