+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

Onnea Tuutikki ja PIKKUmyylle hyvää kasvunaikaa :)

Tervetuloa Pikku-Saara, toivotaan että pääset täältä pian pois :D

ON: Tulihan se tätsä sieltä, eli MG mut voi pudottaa listalla alas kp1 ja yk2. Toivottavasti tää mun kierto ei nyt asetu tohon 36 päivään :kieh: Kauhean pitkältä nimittäin tuntui tää kierto... No, uuteen yritykseen. Tällä kertaa ajattelin ekaa kertaa kokeilla noita ovistikkuja. Kuinkahan monta niitä kannattaa tilata näin ekalla kerralla, kun ei yhtään tiedä missä kohdassa ovis on? Niin ja suositelkaa niitä, mulla ei mitään kokemusta :)
 
hemari Minä olen tilannut ovistestit sieltä, mistä halvimmalla olen saanut. Viimeksi tilasin jättipaketin muistaakseni Suomen kotitesti. Aika samanlaatuisia ovat ainakin minun mielestäni, jos liuskatestejä vertailee. Digitestit sitten erikseen. Tällä kertaa tilasin elämäni ekan kerran digiovistestin varmistusta varten, jos liuskat alkaa näyttämään, että ovis lähenee.

Niin ja määrä... hmm, kun ei ole tietoa edes summittaisesta paikasta, niin kannattaa vähän isompi paketti ottaa kerralla. Esim vaikka 20kpl paketti. Silloin voit aloittaa tikuttelun ajoissa, eikä sitten heti lopu kesken :)

Minä tilasin viimeksi 65 ovulaatiotestiä :) Riittää vähäksi aikaa :D
 
Viimeksi muokattu:
Pikainen heippa vaan kaikille!

Onnittelut plussanneille ja halit tädin ja muita kurjuuksia kohdanneille

Nyt vaan pikapikaa täältä, että kp 11 menossa, oloja ei ole ja ovista odottelen alkuviikolle/sunnuntaille. Tänään tosin vuodin vähän, mutta oma kroppa nyt voi sekoilla miten vaan, kuten on huomattu!
Aloitin opiskelut, joten töiden lisäksi kaiki vapaa aika menee siihen. Palaan paremmin asialle repa viikon päästä. Työt loppuu lauantaina ja sitten lähdetään viikokvi perheen kanssa viettämään hääpäivää lappiin :)
Joten palaillaan! Mukana olen, vaikka hiljaiseloa tällä hetkellä elelen...
 
Miten mulla on niin vaikea muistaa nimimerkkiä kenelle olen vastaamassa:ashamed: Mulla on poskien kuumotusta menkkojen lähestyessä. skorpioni07 tiedän tunteen! mulla myös aurallista migreeniä ja raskausaikoina oireillut. Huomasin muutoksen migreeniini kun sain kilpirauhaslääkityksen. Mä luulen mulle tulee väsymyksestä. Yhteen aikaan oireita oli jatkuvasti pääsin neurologille mutta päätä ei kuvattu kun oli alkuraskaus menossa. nyt viimeksi oli kesälomalla yksi kohtaus ja huomasin tuli kun olimme nukkuneet edellisyönä huonosti. Tosi masentava ja pelottava migreeni kun sen ensimmäisiä kertoja sai:'( Täällä sorruin tänään syömään kaikkea turhaa ja lihottavaa:| siis en voinut enää noita haluja estää. Silti jotenkin tunne että täti tulee, mutta ei auta kuin katsoa. Huomenna pitäisi testien jo tippua laatikkoon. Taidan sortua liian aikaseen testaamiseen:O mutta jospa en kaikkia tuhlais.
 
Macy gray, tuo minun kierto on siis 35 eikä 25 päivää.:) Jos ehtisit korjata seuraavaan listaan.:)

Täällä ei mitään ihmeempää oireilua, ei siis minkäänlaista. No on pientä väsymystä (menee huonosti nukuttujen öiden piikkiin) ja pari päivää sitten oli metallin makua suussa (se taas meni syömäni metwurstin piikkin). Luultavasti siis tulva alkaa sunnuntaina ajallaan, jolloin alkaa sitten varsinainen "yritys". Molemmat syödään vitamiineja, minä myös lisänä foolihappoa ja greippimehuakin ajattelin käydä hamstraamassa.:D Kaikki keinot käyttöön!
 
