+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

Onhan se vaikea. Mutta lempinimiä saa keksiä ;)

Kyllä taitaa olla puuhastelut puuhasteltu meidän perheessä. Pitkällä kierrolla oltu muutenkin tosi ahkeraan (varmuuden vuoksi) ja nyt vielä muutama päivä putkeen. Mies raukka vielä tehnyt ylitöitä ja kotonakin on seksistä ylitarjontaa. Taitaa kuihtua olemattomiin koko ukko... :D

Mietin vaan noita testejä, että kumpi on luotettavampi digi vai liuska ja miksi liuska antoi tummimman viivan vasta vuorokausi digi+ jälkeen? Noh.. Nyt on jokatapauksessa tämä kierto vauvanteon osalta purkissa ja koitetaan olla stressaamatta loppukierto.
 
kp 40/45 nega tehty, keväällä oli kp36/49 ja sillon vasta sain plussan ja enne sitä tein kp36/41 testin ja se oli nega.

Tuntuu edelleen että olis tärpänny koska nyt mennään jo pisimmän kierron mukaan.. ajatus tuulimunasta tuli heti mieleen ja ajatus myöhäsestä plussata palautti kevään muistot.

Inhottavaa kun kroppa ei toimi.
oireina on edelleen:
+kylmyys illalla
+nälkä
+väsymys
+itku herkkyys/ennemmän oikeastaan tunteet vahvemmat)
+alaselkä on kipeä
+vatsa sekaisin
+pienet vihlonnat sekä rinoja nipisteli eilen.

Jos Täti kurvaa paikalle niin sen jälkeen ajattelin mennä gynelle juttelemaan ja katsastamaan onko kaikki hyvin.
Huoh:mad:
 
Kohta tulee päivitys. :)

Omaa napaa hieman: Aamulla oli lämpödippi, mutta vielä ei ole noussut koholle. Ihan normaali iltapäivälämpö on, mutta palelee paljon. Väsähdinkin niin kovasti, että piti käydä reilu tunti lepäilemässä. Nukkua en voinut, koska lapsi ei rauhoittunut päiväunille ja mies oli asioilla. Rinnoissa on vähän tuntemuksia ja aamuisen kipuilun jälkeen on poltellut molempia muniksia. Epäilin jo eilen, että tälläkin kertaa taidan ovuloida molemmilta puolilta. Varma en asiasta tietenkään ole, mutta siltä vahvasti tuntuu.

Hieman olen ihmeissäni oviksen aikaista ajankohtaa, mikäli oireisiin on luottaminen. Kunnollista limailua ei nyt tullut, kun en greippimehua ajoissa aloittanut. Ihan tyypillistä minulle tuo vähäinen limailu mehuttomissa kierroissa. Himoja on kyllä ollut ja petipuuhiakin puuhailtu, joten eiköhän tässä kierrossa mahdollisuudet ole vaikka ovis tulisikin vasta myöhemmin.

Nyt teen sen päivityksen ja kommentointia myöhemmin. Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille!
 
