+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

Mariel85 > :hug: Toivottavasti kuumeilu muuttuu vielä iloksi ja ihan pian!

mileon > Olet oikeassa. On hyvä, että riitojen aihe on noin tavallinen asia eikä joku vakava esim. luottamusasia. Olen kyllä todella kiitollinen siitä, että meidän riidat ja ongelmat ovat aika helposti selvitettävissä.

iloksi > Toivon todella, että olet oikeassa! Kiitos kannustavista sanoistasi!

Omaa napaa: Kivut ovat sitä luokkaa, että luulisi olevan menkat. Vuotoa ei kuitenkaan tule ainakaan vielä. Pelottaa ja välillä on todella epäuskoinen olo. Olen elätellyt toiveita ja kroppa on antanut sellaisia vihjeitä, että tipahdan aika korkealta tädin saapuessa.

Voimat on pois, väsyttää ja muutenkin flunssa kiusaa. En oikein jaksa keskittyä vaikka haluaisin kommentoida enemmän. Jospa sitä jo huomenna tuntisi itsensä ihmiseksi.
 
Ompas täällä ollut taas vilskettä! Hyvä niin.=) Tervetuloa uudet joukkoomme kuumeilevaan!

macy gray: Vitsi, mä jännään sun puolestas tosi paljon. Oireet on vaikuttanu jo todella lupaavilta. Nyt vaan toivotaan, että kiinnittyminen onnistuisi. b:Dd

Iloksi: Voi kun toivoisin sinnekin niin onnistumista, kun olette niin pitkän tien jo kulkeneet. ++++:whistle:

Mariel85:
:hug: Niinkuin sanoin An-niellekin aikaisemmin, keskenmenon jälkeenhän usein on paremmat mahdollisuudet raskautua. Anna itsellesi aikaa toipua.

).( Täällä dpo0 tänään ilmeisesti. Eilen oli tosi tumma testiviiva ovistestissä ja tänään ilmeisesti aavistuksen verran vaaleempi. Tumma oli kyllä tänäänkin verrattuna kontrolliviivaan. Ota siitä sitten selvää. Mutta kaikesta päätellen voi sanoa, että mä sentään ovuloin! :wave: Se on jo mun tapauksessa puoli voitto. Naama kukkii oikein lahjakkaasti.:ashamed: Vähän nippailee muniksissa. Tästä on kuintenkin hyvä lähtee piinaileen.

Tsemppiä kaikkille!
 
+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +



sunnuntai 5.9.2010



KUUMEILEVAT
miimi10..............kp65/33.............................1. lapsi......yk2
Liina87...............kp64/30.................23v.......1. lapsi......yk2
adora.................kp60/28-31
BloodyEnd..........kp59/30.................19v........1. lapsi.....yk32
dyyni..................kp57/?...............................3. lapsi.....yk1
valtsukka............kp48/38
Vuokko84...........kp46/30..............................2. lapsi.....yk1
HöpöHöpsö........kp36/28-34.............29v.......2. lapsi......yk5
iloksi..................kp36/?
An-nie................kp33/30-35.......................................yk4
Mischa10............kp32/31..............................2. lapsi.....yk6
sannikki..............kp32/?
macy gray..........kp31/19-47(32-34)...30v.......2. lapsi......yk10
vimmu...............kp28/25-28..............26v.......1. lapsi......yk3
Aawatar.............kp23/35-46..............33v.......1. lapsi......yk2
Mimmimami........kp23/31-120........................4. lapsi
mileon................kp23/28-32..........................5. lapsi.....yk2
HelinäKeiju10.....kp23/?.................................3. lapsi.....yk1
bluebaby............kp22/28...................26v.......1. lapsi.....yk3-4v
Minnäi................kp21/28-31..............31v.......4. lapsi.....yk5/7
Okaasan.............kp21/28-30..............33v.......4. lapsi.....yk6
JA82..................kp20/25?..................28v.......3. lapsi.....yk1
Manzu................kp19/31-37..............26v.......3. lapsi......yk9
hemari...............kp19/29-36..........................2. lapsi.....yk1
Diipeli.................kp19/29-31..........................2. lapsi.....yk2
NoBlood.............kp19/25-30...........................1. lapsi.....yk3/4½v+
marika 83...........kp18/35-55..........................1. lapsi......yk7
wilkat.................kp18/35...............................3. lapsi.....yk10
TUUtikiks............kp18/28...................29v.......2. lapsi......yk4
Ciba...................kp18/25
karvatonkoira.....kp16/25-30?..............32v.......4. lapsi......yk1
Hiipu1................kp16/27-29...............27v.......1. lapsi......yk3
Auneli................kp15/27-29...............27v.......2. lapsi......yk3
angelfish............kp14/30-34...........................4. lapsi......yk2
Viulu..................kp14/28-30...........................4. lapsi......yk2
Joko...................kp13/28-30...............28v.......3. lapsi
MyrskyMaija.......kp9/29-30.............................3. lapsi......yk2
MyDream...........kp9/28..................................1. lapsi......yk8
Huldasharks.......kp8/40-44..............................3. lapsi.....yk4
amma................kp7/30-32..................28v......5. lapsi......yk2
Viola30..............kp4/27.......................30v......2. lapsi......yk2
PohjanTuuli.......kp3/?...................................2. lapsi.......yk3
sandemar....................................................3. lapsi......yk1
Peppi Pitkäkorva.................................27v.....3. lapsi
inspire.........................................................1. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, Mariel85



PIINAILIJAT
iloksi................dpo18
sannikki............dpo17
Mischa10..........dpo14
vimmu..............dpo14
bluebaby...........dpo9
macy gray.........dpo8/16
Aawatar............dpo7
Minnäi...............dpo6
Mimmimami.....dpo5/8
mileon..............dpo3
Ciba..................dpo3
Diipeli................dpo3
NoBlood............dpo3
An-nie...............dpo3
Hiipu1...............dpo2
JA82.................dpo1
TUUtikiks..........dpo0



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukkokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81

PLUSSANNEET 2010 elokuu:
äizikkä...........3.8. .....kp23/28..................3. lapsi....yk4
nereida..........4.8. .....kp32/29-30.............2. lapsi....yk2
Yaden............9.8. .....kp27/30..................2. lapsi....yk1
NeliApina......18.8. .....kp25/27.........32v....4. lapsi....yk4
MiiJane76.....19.8. .....kp29/27-31....34v....4. lapsi....yk2½v
äiti x4...........25.8. .....kp25/24-27....32v....5. lapsi....yk2
tatskattu......26.8. .....kp30/29-31.....24v....2. lapsi.....yk2



HAAMUILIJAT


 
Viimeksi muokattu:
iloksi > Mikä sulla on tilanne? Oletko testaillut tai testailemassa lähipäivinä? Plussaonnea!

sannikki > Mitä kuuluu? Muistaakseni sulla oli lupaavan oloinen tilanne. Joko olet testannut ja ehkä plussannutkin? :)

Mimmimami > Terolutit ei ymmärtääkseni häiritse raskautumista, sillä niitähän käytetään raskautumisen apuna. Lääkärikin mulle sanoi reseptiä kirjoittaessaan, että niistä ei ole haittaa. :) Plussaonnea!

Aloin miettimään kaikkia oireitani, jotka voivat viitata raskauteen. Kun vain voisin luottaa niihin, kun voivat aiheutua muustakin ja olla mielikuvituksen tuotetta. Tunnen olevani lähes oireeton, mutta paljon on tuntemuksia tarkemmin ajateltuna.
- Rinnat ovat hassun tuntuiset. Eivät ole kipeät vaan hellät ja kipuilee sivuilta. Välillä niitä kihelmöi.
- Välillä tulee etova olo ja välillä närästää. Olen joutunut ottamaan Rennietä.
- Pissalla täytyy käydä tavallista useammin. Herään pissalle myös yöllä, joskus kaksikin kertaa.
- Menkkamaisia nippailuja on alavatsalla ja välillä tuikkailee kohdunsuulle ikävästi.
- Flunssasta huolimatta ruokahalu on enemmänkin kuin tallella. :D Joudun syömään kolme lämmintä ateriaa entisen yhden sijaan. :whistle:
- Ei haluta sitten yhtään. Läheisyyttä kaipaan kyllä kovasti ja tunteet on pinnassa.
- Tupakkaa ei tee yhtään mieli. Välillä pelkästä ajatuksesta tulee huono olo ja mies joutuu pysymän kaukana tupakoituaan. (Yritän nyt olla sitkeä ja käyttää tilaisuuden hyväkseni eli pysyä tupakoinnista erossa vaikka en plussaisikaan)
- Pesänrakennusvietti on voimakas. Turhauttaa olla kipeänä, kun ei jaksa puuhata. :LOL:

Katselin vielä uudestaan sitä eilistä testiä ja kyllä se viiva näkyy siinä selvemmin kuin edellisessä. En silti sanoisi sitä haamuksi, koska on niin haalea. Ehkä se on vain viivanpaikka tai toiveajattelua. Uskon raskauteen vasta jos saan selkeän plussan, mutta toiveet ovat korkealla. Kyllä mulla on raskautunut olo ja odotan kovasti testaamaan pääsyä. En ole vielä päättänyt minä päivänä testaan, jos vuoto ei ala. Torstaina on kp35 ja dpo12/20. Aikaisintaan silloin voisi olla sopiva ajankohta. Uskon kyllä tällä hetkellä enemmän tuohon isompaan dpo-lukuun.
 
TUUtikiks Kiitos sanoistasi! Olen ton kyllä kuullutkin ja siksi on vaikea nyt antaa sitä toipumis aikaa ku tekis mieli heti taas antaa uudelle vauvalle mahdollisuus..! :whistle: Tuntuu niin tyhmältä ajatus ehkäisystä kun lapsi olisi niiiiiiin toivottu..

macy gray sulla kuulostaa kyllä todella lupaavalta!!!! =)

Kukas sitte näin hienosti päivittelee ku macy gray jättää tän pinon ja suuntaa odotuspuolelle???

Ja Mischa10 tsemppiä! =)
 
SIIS mg, saitko sä jo haamun??? Oijoi, ihanaa jos näin :hug:!!

ON sillä viisii että tänään kp 28/max 28 ja dpo 14. Eilen meinasin jo tulla päivittelemään että kp 1, pienen pientä vuotoa alkoi iltasekstailujen jälkeen, mutta yön jäljiltä tampoonissa ei enää mitään, tänäaamunakaan ei enää mitään :confused:... Voihan se kyllä kyllä että enteilee menkkoja, mutta näin ei kyllä aikaisemmin ole ollut. Juilintaa vatsassa ja aloitinkin jo hevoskuurin särkylääkkeitä ( ei hyvä... :stick: ) mutta jätin nekin pois. Etoo, mutta sekin voi olla menkoista johtuvaa. Mutta että ota näistä nyt sitten selvää!

Voi kun se täti nyt pysyisi poissa meiltä kaikilta!!!!!
 
Hmph, mg sun hieno haamu hävisikin nyt täältä... tai sitten mä vaan sekoilen...
En ole laittanut itseäni haamuilijoihin, koska testissä näkyvä viiva on todella haalea. Epäilen sitä viivanpaikaksi tai toiveajattelun tuotteeksi. Sen verran kahden testin viivoilla on eroa, että jälkimmäistä ei tarvitse katsoa kirkkaassa valossa. En silti uskalla pitää sitä haamuna. Luokittelen haamuksi sellainen, jonka mieskin näkee vilkaisulla. Hän on aika skeptinen katsoja eli ei reagoi, jos ei selvästi näe.

Plussaonnea vimmu! Milloin testaat?
 
Viimeksi muokattu:
mg Tarkoitin tuota sun viestiä missä oli hieno haamun kuva ja ajattelin että olit testaillut uudestaan ja saanut jo ihan oikean haamunkin :). Mutta joko poistit sen saman tien tai sit mun kone vaan haamuilee jotain :LOL:. No joo, mutta siis huomenna tai tiistaina ehkä testailen ellei nyt täti tule tänään ihan kunnolla...
 
mg Tarkoitin tuota sun viestiä missä oli hieno haamun kuva ja ajattelin että olit testaillut uudestaan ja saanut jo ihan oikean haamunkin :). Mutta joko poistit sen saman tien tai sit mun kone vaan haamuilee jotain :LOL:. No joo, mutta siis huomenna tai tiistaina ehkä testailen ellei nyt täti tule tänään ihan kunnolla...
:LOL: Enpä tullut ajatelleeksi, että sen voisi tulkita niin. :xmas: Testailin vaan hymiötä, kun haamuilijoille on vaikea löytää kivaa kuvaa. Jatkossa siis testaan ihan tuohon listan alaosaan. :D

Minun tekisi myös mieli testata jo huomenna tai viimeistään tiistaina, mutta jospa tässä malttaisi pysyä kärsivällisenä. Toisaalta kyllähän sitä raskii tarvittaessa muutaman lisätestin tilata. :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Tämä tahtois tänne mukaan kans!

Olen lueskellut teidän juttuja jo jonkin tovin vaan enpä ole saanut aikaiseksi kirjoitella. Nyt on kuitenki sen verta jännät paikat että pakko johonkin jotain saada raapustaa, mieskin kun sattuu olemaan reissun päällä ja se on kyllä sen sorttinen et se sanos kuiteski vaan et aijaa no sithän sen näkee ku testaa mikä tilanne on.

Tällä hetkellä mennään siis kp 36/28-34. Tissit on kipeet ja nyt erityisesti nännit on alkanu aristaa. Alavatsalla juilii välillä. Iltaisin olen ihan jääpalikka, tärisen viltin alla ja toisilla on kuuma.

Toiveissa olisi siis toinen lapsukainen, esikoinen kohta 3. Yritys on aloitettu maaliskuussa 2010. Ikää minulla 29 ja miehellä vuosi vähemmän.

Jos omistaisin testin testaisin varmaan heti, mut tänään vasta tilasin niin sen aikaa täytyy elää jännityksessä. Ellei täti tulla pätkähdä ennen sitä.

Monella muullakin oli jännnitystä ilmassa. Plussaonnea toivottelen kaikille!
 
HöpöHöpsö > Tervetuloa! =) Monesko yrityskierto teillä on menossa? Kuukausia on vaikea päivittää, koska kiertojen pituus vaihtelee niin paljon eri henkilöitten välillä. :) Tiedätkös paljonko on dpo? Voisin lisätä sinut sillekin listalle. Plussaonnea!
 
Tällä pinolla on niin positiivinen nimi, että tekee mieli liittyä :) Jospa se vaikka auttaisi raskautumisessa :)
Eli pikkukakkonen on toiveissa, yk 1 menossa ja kp19/29-36. Esikoinen 10/09. Ennen esikoista kierto oli suht säännöllinen, max 32 päivää, mutta nyt on kahdet menkat tullu säännöllisesti niin, että eka kierto oli 36 päivää ja toka 34. Siispä luulet että kierrot on aika sekasin vielä, eli dpo:sta ei mitään käryä. Tosin en ole kyllä koskaan sitä bongannut. Enkä yhtään tiedä ovuloinko edes vielä, kun imetän esikoista vielä 2xpäivässä.
Tässä on nyt menty sitten näinä päivinä kun ajattelen että ovis ehkä on, niin joka toinen päivä-menetelmällä. Saa nähdä tuottaako tulosta. En ole ikinä sellaisia ovistestejä tehny, mutta ajattelin ensi kierrossa kokeilla :)
 