Pikku-Saara > Näppäilyvirhe korjattu. Kiitos, kun huomautit! :)

Kristen > Mukavaa reissua ja ihanaa hääpäivää! :flower: Vauvautumisonnea matkaan! ;)

Eiliset lämpöilyt jatkuvat eli päivällä oli normaali ja nyt illalla n. 37 asteessa. Vähän palelee vaikka asuntomme on aika lämmin. Paksu villatakki ja villasukat täytyi taas hakea päälle, että tarkenee. Greippimehun muistin aloittaa vasta tänään, joten ei ehkä ehdi vahvistella alkaneita ovislimoja. Terolutitkin ovat nyt odottamassa ja oireilusta päätellen pääsen aloittamaan ne aikataulussa. Arvelen oviksen ajoittuvan sunnuntaille tai maanantaille. Perjantaina olisi juhlat, joten siellä ei sitten passaa enemmälti ottaa. Saatan tosin jäädä kotiinkin tai vain käydä pyörähtämässä, kun mies joutuisi jäämään lapsenvahdiksi. Molemmilla on ollut raskas viikko, joten tekee mieli viettää aikaa rauhallisesti.
 
Moi kaikile! kone oli meillä pois käytöstä sellaset 2kk eli en oo päässy tänne piiiitkään aikaan:ashamed:
nykyine kierto menee kp40. nyt on menossa Kp 40/43 ja menkkamaista jomotusta ollu viikon ja kauhea ripuli:ashamed: Voikun olis tärpännyt!! tultiin meinaan häämatkalta ja jos nyt olis tärpänny ni se olis ihan häämatkan piikkiin;)
pitäkää peukut!
 
Huldasharks onnittelut vahvasta ovisplussasta, nyt vaan toivotaan tärppiä!

Kristen hyvää lapinmatkaa!

miimii10 toivon todella, että ois tärpännyt ja saisit ihanan muiston häämatkasta!

Kävin viime viikolla työterveydessä verikokeissa, otettiin mm. kilpirauhaskoe ja folaatit (eli elimistön foolihappopitoisuus) sekä Hb. Vähäsen valehtelin lääkärille, että väsymyksen takia haluan, että kokeet otetaan, meillä kun mikään raskauteen liittyvä ei kuulu työterveyshuollon piiriin eli ois pitäny ite maksaa verikokeet, jos olisin sanonut, että raskaaksitulemisen takia haluan tietää veriarvot. Meillä on suvussa paljon kilpirauhasen vajaatoimintaa ja sen takia halusin tietää onko arvot ok. Äsken soitti lääkäri verikokeiden tuloksista; kilpirauhasarvot oli normaalit, Hb 146 eli tosi hyvä ja folaattiarvo 800 jotain (en tiedä mikä sen mittayksikkö on) eli kuulemma noin 8 kertainen normaaliin verrattuna!! Eli hyvin on foolihappolääkitys nostanut folaattiarvoa ja raskausmultivitat Hb:tä! :)
Migreeniä ei onneks oo tullut ainakaan tänään enää. Mulla kanssa nuorempana just huonosti nukuttu yö laukaisi auraoireet, samoin jos niskat on jumissa. Vatsassa kuplii ihmeellisesti, jostain luin, että joku oli kuvaillut, että on elohiiri vatsanpohjassa, mulla tuntuu just siltä. Ei tietty välttämättä johdu raskautumisesta, mutta jotenkin sitä tarkkailee koko ajan kroppaansa tarkemmin nyt ja huomaa kaikki pikkujututkin selvemmin. :D
 
Omanapaisesti nyt alkuun, kun en ehdi vielä pinoon enemmän perehtyä. Eli ovis selkeästi on tuloillaan, sillä kipuilut ovat voimakkaita. melkein luulin jo oviksen tapahtuneen illalla, mutta lämmöt ovat edelleen normaalit. Illaksi luultavasti taas nousevat, mutta luotan näihin alkupäivän lämpöihin oviksen bongaamisessa. Mulla on lämmöt käyttäytyneet ihan kummasti nyt pari kiertoa, joten täytyy olla tarkkana mihin lukemiin luottaa. Uskallan siis luottaa muutoksiin omituisesta vaihtelusta huolimatta, sillä lämpöjen perusteella olen ennenkin saanut oviksen varmistettua melko hyvin.

Tänään on ohjelmassa vähän järjestelyitä ja ystävän ilahduttavaa yllättämistä, joten päivittäminen jää myöhemmäksi. Ei ole kovin paljon tekstiäkään tullut, joten ehtii tulla lisää kuulumisiakin päivän aikana. :)

miimii10 > Tervetuloa takaisin nettipimennosta ja juttuihin mukaan! Plussaonnea ja vauvaliimaa! Milloin ajattelit testailla? =)

valtsukka > Ihanko kokonaan haluat pois listalta vai taustalle? Jäätkö odottamaan kierron tasaantumista vai menikö vauvakuumeilu ohi? Tervetuloa takaisin sitten, kun siltä tuntuu! =)
 
macy gray Meillä sama kiertopäivä menossa ja oireetkin aika samanlaisia,hauskaa=) Mulla kans limailut alkanut voimakkaana ja ovistesti oli aamulla lähes plussa eli huomenna varmaan jo sitte plussa. Ja ukko kultakin tulee tänään kotiin niin ollaan hyvissä ajoin liikkellä;) Tsemppejä sinne! :)

Sain äsken uudet kilpirauhasarvot ja ne oli todella hyvät! Ihanaa =) eli lääkitys on vihdoin alkanut toimimaan. vuosi siihen näköjään meni.