+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +



perjantai 24.9.2010



KUUMEILEVAT
Vuokko84............kp65/30............................2. lapsi....yk1
Constance...........kp44/25
miimii10..............kp41/43
Manzu.................kp38/31-37............26v......3. lapsi....yk9
marika 83...........kp37/35-55........................1. lapsi....yk7
wilkat..................kp37/35............................3. lapsi....yk10
Pikku-Saara........kp35/35..................27v......1. lapsi....yk1
angelfish.............kp33/30-34.......................4. lapsi....yk2
Viulu...................kp33/28-30.......................4. lapsi....yk2
Joko...................kp32/28-30.............28v......3. lapsi....yk1
Huldasharks........kp27/40-44........................3. lapsi....yk4
Liina87...............kp27/30...........................................yk4
amma................kp26/30-32..............28v.....5. lapsi....yk2
Viola30..............kp23/27...................30v.....2. lapsi....yk2
skorpioni07.........kp22/30...................32v.....2. lapsi...yk1
PohjanTuuli........kp22/27.............................2. lapsi....yk3
sannikki..............kp21/30....................28v....2. lapsi....yk2
vimmu................kp19/25-28................26v.....1. lapsi...yk4
Nuplu.................kp18/32-35........................................yk5
Millukka..............kp18/32?..................31v......6. lapsi
Aawatar.............kp14/28-35...............33v......1. lapsi....yk3
Mischa10............kp14/31...................27v......2. lapsi....yk7
iloksi..................kp14/?.......................28v.....1. lapsi...yk4v+
macy gray...........kp13/19-47(32-34).....30v.....2. lapsi...yk11
Kristen...............kp13/~30..................22v......2. lapsi....yk14
bluebaby............kp13/28.....................26v.....1. lapsi...yk3-4v
iines83...............kp13/26-32..........................2. lapsi....yk3
Okaasan.............kp11/28-30...............33v......4. lapsi....yk7
An-nie................kp9/30-35........................................yk5
Mimmimami........kp9/29-120........................4. lapsi
tirpula................kp7/30-32................31v.....2. lapsi....yk5
HelinäKeiju10......kp6/?.................................3. lapsi....yk2
Hiipu1................kp5/27-29.................27v.....1. lapsi....yk4
hemari...............kp3/36...............................2. lapsi....yk2
MiiJane76...........kp1/27-34
MyDream............kp1/28..............................1. lapsi....yk10
sandemar....................................................3. lapsi....yk1
Peppi Pitkäkorva.................................27v.....3. lapsi
inspire.........................................................1. lapsi
Viuhti10.......................................................2. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, Mariel85, adora, BloodyEnd



PIINAILIJAT
Viola30.............dpo9
amma...............dpo8
skorpioni07.......dpo5
vimmu..............dpo5
Huldasharks......dpo1



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukkokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni

PLUSSANNEET 2010 syyskuu:
Aada87...........7.9. .....kp29/28..................2. lapsi.....yk1v+
Iksu81............8.9. .....kp40/28-34.....29v....2. lapsi.....yk5
Diipeli.............11.9. ....kp25/29-31..............2. lapsi.....yk2
Ciba...............13.9. ....kp26/25
JA82..............13.9. .....kp27/25?........28v....3. lapsi.....yk1
Minnäi............14.9. ....kp30/28-31.....31v....4. lapsi.....yk5/7
mileon............14.9. ....kp31/28-32..............5. lapsi.....yk2
karvatonkoira...18.9.....kp31/25-30?....32v....4. lapsi.....yk1
TUUtikiks.........19.9. ...kp33/28...........29v....2. lapsi....yk4
MyrskyMaija.....24.9. ...kp28/29-30...............3. lapsi...yk2



HAAMUILIJAT


 
Onpas mennyt nyt nopeesti nää päivät.. enää 5 päivää jännäiltävää! :D Ja tosiaan, eikös joku raskaustesti ollutkin, joka antaa tuloksen jo 4 päivää ennen oletettujen menkkojen alkamista?? (minäkö kärsimätön.. ) Niin, että enkös sitten periaatteessa vois tehdä testin jo huomenna :confused:
Tai sitten odottelen alkuviikkoon :ashamed:

Oon vaan niin varma, että tästä kierrosta on tärpännyt.. voi että tulee tosi iso pettymys, jos en raskaana ookkaan.. :snotty:

Hei, mutta olihan täällä plussanneita sentään! Onnittelut!! :heart: Toivottavasti perässä tullaan kesäkuisiin :wave:
 
Mikähän hitto meillä on kun ei vaan tärppää, minulla on säännöllinen 28-30 kierto, ovuloin varmasti testeillä varmistettu, kaikki oviksen oireet munasarjakivut, limailut ym... ovulaatio n.12-14kp tienoilla seksiä harrastetaan, niin hitto soikoon ei vaan tärppää, miten ihmeessä te pidempään yrittäneet jaksatte kuukausittaista pettymistä, itsensä kokoamista ja uudelleen yrittämistä mulla tää alkaa tulemaan jo mitta täyteen!!:'(
 
