+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

MyDream :hug:

Täällä testattu jälleen nega, apteekin omalla, eli tätiä nyt sitten vaan odotellaan. Kai se pitää uskoa että ei kyytiläistä ole. Odotin vaan niin että kierto olisi lyhentynyt jo, mutta eipä näköjään.
 
Mut saa poistaa kokonaan listoilta. Alkaa käydä liian kovasti mielenpäälle tämä lapsen yritys, että nyt pidän taukoa palstailusta. En vaan jaksa käydä läpi samanlaista yritystä kuin esikoisen kanssa.
 
Onnea Oneea plussille ja haamuille :flower:

Omaa napaa... aamulla vihloi oikealla munasarjan tienoille niin ketunmoisesti, mies töissä yöhön asti ja viimepäivien peitonheilutukset on menny niin ja näin... Eilen mul oli ihan itku raivo himotus, ahmettelin itsekin halujen määrää, noh ovishan sen selittäis (anteeksi kielenkäyttö) ja miestä ei napannu yhtään... tais mennä tää kierto ohi suun... On se PRKLE että sanotaan että halutaan ja sit ei asian eteen kyllä tehdä sitä ainutta mitä se vaatii, neitseellisesti tuskin kukaan sikiää :kieh: ja minä kun olin alunperin se joka ei halunnut vaavia pakertaa... nyt kun oon innostunut ajatuksesta niin toinen floppaa..... :stick:

Anteeksi tämä ryöpytys :) Onnea kaikille joilla on mahkut syyskuun kelkkaan vielä :)
 
Minäkin tänne tupsahdin takasin. Kemiallinen jälleen alla..Usko alkaa menemään. Ja mieli ollutkin aikas maassa.

Kp28 nyt. Kp 17 ultrassa todettu yksi iso rakkula puhkeamssa (2cm).. Yksi seksi kerta kyseisenä päivänä ja nyt siis tehdään kierronkartoitus seuraavassa kierrossa. Sitten ohjelmassa aukiolotutkimus.

Ihanan paljon plussia tänne tullut! :)
 
Onnea plussille ja haamuille:flower:.
Itsellä vielä hyvin epätodellinen olo plussasta, en edes kehtaa sanoa montako testiä olen tehnyt:ashamed:, mutta kyllä ne kaikki aina vaan sitä plussaa näyttää=).

Puhaltelen paljon plussatuulia kaikille ++++++:whistle:
 
Mulle voi merkitä tälle päivälle sitten kp2. Lähdetään siis neljännelle yritykselle. Nyt kolautti jotenkin ihan tosissaan tuo tätin saapuminen ja mieli ollut kyllä ihan maassa. :'( Kun olis edes antanut ennakko tietoja tulostaan kuten yleensä mutta nyt vain hanat aukes kerralla mitään varoittamatta.

Täytyy tänään varmaan olla yhteydessä kumminkin tuonne lääkäriin kun tuossa aikaisemmin kerroin, että mulla rinnasta valuu nestettä ja sitä tulee edelleenkin ja on tosi kipee.

Plussatuulia puhallellen
Hiipu1
 
Onnea JA82, en ole varma joko olen onnitellut;)
Itsellä vielä hyvin epätodellinen olo plussasta, en edes kehtaa sanoa montako testiä olen tehnyt:ashamed:, mutta kyllä ne kaikki aina vaan sitä plussaa näyttää=):
Täällä ei kummempia. Edelleen oireet jatkuu merkkinä tädin tulosta, on niin päähän ottava olo. Meillä sairastellaan flunssaa ja silmätulehdusta.

*amma joka oireista piittaamatta tilasi testejä*:D
 
Halit kaikille mieli maassa oleville :hug:! Onneksi meillä on tämä tukiverkko täällä, meitä on monta samassa tilanteessa joilta jokakuinen pettymys vie uskon hetkeksi... Mutta ihan oikeasti ihmeitä tapahtuu, ja olen ihan varma että jokainen meistä täällä saa lapsen tavalla tai toisella kun sen aika on!! On se silti vaan niin epäreilua että vahinkoraskauksia ja abortteja on niin paljon, ja me täällä haaveillaan ja oltais huippuhyviä äitejä niille vauvoille... :( No mutta, jaksetaan silti yrittää ja toivoa, eiks niin? :heart:

Täällä ehkä nyt dpo 2 menossa, tällä kertaa en satavarmaksi tuntenut ovista mutta limailusta ja haluista :ashamed: päätelleen se oli sunnuntaina... Ei sillä väliä, meillä on aika vilkasta tuolla kammarin puolella muutenkin :LOL:, mutta olisi tietty kiva olla itse kartalla ja piinailla...
 