MUOKS....tein juuri ovistestin joka näyttää tältä Aijaa.com - 6764695.jpg Mitäs sanotte? aamulla saattaa olla vahvempi tai sitte mennyt jo ohi,,,,
 
Viimeksi muokattu:
Ei kärsivällisyys riittänytkään odottaa sunnuntaihin tai maanantaihin, ja kävin hakemassa äsken apteekista Clear Bluen digimittarin...:whistle: Huomenna aamulla sitten testaan. Paketissa kyllä sanottiin, että vaikka tekee testin 2 päivää ennen oletettua kuukautisten aloittamispäivää, niin testausvarmuus on jo yli 95 %. :)

Tuun sitten tänne raportoimaan! Pidän kyllä jäitä hatussa, koska yritys alkaa varsinaisesti vasta ensi kierrossa. Mutkun mä en jaksais oottaa!
 
Kiva kun täällä on muitakin jotka eivät testausta jaksa odottaa. Mä tyhmä menin tekeen testin vaikka jotain 5 päivää olis vielä ennen menkkoja. Testi oli nega jota osasin jo odottaakkin. Mä 100% varmuudella tiedän jo ettei meille vauvaa ole tulossa. Tänään sattui jännä juttu. Oltiin pienempien kans ulkoilemassa kun yhtäkkiä iski pahaolo! siis mulla tuli ihan vettä suuhun ja oli pakko lähteä kotiin kun tuntu että nyt tulee ulos. Meni sitten vähän ajan päästä ohi. Mutta mulla ei yhtään ole olo että jännitän koko juttua enää. Kuitenkin tämä yritys jää tähän ja uudet tuulet puhaltelee muihin juttuihin. Odotan nyt ensin että täti tulee sitten mut voi listalta tiputtaa. En tiedä onko paluuta enään tän jälkeen, mies ei enää 40v-> halua olla isä kuin ukki. 2 testiä jäljellä ja aijon testailla lähempänä oikeaa päivää.
 
koitan jaksaa odottaa vielä viikon ja sitten testailen, pieni kylmyys on hiipinyt mukaan ja nälkä muuten ei oikeen uskalla miettiä asiaa. keskenmeno on tietysti myös vahvasti ajatuksissa, odotetaan odottamista ja sitten taas odotetaan sitä että pääsen rv11+6 ohi..
 
miimi10 : Meillä esikoinen sai alkunsa häämatkalla, on kyllä ihana muisto :) peukkuja pidän plussalle!

Pikku-Saara : Jänskättää ihan sun puolesta :D Tuu kertoon tulokset huomenna :wave:

Muutamilla oli siellä ovikset bongattuna.. hienoa! Nyt vaan yritystä kehiin! ;)

Itsellä jatkuu kuvottava olo iltaisin :x ja oon ihan mielettömän VÄSYNYT!! Ja tissit on kasvanu silmissä :D Olispa jo ens viikko.. en malttais (minäkään) odotella, että pääsee testaamaan :p

Ihanaa syyskuista iltaa kaikille!!
 
Kohti ovista täälläkin. Menossa kp12 ja tein äsken testin, joka näytti haalean viivan eli muutama päivä tässä vielä mennään. Tosin peittojen heiluttelu saanee alkaa ajoissa, jotta on sitten jo siimahännät valmiina odottelemassa :p

Taas se aika kuukaudesta kun on usko tähän juttuun ylimmillään ja odotus kova. Tosin tässä lasken, että toivottavasti "parhaat" päivät eivät sovi just siihen, kun isäntä lähtee työmatkalle ja on poissa kotoa jonkin aikaa... :| Sitäkin paremmalla syyllä siis aion ahdistella ajoissa tuota tulevaa isukkia :vampire:

Sikäli tuntuis nyt tulevan erilainen ovis kuin viime kuussa, että en ole yhtään niin kipeä kuin viimeksi. Ainakaan vielä. Viime kuussa tuntui, että vatsa ja rinnat räjähtävät, nyt paljon vähemmän ovisoireita. Onneksi on nuo testit.

Olipa pelkkää ).( Mutta plussatuulia niille jolla testaukset tässä kuussa vielä odottavat sekä tietty meille muillekin peiton heiluttelijoille :heart:
 
"Inte gravid - Ei raskaana". Pöh. Vähän jo elättelin toivoa, mutta ensi kiertoon sitten uusin kujein.:p Tätiä siis odottelen 1-2 päivän sisään kylään.