Okaasan Tiedän hyvin miltä sinusta tuntuu,meillä ei ole yhtään lasta ja yritetty on 4.vuotta. Tämä on todella raskasta,enkä kyllä itsekkään tiedä miten olen jaksnut....minulla on endometrioosi ja kilpirauhasen vajaatoiminta. Kuukaudesta toiseen aina sama pettymys...:'( aina sitä toivoo,vaikka hiljaa mielessään tietää että toivo on varmaan jo mennyt. Tsemppiä sinulle! ei ole helppoa...:hug:
 
Viimeksi muokattu:
Olen käynyt täällä lukemassa, mutten ole kommentoinut ja nyt tuntuu, että kommentoitavaa olisi vaikka kuinka :)

Onnittelut kuitenkin plussanneille!


Ja onnea matkaan kaikille ovistelijoille!

bluebaby minä tulkitsisin nuo testit kyllä jo plussaksi! Toivottavasti tärppää!

Pohjantuuli kyllä niitä taitaa olla useammankin merkkisiä testejä, jotka lupailevat, että saattaa näyttää raskauden jo 4 pv ennen. Mutta... niiden luotettavuudesta en sitten tiedä.. tsemppiä piinailuun!

Okasaan :hug: Omalla kohdallani voin sanoa, että nämä 4 vuotta 5 kuukautta turhia toiveita ovat olleet henkisesti aika raskaita. Välillä on helpompaa, välillä vaikeampaa. Etenkin kun lähipiiriin syntyy vähän väliä lapsia. Kokoajan on joku raskaana ja itse vaan soittelee lehdellä. Mutta eipä tässä vaihtoehtoja ole. Se on kestettävä tai luovutettava, enkä minä ole vielä valmis luovuttamaan.
Toivottavasti et sinäkään :) Kyllä se siitä vielä onnistuu. Paljon plussatuulia matkaan :)

Mischa10
onnittelut oviksesta! Toivottavasti siitä seuraa uusi plussa :)

ON. Mitään mullistavaa ei ole vielä tapahtunut. Edelleen odotellaan ovista ja mennään jokatoinenpäivätaktiikalla tuon lempimisen kanssa :) Pääasiassa huomio on elämäntaparemontissa ja tavoitteessa, että saisin vielä 10 kg pois tässä ennen joulua. Aika tiukka rutistus on edessä, mutta on sitten paremmat mahdollisuudet hoitojenkin onnistua :)

Nyt on raskaanaoleva sisko pienen tyttärensä kanssa kyläilemässä ja vähän on tuo liikunta jäänyt vähemmälle. Ruokailukin on hieman lipsahtanut herkuttelun puolelle, mutta maanantaina alkaa sitten uusi arki ja uusi ruokavalio.

Minä toivottelen kaikille oikein mukavaa ja hedelmällistä viikonloppua. Toivottavasti piinailijoiden piina päättyy onnellisesti :)
 
heippa vaan :)

On mennyt niin kiireessä taas muutama päivä että nyt otin aikaa ja luin kaikki tapahtumat, positiiviset ja vähän ikävämmät :/ voi kun soisin kaikille niitä roimia plussia !!!!!!
Ja paljon onnea, joku oli plussan saanutkin :)

On aika jännä miten mie rauhotuin tässä kierrossa, luulin oviksen menneen ihan metsään, mutta jos ovislaskuri yhtään piti paikkansa niin toivoa voisi olla, kuitenkaan en mieti asiaa ja huomasin itsekin listalta että onkin jo kiertipäivä 21 :D kiitos Macy greyn ihanan ahkerien päivitysten :flower:

On vaan niin paljon tekemistä ettei ehdi miettimään mitä masussa tapahtuu...
Ja rintaongelma on edennyt niin että näyte otettiin ja tulokset pitäisi saada ensi viikolla. Olen päättänyt ettei se voi olla vakavaa, on ihana tytär ja mies ja elämä vuosien jälkeen mallillaan, niin saan kai jo hieman onneakin :D toivon plussaa mutta nyt on niin seesteinen olo että jos täti taasen tulee niin sitten seuraavaan nousuun :)

Ihania syysiltoja kaikille ja jos en muista kaikkia nimeltä onnitella tai ottaa osaa, niin olen täysin hengessä mukana ja luen kyllä kaikkien viestit tarkkaan :)
 
macy gray laita mut sittenki vaikka tuonne taustalle. En mä taida täältä malttaa pois pysyä. Vauvakuume sen kun vain pahenee :) Palailen palstalle (muutakin kun muiden kuulumisia lukemaan) luultavasti jotain n.kk päästä kun alkaa nuo mun lyhkäsimmät kp:t olla kasassa :) Siihen asti Onnea matkaan kaikille! Toivottavasti mahdollisimman moni saa sitä ennen plussan testiin!
 
Olen ihan samaa mieltä. Vasta yk 2 (tiedän vasta) mutta on saanut miettiä miksi 4 lasta tuli ilman "kunnon" yrittämistä normaalin seksielämän tapaan. Mies joka raskauden alussa sanoikin että olen "vaarallinen" jos ei ehkäisystä huolehdi. Mutta nyt tuntuu voidaan mennä ilman vauvan yrittämistäkin huoleta, koska ei vaan onnistu yrittämälläkään. En tiedä mistä tämä johtuu koska tiedän myös ovuloivani kivuista ja limoista(sekä tikutin selvän + varmuudeksi eka kertaa elämässäni tässä kuussa) Ja samaa mietin tuosta jotka jaksaa vain! itse olisin jo antanut periksi niinku musta jo näkee merkin lukemalla mun tekstiä. Yks päivä mietin että olen luovuttaja koska olen saanut kaikki mitä aina halunnut (raskautua heti eka yk ja yleensä mitä toivonut/halunnut se on tullut jos ei heti niin aika pian) Ehkä mua rangaistaan itsekyydestä tai jotain. Mä luulen luovutan tosissani tällä kertaa, tästä tulee niin paljon paineita ettei jaksa muuta ajatella kohta. Ja alan vain joka kuukausi tädin saapuessa ajatella enemmän missä se vika on. En halua tutkimuksiin koska lapsia kuitenkin jo on 4. Mutta ikävää että tunnen salamatkustajaa ei ole mukana, se tunne on niin vahva tädin tulolle :'( ei montaa päivää enää olekkaan.


Mikähän hitto meillä on kun ei vaan tärppää, minulla on säännöllinen 28-30 kierto, ovuloin varmasti testeillä varmistettu, kaikki oviksen oireet munasarjakivut, limailut ym... ovulaatio n.12-14kp tienoilla seksiä harrastetaan, niin hitto soikoon ei vaan tärppää, miten ihmeessä te pidempään yrittäneet jaksatte kuukausittaista pettymistä, itsensä kokoamista ja uudelleen yrittämistä mulla tää alkaa tulemaan jo mitta täyteen!!:'(
 
Mulla myös kilpparinvajaatoiminta ja ei ole vaikuttanut aikasempiin raskauksiin. On käynyt mielessä jos nyt onkin vaikuttanut. Viime viikolla arvot olivat hyvät kun sain tulokset, mutta mistä sitä tietää jos on vaikutusta silti.