Samoin voimahaleja täältä kaikille! Ihanaa tää vertaistuki kuitenkin!

Meillä vois vimmu olla sama dpo, siis mikäli mä ylipäätään ovuloin tässä ekassa yk:ssa, menkkavuotoa tuli eka viikko ja sit vielä välivälivuotoa, mut sunnuntaina olevinaan bongansin oviksen limoista ja peitot ainakin heilui :whistle: kiitettävästi esikoisen mentyä nukkumaan. Mut saattaa olla, ettei kohtu ole vielä valmis vastaanottamaan ketään eli enempi luotan siihen, että tätiä odotellaan kylään ens kuun alussa, mutta pienen pieni mahdollisuus toki on, että tärppi ois tapahtunut... Saahan vähän haaveilla, saahan! =)
 
Onnea Oneea plussille ja haamuille :flower:

Omaa napaa... aamulla vihloi oikealla munasarjan tienoille niin ketunmoisesti, mies töissä yöhön asti ja viimepäivien peitonheilutukset on menny niin ja näin... Eilen mul oli ihan itku raivo himotus, ahmettelin itsekin halujen määrää, noh ovishan sen selittäis (anteeksi kielenkäyttö) ja miestä ei napannu yhtään... tais mennä tää kierto ohi suun... On se PRKLE että sanotaan että halutaan ja sit ei asian eteen kyllä tehdä sitä ainutta mitä se vaatii, neitseellisesti tuskin kukaan sikiää :kieh: ja minä kun olin alunperin se joka ei halunnut vaavia pakertaa... nyt kun oon innostunut ajatuksesta niin toinen floppaa....
Kirjoittelinkin samasta aiheesta aiemmin ja olin (olen vielakin) asiasta tosi vihainen miehelle. V"#$ttaa TAAS odottaa yksi kierto lisaa, kun herra ei halua just oviksen aikoina puuhailla. Ja sittenhan mina lapsellisuuttani kostan (eika mua oikeesti ees huvita) enka "anna" jos tassa kierrossa yrittaa. Tosin ei se kylla yleensa ees yrita, saan (joudun) olla rauhassa. Mutta eihan taa parisuhdetta paranna, eika sita seksielamaakaan. Jotenkin tuntuu vaan et ihan sama, enpa jaksa valittaa. Ja kun mun mies on viela sellanen, et se tietaa loukanneensa mua ja sitten on niin mielin kielin etta ihan arsyttaa. Ja ma taas paha suustani, et tulee suutuspaissaan sanottua kaikenlaista sontaa.

Mutta onhan taa henkisesti raskasta. Vaikka kuinka yritan olla ajattelematta tata, ei se auta. Eika se oo siita etteiko mulla ois muuta elamaa, oon ihan normaali kolmekymppinen nainen, mutta haluan vaan sita vauvaa NIIIIIN paljon. Tunnen ettei meidan perhe ole ns. koossa viela ja siksipa nama jutut tekeekin niin kipeaa.

En ees tiia mika dpo mulla on, kp20, kun ei hirveesti oo uskoa tahan kiertoon. Ei oo mitaan oireita.
 
Hei vaan naiset!

Tässä onkin vierähtänyt tovi.. en ole täällä ehtinyt käymään.. oltiin miehen kanssa kaksistaan Lontoon matkalla (6yötä) ja eilen illalla palattiin kotiin. Mä jo herättelin toiveita Lontoossa, kun tätiä ei vain näkynyt, mutta maltoin kuitenkin olla testaamatta.. Noh, kuinkas sit kävikään.. viimesenä yönä menkat sitten alkoi ryminällä... Huoh.. eli tässä nyt mennään kp 2/31-33 (tällä hetkelle tuo kierto) ja yk 10. Masentava luku..