Yk taitaa olla sit 5. Tuota dpo:ta en osaa kyllä sanoa, en oo sitä ovista niin tarkaan ikinä pongannu. Joskin voin veikata sen olleen 15 päivän tietämillä. Mitenkäs se dpo sit siitä lasketaan, en ole siihen sen enmpää perehtynyt? Voit laittaa, mut ei oo pakko jos tuntuu liian epäselvältä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja HöpöHöpsö;21966873:
Yk taitaa olla sit 5. Tuota dpo:ta en osaa kyllä sanoa, en oo sitä ovista niin tarkaan ikinä pongannu. Joskin voin veikata sen olleen 15 päivän tietämillä. Mitenkäs se dpo sit siitä lasketaan, en ole siihen sen enmpää perehtynyt? Voit laittaa, mut ei oo pakko jos tuntuu liian epäselvältä. :)
Dpo1 on oviksen jälkeinen päivä. Jos et ole varma oviksen ajankohdasta, niin ei sitä ole pakko tuonne listalle merkitä. Itselläni on epäselvä tilanne, koska oireiden perusteella olen saattanut ovuloida kahdesti (tai sitten jommat kummat ovisoireet ovat aiheettomia) ja siksi mulla lukee dpo8/16. :D
 
Toivotan macy graylle onnea testauksene, jänskätän täällä sun puolesta =).
Arvon leidit, miten sen greippimehun kanssa menikään, mä oon skipannut ne kohdat kun ei ole ollut niin ajankohtaista perehtyä siihen, eli miten sen homman laita olikaan:LOL::whistle:.
Mä taidan olla tulossa kipeäksi, ja saattanee olla, että tämä kierto meni nyt jokseenkin ohi...Ennen ovista sitä jaksettiin heilutella lakanoita hyvinkin tiuhaan, sitten oviksen bongauksen jälkeen kerran(tai siis tulevan sellaisen silloin)..mutta we`ll see:popcorn:

Plussatuulia kaikille :flower:
 
Viimeksi muokattu:
voi macy gray miten jännittävää!!! Toivottavasti se plussa sieltä nyt tulee! Minä jännittelen täällä sormet ja varpaat ristissä! :)

TUUtikiks kiitos sanoistasi :)

ON.
Ei MITÄÄN oireita mistään. Ei menkoista, ei mistään. Minä alan epäilemään, että lääkärit olivat väärässä ja ovulaatio ei ollut tapahtunut silloin inssissä. Epäilen, että ovulaatio tapahtui 1.9. Joten tässä olisi nyt meneillään dpo 4. Harmittavasti vain tuota ovulaatioo ei ole käytetty hyväksi. Eli siitä ei ainakaan plussa sitten voi tulla.

Tänään en tehnyt testiä, huomenna taas. Ja huomenna taidan soittaa klinikalle ja kysyä, josko saisi lähetteen verikokeeseen.

Tervetuloa uudet ja tsemppiä jännääjille!
 
Viimeksi muokattu:
Ok, eipä sitä dpo:ta lienee tarvi sinne laittaa. Kait tähän piakkoin joku selvyys tulee.

Tsemppiä huomiseen testaukseen macy gray , kuullostaa ihan lupaavalle.

On tää kyllä aikamoista tää kuumeilu, tuntuu et mitään muuta osaa enää ajatellakaan ja varsinkin nyt kun hitunen jotain toivoa plussastakin on. Onneksi huomenna on työpäivä niin pakko miettiä jotain muutakin :LOL:

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
 
Kiitos macy gray kun pistit mut listaan. Ja toivotaan että se plussa sieltä pärähtää huomenna :) Tuut sitten heti kertomaan, jännää... Joku muukin oli huomenna testailemassa,niin Mischa10. Plussia plussia!! Ja höpöhöpsö testaa heti kun testit tulee :) Tässähän alkaa itsellä nousemaan kuume oikein kunnolla :)

Plussia kaikille!
 

Yhteistyössä