Hakutulokset

  1. V

    + + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

    Ohoh, nyt vasta katsoin tuon Kristenin viimeisimmän plussatestikuvan. Tuossahan on jo vahvat viivat että mitä ilmeisimmin sulla on pikkukaveri mukana ja vahvasti :) Ei mulla sentään ihan nuin vahvoja viivoja ole vielä näkynyt. Ja muutenkaan ei kyllä ole raskautunut olo mutta sitä ne testit vain...
  2. V

    + + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

    Kiitos onnitteluista. Kyllä se varmaan täytyy uskoa että plussa tuo on ku oli viiva tänään eilisestä vahvistunut :D Plussauspäivä oli siis 19.11 ja kp 30/30, viime kierto oli tosiaan tuo 30 ja sen mukaan nyt testailin :) Yk jotain 4-5.. Ja Kristen, aivan normaalia on monenkinlaiset juilinnat ja...
  3. V

    + + + MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT, joulukuuta suunnittelevat + + +

    Taustalta ilmottelen että plussa näyttäis tulleen tännekkin :) Tänään testasin ja niimpä tuohon testiin näky toinenki viiva testiajalla piirtyvän että kaippa sitä uskaltaa ajatella plussanneensa. Toki pitää vielä varmistella parin päivän päästä mutta näillä mennään :D Ja hurjasti onnitteluja...
  4. V

    + + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

    macy gray laita mut sittenki vaikka tuonne taustalle. En mä taida täältä malttaa pois pysyä. Vauvakuume sen kun vain pahenee :) Palailen palstalle (muutakin kun muiden kuulumisia lukemaan) luultavasti jotain n.kk päästä kun alkaa nuo mun lyhkäsimmät kp:t olla kasassa :) Siihen asti Onnea matkaan...
  5. V

    + + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

    Täällä täti näyttäs viimein tekevän tuloaan. Ja kun näyttää että nuo kierrot sekoilee vielä ihan täysin niin mut saa poistaa listoilta. Plussatuulia kaikille :)
  6. V

    + + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

    Ja jälleen nega.. Aika toivotonta hommaa tämä :headwall::headwall: Ei kai siinä, ootellaan yhä edelleen. On nämä pitkät kierrot sitten niin ihania. Viimeks sentään täti tuli kp 50, nyt mennään jo yli 60 :kieh::kieh: Jospa teillä muilla ois parempi tuuri!
  7. V

    + + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

    Eipä ollu haamu (tai mun kuvitelma) vahvistunut vaan ihan täysin puhtaan negan testasin. Taidan luovuttaa ja keskittyä vain odottamaan tätiä kylään. Eiköhän se sieltä joskus saavu.
  8. V

    + + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

    Pahoittelut tädin yllättämille ja onnittelut plussanneille! ).( ei tätiä, mutta eilen testasin ehkä hyvin hyvin aavistuksen haamun testiin (Davidin herkkä liuskatesti, onko antanut muille turhia haamuja?) :) Mutta ei vielä kannata edes haamuilijoihin mua laitella, saatto olla mun hyvää...
  9. V

    + + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

    Onnittelut höpsöhöpsö ja miten on käynyt iloksi ja macy gray? Täällä ei mitään, ei plussaa, ei tätiä. Eikä enää oireitakaan niin paljon kuin joku aika sitten. Lähinnä vain närästää. Kp:t 52/38(50) joten alkaa lievästi kärsimättömyyttä oleen ilmassa. Juuri äsken jälleen negatestin tein ja...
  10. V

    + + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

    Hohhoi.. Ei menkkoja edelleenkään ja eilinen testi nega vaikka kuinka muka oireita on.. Palelee, väsyttää ja närästää :/ Ja tuota närästystäkään ku ei oo normaalitilassa ollut. En muista ainakaan että koskaan. Mitenkähän sitä sais vielä muutaman päivän kulumaan ennen ku taas kokeilis mitä se...
  11. V

    + + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

    Täällä jälleen meinataan pitkää kiertoa tehdä. Viime kiertohan taisi olla jotain 50pv ja kohta jälleen sitä lähennellään : / Toissapäivänä tein negatestin mutta en vielä ihan täysin heitä kirvestä kaivoon ku palelee ihan älyttömästi, närästää vaihtelevasti jne väsyttää ja veskissä täytyy juosta...
  12. V

    +++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

    iloksi näinhän se on. Uusi kierto uusi mahdollisuus :) Ihanan positiivinen jaksat olla vaikka katoinki että sulla on yritystä sentään jo aika kauan takana. Toivottavasti sinäkin kohta pääset plussaamaan ja saat pikku nyytin kainaloon. =) Uskosin et on varmasti helpompaa meidän joilla...
  13. V

    +++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

    iloksi tavallaan ei ollut toivottu tulos mutta ainakin selkiytti/selkiyttää tilanteen ku kp:t on kuitenki jo 50. Eilen illalla tosiaan alko tuhruttaminen mutta ei oo vielä hanat kunnolla auennu :o et onko nämä sitten menkat ollenkaan vai mitä tämä on? Laita kuitenki kp:t nyt 1. Ilmottelen jos...
  14. V

    +++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

    Taitaa tulla tälle päivää kp1.. Viimeinkin.. Helpottunut olen että edes joku selvyys asiaan tuli :) sikäli hyvillä mielin mennään :)
  15. V

    +++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

    Onnitteluja plussanneille ja pahoittelut niille joille ei tässä kierrossa plussaa tullutkaan. Ei muuta ku uutta yritystä.. ).( kierto venyy venyy ja venyy.. Kuinkahan yleistä mahtaa tosiaan olla että ovis jäiski jostain syystä tulematta tai tulisi sitten myöhemmin ja sen takia kierto venyisi...
  16. V

    +++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

    Ja jälleen täysin tyylipuhdas nega :headwall: :headwall: Joku hormonihäikkä tässä nyt täytyy olla. Vaikka joskus oon pitkistä kierroista plussannukki ni jotenki tämä alkaa enemmän viittaamaan johonki hormonihäiriöön. Saa mun puolesta testaukset nyt hetken aikaa olla ja kokeilen uudestaan...
  17. V

    +++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

    äitzikkä :hug: oispa ne menkat vaan pysyny pois! Ja [/b]plussanneille[b] Suuret Onnittelut! :flower: :flower: Täällä yhä odotellaan. Menkat pysyny pois mutta johtuuko sitten taas vain ylipitkästä kierrosta vai.. Huomenissa testin tekoon jälleen jos ei sitä ennen täti yllätä. :) No...
  18. V

    +++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

    On mulla reilut pari kk vanhempi. Pitäs kai pikkuhiljaa tuo imetys muutenki jo jättää ku pitää parin kk päästä taas töihin lähtä. Helpompi ois hoitajille jos suostus pieni siinä vaiheessa jo jostain muustakin kun rinnasta juomaan :) vaikka vauvahan se on vielä tämäki. Sikäli ei mikään pakkohoppu...
  19. V

    +++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

    äitzikkä et imettävä sinäkin :D Mulla ainaki just tuo imetys vaikuttaa siihen et kierto on vähä mitä sattuu. Mut kokeillaanko et päästäiskö keskiviikkoon. Ja imetys tosiaan ei käy ehkäisystä :) mut silti.. helpommin kuitenki ehkä raskautuis jos ei imettäis :)
  20. V

    +++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

    äitzikkä kokeillaan josko se näin menis :) Mihin päivään asti sinnillä odotetaan et sitten vasta seuraavan kerran kokeillaan? Mulle ois kyllä saavutus tuo keskiviikko. Sit ois se kp 44 täynnä :D

Yhteistyössä