+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

Heissan.
Täytyy tulla lukeen muitten jutut myöhemmin. Nyt vaan omaa napaa...
Äsken täällä sairaalalla tehtiin mulle pissasta raskaustesti ja nega kuulemma oli. Ihan hyvä näin, koska mie olen tällä hetkellä osastolla kipeenä. Ollu jo useemman päivän ja mulle on täällä tarjoiltu kaikenmailman lääkkeistä aina röntgeniin ja magneettikuviin saakka kaikkea mahollista niin eipä nyt ainakaan tartte miettiä et onko vauva saanu jotain vaurioita.
Jos ja kun tästä sit piakkoin toipuu niin eiköhän sitä sitten uuteen yrityksen ruveta uudella innolla.
 
Aloitin selailemaan viestejä ja kommentoimaan samalla lukiessa. Jostain ihmeen syystä muistin tällä kertaa kopioida kirjoittamani tekstin ennen lähetystä (yleensä en muista) ja niinhän siinä kävi, että uusiksi olisi mennyt jos en olisi kopsannut, kun on tämä palvelimenpäivitystauko.

Mutta asiaan...

Viuhti10 ja tirpula Tervetuloa jengiin minunkin puolestani :) Ja toivottelen teille lyhyttä visiittiä täällä ja sitten vähän pidempää tuolla plussanneiden puolella :)

Tiudeliinille paljon onnea plussasta ja onnea raskauteen :)

hemari hurjasti plussatuulia sinnepäin, että se plussa vielä tulisi :) Tsemppiä piinailuun!

Mariel85 hyvä juttu, että sait hyviä uutisia. Jokos nyt on lupa sitten jatkaa yritystä?

An-nie :hug: tsemppiä uuteen kiertoon :)

vimmu toivottavasti tuo sinun tilanne nyt kuitenkin ratkeaa vielä positiivisesti. Jos ei vuoto ole alkanut ja oireita on, niin kaikkihan on vielä mahdollista. :) tsemppiä :)

Auneli tsemppiä sinnekin päin :) Toivottavasti sinunkin tilanteeseesi tulisi onnellinen päätös.

Minnäille tarrasukkia, että pieni masuasukki pysyisi kyydissä :)

TUUtikiks sinullakin on jännät paikat ja hämmentäviä oireita Toivottavasti ne kertoisivat siitä tulevasta vauvasta eikä alkavista menkoista. :)

(.)Omassa navassa ei tässä vaiheessa tapahdu mitään. Ovisaikoja vasta odotellaan. Sillävälin koitan seurailla muiden kuulumisia ja jännitellä hengessä mukana.

Oikein paljon plussatuulia piinaileville ja uuteen kiertoon lähteneille tärppionnea :)
 
).( Täällä ollaan kohta ihan halkeemassa. Nyt on rinnat kipeytyny. Noh, sunnuntaihin on viel aikaa. Ja sekin voi olla menkkaoire, mitä vaan en oo niin huomannu aikasemmin. Sitä vaan kyttää itteään enemmän kuin ennen. ;)
 
TUUtikiks, tsemppiä loppupiinailuun, kuulostaa hyvältä! Isot plussapuhurit kaikille :heart:

Mä vieläkin ihan "hukassa" ku plussa pärähti, eilen siis vielä tein siis digin ja selkee teksi siihen tuli. Vaikka edelleen liuskaa ei juurikaan näkyvää viivaa tule. Ihan susia noi testit :kieh:

Hyh hyh, ku meinaa aamukaffe potkia takaspäin :x

Ihanaista syksyistä viikonloppua kaikille!

Minnäi ja ToukoPouko
 
Pöh. Kyllä taitaa täti nyt kuitenkin tässä jossain välissä kurvata, nega siis testattu taas. Ja taas tiirailemalla näkyy viivanpaikka tai joku sellainen. Noh, ei kun seuraavaan kiertoon vaan :)

Tuutiksilla hyvät oireet :) Plussapuhuri!
 
Huomenta!
Täällä edelleen kurkkukipu jatkuu:'( saanut särkylääkettä syödä että jotenkin edes helpottais. Jännä että viime ke ovistikussa oli vahvat viivat ja sit seuraavana päivänä kun testasin ei tullut enään kuin se kontrolli viiva. Huomaan että kuivat päivät alkoi jo, joten ovis kai meni(?)
 
Ja jälleen nega.. Aika toivotonta hommaa tämä :headwall::headwall: Ei kai siinä, ootellaan yhä edelleen. On nämä pitkät kierrot sitten niin ihania. Viimeks sentään täti tuli kp 50, nyt mennään jo yli 60 :kieh::kieh: Jospa teillä muilla ois parempi tuuri!
 
Ei näy vielä tätiä eikä liiemmin setiäkään :confused: Tissit on edelleen hieman kipeet ja alaselkää jomottanut jo monta päivää just ku menkkojen aikaan.
Minnäi mitäs testejä sulla oli ne liuskat? Mulla on tilattu raskauskeijulta jotain liuskoja...onkohan samoja?
 
ON:aloin tuossa miettimään ja omien tuntemuksien mukaan mulla oli ovis kuun alussa..
Menkat ei oo vieläkään alkanu ja mulla ei oo oikeestaan koskaan ollu näin pitkää kiertoa, paitsi jos se ovis oli kuun alussa niin onhan se sit mahdollista.
Testiä en oo tehny muutamaan päivään,kait son tehtävä uus ma jos ei ala.

