+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

Oih, onnea vallan mahdottomasti Tiudeliini! Tosi kiva kun laitoit kuvia noista aiemmistakin testeistä vertailupohjaksi eli haamu voi näköjään vahvistua noin nopeesti tosi selkeeksi plussaksi. :flower:
Tervetuloa mukaan tirpula! :wave:
Huldasharks, mä en ole itse koskaan tehnyt ovistestejä, mutta mitä olen täältä palstoilta seurannut, niin ovisplussalta näyttää vahvasti.
 
tirpula Tervetuloa :flower:

Ryhmähali kaikille plussanneille :hug: Mahtavan monta raskautunut alkukuusta! Jee!

Ja pahoittelut kaikille joilla menkat yllättivät. Joillekkin taisi olla ihan toivottuakin, että pääsee kiertoon kiinni niin sanotusti :)

Niin toivoisin tuon edellisen olevan ovis+. Olisko voinut olla mitään vaikutusta aikaistuneeseen ovikseen greippimehun juonnilla ja raskausmonivitamiinien syönnillä? Kaikkea tulee mietittyä....
 
Onnittelut Tiudeliini! Huldasharks mulla ollut usein greippikiero lyhyempi. Jopa 3 päivää. En tiedä mistä johtuu, mutta luotan mehun voimaan:p Nytkin sitä lipittelin, joten siksikään en usko myöhäiseen ovulaatioon. Toivon tietysti, mutta kovasti epäilyttää. Tissit on kyllä tänään kasvanut ihan silmissä. On ihan uhkea olo:whistle:
 
Voi itku, ei ikinä kannattaisi alkaa tiirailemaan noita testejä. Siis aamulla tein eikä näkyny tavallisessa valossa mitään niin että ihan puhdas nega oli mielestäni. Nyt kuitenkin kun katoin auringonvalossa, niin näkyy viiva!! ARGH! On kyllä niiiiiin hailakka että kun otin kameralla kuvan niin ei näy siinä kun en voi ottaa tarpeeksi läheltä kun menee epäselväksi. Mutta tosiaan näen sen viivan ja mukamas ehkäpä jopa vähän väriä siinä. Voi miksi katsoin testiä uudestaan... :)
Ja kun kamerassa zoomaan ja liikutan sitten sitä kuvaa niin ihan näkee että siinä joku menee sivulle! Onpas nyt jännää... Mikähän testi toi oli, joku tommonen liuska pretest.fi:stä tilattu.
Sori omanapaisuus, mutta jännittää niin kovin :)
 
Onnittelut Tiudeliini! Huldasharks mulla ollut usein greippikiero lyhyempi. Jopa 3 päivää. En tiedä mistä johtuu, mutta luotan mehun voimaan:p Nytkin sitä lipittelin, joten siksikään en usko myöhäiseen ovulaatioon. Toivon tietysti, mutta kovasti epäilyttää. Tissit on kyllä tänään kasvanut ihan silmissä. On ihan uhkea olo:whistle:
:LOL: Ihana, mulle tuli sellainen räpsyripsinen Dolly Partoni mieleen :D
 
Heip!
Aamulla tein mäkin sen testin, mutta kyllä se nega on. Aluks ihan niinku siihen olis hieman jotain viivaa alkanut tulemaan, mut hävis sit kuitenkin. Sit kun testi oli kuivunut tuli jotenkin ihan vähän näkyviin harmaa viiva eli viivanpaikkahan se on testiajan jälkeen...
Mut menkkoja ei ainakaan vielä kuulu eikä näy...mut tosin on nyt kp 27 jos kierto olis sen 25-30 päivää nii eikös jo pitäis jotain näkyä?
No odotellaan miten käy :whistle:
 
Jopas on plussia ropissut! Paljon onnea plussanneille!!

Mulle voi merkitä dpo1. Mä tällä hetkellä vihaan miestäni, koska se eilen kieltäytyi seksistä. Ovis oli joko eilen tai toissapäivänä. En niin monesti kuussa pyydä (meillä alusta asti -6 vuotta siis- mies on ollut todella aseksuaalinen) etteikö ois eilen voinut antaa. Vituttaa niin suunnattomasti, kun molemmilla kuitenkin se haave kakkosesta on, mutta kun vielä toistaiseksi tuo neitseellinen sikiäminen ei onnistu. Miks oonkin valinnut tollasen miehen jota ei seksi kiinnosta?! Ja tiedän ettei se johdu musta, hän vaan on sellanen. Onpa taas tosi pettynyt olo tästäkin kierrosta, en jaksa ees ajatella seuraavaa, kun siihen on niin pitkä aika.
 
