+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

Hienoa, lisää plussia!! Onnea. Vielä riittää lasketut ajat toukokuun puolelle vai saattako korkata uuden pinon kesäkuisille..?
Mä uskon et mullakin taas tunnetusti menee yliajalle (jos/kun loppuun saakka päästään) ja kesäkuun puolella syntyypi.
 
TUUtikiks onnittelut haamusta :) Eiköhän se siitä vahvistu !

bluebaby riippuu vähän siitä, että minkälaisia tuloksia on tullut ennen tuota ja mitä tulee tuon jälkeen. Itse ainakin joudun useimmiten arvailemaan testien kanssa, että onko plussa vai ei... Harvoin saan "oikeaoppista" plussaa, eli niin, että viiva on vahvempi kuin kontrolliviiva. Mut jos se nyt ei ole ovisplussa, niin kohta se on jokatapauksessa tulossa :) Joten kipinkapin alushousut samaan pyykkikoneeseen miehen kanssa :D ;)
 
iloksi nuo on one step testejä,en ole varma olenko ennen noita käyttänyt. joskus olen testannut niin on vaan tuo vasen reuna tummentunut,ei siis koko viiva ja se on ollut ovisplussa. Noh äsken varalta heiluteltiin peittoja kun mies lähtee taas työreissuun ja tulee vasta torstaina. ja nyt on vasta kp8/28....siksi tuo testitulos ihmetyttää.

Onko kukaan testannut one step ovistesteillä?? tummuuko testiviivassa aina vain toinen reuna vai olettako saaneet ihan tummia testiviivoja ?
 
omaa napaa tällä kertaa... Olen nyt niin pihalla tän kkroppani kanssa. Alavatsaa juilii, ihan oikeasti juilii kun olis menkat alkamassa. Kahvia en ole pystynyt juomaan moneen viikkoon, se maistuu ihan kauhealle eikä vaan mene alas. Rinnat on kipeet sivuilta ja päältä. Verta tulee seksin jälkeen, eikä ikinä ennen ole tullut, ei edes silloin kun neitsyyden menetin... Paljon valkkaria ollut menkoista lähtien, ei tavallista minulle. Metallinmaku suussa, tästä syystä muutkin maut maistuu erilaisille.
Ja siis menkathan mulla oli noin pari viikkoa sitten, siitä asti ja ennen sitä olleet nää samat oireet. Siis voiko ihan oikeasti olla, että olen menkoista huolimatta raskaana, ja hormonitaso nousee niin hitaasti ettei näy testeissä? Auttakaa siskot, mä oon niin pihalla... Olen lukenut että voi olla joko tai, mutta onko kellään koskaan ollut näin? Mä en ymmärrä mistä muualta nää oireet tulee, mulla ei ole IKINÄ kahvi yököttänyt tai tissit olleet kipeet menkkojen jälkeen... Enkä mä tässä vaiheessa kiertoa edes kuvittele näitä oireita.Olen nyt tehnyt kolme testiä, kaksi viivanpaikkaa (apteekin oma ja mammaks) ja viimeisin apteekin oma nega. :confused: :headwall:
 
Voiskohan tuo minun testi olla sitten +? Noh testaan vielä kuitenkin sinne normaaliin kp12-13 asti....Nyt tosiaan vasta kp8.
Mä luulen että sulla vasta ovis lähestyy. Mulle tulee nuo viivat normaalisti vasta vään jälkikäteen (siis nuo mitkä eivät ole+) ja silloin kun sain digillä plussan alkoi viivat piirtyä heti tikkuun ja olivat siis kontrolliviivan kanssa samaan aikaan liuskassa.
 
vimmu: Mä en osaa kyllä sanoa mitään tuohon. Hyvinkin voit olla tai sitten on vaan jotain muuta "häikkää". Testaisin vielä viikon ajan ja jos olo on kipeä mene lääkäriin. Mä ainakin tunnun aiheuttavan ihan itselleni raskausoireita vaan pelkällä tahdonvoimalla...:stick:
 
Plussia vaan ropisee! :D Ihanaa!! :heart:

vimmu :lle toivon selkiyttä tilanteeseen! Varmasti hämmentävää, kun oireita olis vaikka muille jakaa, mutta viivaa ei vaan tule..

Itsellä on todella etova olo ja niiiiiin kylmä! Nenä tukossa, mutta hajuaisti toimii liiankin hyvin.. Kumpa en nyt vaan kipeeksi tulis! Raskausoireiksi nämä ois niin kiva laskea, mutta katsellaan sitten reilun viikon päästä.. :whistle:
 
Tänne ei mitään uutta. Pari päivää sitten olin ihan varma että täti tulee, mutta eipä ole vieläkään tullu. Eli tulee pitkä kierto. Eilen testasin negan. Pitäisi jo tässä vaiheessa jotain näkyä jos on näkyäkseen. Huomenna kyllä haen apteekin oman jos ei vuoto ala. Siihen kun ei tule ollenkaan vääriä viivoja :)

Vimmulle tosiaan selkeyttä omaan oloon! Kyllähän sitä voi olla raskaana, vaikka tulikin menkat. Itselläni tuli ekassa raskaudessa kunnon vuodot joskus viikolla 7, mutta kaipa ne vuodot olisi voineet olla viikolla 4, eli silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.

tuutikiksille onnea haamusta :)
 
Heti alkuun isot onnittelut kaikille plussanneille ja tarrasukkia & vauvaliimaa! :heart:

Täällä ei vielä mitään erikoista. Kohti ovista mennään, nyt kp10, vielä ei mitään. Loppuviikolla kuvittelisin oviksen olevan, jos mennään kuten viime kierrosta. Tosin epäsäännöllinen kiertoni joskus aiheuttaa vähän päänvaivaa, mutta saa nähdä.

