+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

Muitakin kierukan poistaneita :) Mie jännäilen et mites kierto alkaa vai nappaako jo ennen menkkoja, katsellaan. Kierukka, hormonilla varustettu, läks eilen ja tavoitteena raskautua mahd. pian! Lapsia ennestään 2 kpl, kolmatta siis väännetään.
 
macy gray: tein ovistestin tänään vielä, ja oli tumma edelleen:confused:, joten jos laitetan se dpo vasta huomisesta...
Sandemar: mulla sama tilanne, kierrukka lähtenyt siis kk sitten, eka kierto alla, ja kolmas olis toiveissa, tosin miehelle ensimmäinen:).

Hyvää alkanutta viikonloppua kaikille:flower:, itse pingon tästä vielä töihin illaksi, mutta sitten saa vapailla pari päivää.
 
Viimeksi muokattu:
Aamuisen siivouksen jälkeen piti tulla kurkkimaan teidän kirjoituksia. Jännäilen täällä josko ainakin macy gray kertoo mitä testi näytti!?;) Ensimmäinen kerta kun kävelin yöllä unissaan:O etsin tuota nuorempaa ja kävelin ympäri asuntoa ettei poika ole sängyssä. Mies oli vielä työkoneella istumassa ja tuli katsomaan että tuollahan se poika nukkuu sängyssä. Muistan höpöttäneeni jotain ja menin takaisin nukkumaan. Meillä keskimmäinen tytöistä joskus kävelee unissaan ja ollut menossa ulko-ovestakin ulos:O turvalukko pitäisi laittaa yöksi, ei tiedä vaikka itse joku kerta herään yöpaita päällä pihalla:D Menkat tekee jo loppuaan ja arvatkaa odotanko jo sitä O hetkeä! tilasin ovis testejä, en niitä koskaan ole käyttänyt mutta ajattelin jos testaisin silloin kun tuntuu ovis kipuja että olenko oikeassa. Nyt menossa kp 5/30-32
 
+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +



perjantai 3.9.2010



KUUMEILEVAT
miimi10..............kp63/33.............................1. lapsi......yk2
Liina87...............kp62/30.................23v.......1. lapsi......yk2
adora.................kp58/28-31
BloodyEnd..........kp57/30.................19v........1. lapsi.....yk32
dyyni..................kp55/?...............................3. lapsi.....yk1
valtsukka............kp46/38
Vuokko84...........kp44/30..............................2. lapsi.....yk1
iloksi..................kp34/?
An-nie................kp31/30-35.......................................yk4
Mischa10............kp30/31..............................2. lapsi.....yk6
sannikki..............kp30/?
macy gray..........kp29/19-47(32-34)...30v.......2. lapsi......yk10
vimmu...............kp26/25-28..............26v.......1. lapsi......yk3
Aawatar.............kp21/35-46..............33v.......1. lapsi......yk2
Mimmimami........kp21/31-120........................4. lapsi
mileon................kp21/28-32..........................5. lapsi.....yk2
HelinäKeiju10.....kp21/?.................................3. lapsi.....yk1
bluebaby............kp20/28...................26v.......1. lapsi.....yk3-4v
Minnäi................kp19/28-31..............31v.......4. lapsi.....yk5/7
Okaasan.............kp19/28-30..............33v.......4. lapsi.....yk6
JA82..................kp18/25?..................28v.......3. lapsi.....yk1
Manzu................kp17/31-37..............26v.......3. lapsi......yk9
Diipeli.................kp17/29-31..........................2. lapsi.....yk2
NoBlood.............kp17/25-30...........................1. lapsi.....yk3/4½v+
marika 83...........kp16/35-55..........................1. lapsi......yk7
wilkat.................kp16/35...............................3. lapsi.....yk10
TUUtikiks............kp16/28...................29v.......2. lapsi......yk4
Ciba...................kp16/25
Hiipu1................kp14/27-29...............27v.......1. lapsi......yk3
Auneli................kp13/27-29...............27v.......2. lapsi......yk3
angelfish............kp12/30-34...........................4. lapsi......yk2
Viulu..................kp12/28-30...........................4. lapsi......yk2
Joko...................kp11/28-30...............28v.......3. lapsi
MyrskyMaija.......kp7/29-30.............................3. lapsi......yk2
MyDream...........kp7/28..................................1. lapsi......yk8
Huldasharks.......kp6/40-44..............................3. lapsi.....yk4
amma................kp5/30-32..................28v......5. lapsi......yk2
Viola30..............kp2/27.......................30v......2. lapsi......yk2
sandemar....................................................3. lapsi......yk1
Peppi Pitkäkorva.................................27v.....3. lapsi
inspire.........................................................1. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah



PIINAILIJAT
iloksi................dpo16
sannikki............dpo15
Mischa10..........dpo12
bluebaby...........dpo7
macy gray.........dpo6/14
Aawatar............dpo5
Minnäi...............dpo4
Mimmimami.....dpo3/6
mileon..............dpo2
Ciba..................dpo2
Diipeli................dpo2
NoBlood............dpo1
An-nie...............dpo1
JA82.................dpo-1



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukkokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81

PLUSSANNEET 2010 elokuu:
äizikkä...........3.8. .....kp23/28..................3. lapsi....yk4
nereida..........4.8. .....kp32/29-30.............2. lapsi....yk2
Yaden............9.8. .....kp27/30..................2. lapsi....yk1
NeliApina......18.8. .....kp25/27.........32v....4. lapsi....yk4
MiiJane76.....19.8. .....kp29/27-31....34v....4. lapsi....yk2½v
äiti x4...........25.8. .....kp25/24-27....32v....5. lapsi....yk2
tatskattu......26.8. .....kp30/29-31.....24v....2. lapsi.....yk2



HAAMUILIJAT


 
Viimeksi muokattu:
En uskaltanut testata. :LOL: Hulluahan tämä itsensä piinaaminen on, mutta ajattelin saavani todennäköisemmin vahvemman viivan päivää tai paria myöhemmin. Annan nyt siis keholleni aikaa, jos pikkuinen on saanut alkunsa ja hormonitaso on vasta nousussa. Mullahan ei esikoisestakaan tullut testiin hamua kummempi vaikka menkat oli jo myöhässä. Nyt ne eivät ole, joten maltillisuus on ihan aiheellista. Kovasti haluan uskoa plussaavani, mutta varaudun pettymykseen.

JA82 > Laitoin tälle päivälle vielä dpo-1, koska ovestestin näyttäessä plussaa ovis on vasta tulossa. Jos testi on huomenna haalenemaan päin, niin sitten on dpo0. Korjaillaan tarvittaessa. :) Pupuiluintoa! :D

Sandemar > Tervetuloa! :wave:
 
Hei!:wave: Täällä vaan ootellaan...tai siis teinhän mä jo testinkin aamulla ja yllättäin se oli NEGA! Joo tiedän tosi järkevää testata näillä päivillä 20/28...tyhmä minä:stick: sitä vaan ei malta odottaa:ashamed: Luulis jo että tämän 4.vuoden aikana olisi oppinut mutta ei. Tervetuloa uusille kuumeilijoille!:wave:
macy gray ihailtavaa tuo sinun maltillisuus:D minulla sitä ei ole :p
 
Viimeksi muokattu:
vimmu > Ei olla kysytty vielä lainaa. Kyllä me jonkinlaisen lainan saisimme, mutta emme tarpeeksi. Haaveilemamme talo ja pihapiiri on iso, joten tämänhetkisillä tuloilla emme kummoista lainaa pystyisi takaisin maksamaan. Olimme yllättyneitä laskiessamme, että meillä kuitenkin on sen hintaluokan kotiin varaa vaikka minä työskentelenkin matalapalkka-alalla ja tällä hetkellä teen vain keikkoja. En ole onnistunut pääsemään töihin, mutta toivottavasti pain löytyy joku täysipäiväinen mukava homma. Voisimme tietenkin ostaa edullisemman ja hieman pienemmän talon, mutta haluamme kerralla sen mihin sitten asetumme vuosiksi. Olemme muutelleet niin paljon, että haluamme asettua nyt yhteen paikkaan ja sisustaa siitä omannäköisemme kodin. Sitä haavetta voi hieman odottaakin, kun tietää sen olevan sitten pysyvää. :)