En ole vielä jaksanut lukea teidän uutisianne, mutta joku jo onnitteli plussista, ONNEA PLUSSAUTUNEILLE!!! :flower:

Palaillaan,
Manzu
 
+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +



tiistai 21.9.2010



KUUMEILEVAT
valtsukka............kp64/38(50)
Vuokko84............kp62/30............................2. lapsi....yk1
Constance...........kp41/25
Manzu.................kp35/31-37............26v......3. lapsi....yk9
hemari................kp35/29-36.......................2. lapsi....yk1
marika 83...........kp34/35-55........................1. lapsi....yk7
wilkat..................kp34/35............................3. lapsi....yk10
TUUtikiks.............kp34/28.................29v......2. lapsi....yk4
angelfish.............kp30/30-34.......................4. lapsi....yk2
Viulu...................kp30/28-30.......................4. lapsi....yk2
Joko...................kp29/28-30.............28v......3. lapsi....yk1
MiiJane76...........kp28/?
MyrskyMaija........kp25/29-30........................3. lapsi...yk2
MyDream............kp25/28............................1. lapsi....yk9
Huldasharks........kp24/40-44........................3. lapsi....yk4
Liina87...............kp24/30...........................................yk4
amma................kp23/30-32..............28v.....5. lapsi....yk2
Viola30..............kp20/27...................30v.....2. lapsi....yk2
skorpioni07.........kp19/30...................32v.....2. lapsi...yk1
PohjanTuuli........kp19/27.............................2. lapsi....yk3
sannikki..............kp18/30....................28v....2. lapsi....yk2
vimmu................kp16/25-28................26v.....1. lapsi...yk4
Nuplu.................kp15/32-35........................................yk5
Millukka..............kp15/32?..................31v......6. lapsi
Aawatar.............kp11/28-35...............33v......1. lapsi....yk3
Mischa10............kp11/31...................27v......2. lapsi....yk7
iloksi..................kp11/?.......................28v.....1. lapsi...yk4v+
macy gray...........kp10/19-47(32-34).....30v.....2. lapsi...yk11
Kristen...............kp10/~30..................22v......2. lapsi....yk14
bluebaby............kp10/28.....................26v.....1. lapsi...yk3-4v
iines83...............kp10/26-32..........................2. lapsi....yk3
Okaasan.............kp8/28-30...............33v......4. lapsi....yk7
An-nie................kp6/30-35........................................yk5
Mimmimami........kp6/29-120........................4. lapsi
tirpula................kp4/32-38................31v
HelinäKeiju10......kp3/?.................................3. lapsi....yk2
Hiipu1................kp2/27-29.................27v.....1. lapsi....yk4
sandemar....................................................3. lapsi....yk1
Peppi Pitkäkorva.................................27v.....3. lapsi
inspire.........................................................1. lapsi
Viuhti10.......................................................2. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, Mariel85, miimi10, adora, BloodyEnd



PIINAILIJAT
tirpula...............dpo19
TUUtikiks..........dpo16
Viola30.............dpo6
amma...............dpo5
Huldasharks......dpo4
skorpioni07.......dpo2
vimmu..............dpo2



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukkokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni

PLUSSANNEET 2010 syyskuu:
Aada87...........7.9. .....kp29/28..................2. lapsi.....yk1v+
Iksu81............8.9. .....kp40/28-34.....29v....2. lapsi.....yk5
Diipeli.............11.9. ....kp25/29-31..............2. lapsi.....yk2
Ciba...............13.9. ....kp26/25
JA82..............13.9. .....kp27/25?........28v....3. lapsi.....yk1
Minnäi............14.9. ....kp30/28-31.....31v....4. lapsi.....yk5/7
mileon............14.9. ....kp31/28-32..............5. lapsi......yk2
karvatonkoira...18.9.....kp31/25-30?....32v....4. lapsi....yk1



HAAMUILIJAT
TUUtikiks...19.9. ...kp33/28........29v......2. lapsi....yk4


 
Auneli > Jos listalla ollut yrityskiertojen määrä on kokonaismäärä, niin ettehän te kauan ole vielä ehtineet kuumeilla. Ymmärrän kyllä palstailutauon, koska tiedän sen monilla lisäävän stressaamista vertaistuesta huolimatta. Täällä tarkkailee itseään enemmän kuin jättäessä palstailun väliin. Tervetuloa takaisin, jos jossain vaiheessa siltä tuntuu! =)

MiiJane76 > :hug: Tervetuloa kuitenkin takaisin, plussaonnea ja vahvaa vauvaliimaa! Lisäänkö listalle jotain tietoja?