Kohti lokakuuta mennään ja olo ihan jees. Toivottavasti sitten seuraavasta tärppäisi meille muillekin. Tsempitykset kaikille!
 
+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +



maanantai 20.9.2010



KUUMEILEVAT
valtsukka............kp63/38(50)
Vuokko84............kp61/30............................2. lapsi....yk1
Constance...........kp40/25
Manzu.................kp34/31-37............26v......3. lapsi....yk9
hemari................kp34/29-36.......................2. lapsi....yk1
marika 83...........kp33/35-55........................1. lapsi....yk7
wilkat..................kp33/35............................3. lapsi....yk10
TUUtikiks.............kp33/28.................29v......2. lapsi....yk4
Hiipu1.................kp33/27-29.............27v.....1. lapsi....yk3
Auneli.................kp30/27-29.............27v.....2. lapsi....yk3
angelfish.............kp29/30-34.......................4. lapsi....yk2
Viulu...................kp29/28-30.......................4. lapsi....yk2
Joko...................kp28/28-30.............28v......3. lapsi....yk1
MyrskyMaija........kp24/29-30........................3. lapsi...yk2
MyDream............kp24/28............................1. lapsi....yk9
Huldasharks........kp23/40-44........................3. lapsi....yk4
Liina87...............kp23/30...........................................yk4
amma................kp22/30-32..............28v.....5. lapsi....yk2
Viola30..............kp19/27...................30v.....2. lapsi....yk2
skorpioni07.........kp18/30...................32v.....2. lapsi...yk1
PohjanTuuli........kp18/27.............................2. lapsi....yk3
sannikki..............kp17/30....................28v....2. lapsi....yk2
vimmu................kp15/25-28................26v.....1. lapsi...yk4
Nuplu.................kp14/32-35........................................yk5
Millukka..............kp14/32?..................31v......6. lapsi
Aawatar.............kp10/28-35...............33v......1. lapsi....yk3
Mischa10............kp10/31...................27v......2. lapsi....yk7
iloksi..................kp10/?.......................28v.....1. lapsi...yk4v+
macy gray...........kp9/19-47(32-34).....30v.....2. lapsi...yk11
Kristen...............kp9/~30..................22v......2. lapsi....yk14
bluebaby............kp9/28.....................26v.....1. lapsi...yk3-4v
iines83...............kp9/26-32..........................2. lapsi....yk3
Okaasan.............kp7/28-30...............33v......4. lapsi....yk7
An-nie................kp5/30-35........................................yk5
Mimmimami..........kp5/29-120........................4. lapsi
tirpula.................kp3/32-38..............31v
HelinäKeiju10........kp2/?..............................3. lapsi....yk2
sandemar...................................................3. lapsi...yk1
Peppi Pitkäkorva.................................27v.....3. lapsi
inspire.........................................................1. lapsi
Viuhti10.......................................................2. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, Mariel85, miimi10, adora, BloodyEnd



PIINAILIJAT
tirpula...............dpo18
Hiipu1...............dpo17
TUUtikiks..........dpo15
Viola30.............dpo5
amma...............dpo4
Huldasharks......dpo3



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukkokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ MiiJane76 ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni

PLUSSANNEET 2010 syyskuu:
Aada87...........7.9. .....kp29/28..................2. lapsi.....yk1v+
Iksu81............8.9. .....kp40/28-34.....29v....2. lapsi.....yk5
Diipeli.............11.9. ....kp25/29-31..............2. lapsi.....yk2
Ciba...............13.9. ....kp26/25
JA82..............13.9. .....kp27/25?........28v....3. lapsi.....yk1
Minnäi............14.9. ....kp30/28-31.....31v....4. lapsi.....yk5/7
mileon............14.9. ....kp31/28-32..............5. lapsi......yk2
karvatonkoira...18.9.....kp31/25-30?....32v....4. lapsi....yk1



HAAMUILIJAT
TUUtikiks...19.9. ...kp33/28........29v......2. lapsi....yk4


 
Viimeksi muokattu:
Mahtavaa alkanutta viikkoa kaikille! :wave: Viikonloppu oli todella kiva ja rentouttava, säät suosivat ja kotiin palasi kuin uusi rouva. :D Ihanaa tuollainen perheen kanssa mökkeily. Vuoto loppui mukavasti viikonlopuksi ja nyt ollaan sitten harjoiteltu kohti ovista. Tällä hetkellä on ihan hyvä mieli vaikka toki pettymys vielä hieman mielessä kaihertaa. Oviksen toivon olevan noin viikon kuluttua, että pääsen aloittamaan Terolutit suunnilleen ohjeen mukaisesti. Limailut eivät vielä ole alkaneet, mutta halukkuutta löytyy kyllä. Toivottavasti sitä riittää sitten oviksenkin aikaan mukavasti.