Okaasan Tiedän hyvin miltä sinusta tuntuu,meillä ei ole yhtään lasta ja yritetty on 4.vuotta. Tämä on todella raskasta,enkä kyllä itsekkään tiedä miten olen jaksnut....minulla on endometrioosi ja kilpirauhasen vajaatoiminta. Kuukaudesta toiseen aina sama pettymys...:'( aina sitä toivoo,vaikka hiljaa mielessään tietää että toivo on varmaan jo mennyt. Tsemppiä sinulle! ei ole helppoa...:hug:
 
+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +



lauantai 25.9.2010



KUUMEILEVAT
Vuokko84............kp66/30............................2. lapsi....yk1
Constance...........kp45/25
miimii10..............kp41/44............................1. lapsi....yk4
Manzu.................kp39/31-37............26v......3. lapsi....yk9
marika 83...........kp38/35-55........................1. lapsi....yk7
wilkat..................kp38/35............................3. lapsi....yk10
Pikku-Saara........kp36/35..................27v......1. lapsi....yk1
angelfish.............kp34/30-34.......................4. lapsi....yk2
Viulu...................kp34/28-30.......................4. lapsi....yk2
Joko...................kp33/28-30.............28v......3. lapsi....yk1
Huldasharks........kp28/40-44........................3. lapsi....yk4
Liina87...............kp28/30...........................................yk4
amma................kp27/30-32..............28v.....5. lapsi....yk2
Viola30..............kp24/27...................30v.....2. lapsi....yk2
skorpioni07.........kp23/30...................32v.....2. lapsi...yk1
PohjanTuuli........kp23/27.............................2. lapsi....yk3
sannikki..............kp22/30....................28v....2. lapsi....yk2
vimmu................kp20/25-28................26v.....1. lapsi...yk4
Nuplu.................kp19/32-35........................................yk5
Millukka..............kp19/32?..................31v......6. lapsi
Aawatar.............kp15/28-35...............33v......1. lapsi....yk3
Mischa10............kp15/31...................27v......2. lapsi....yk7
iloksi..................kp15/?.......................28v.....1. lapsi...yk4v+
macy gray...........kp14/19-47(32-34).....30v.....2. lapsi...yk11
Kristen...............kp14/~30..................22v......2. lapsi....yk14
bluebaby............kp14/28.....................26v.....1. lapsi...yk3-4v
iines83...............kp14/26-32..........................2. lapsi....yk3
Okaasan.............kp12/28-30...............33v......4. lapsi....yk7
An-nie................kp10/30-35........................................yk5
Mimmimami........kp10/29-120........................4. lapsi
tirpula................kp8/30-32................31v.....2. lapsi....yk5
HelinäKeiju10......kp7/?.................................3. lapsi....yk2
Hiipu1................kp6/27-29.................27v.....1. lapsi....yk4
hemari...............kp4/36...............................2. lapsi....yk2
MiiJane76...........kp2/27-34
MyDream............kp2/28..............................1. lapsi....yk10
sandemar....................................................3. lapsi....yk1
Peppi Pitkäkorva.................................27v.....3. lapsi
inspire.........................................................1. lapsi
Viuhti10.......................................................2. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, Mariel85, adora, BloodyEnd, valtsukka



PIINAILIJAT
Viola30.............dpo10
amma...............dpo9
skorpioni07.......dpo6
vimmu..............dpo6
Huldasharks......dpo2
Mischa10..........dpo-1



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukkokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
2010 elokuu:
äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ äiti x4 ~ tatskattu ~ dyyni

PLUSSANNEET 2010 syyskuu:
Aada87...........7.9. .....kp29/28..................2. lapsi.....yk1v+
Iksu81............8.9. .....kp40/28-34.....29v....2. lapsi.....yk5
Diipeli.............11.9. ....kp25/29-31..............2. lapsi.....yk2
Ciba...............13.9. ....kp26/25
JA82..............13.9. .....kp27/25?........28v....3. lapsi.....yk1
Minnäi............14.9. ....kp30/28-31.....31v....4. lapsi.....yk5/7
mileon............14.9. ....kp31/28-32..............5. lapsi.....yk2
karvatonkoira...18.9.....kp31/25-30?....32v....4. lapsi.....yk1
TUUtikiks.........19.9. ...kp33/28...........29v....2. lapsi....yk4
MyrskyMaija.....24.9. ...kp28/29-30...............3. lapsi...yk2



HAAMUILIJAT


 
Viimeksi muokattu:
Minä luovutan vaikkei täti vielä ole tullutkaan. Jotenkin niin turhauttava olo koko touhuun. Testasin viimeisellä testillä ja nega on, joten testeihin en aijo enää tuhlailla. Toivotan teille kovasti plussia ja ne jotka raskautuu tässä kierrossa tai myöhemmin, kovasti onnea koko raskauteen:heart: Keskeytetyllä menään tästä eteenpäin meillä. Eli voi poistaa listoilta, kiitos!
 
amma :hug:

Mischa10
on kyllä minun silmääni ihan ovisplussan näköinen se kp 15 tikku :) Toivottavasti tärppi käy! Tsemppiä piinailuun!

ON. En ole tästä lainkaan varma. Ennemminkin epävarma, mutta saatoin ovuloida eilen :O Ja siis jos niin oikeasti kävi, niin on tämä aivan uskomatonta. Näin aikaisin en ole vuosikausiin ovuloinut. Ihan mahdotonta...
Tänäälle voisi laittaa minulle dpo 1. Korjataan sitä sitten, jos löydän sen oviksen myöhemmin...

Olen aivan hämmästynyt. Tästä kierrosta nimittäin olisi tulossa ennätyslyhyt, jos nyt on ovulaatio jo tapahtunut. Huhhuh.
 
Kp 16 ja ovistikkuun tuli jo melkein puolta haaleampi viiva kuin eilen, toivottavasti talletukset nyt tuottavat tulosta ;) Tää kuumeilu kyllä saa mun pään ihan sekaisin, eilen mä revein (rikki asti) ihan kirjaimellisesti miehen boxerit pois päältä , kun yritti leikillään minulta pihtailla :LOL:

Sitten alkaisikin piiiiitkät piinanpäivät |O

Plussataan nyt oikein urakalla, jookos kookos ;)
 
PohjanTuuli Onnea haamusta ja toivotaan että se siitä vahvistuu:)'

Laitan tällekin puolella viestiä tein kahdella eri testillä ovistestin ja tässä tulos Aijaa.com - 6777762.jpg aika kummallista että voi tulla noin eri tulos kahdella eri testillä vaikka pissa oli sama....??? vasemmalla nipistelee melko kovasti,joten h-hetkiä eletään;) jonkun näköisen plussan sain tuolla alemmalla testillä jo toissa päivänä,siitä on kuvaakin tässä ketjussa toissa aamuna laitettuna.
 
PohjanTuuli varovaiset onnittelut haamusta. Eiköhän se siitä vahvistu, kun näin aikaisin jo haamuilet:)

Mischa10 taitaa meillä aika monella mennä pää hieman sekaisin kuumeilusta.. Ainakin allekirjoittaneelta:ashamed:

Iloksi toivotaan , että tämä kierto olisi lyhyempi!

ON: Tänään kp 9 ja kosteat päivät alkoivat jo!?? Todella omituista, koska normikierrosta ovuloin vasta kp 18-20:confused: Onkohan greippimehun ahkeralla litkimisellä osansa asiassa. Toivottavasti kierrosta tulisi lyhyt, niinkuin nyt näyttää. Laskeskelin , että ovis voisi limojen perusteella olla jo kp 14. Ainahan sitä voi toivoa ja tässä puuhassa ei muuta taideta tehdäkään:D
 
Taidan uskaltautua ilmoittautumaan tänne kuumeilemaan ja piinailemaan, kun vissiin mulla on ihan oikea kierto menossa. *koputtaa puuta* Mulla on joskus ollut säännöllisiäkin kiertoja ja niiden pituus on ollut tuon 28 päivää, joten veikkaan sen nytkin pituudeksi. Katsotaan miten käy... Viimeisin vuotojen väli oli kai jotain iki 120 päivää, joten siitä ei kauheasti apua ole.

Eli:

MolliMelooni, kp14/28(?), ikä 32v, 2. lapsi, "yk" 3,5 vuotta
dpo1
 

Yhteistyössä