Hirmuisen ihanaa viikonloppua leidit! Ja viimeistään lokakuussa sitten plussa-aaltoa tänne, eikös juu.
 
Tänne voi päivittää kp1/27-34..

Maanantaina verikokeet. 4.10 ultra ja loppukuusta verikokeita. Seuraavana kuussa aukiolotutkimus.

Fiilikset on perseestä. Yritystä ollut vuodesta 2008, nyt reilu vuosi laskemista ym. Nyt en enää jaksa ees tikutella ovulaatiota, aika hyvät tuntomerkit on. 5 clomikierrosta ei tuottanut muuta kuin karseita raivareita. Katsotaan, määrääkö lääkäri ne takaisin, kun kierron verikoetulokset on saatu. Luulenpa niin! Niin, veikkasi vielä keltarauhashormonin vajausta noiden toistuvien kemiallisten vuoksi, mutta kaikki selvitellään..

Kolme tullut ilman kuumeiluja, joten kai tämä sitten on ihan ansaittua. Koskaan en tiennyt, kuinka raastavaa tämä plussan odottelu on.
Mieskin oli nyt ihan varma, että raskaana olen. Viikon ollut kipeenä ja lämmöt korkealla, mutta eih, aamulla alkoi menkat. V***U!!

Sori tämä oma napaisuus ja purnaaminen, nyt vaan teki mieli purnata muuallekin kuin miehelle.

Onnea ihan hurjasti kaikille plussanneille! Muistakaa arvostaa sitä plussaa! ;) Olette onnekkaita, että sellaisen saatte. :)
 
Täällä olis plussattu aamulla kp 28. Oikeastaan odottelin menkkoja alkavaksi vasta sunnuntaina 29 päivän kierron mukaan, mutta kaapissa poltteli pari testiä... Selkeä ja kaunis punainen viiva pärähti heti, tosin vielä kontrolliviivaa haaleampi, mutta hyvin selkeä. Sunnuntaina testailen uudelleen ja toivotaan, että tulee vieläkin vahvempi viiva ja kaikki menisi tällä kertaa hyvin...

OIKEIN HURJASTI PLUSSATUULIA KAIKILLE! Toivottavasti munkin plussa nyt kestäisi...
 
MiiJane76: :hug: Toivon että lääkäri keksisi jotain, jolla auttaa teitä.

MyDream: :hug: Toivottavasti tässä uudessa kierrossa sitten tärppäisi ja saisit olla kesähelteillä synnyttämässä ;)

MyrksyMaijalle onnittelut myös tätä kautta! :flower:
 
Mä kysyisin sellaista ovulaatiosta ja ovulaatiotesteistä, että mitäs lyylit luulette? Jos on kahtena päivänä näyttänyt ensin vahvaa ovulaatioplussaa ja sitten kolmantena päivänä enää haaleaa, niin milloin se ITSE ovulaatio on tapahtunut? Sitähän ei kukaan tiedä varmaksi, mutta mitäs luulette? Mietin vaan noita simppojen talletteluja....

Eli kp 25 (keskiviikko) oli digiovis+ ja kp 26 (eilen, torstai) oli liuska ovis+ ja tänään kp 27 ei enää mitään. Eli riittäisikö tallettelut jos ei enää tänään jaksaisikaan peuhata? On siis eilen viimeksi ja sitä ennen parina päivänä. Mietin vaan, ettei olisi niin, että eilen kp 26 olisikin ollut ovis+ ja itse ovis tapahtuisikin vasta esim. huomenna ja koska seksiä on harrastettu usein, niin simppojen laatu voi olla jo huonompaa ja eivät jaksa elää yli 2 päivää. Kiitos jos joku jaksaa miettiä vaikeaa selostustani :D
 
Viimeksi muokattu:
Pikku-Saaralle pahoittelut "inte gravidista".

bluebaby: en osaa kyllä sanoa, kun en ole noita testejä käyttäny. Mun mielestä on aika vahva viiva jo, että ehkä itse alkaisin duunit ja testaisin kunnes viiva alkaa heiketä :)

Miijane ja mydream :hug:

Myrskymaijalle super onnittelut!!

Huldasharks: Edelleenkään en kovin paljon noista ovistesteistä tiedä, mutta itse varmistelisin vielä tänään, kun siis ovishan tapahtuu 24-48h sisällä siitä plussasta, ja jos se plussa olikin eilen, niin voi siis tapahtua vielä huomennakin, eikö niin? Siispä tänään vielä pupuilisin ja sit voisin ajatella et kaikki on tehty :)

ON: ei mitään uutta. Esikoinen kuumeessa :( ja yksin häntä taas hoitelen. Kuinka se onkaan aina niin että kun tytsy on kipeä niin ukko lähtee huitelemaan :kieh:
 

Yhteistyössä