Viola30 > Olen huolissani sinun parisuhteestasi. Onko teillä kahdenkeskistä aikaa hoitaa parisuhdetta? Pystyttekö keskustelemaan kommunikointitavoista ja pyrkimään yhdessä pois tuosta ilkeilyn kierteestä? Jos jatkatte tuolla tavalla, niin jossain vaiheessa suhde todennäköisesti ajautuu pahaan kriisiin josta ei välttämättä ole ulos pääsyä. :( Myös oman jaksamisen ja lasten hyvinvoinnin kannalta olisi hyvä saada tilanne tervehtymään. Valtataistelun käyminen seksillä on eräänlaista henkistä väkivaltaa joka tekee suhteelle pahaa. Toivon koko sydämestäni, että saatte asiat selvitettyä ja seksielämänne virkistymään myös muutoin kuin raskautumistavoitteen vuoksi! :hug:

Haluan vielä lisätä, että itselläni ei ollut haluja juurikaan ensimmäisen vuoden aikana synnytyksen jälkeen. Myös raskausaikana olin haluton ja kärsin jo silloin kuivuudesta. Ylläpidimme kuitenkin läheisyyttä ja keskustelimme paljon. Vauva-aika oli raskas, mutta selvisimme siitä ja suhteemme on entistä vahvempi. Olemme myös sopineet, että seksistä kieltäytymällä emme osoita mieltämme vaan teemme sen muilla tavoin. Seksiin ei kuitenkaan tarvitse suostua, jos tuntuu ettei pääse sopivaan fiilikseen. Seksuaalinen torjuminen ei siis kuulu riitelymenetelmiin eikä se myöskään ole velvollisuus. Se on molempien nautintoon tähtäävä intiimi läheisyyden muoto ja sellaisena haluamme sen pitää.

Tilasin Davidin testejä, joissa on herkkyys 25. Jospa minä niihin luottaisin. Ovat niin halpoja, että eivät ekoina testeinä juuri tuhlailuksi muodostu, kunhan en aloita testaamista aivan liian ajoissa ja turhan tiheästi. Paketissa on 10kpl ja toivon sen riittävän odotuspuolelle siirtymiseen asti. :D

Kipuilut ovat tässä kierrossa ihan omaa luokkaansa. Follikkeleita näkyi ultrassa paljon, joten ilmeisesti siellä sitten on vähän turvotusta painetta aiheuttamassa. Ensimmäisiä merkkejä limailun alkamisesta alkaa olla havaittavissa, joten veikkaan kierron pysyvän aikataulussaan. Lämpö on ollut nyt ihan normaali 36.2-36.4 astetta vaikka palelu onkin vihjannut laskuun tai nousuun. Ilmeisesti olen vain sen verran väsynyt että siksi vähän palelee välillä.

Pahoittelut ja tsempityksen alkukiertoon tipahtaneille! Teitä onkin nyt taas useampi.

TUUtikiks > Saanko siirtää sinut plussanneisiin vai odotteletko vielä varmuustestin tekoa? =)

Mökkeilyn jälkeiset kotiaskareet odottavat, kun en eilen jaksanut juuri mitään tehdä. Kaappien järjestelykin on hieman kesken, joten täytyy yrittää reipastua. Kasa ihania lankojakin odottaa neulotuksi pääsyä, joten kannattaisi malttaa pysyä pois koneelta. :D Syksy on kummallista aikaa, kun samaan aikaan innostuu ja väsähtää. :LOL:
 
Kp 11 ja äsken käyty gynellä:

"Endometrium kolmivaiheinen, 6,4 mmm, myometrium siisti, vas.ovario 25x15mm, muutama pieni follikkeli, oik. ovario 34x23mmm, johtofollikkeli 16,4mm, ei nestettä f.douglasissa." Ja gynen mukaan ovis olisi 2-3pvän päästä, joten tästä tulisi sitten taas lyhyempi kierros =) Tänään aloitin tikuttelemaan tuota ovista ja gyne sanoikin, että kierros näyttäisi erityisen otolliselta :p Papa myös otttiin, tulokset tulevat sitten tuonnempana. Ainoa, mikä gyneä otti silmään, oli se että edellisen sektion arpi saattaisi olla hieman liian lähellä munasolun kiinnittymistilaa : / Mutta arveli, että tila silti riittäisi, toivottavasti näin olisikin... Muuten kaikki näytti erittäin hyvältä =) Painoa pitäisi saada pari kiloa kuulemma lisää.. 4kk.n päästä jos ei ole tärpännyt, niin sitten soittoa hänelle, niin saadaan lähete sitten kouraan =)
 
Mahtuisiko tähän ketjuun vielä yksi kuumeilija? :) Täällä kirjoittelee 27-vuotias naisimmeinen, perheeseen kuuluu myös avomies. Esikoista kuumeillaan, tosin yrityksen piti alkaa vasta seuraavasta kierrosta mutta jotenkin hassusti sattumalta tämänkin kierrot touhuilut osuivat kivasti yksiin tärppipäivien kanssa...