Annie: :hug:

Viola30: Ovulaatio voi tulla 36h kuluessa ovisplussasta. Eli tänään olis vielä mahkuja :p:whistle: Älä luovuta vielä :D

karvatonkoira: Mä plussasin kupuksesta vasta kp 47 aikoihin, että niin kauan kuin menkat pysyy poissa, on toivoa. Ja joskus jopa senkin jälkeen näemmä :D
 
Kyllä mä nyt odotan, ehkäpä jopa ylihuomiseen :) Kun mulla on vielä yksi tollanen liuska jäljellä. Sit jos menkat ei ala tossa maanantaina niin sit kyllä haen apteekin oman. Tässä mun sotasuunnitelma, saa nähdä pitääkö :)
 
Kylläpä on plussapuhuri käynyt täällä!!! Onnea kaikille plussanneille! Ja hyvät tarrasukat joka vaaville mukaan!!!!!!!!!!!!!! :heart:

:hug: sitä tarvitseville! ärsytystä taitaa olla liikkeellä.. : /

Ja tervetuloa uusille! :wave:

).( olin verikokeissa ja 2 viikossa kaavinasta on hcg laskenut 5. Eli ihan hyvin on tainnut laskea! =)
 
Selvisihän ärsytykseni syy, TÄTI saapui juuri. Lasketaanko nyt sitten tämä pv jo kp 1 vai vasta huomenna? Mitenkähän mahtaa olla, kertokaapa viisaammat, kun kello on jo näin paljon, yli viisi?! Ei se muuten niin tarkkaa olisi, mutta ne clomit pitäis aloittaa kp 5 :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos onnitteluista.
Mä täällä edelleenki ressaan miksi herkkään testiin en saa kunnon viivaa näkyviin, tarkoittaako se että jokin onkin huonosti tai jtn :(
Huomen aamuksi digi testi hankittuna ja neuvolan numero valmiiksi haettuna. Ajatelin soitella hetimiten, ku ihan uuteen neukkaa menen ja paperit pitää toisesta kunnasta sitten tilailla sinne ja jospa sieltä sai siten sitä tukea tähän keskenmeno pelkoon ja ressiin.. Oijoijoi, piiiiiitkiä tulee olemaan päivät!
 
Onnea Tiudeliini:heart:

Ja haamuja oli tullut, toivottavasti viivat vahvistuu komeiksi plussiksi=)

Macy gray, aivan oikein oli ne tiedot=) Olisin niin mieluusti suonut sulle sen plussan, halitukset vielä sinulle:hug:
 
Selvisihän ärsytykseni syy, TÄTI saapui juuri. Lasketaanko nyt sitten tämä pv jo kp 1 vai vasta huomenna? Mitenkähän mahtaa olla, kertokaapa viisaammat, kun kello on jo näin paljon, yli viisi?! Ei se muuten niin tarkkaa olisi, mutta ne clomit pitäis aloittaa kp 5 :rolleyes:
Mä luin jostain, että jos menkat alkaa klo 18 jälkeen se lasketaan seuraavaksi päiväksi. Eli vähän niin kuin kp 0. Jos vuoto alkoi kunnolla, niin eikö se sitten ollut eilen jo kp 1 ja jos vähän vaan tihkutti, niin laskisin vasta tästä päivästä :)
 
Mulla on alkanut olla tosi ailahtelevainen mieli koko yrityksestä :( silloin keskiviikkona kun sain ovistestiin viivat touhuiltiin ja nyt itse kieltäydyin touhuilemasta enään:| mulla tuntuu nyt on niin että mies toivoisi ja mä en:( On muutenkin kipeä olo. Nieluviljely oli nega ja kurkku on kipeä, kummallakin puolen valkoisia peitteitä nyt sitten tullut syötyä panadolia ja mietin meneekö tää ollenkaa ohi. viola meillä taitaa olla toisin päin.

Jopas on plussia ropissut! Paljon onnea plussanneille!!

Mä tällä hetkellä vihaan miestäni, koska se eilen kieltäytyi seksistä. Ovis oli joko eilen tai toissapäivänä. En niin monesti kuussa pyydä (meillä alusta asti -6 vuotta siis- mies on ollut todella aseksuaalinen) etteikö ois eilen voinut antaa. Vituttaa niin suunnattomasti, kun molemmilla kuitenkin se haave kakkosesta on, mutta kun vielä toistaiseksi tuo neitseellinen sikiäminen ei onnistu. Miks oonkin valinnut tollasen miehen jota ei seksi kiinnosta?! Ja tiedän ettei se johdu musta, hän vaan on sellanen. Onpa taas tosi pettynyt olo tästäkin kierrosta, en jaksa ees ajatella seuraavaa, kun siihen on niin pitkä aika.
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea kaikille plussanneille!! :flower: Ihanan positiivinen kuukausi! :D

Tervetuloa myös kaikille uusille! :flower:

Täällä odottelen ovulaatiota.. vihlaisut mahassa on havaittu, samoin limaa on enemmän. Onko ovis nyt siis tänään vai huomenna, vai menikö se jo :confused:
 
Oijoi, paljon plussanneita, sylikaupalta onnea teille :flower:!!!! Ja pikkuisille kovasti tarrasukkia mukaan!!!

Ja tervetuloa kaikille uusille :)!

Onneksi mg sun ratkesi nyt hiukan ja ei ainakaan vaaraa ole! Mä kyllä suosittelen testaamista aina oman mielenrauhan vuoksi jos vaan siltä tuntuu...