bluebaby > Maltillisuutta helpottaa järjen ääni (= Hormonitaso tuplaantuu parin vuorokauden aikana ja kiertopäiviä on vielä hieman vähäisesti) ja se, että liuskoja on kaapissa enää vain kaksi. Digitaalista viikkonäytöllistä käytän sitten, jos ensin saan edes selvän haamun liuskaan. Jos nyt olen raskaana, en halua enää tilata uusia testejä kuleksimaan vaan mieluummin pärjään kaapissa olevalla määrällä. :) Yksi vuorokausi menee nopeasti. Huomenna on parempi päivä testata. :)
 
Viimeksi muokattu:
macy gray juuh näinhän se on,pari päivää ainakin pitää odotella. Tai jos maanantaina seuraavan kerran testais. Tässä kierrossa on ainakin yritetty,plussa tuli to iltapäivällä/illalla. Pupuilua oli pe aikaisin aamulla 6.30 :LOL: ja iltapäivällä myös toisen kerran. Sitten oli lauantaina ja vielä sunnuntaina. Olikohan riittävästi?=) ainakin meidän yritysaikana kaikista aktiivisin oli tämä kierto...eli kaikkensa antaneena odotetaan:D
 
heti alkuun, macy gray, sorry kirjoitusvirheestä :) katoin olevinaan kahteen (!) kertaan, et kirjoitan sun nimimerkin oikein. tästä sen näkee, mikä mun aivokapasiteetti on :) asiasta kuudenteen, miten sä maltatkin olla testaamatta?? vitsi, oon ihan kade!

ihana bluebaby kun testailet jo noin aikaisessa vaiheessa! mä sorrun ihan samaan :)

kiitos kaikille kommenteista mun "ei huvita"-ongelmaan. sen vaan on joskus, kun ei huvita y-h-t-ä-ä-n ni ei. ja oon sen tyyppinen ihminen, et mietin, vatvon ja suunnittelen (pakkomielteisesti) kaikki asiat puhki, en vaan osaa jättää tätä(kään) asiaa ns. herran haltuun. tuntuu etten pysty (enkä halua) muuta ajattelemaankaan :) joten.. nyt on sitten suunnitelma laadittu taas tälle kierrolle. mies on poissa just kp15 eteenpäin, joten kaikki toivo täytyy laittaa edellisille päiville. mietin vaan et onko joka päivä-taktiikka (vaikka kolme päivää peräkkäin) parempi vai joka toinen päivä.. onhan tää kauheeta, kun kaikki on niin pienestä kii. ja silti maailma on täynnä lapsia.

ai niin, ja mut voi ottaa tuolta piinailijoista pois, thanks!
 
Onpas vilkasta keskustelua, kiva!

Macy Gray on kyllä rautahermoinen!! Toivottavasti viiva on seuraavaan testiin vahvistunut ja saanut väriäkin! :p

Mulla on tänään sellainen seesteinen olo, kuin joku muukin sellaisesta jouku päivä kirjoitti. Ei mitään, mitään. Pyyhkiessä jotain limaista, mutta väritöntä tuli. Vertailin tuntemuksia ja lämpökäyrää ja kipujen jälkeen lämmöt on nousseet, eli ovis on siis voinut tapahtua! :) Toivottavasti terolutit nyt eivät sitten ole häiriköineet tilannetta.. Mulla on naama (ja selkä) kukkinut enemmän tässä päivänä muutamana, mutta tänään naama paaljon parempi, liittyykö tällaiset ovikseen?

Me käydään melko harvoin missään, mutta melkeinpä on ollut tapana tehdä varmistustesti jos ollaan menossa enempi ottamaan, niin voi olla hyvillä mielin. Tuleehan sitä mietittyä, että jos onkin kierto juuri siinä vaiheessa, että häiriikin kiinnitymistä tai muuta, mutta koska yritys voi venyä hyvinkin pitkäksi, niin eipä sitä oiken viitsi hukata elämäänsä (odotusta)odottaessakaan. . Eli testiä kehiin ja tuloksesta riippuen kunnolla juhlimaan tai kuskin ominaisuudessa!!
 
Meinaa iskeä flunssan. :( Aavistelinkin sairastuvani, kun lapsi on ollut nyt kipeänä enkä jokaisen niistämisen jälkeen millään ehdi käsiäni pesemään. Kai tässä muuten joutaisinkin sairastelemaan, mutta olen menossa kahdeksi yöksi töihin eli en ehdi edes lepäilemään. Ihan hyvin on ollut energiaa hoitaa kotihommia ja pesänrakennusvietti vain kasvaa. Tänään on ollut myös vähän huonoa oloa, joten aamulla en varmasti malta olla testaamatta. Toivottavasti en yötyöstä väsyneenä sentään unohda.

Viola30 > Kiitos, kun huomautit! =) Olin epähuomiossa unohtanut sinut piinailijoiden listalle vaikka kiertopäivät päivitinkin. Tuota nimimerkin kirjoittamista ei tosiaan tarvitse stressata. :)

Mulle sanoi se lääkäri jolla kävin, että seksi pari kertaa viikossa riittää elossa olevien siittiöiden tarjonnan takaamiseksi. Ei siis tarvitse joka päivä pupuilla varmistaakseen onnistumismahdollisuudet, jos ei haluja niin paljon riitä. :) Kertojen harventaminen saattaisi auttaa niin halukkuusasiaan kuin tärppiinkin, koska stressaaminen vaikeuttaa raskautumista. Isoja plussapuhureita!
 
macy gray tämä on nyt vähän varmaan outoa, mutta minulle tuli ihan sellanen fiilis, että sinulle on nyt se plussa tulossa! Minulle on toisinaan tullut ihmisistä sellaisia oloja ja tähän mennessä en ole niissä erehtynyt (paitsi että yhtä vauvaa väitin pojaksi vaikka oli sitten tyttö).
Joten tsemppiä nyt sitten testin tekoon! Mieletöntä kyllä kuinka olet kestänyt odottaa testin tekemistä :)

ON. Minä tuskailen täällä edelleen oireettomana ja ilman mitään testin plussaa. Tämäkin päivitys on ihan yhtä tyhjän kanssa, koska tilanne ei ole muuttunut mihinkään. Tai noh, ehkä sellainen pieni aavistus on menkkakivuista ja pelko menkoista kasvaa kokoajan. Omalta kohdalta alkaa oleen usko loppu.
Mut pitää jättää vielä kirves heittämättä kaivoon. Kaikkihan on vielä mahdollista.

Plussatuulia muille jännääjille!
 
Olipas tullut paljon juttua, mukavaa=)

Piti tulla laittamaan merkkiä että tietää mihin asti on lukenut. Omassa navassa ei mitään kerrottavaa.

Macy graylla kyllä ihailtavaa malttia, plussatuulia edelleen sinulle!!;) Ja samoista kotitöiden jakamisesta meilläkin ne arjen erimielisyydet tulee, sorrun itse samaan että teen paljon ja passaan samalla toista. Mutta toisaalta olen iloinen että kyse on tälläisistä riidan aiheuttajista eikä mistään ikävemmistä jutuista vaikka tottahan nämäkin tilanteet hermoille käy. Paranemista teille:hug:

Iloksi, edelleen plussaa sullekin toivon!:) Mulla edellisessä raskaudessa alkuun ennen plussaa ainoa oire oli menkkajuilinnat joita oli normia enemmän.

Plussia toivon muillekkin ja oviksen hyödyntämisintoa myös=) Eihän sitä tosiaan joka päivä tarvi sekstailla, ei meilläkään sellaista tahtia pidetä. Nyt tuli oviksen aikaan joka toinen päivä heiluteltua peittoja, viikon ajan siis. Ja niistä viimeisen kerran olisin jo mieluusti itse skipannnut mutta halusin varmistella vaikka ei se välttämätöntä olisi ollutkaan. Violallekkin suosittelisin tuota joka toinen päivä puuhastelua, olen lukenut että silloin ehtii siittiöt lisääntyä paremmin.
 
Heippa!
Vieläkö mahtuu uusi kuumeilija mukaan!?! :stick:

Olen kohta 32v kolmen pojan äiti täältä Pohjois-Savosta. Pojat ovat syntyneet 02/04, 07/07 ja 02/09 eli 6½, 3 ja 1½ vuotiaat. Perheeseen kuuluu myös mies ( 40v)
On tässä jo jonkin aikaa aateltu, että kyllä meille myös neljäs lapsi haluttais. Kun tuo viimeisin lapsonen syntyi, oltiin sitä mieltä, että jos vaikka sit joskus 5 vuoden päästä, mutta mikään ei enää auta. Vauvakuume on vienyt kaikesta voiton. Mä en enää muuta ajattellekkaan kuin vauvoja, mä nään niistä uniakin.
Eli eka kierto pillereiden jälkeen menossa, nyt kp 14. Kierron pituutta en osaa vielä sanoa, pillereiden kanssa on ollut tasan 25 päivää, mutta ennen pillereitä n 28 eli vissiin jotain 25-30pv saattais olla.
Jännittää jo kovasti että miten käypi.
Aikasemmat lapset ovat saaneet alkunsa eka toisesta kierrosta, toista kuumeiltiin 1½ vuotta ja kolmas taas toisesta kierrosta.
:wave:
 
Tervetuloa joukkoon karvatonkoira, toivottavasti ei viihdy kauaa ;)

Kiitos mileon :) Minua hämää tämä oireettomuus. Sekin vähäinen aavistus menkkakivuista hävisi. Kai tässä vaan on jotenkin sinniteltävä vielä eteenpäin ja testattava sitten myöhemmin uudestaan.

Minä luulin, että riittää kun pinnistää 2 viikkoa inssistä. Mutta ei. Vielä pitää yrittää kestää.
 
Täällä odotellaan tätiä kylään tänään, tosin ei ainakaan vielä sellaisia oireita ole. Mun tulehdusarvot oli eilen 29 ja lääkäri epäili keuhkoputkentulehdusta? Selkävaivaan en saanut mitään apuja. Heräsin yöllä taas järkyttävään selkäsärkyyn ja käveleminen alkaa olla aika vaikeaa.
 
Hohhoi.. Ei menkkoja edelleenkään ja eilinen testi nega vaikka kuinka muka oireita on.. Palelee, väsyttää ja närästää :/ Ja tuota närästystäkään ku ei oo normaalitilassa ollut. En muista ainakaan että koskaan. Mitenkähän sitä sais vielä muutaman päivän kulumaan ennen ku taas kokeilis mitä se testi sanoo. Tuntuu vaan niin turhalta testailla jos se aina antaa negatuloksen vaikka olo on ihan päinvastanen. Tervetuloa uusille, jospa tosiaan ette tekään täällä kauaa viihtyisi :)
 
Onpas tänne tullut taas ihan mahdottoman paljon tekstiä sitten viime käyntini jälkeen. :) Osaispa itsekin olla noin aktiivinen kuin osa teistä. Tuntuu vain, että töiden jälkeen ei jaksa eikä ehdi istumaan koneella kun kotihommat ja koirat odottelee hoitoansa.

Macy gray ja iloksi, teillä on kyllä jännät paikat. Laitan peukut pystyyn teitä kumpaakin varten. :)

Omaa napaani sen verran, että eilen oli ovis. Jotenka nyt sitten kysyisinkin teiltä viisaammilta, että onko mulla tänään sitten mikä dpo kun en ole oikein sisäistänyt tuota laskutapaa. :ashamed: Jännä miten tämä oma mieli muuttuu kun Yk1 ja yk2 meni hirveen jännityksen vallassa ja tuntui ettei mitään muuta osaa ajatellakkaan. Nyt tämä yk3 on ollut ihan leppoista ja ajatus on ollut se, että tärppää jos tärppää. Mutta voihan se olla, että ajatus taas muuttuu toiseksi kun tietää oviksen olleen... :D
Täälläkin vähän flunssan oireita ilmassa. Ihmekkös tuo kun töissä lapset sairastaa niin harvemmin tulee itselläkään vältyttyä pöpöistä.