Eli tällä hetkellä menossa on kp 32/35, ja vähän jo mietin että testaisin heti lauantaiaamulla. Vai mitä mieltä olette, näyttääkö nuo digitaaliset testit oikean tuloksen jo 2-3 päivää ennen arvioitua menkkojen alkamista? Clear Bluen nettisivuilla kehotettiin tekemään uusi muutaman päivän päästä, jos ennen menkkoja tehty testi näyttää negatiivistä. Eli sittenhän se on ihan se ja sama, kuitenkin elättelisin toivoa negasta huolimatta.

Noh, tuskinpa nyt niin hyvä tuuri olisi käynyt että heti natsaisi. Mutta kiva silti jännäillä!

Ihanaa syksyn jatkoa kaikille!
 
On kyllä niin ankeen harmaata, kun sataa koko ajan ..

Tervetuloa Pikku-Saara! Olkoon visiittisi lyhyt! =)

ON: Täti on poistumassa ja clomit on eilen aloitettu kp 5. Tänään ei ainakaan vielä mitään oireita ole aiheuttaneet. Kauhulla odotan tuleeko samat vaikutukset, kun esikoisen yrityksessä vai käviskö niin hyvin ettei tulisi mitään,niinkuin kuopuksen yrityksessä. Esikoisen kohdalla sain nimittäin aivan kamalia raivokohtauksia ja kuumia aaltoja, ettei kiitos! :| Tietääkös joku millä perusteella clomeja määrätään otettavaksi kp 3-7 tai 5-9? Missä vaiheessa ovis "pitäisi" tulla nyt kun clomit on kp 5-9? Ovistikkuja on vaan 6 tai 7kpl...

Plussatuulia!++++++++++++++++
 
Uudelle tulokkaalle tervetuloa myös!
Mulla on kauhea ruokahalu jatkuvasti! olen tän päivän aikana himoinnut suklaata, pizzaa, hampurilaista ja vaikka mitä suolaista ja makeaa sohvalla istuessani. Mutta onnekseni en ole niitä lähtenyt hakemaan kun lapsi sairaana ja ulkona huono ilma. Ei tee yhtään hyvää myöskään kun yrittää painoa hallita. Ainut - tässä oireessa että ruokahalut kasvaa mulla sen tädin lähestyessä. Nyt saa sitten olla loppuun asti epävarma mihin uskoa.
 
Heti alkuun anteeksi omanapainen viesti, mutta ...

onko muilla ovulaatio-oireena ollut poskien helotus?

Nimittäin olen tänään ihmetellyt, kun posket kuumottaneet koko päivän.. ainakin koko iltapäivän ja illan. Tuossa iltasella mittasin lämpöä ja se oli 37,2.
Ja järjestään tässä pidemmän aikaa lämpö on ollut 36,2-36,6 välillä. Yhtään kipeä olo ei ole ja kun katselin ovistestejä, niin eilisen kohdalla oli vahvempi viiva (muttei kyllä mikään plussa). Hieman tuota ovistestausta hankaloittaa, kun dietin vuoksi juon runsaasti vettä (yli 3 litraa päivässä) ja vessassa saa juosta jatkuvasti.

Näin aikaisin sitä ovista ei kyllä ikinä ole tullut, joten se ihmetyttää. Taidan kuitenkin odotella, josko testiin tulisi sitten paremmat viivat. Digitestit oottaa kaapissa, että liuskan viiva sen verran vahvistuisi, että raaskii digiliuskan käyttää.

Mutta että sellainen sepustus tällä kertaa:)

Tervetuloa Pikku-Saara joukkoon värikkääseen. Toivottavasti toiveesi toteutuu pian ja pääset etenemään tällä saralla :)

Ja mikäli en ole kaikkia plussanneita onnitellut...
niin RoPPakaupalla lämpimiä onnitteluja plussanneille ja paljon onnea odotukseen!
 