Minkäänlaisia menkka oireita ei ole..joten ihmetyttää kyllä.
 
Ei näy vielä tätiä eikä liiemmin setiäkään :confused: Tissit on edelleen hieman kipeet ja alaselkää jomottanut jo monta päivää just ku menkkojen aikaan.
Minnäi mitäs testejä sulla oli ne liuskat? Mulla on tilattu raskauskeijulta jotain liuskoja...onkohan samoja?
Tilasin kotitestista niitä herkkiä Sofi liuskatestejä. Muutama on niitä vielä tuolla jäljellä, aattelin ihan varsin huomenna taikka alkuviikosta testailla, joskos silloin tulis joku viiva.
Viime raskaudessa sain kyllä viivan tuohon testiin jo menkkapäivänä, mut sekin oli aika vaalea, mutta tosi paljon tummempi kuin mitä nyt on tullut. Kummallista :confused:

Tsemppiä! Kuulostaa oireet hyviltä, samaa oli täälläkin..
 
Täällä ollaan vasta kp7/28 tein ovistestin ja lähes plussa nyt jo!:O voiko olla jo näin aikaisin? Jos tikku näyttänyt aiemmin tuolta niin seuraavana päivänä on ollut plussa. Hmmm...ihmeellistä. aikaisimman ovisplussan mitä olen testannut on ollut kp11. Tosin menkat ei nyt jostakin syystä kestäneet kun 2-3päivää. Yleensä on sen 5päivää ja sattaa vielä tuhrutella tuostakin 1-2 päivää lisää.
 
tirpula ja viuhti10 tervetuloa :)

Minnäille suuren suuret onnittelut ja oikein paljon vavuvaliimaa! :hug:

TUUtikiks pidän sinulle täällä peukkuja kovasti ja toivon, että täti jättää tulematta ja plussan saisit :)

amma toivottavasti kurkkukipusi helpottaisi pian.

Minä täällä mietin kovasti, että joko nyt uskaltaisin tehdä testin. Nyt on meneillään kp29 eikä tädistä merkkiäkään ja viimeisimmät kierrot on ollet 27-28. Katoin just kalenterista niin viimeksi kierto on ollut 29päivää helmikuussa. Edelleenkin on rinnat arat ja alavatsaa vihloo keskeltä aina välissä ja lämmöt on pysyneet vieläkin 0,4-06astetta normaalia korkeammalla.
 
Hiipu1: Mikä dpo sulla onkaan tänään?

Täällä olotukset on kyllä todella mielenkiintoiset. Menkkamaisia jomotuksia on aina välill ja sitten ne menee pois. Rinnat on ehkä hieman arat aamulla varsinkin. Eilen oli lämmöt vielä koholla, tänään en oo mitannu.
 
karvatonkoira Onnea, eiköhän tuo aika selvä juttu ole :)!!! Vai tuliko paljon testiajan jälkeen? No mut digitestillähän se selviää!

bluebaby Ovistestithän saattaa myös näyttää raskauden, ootko tehnyt ihan r.testiä? koska voihan olla et sulla on tärpännyt, menkathan voi tulla myös alkuraskaudessa ja nyt ovistesti näyttää raskauden?

Hiipu1, TUUtikiks ja muut piinailijat, kovasti plussa onnea teille :flower:!
 
TUUtikiks ja Hiipu1 onnea kovasti testailuille, toivotaan plussia!!

karvatonkoira, apteekin omalla tuollaiset viivat ovat mielestäni selkeitä plussia=) Onnea, Onnea ja tarrasukkia!

ON:Tänään kp 1:( Tein herkän testin, johon tuli testiajassa haalea viiva ja tästä noin 5 min sisällä alkoi vuoto.. En sitten kauaa kerennyt elätellä toiveita.. Aika ilkeät selkäkivut ja vuoto todella runsasta. Taisi siellä kohdussa joku käydä piipahtamassa, mutta oli aika lyhyt vierailu:'( Surkea olo kaikinpuolin.

Kovasti onnea muille haamuilijoille, älkää ottako minusta mallia..
 
tirpula :hug:

Tuo testiviiva tuli 5 min testiajan jälkeen...ehkä sit kun tulee viiva testiaikana niin vois olla varma asiasta :whistle

En kyllä voi uskoa asiaa vielä todeksi :heart: Tosi hyvä tuuri on kyllä ollut jos heti tärppi käy. Mä olin kyllä varautunut ihan pitkäänkin yritysaikaan. Tuota kakkosta kun meille tehtiin se 1½ vuotta. Eka ja kolmas tuli toisesta kierrosta.
 
Karvatonkoira kyllä nuo ihan selvät plussat ovat:heart: onnea:flower:Testasin samalla testillä viime kierrossa ja puhtaan negan, sulla näkee tuon viivan niin selvästi ettei haamukaan ole. Alussa sitä ei luota eka testiin mutta ehkä toisen samanlaisen jälkeen=)

Heippa!
Mä en malttanut enää odotella vaan kävin hakeen apteekin oman testin ja tein sen samantien. Pari tuntia olin pissaamatta. Nyt on kp 29 siis menossa.

Aijaa.com - 6735682.jpg

Aijaa.com - 6735683.jpg

Tämmönen tulos tuli...mutta vähän testiajan jälkeen. Pitää hakee maanantaina uus testi, jos sen sit ihan aamupissasta vaikka tekis. :eek:
 

Yhteistyössä