Kaikille hirmuisesti plussatuulia ja oikein hyvää syksyn alkua =)
 
Väsyneenä täällä lueskelin riidoista kotiäidin jakamisessa, onneksi luin toiseen kertaan niin ymmärsin ettei ollutkaan ihan siitä kyse. Tosiaan niin monta rautaa tulessa nyt yhtä aikaa ettei kommentointiin jää kovinkaan aikaa, mutta lueskelemassa kyllä käyn.

MG, toivottavasti olisi se plussa pärähtänyt, tulehan heti ilmoittamaan miten kävi.

Tämä on taas turhaakin turhempi kierto, rinnat kipeytyi heti oviksen jälkeen joten ei mahdollisuuksia plussaan. No jäihän se o-päivä kokonaan hyödyntämättä. Vaikka tuntuuhan muuta raskautuvan silti, mutta minulle se ei näytä riittävän jos ennen ovista pupuilee.
 
Yleisön pyynnöstä tulin ensin raportoimaan. :D Olin viime yön töissä ja pääsin nukkumaan vasta kuudelta. Herätessäni vessaan puoli kymmenen aikaan rakko oli aivan täynnä. Näyte ei siis ollut paras mahdollinen. Samanlainen hailukan viivan siinä näen kuin edellisessäkin eli piinailu jatkuu. Eilen illalla kyllä kovasti tuikkaili kohdunsuulle ja tupakka aiheutti etovan olon (oli pakko tumpata parien savujen jälkeen), joten toivoa plussaamisesta mielestäni on. Tänään on jomotellut menkkamaisesti. Taidan nyt odotella ainakin alkuviikkoon, jolloin menkkojen oletettu alkamisajankohta on. Liuskatestejä on vain yksi jäljellä, joten yritän malttaa testaamisen kanssa riittävän pitkälle.

Flunssa iski ihan kunnolla, joten olo on karmea. Palaan päivittämään ja kommentoimaan myöhemmin, mutta yritän tehdä sen mahdollisimman pian.

Tervetuloa karvatonkoira! :wave:
 
+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +



lauantai 4.9.2010



KUUMEILEVAT
miimi10..............kp64/33.............................1. lapsi......yk2
Liina87...............kp63/30.................23v.......1. lapsi......yk2
adora.................kp59/28-31
BloodyEnd..........kp58/30.................19v........1. lapsi.....yk32
dyyni..................kp56/?...............................3. lapsi.....yk1
valtsukka............kp47/38
Vuokko84...........kp45/30..............................2. lapsi.....yk1
iloksi..................kp35/?
An-nie................kp32/30-35.......................................yk4
Mischa10............kp31/31..............................2. lapsi.....yk6
sannikki..............kp31/?
macy gray..........kp30/19-47(32-34)...30v.......2. lapsi......yk10
vimmu...............kp27/25-28..............26v.......1. lapsi......yk3
Aawatar.............kp22/35-46..............33v.......1. lapsi......yk2
Mimmimami........kp22/31-120........................4. lapsi
mileon................kp22/28-32..........................5. lapsi.....yk2
HelinäKeiju10.....kp22/?.................................3. lapsi.....yk1
bluebaby............kp21/28...................26v.......1. lapsi.....yk3-4v
Minnäi................kp20/28-31..............31v.......4. lapsi.....yk5/7
Okaasan.............kp20/28-30..............33v.......4. lapsi.....yk6
JA82..................kp19/25?..................28v.......3. lapsi.....yk1
Manzu................kp18/31-37..............26v.......3. lapsi......yk9
Diipeli.................kp18/29-31..........................2. lapsi.....yk2
NoBlood.............kp18/25-30...........................1. lapsi.....yk3/4½v+
marika 83...........kp17/35-55..........................1. lapsi......yk7
wilkat.................kp17/35...............................3. lapsi.....yk10
TUUtikiks............kp17/28...................29v.......2. lapsi......yk4
Ciba...................kp17/25
karvatonkoira.....kp15/25-30?..............32v.......4. lapsi......yk1
Hiipu1................kp15/27-29...............27v.......1. lapsi......yk3
Auneli................kp14/27-29...............27v.......2. lapsi......yk3
angelfish............kp13/30-34...........................4. lapsi......yk2
Viulu..................kp13/28-30...........................4. lapsi......yk2
Joko...................kp12/28-30...............28v.......3. lapsi
MyrskyMaija.......kp8/29-30.............................3. lapsi......yk2
MyDream...........kp8/28..................................1. lapsi......yk8
Huldasharks.......kp7/40-44..............................3. lapsi.....yk4
amma................kp6/30-32..................28v......5. lapsi......yk2
Viola30..............kp3/27.......................30v......2. lapsi......yk2
PohjanTuuli.......kp2/?...................................2. lapsi.......yk3
sandemar....................................................3. lapsi......yk1
Peppi Pitkäkorva.................................27v.....3. lapsi
inspire.........................................................1. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, Mariel85