Tervetuloa minunkin puolestani Pikku-Saara=)

MyDream ymmärrän hyvin mietteesi. Meillä ehkäisy oli pois käytöstä yli 4 vuotta ennen kuin tärppäsi onnistuneesti. Ystäville ja sukulaisille syntyi vauvoja liukuhihnalta, tyyliin "tulee jos on tullakseen, ei me yritetä jne" ja tietysti kaikille tuli.. Yritin olla muiden puolesta onnellinen ja olinkin, mutta välillä niitä katkeria ajatuksia ei vain pystynyt poistamaan.:( Nyt kakkosen yrityksessä huomaan, että en (ainakaan vielä) ole niin epätoivoinen. Tämä yritys on ollut henkiseti helpompaa.

Amma toivotaan, että ruokahalun kasvun taustalla ei olisikaan ilkeä täti;)

Macy grey kierto kuulostaa lupaavalta! Ajattelin myös itse käväistä gynellä juttelemasta tilanteestamme. Kuitenkin pitkä yritys esikoisesta ja nyt pieni mies on jo vuoden eikä mitään ole tapahtunut. Paitsi edellisestä kierrsota kemiallinen. Yrityskerroiksi lasken kuitenkin vain "kaikki keinot käytössä"-kierrot, ettei liikaa masenna:whistle: Eli yk 5, toinen lapsi, kp 4/30-32?
 
Tervetuloa Pikku-Saara! :wave:

Onnea Macy grey tähän kiertoon, hyvältä vaikuttaa! =)

Amma toivotaan, että ruokahalun syynä olisi salamatkustaja!!

Omaa napaa... aamulla heräsin siihen, että käsi puutui ja samalla huomasin myös silmissä väreilyä eli mulle migreenin auraoireita. Otin nopeesti panadolia ja ainakaan vielä ei ole alkanut päänsärky. Eihän siinä muuten mitään, mutta mulla ei oo ollut viimeksi migreeniä kuin esikoisen odotuksen alussa, rv:lla 7,8 ja 9, pelkäsin jo, että kärsin migreenistä (silloinkin tuli voimakas aura, päänsärky jäi vähäiseksi) koko raskausajan, mutta loppuaikana ei tullut enää migreeniä vaan ne loppu tosiaan rv 9. Lapsena ja teininä mulla oli migreeni noin kerran kuussa tenttien aikaan eli silloin liitty selvästi stressiin. Nyt ei oo mitään stressiä (ainakaan normaalia enempi), joten voiskohan tää liittyä taas mahdollisesti raskautumiseen... Tai sitten hormonitoiminta on edelleen kierukan sekoittama ja laukasee migreeninkin? Alavatsa on tosi turvoksissa, ehti jo vähän aikaa olla turvotus pois silloin kun vuoto loppu.
 
Heips!
Toivottavasti tulee syyskuulle vielä paljon plussia.
Mä olen jo tehnyt aikas monta testiä ja kyllä se plussa on jo niin vahva kun on se kontrolliviivakin, on se uskottava viimein.

Onnea kaikille yrityksiin.

karvatonkoira ja Eikka rv 4+4 :heart:
 