Paljon oli tullut kirjoituksia ja lueskelin ne läpi ennen päivittämistä. Palaan myöhemmin kommentoimaan, sillä lapsella alkaa olla lounasaika eli minua tarvitaan muualla. :)
 
Oon niin väsynyt tähän vauva-asiaan.. Unet omasta lapsesta piinaavat, ja ajatukset pyörii ainoastaan sen ympärillä saadaanko koskaan omaa lasta vai ei... Antakaa sisko-rakkaat mulle voimia kestää taas vkl:na alkavat menkat! Mitään merkkejä raskaudesta ei ole havaittavissa, ja yk on kuitenkin jo 9 :( (listassa siis väärä yk)
Oon onnellinen kyllä teidän plussanneiden puolesta, ja toivon teille kaikkea hyvää, mutta oma olotila on hyvin hyvin allapäin...
Tiedän että teitä on monta muuta samassa veneessä, silti se ei aina lohduta. Raskausuutisia lähipiiristä vaan satelee :/
 
Karvatonkoira ja TUUtikiks ONNEA! Ja muutkin plussaanneet jollen ole vielä onnitellut! Kyllä on plussia ihan hyvin sadellut! =)

Iloksi näillä näkymin seuraavasta kierrosta saadaan yrittää! Jälkitarkastus ensin ja jos sielläkin kaikki näyttää hyvältä niin sitten..
Huomenna on 3vk kaavinnasta. Viimeksi meni 6vk et menkat alkoi, mut nyt on hcg laskenut nopeemmin joten toivon että täti tulis jo aiemmin!

MyDream :hug: Meillä tärppäs yk10 kun olin jo melkein toivoni menettänyt ja turhautunut ja surullinen.. Toivottavasti teillä + tulee pian!

++++++++++++++tuulia kaikille!!!!!!!!! :heart:
 
ONNEA plussanneille ja muille plussapuhureita!!:heart:

Täällä tuntuu kuin olisi vähän valkovuotoa tai jotain.. ei ole synnytyksen jälkeen paljon näkynyt. Tällä hetkellä selataan päivyriä ja mietitään missä välissä ehtis niihin petipuuhiin..*huokaus

Mukavaa alkanutta viikkoa!!
 
MyDream, sympatiat on sun puolella. Tää odottaminen on turhauttavaa, sitä rytmittää elämänsä (tai ainakin ajatuksensa) yrityksen mukaan. Toiveet nousee aina kierron loppua kohti, vaikka tietää ettei tsäänssejä ole ja sitten taas suunnittelee jo seuraavaa kiertoa. Minä lasken joka kierrossa mahdollisen lasketun ajan ja mietiskelen miten muut kuviot lutviutuis sen kanssa. Ainahan tuo LA tuntuu vaan siirtyvän.. Mun mies sanoi niin hyvästi et mistä ne kaikki vahinkoraskaudet tulee, kun toiset yrittää yrittämällä eikä vauvaa kuulu. Nii, siinäpä onkin kysymys. Mua ei ainakaan lohduta mikään, vaan se et tulisin raskaaks.

Nyt tilasin ovistestejä ens kiertoon, en oo niitä aiemmin käyttänytkään. kotitestistä tilasin. niin, nyt taitaa olla öööö kp 19 ja ei mulla mitään oireita oo. ihan samoja kuin normaalissakin kierrossa. oon jo luovuttanut tän kierron suhteen, kun sekstailut oli mitä oli (oletetun) oviksen aikoihin. nyt lopetin imettämisen, toivottavasti sillä ois seuraavassa kierrossa vaikutusta.
 
Mulla alkaa tuntua siltä ettei meille suoda vauvaa tässä kierrossa. Nimittäin mulla on menkka oireet taas samat kun viimeksikkin. Nälkä, hyvä hajuaisti, tosi väsynyt olo jne.. ja nuo siis ovat joka ikinen kuukausi ennen menkkoja, joten en yhdistä raskauteen. Kun oireista tietää menkkojen tulevan tuntuu ettei testaamistakaan jaksa edes jännätä enään. Oppisopimus houkuttelee, joten tämän kierron jälkeen jätämme yrityksen ja 4 ihanaa tervettä lasta kun on jo suotu, ei ole kauhea pettymys enään jos ei voisikaan raskautua uudelleen(miettimättä tietysti missä mättää kun 4 saanut alkunsa 1yk) ja olisi se viides niin rakastettu tietysti ollut. Mutta näin täällä tällä kertaa. Kurkkukipu kesti viikon ja tänään päivä kun tuntuu terve olo vihdoin.
 

Yhteistyössä