PIINAILIJAT
iloksi................dpo17
sannikki............dpo16
Mischa10..........dpo13
bluebaby...........dpo8
macy gray.........dpo7/15
Aawatar............dpo6
Minnäi...............dpo5
Mimmimami.....dpo4/7
mileon..............dpo2
Ciba..................dpo2
Diipeli................dpo2
NoBlood............dpo2
An-nie...............dpo2
Hiipu1...............dpo1
JA82.................dpo0



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukkokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81

PLUSSANNEET 2010 elokuu:
äizikkä...........3.8. .....kp23/28..................3. lapsi....yk4
nereida..........4.8. .....kp32/29-30.............2. lapsi....yk2
Yaden............9.8. .....kp27/30..................2. lapsi....yk1
NeliApina......18.8. .....kp25/27.........32v....4. lapsi....yk4
MiiJane76.....19.8. .....kp29/27-31....34v....4. lapsi....yk2½v
äiti x4...........25.8. .....kp25/24-27....32v....5. lapsi....yk2
tatskattu......26.8. .....kp30/29-31.....24v....2. lapsi.....yk2



HAAMUILIJAT


 
Viimeksi muokattu:
Vieläkö mahtuu mukaan joukkoon? :wave:

Vauvakuumetta on täällä melko reippaasti, saisi se plussa sieltä jo tulla!! Esikoiselle olisi sisarus tilauksessa. Tytär on syntynyt kesäkuussa -09 ja aika on jotakuinkin kullannut synnytyskokemuksen ja odotusvaivat :D

Nyt on kp 2 ja yk 3. Tosiaan hieman hämilläni olen, kun esikoinen sai alkunsa yk 1 ja vauvakuumetta oli lievästi tähän verrattuna..

Jospa tässä lueskelen juttujanne tarkemmin ja kommentoin sitten.

Plussatuulia kuitenkin kaikille! siellä taitaa muutamilla olla jännät paikat =)
 
PohjanTuuli > Tervetuloa! :wave: Mullakin esikoinen sai alkunsa ekasta kierrosta, mutta nyt tätä toista on yritetty pian vuosi. Yk 10 lopuillaan ja kieltämättä on jännät paikat. Jos ei tästä kierrosta plussaa tule, alkaa 3kk:n Terolut-kuuri seuraavassa kierrossa ja jos marraskuun alussa ei ole plussaa tullut, niin siirrymme lapsettomuuspolin jonoon. Alustaviin tutkimuksiin on siis jo lähete. Aikaisempi helppo tärppi tai useampikaan ei siis tarkoita helppoa raskautumista jokaisella kerralla. Siihen kannattaa asentoitua ihan oman jaksamisen takaamiseksi. Pikaista plussaonnea! =)
 
Kiitos kovasti halauksista jne. Tarpeeseen tuli kaikki! Kyllä sitä vaan joka pv miettii että nyt ois rv7+4 jos kaikki oiski ollu hyvin jne... Ja tä piina taas et kuin nyt mahtaa mennä.. odotellaanko seuraavaa + kauankin ja meneekö taas kesken ja mikä mussa on vikana jne. jne. :headwall:

macy gray kyllä mä voisin nyt taustailla siihen asti että joskus kp1 koittaa ja päästään taas alottamaan alusta.. viimeksi meni 6vk kaavinnasta ja kovasti toivon ettei tällä kertaakaan kauempaa tarvisi odottaa.

+++++puhureita kaikille tasapuolisesti ja tarrasukkia mukaan..!!!!!! :heart:
 

Yhteistyössä