+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +



keskiviikko 22.9.2010



KUUMEILEVAT
valtsukka............kp65/38(50)
Vuokko84............kp63/30............................2. lapsi....yk1
Constance...........kp42/25
Manzu.................kp36/31-37............26v......3. lapsi....yk9
marika 83...........kp35/35-55........................1. lapsi....yk7
wilkat..................kp35/35............................3. lapsi....yk10
Pikku-Saara........kp33/35..................27v......1. lapsi....yk1
angelfish.............kp31/30-34.......................4. lapsi....yk2
Viulu...................kp31/28-30.......................4. lapsi....yk2
Joko...................kp30/28-30.............28v......3. lapsi....yk1
MiiJane76...........kp29/?
MyrskyMaija........kp26/29-30........................3. lapsi...yk2
MyDream............kp26/28............................1. lapsi....yk9
Huldasharks........kp25/40-44........................3. lapsi....yk4
Liina87...............kp25/30...........................................yk4
amma................kp24/30-32..............28v.....5. lapsi....yk2
Viola30..............kp21/27...................30v.....2. lapsi....yk2
skorpioni07.........kp20/30...................32v.....2. lapsi...yk1
PohjanTuuli........kp20/27.............................2. lapsi....yk3
sannikki..............kp19/30....................28v....2. lapsi....yk2
vimmu................kp17/25-28................26v.....1. lapsi...yk4
Nuplu.................kp16/32-35........................................yk5
Millukka..............kp16/32?..................31v......6. lapsi
Aawatar.............kp12/28-35...............33v......1. lapsi....yk3
Mischa10............kp12/31...................27v......2. lapsi....yk7
iloksi..................kp12/?.......................28v.....1. lapsi...yk4v+
macy gray...........kp11/19-47(32-34).....30v.....2. lapsi...yk11
Kristen...............kp11/~30..................22v......2. lapsi....yk14
bluebaby............kp11/28.....................26v.....1. lapsi...yk3-4v
iines83...............kp11/26-32..........................2. lapsi....yk3
Okaasan.............kp9/28-30...............33v......4. lapsi....yk7
An-nie................kp7/30-35........................................yk5
Mimmimami........kp7/29-120........................4. lapsi
tirpula................kp5/30-32................31v.....2. lapsi....yk5
HelinäKeiju10......kp4/?.................................3. lapsi....yk2
Hiipu1................kp3/27-29.................27v.....1. lapsi....yk4
hemari...............kp1/36...............................2. lapsi....yk2
sandemar....................................................3. lapsi....yk1
Peppi Pitkäkorva.................................27v.....3. lapsi
inspire.........................................................1. lapsi
Viuhti10.......................................................2. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, Mariel85, miimi10, adora, BloodyEnd



PIINAILIJAT
Viola30.............dpo7
amma...............dpo6
Huldasharks......dpo5
skorpioni07.......dpo3
vimmu..............dpo3
Huldasharks......dpo-1



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukkokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni

PLUSSANNEET 2010 syyskuu:
Aada87...........7.9. .....kp29/28..................2. lapsi.....yk1v+
Iksu81............8.9. .....kp40/28-34.....29v....2. lapsi.....yk5
Diipeli.............11.9. ....kp25/29-31..............2. lapsi.....yk2
Ciba...............13.9. ....kp26/25
JA82..............13.9. .....kp27/25?........28v....3. lapsi.....yk1
Minnäi............14.9. ....kp30/28-31.....31v....4. lapsi.....yk5/7
mileon............14.9. ....kp31/28-32..............5. lapsi.....yk2
karvatonkoira...18.9.....kp31/25-30?....32v....4. lapsi.....yk1
TUUtikiks.........19.9. ...kp33/28...........29v....2. lapsi....yk4



HAAMUILIJAT


 
Viimeksi muokattu:
Pikku-Saara > Tervetuloa! :wave:

karvatonkoira > Sinne vain odottajien puolelle, mutta tule toki välillä kertomaan kuulumisia! =) Tarrasukkia ja vauvaliimaa!

Oma napa hämmentää taas. Ovis on vasta tulossa ja oireilu alkanut, mutta iltalämmöt kohosivat eilen tasan 37 asteeseen. Flunssasta on jäljellä pieni yskä ja päivälämpö on normaali. Mikähän tuon iltaisen nousun voi aiheuttaa? Todella väsynyt olen, mutta illalla on vaikea päästä nukkumaan. Nytkin olen vielä ihan tokkurassa, vaikka olen ollut pari tuntia hereillä. Aamukahvi tosin on vasta mukissa hitaasta aamusta johtuen. Toivottavasti tämä päivä käynnistyy sitten, kun saan tuon kahvini juotua.

Mukavaa päivää kaikille! Käykäähän ahkerasti kirjoittelemassa. :)
 
Macy Gray: Mut voi siirtää plussanneisiin.:D Tänään tein vielä varmistus testin, kun sunnuntainen oli niin, niin hailakka. Uskottava se on, et vihdoin meillekin taas tämä onni suotiin. :heart:

Kiitos kaikille jo onnen toivotuksista! :flower: Tajusin vasta nyt, miten tyhmä toi mun nikkini on. Eihän se ees taivu! :p Tulee siis sanasta tai nimestä tuutikki. No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan tajuta.

+++++++++++++++++:whistle: puhureita kaikille tasapuolisesti! Ja tsemppiä pitkältä tuntuvaan piinailuun! Tulen varmasti vielä lueskelemaan juttujanne.

TUUtikki ja PIKKUmyy 4+3 :wave:
 

Yhteistyössä