Ja Minnäi nyt pelko ja stressi pois ja nauti tuosta ihanasta tilanteesta :hug:!

hemari: mulla myöskin tullut noita tiirailtavia viivanpaikkoja tjn, mutta kyllä mä nyt luovutin ja uskon että ne negaa on... Innostun vasta kun näen jotain selvästi ja että siinä on väriä... Mutta toivon silti kovasti että sulla nuo jotain tarkottaa ja vahvistuisi edes haamuksi!!! Testaile uudestaan Apteekin omalla?

ON: Tänään testasin vielä apteekin omalla, ja kyllä se negaksi on tulkittava, kyllähän se jo näyttäisi varmempaa viivaa jos jotain olisi... Oireet vaan on ja pysyy, mä en silti usko että olisi mahdollista että tulee menkat ja vielä plussaisi myöhään... Täytyisi vissiin soitella lääkäriin aikaa noista alavatsakivuista, ne on todella oudot! Niin oudot, että olin ihan varma siitä että olen raskaana! Ja nyt sitten pelottaa että mikä siellä oikein kaihertaa, tulehdus vissiin vuotaisi jotain inhottavaa ja sellaista ei kuitenkaan ole ollut. Ja kahvi ei kertakaikkiaan maistu, suussa on vaan sellainen metallinen maku koko ajan... Siis niin selkeät oireet, mutta en silti ole raskaana :headwall:.

Plussatuulia puhaltelen ihan kaikille ja tarrasukkia ja vauvaliimaa plussanneille!!!
 
Onnea plussanneille ja halit kurjia kokeneille!

olen ihan kipeä, joten en jaksa sen kummemmin kommentoida, lukenut joka tekstin kuitenkin olen...

täällä alkaa kivut ja vuodot pikkuhiljaa hellittää, eipä siis paljon muuta.
 
Vimmu kuulostaa inhottavalta tilanteelta. Olisiko voinut olla niin , että koit varhaisen km:n ja siksi oireet vielä sekoittavat tilannetta?

Kristen paranemisia! Meilläkin flussa kiertänyt perheessä yli 2 vk ja tuntuu, että taas oma olo menee huonompaan suuntaan :snotty:

ON: Tein aamulla taas sellaisen halpistestin ja se oli täydellinen nega. Ei edes viivan paikkaa. Blääh.. Rupeaa usko hiipumaan tärpin suhteen. Tissit yhä vähän turvoksissa, vaikkakin kaukana Pamelasta;) Menin kuitenkin ostamaan CB:n perustestin ja teen sen vielä huomenna jos menkat ei ala. Alavatsalla juilii kovin menkkamaisesti, mutta näin on ollut jo 4-5 päivää, eikä tätiä kuulu. Tämä tietysti nostaa vähän toiveita, mutta kai siinä testissä olis pitänyt olla edes viivanpaikka? Kp on jo 33/32- (?). Dpo tod. näk 15, toivottavasti oon tässä väärässä. Kai sitä pitää hommata tikut, niin tietää senkin sitten varmasti.
 
Onnea kaikille plussanneille!!!

Täällä kp 28/26-28. Tein aamulla apteekin oman testin ja oli nega. Koko viikon ollut sellainen olo että menkat alkaa, mutta ei. Mulla on aina ollut säännöllinen kierto joten ihmetttään kun ei ole menkat vielä alkaneet. Pillereiden lopettamisen jälkeen kierrot on ollut 26 päivää. Eli täällä ollaan samanlaisessa tilanteessa kuin tirpula ja karvatonkoira. Testaan uudestaa aikasintaan maanantaina.
 
Ihanaa, että täällä käy vilske, mut nyt harmittaa, kun ois halunnu kommentoida montaakin juttua, niin ei vaan muista kaikkea.

Tervetuloa tirpula!

Minnäi: Ihanaa, onnea, mahtavaa! Nyt niitä tarrasukkia pienokaiselle! :flower: Tiedän miltä tuntuu pelätä keskenmenoa. Itse en ole edes plussannut ja silti mietteet on välillä mahdollisessa keskenmenossa. :/

).( Täällä ei ookkaan alkanu vuoto, josta olin jo ihan varma, et eilen ois alkanu. Ihan pikkusen vatsapohjassa on painontunnetta ja välillä nippailee kipeestikin. Hmmm...mitähän tää on? Ainakin pidempi kierto, mikä on sinänsä positiivista, kun ovis oli sen verta myöhään, et ois ees jonkinlainen mahdollisuus kiinnittymiselle. Sunnuntai kunniaksi sitten teen yhden testin, jos vuoto ei ole alkanut. Jospa kroppa sit rentoutuu paremmin, oli asiat niin tai näin. Nyt jännittää niin, et oikein tuntee, miten kroppa on pinkeenä koko ajan.

Olihan täällä muitakin plussanneita! Onnittelut heille kaikille!:flower:
kyllä tästä vielä ennätyskuukausi tulee. =)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä