Onko muita, jotka tilanneet kotidopplerin Kuuntelevauvaa.fi:stä, eikä tuotetta oo tullut?

Oon ite tilannut dopplerin kyseisestä firmasta ja hölmönä maksanut etukäteen, eikä tuotetta oo tullu, yli kolme viikkoo on menny. Tästä firmasta ei siis kannata muiden tilata!!! Yritysrekisteristä löytyy puh.numero, johon ei vastata, samoin ku ei sähköpostiinkaan. :kieh: No tyhmyydestä saa maksaa.
 
myymä
Mä joskus vuokrasin sieltä ja se kesti ja kesti. Yhteydenottoihin ei vastattu yms, laitoin sinne sit toooosi vihasen postin ja vihdoin sain vastauksen ja laitekkin tuli...
 
Tilasin muutama kk sitten sieltä kotidopplerin ja sitäkään ei alkanu kuulua. Pommitin vihasilla s-posteilla niitä joihin sit vihdoin ja viimein vastattiin ja selitykseks antovat että tuotteet oli ollu tilapäisesti loppu ja nyt on lähetetty minulle, hyvittivät postimaksut tilille vielä.
 
Joo mäki oon laittanu sinne vaatimuksia rahojen palauttamisesta, mutta mitää ei kuulu. Nyt laitan sinne, et oon ottanu yhteyttä kuluttajasuoja-virastoon, mihin jo tänää soitinki, ni jos se pistäis vauhtia. :kieh: No hyvä kuulla, et ootte saanu kuitenki ne laitteet joskus, ettei oo jääny saamatta...
 
No nyt oon saanu selvyyden siitä doplerista. Eli olin ilmeisesti laittanut osotetietoni väärin tuotetta tilatessani ja doppleri palas takas. Outoa, ettei asiaa kommentoitu mitenkää sillon, ku laitoin ekat s-postit menemää, vaa vasta nyt ku aloin olla jo näreissäni ja vaadin selitystä. :kieh:
No, sain nyt rahat takas onneks! :D Ja oon itse asiassa pärjänny ihan hyvin ilmanki sitä doppleria, ku sillon alussa se ois ollu kiva ja sen takia yritinki tuolta tilata, ku luvattii nopeaa toimitusta.

Sophia ja muru 15+0
 
Minä tyhmä menin myös tilaamaan ja nyt vasta luen näitä negatiivisia kirjoituksia ko. puljusta. Minä myös maksoin tuotteen viikko sitten. Toimitusajaksihan luvataan 1-3 päivää ja olen kyselynkin pistänyt perään, mutta ylläri ylläri - siihen ei ole vastattu.

Kai muut sentään ovat tuotteen jossain vaiheessa saaneet?

Vai ehtiiköhän tulla ennen kesää, kun synnytys on. Hitto, kun harmittaa!
 
Heippa! :wave:

Mulla ei itellä tuosta kyseistä puljusta ole kokemuksia.

Mutta ite suosittelen tilaamaan täältä. Nopee toimitus on.
Ite otin varalta vielä postiennakolla.
Hintaki on käsittääkseni alhasempi ku monissa muissa paikoissa...
http://www.nettitilaus.fi/product_info.php?cPath=44&products_id=1171
 
Moi, minäkin onneton yritin tilata dopplerin ko.firmasta.... viikkoon ei ole kuulunut mitään, eivätkä vastaa viesteihin . Aivan p*****stä koko pulju, en suosittele. Nyt vasta huomasin tämän viestiketjun, harmittaa kovasti. Onneksi en sentään maksanut vielä mitään, tilasin postiennakolla. Älkää ostako sieltä!!! Luotettavampi ostopaikka on huuto.net =)
 

Yhteistyössä