+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

Täällä olisi myöskin yksi halukas kuumeilija joukkoonne! Esikoisesta haaveilemme, yk olisi nyt kolmas ja meneillään kp 24/25-28, eli muutama piinapäivä vielä olisi... Yk1 minulla oli kemiallinen raskaus, mutta nyt taas positiivisin mielin eteenpäin!

Palstan löysin yk1 ja sieltä asti täällä taustalla seuraillut, nyt uskaltauduin mukaan. Kaikki on uutta vielä täällä, mutta ehkä tähän vielä pääsee mukaan :). Ikää minulla siis parin viikon kuluttua 26, miehellä 24. Yhdessä ollaan oltu vasta reilu puoli vuotta, eli melko aikaisessa vaiheessa mennään, mutta kun on varma asiasta niin miksi sitä pitkittämään :)!

ON (tämänkin termin olen oppinut lukiessani juttujanne täällä :) ): Oireina minulla menkkaoireiden täydellinen puuttuminen, ainoastaan tissit ovat kipeät, mutta eivät läheskään niin kipeät kun yleensä ennen menkkoja. Alavatsaa ja munasarjoja juilii, mutta muihin kroppani tuntemuksiin en niinkään uskalla luottaa raskausoireina. Kuvotuskin on niin helppoa kuvitella :D.

Paljon onnea kaikille plussanneille :flower: ja muille kovasti plussatuulia! Yritän päästä kommentoimaan mukaan kun tässä vähän totuttelen palstan käyttöön :).
 
:wave: Tervetuloa uudet kuumeilijat! :wave:

Omaa napaa: Ovis ois tässä ovella kolkuttelemassa ihan näinä päivinä.. en tosin Omaa napaa: Ovis ois tässä ovella kolkuttelemassa ihan näinä päivinä.. en tosin ole tikuttanut.. ihan mututuntumalla mennään.. ja muistissa se että ovis tulee noin 2viikon päästä menkkojen alkamisesta.. oonkohan ihan hakoteillä? Juu, no mut eka kierros greippimehun litkimises ja vitamiinien syönnis.. että katotaan onko noissa mitään tehoa.. joku mainitsi akupunktiostakin.. kuulemma vois auttaa.. tiiä nyt noista poppaskonsteista.. Täällä ollaan ihan H-Moilasena.. sillä molemmat muksut saivat alkunsa jo yk1!! Ja ilman mitään poppaskonsteja. Huoh.

Mainitsin eilen miehelleni, että nyt loppu viikosta olis varmat päivät pupuilla.. siihen hän tokas, että tässähän treenautuu pian maratoonariksi.. mikäs siinä, lempilaji.. ;D Ja sit taputti vielä pepulle ja antoi pusun niskaan.. Juuh, huumoria vielä onneksi löytyy..

Plussatuulia kaikille! Tämä on se meidän kuu, eiks juu!! :D
 
Tervetuloa Mischa10, Vimmu ja Aawatar:)

Viola, harmitus sentään jos täti sinne tiensä löysi:hug: Parempaa onnea uuteen kirtoon!

Iloksi, sulla jännitävät hetket myös käsillä. Toivottavasti aamuinen nega muuttuisi vielä plussaksi:)

Macy Gray, olet ihailtavan rauhallinen ja omaat paljon malttia kun maltat olla testaamatta oireista huolimatta=) Milloinkas se lääkäriaika on?

Amma, mä olen myös tilannut mammaksilta ja verkkoapteekista fertestin ovistikkuja, niiden nimeen kyllä vannon! Ja ne saa tehdä aamupissasta jolloin ainakin mulle paljon helpompaa testailla.

Selkeästi ovis oli tänään, oli kyllä sellaiset jomotukset. Jostain olen kyllä lukenut että kovat oviskivut kertoisivat oviksen jo tapahtuneen, mene ja tiedä, eipä tuo päivästä ole kiinni:whistle:
 
Tervetuloa uusille! :wave: Lisäsin teidät listalle, joten tarkistattehan tietonne. :)

Onpa mukavaa, että näin monta uutta on uskaltautunut mukaan. :) Hauskasti iloksi toivotteli lyhyttä visiittiä. :D Tottahan se on, että mahdollisimman nopeaa pääsyä odottajien puolelle toivotaan jokaiselle. :)

Olen alkanut epäillä kierron olevan olettamaani pitemmällä vaikka ovislimat tulivatkin ihan vasta. Jotenkin tuntuu siltä, että kierto lähestyy loppuaan ja olisi ehkä jopa mahdollisuus päästä testaamaan. Toivottavasti tämä ei ole pelkkää toiveajattelua. :whistle: Kohdun alueella juilii ihan runsaasti ja alavatsalla tuntuu painetta. Pissalla ravaan vähän väliä vaikka mielestäni olen juonut ihan normaalisti.

Tarkoitukseni oli kertoa vasta labrakokeiden tulosten tultua, mutta en nyt maltakaan pitää kuulumisia omana tietonani. Pääsin siis jo käymään siellä lääkärissä ja kaikki sujui ihan mukavasti. Tehdään nyt alustavat tutkimukset ja jos ei parin kuukauden kuluessa raskaus ala, lähtee lähete lapsettomuuspolille. Terolut-reseptin sain ja mikäli en tästä kierrosta plussaa, niin seuraavassa kierrossa popsin sitä 10 päivän ajan. Kuuri kestää kolme kuukautta ja sen tarkoitus on tasata kuukautiskiertoa.

Lääkäri myös ultrasi ja näkymät olivat melkein parhaat mahdolliset. Monirakkulaisuutta (helminauhamaisesti) ei ollut kummallakaan puolella, mutta follikkeleita oli mukavasti. Limakalvo oli paksu eli lupaava mahdollisen kiinnittymisen kannalta. Tilanne ei siis ollutkaan pahentunut niin kuin pelkäsin, vaan parantunut huomattavasti. Olo on todella helpottunut! Kilpirauhasarvoista katsotaan aluksi vain yksi, mutta tarvittaessa sitten myös kaksi muuta. Siihen olin vähän pettynyt etten saanut toivettani kaikkien arvojen katsomisesta läpi, mutta ei se enemmälti tällä hetkellä harmita.

Näin omanapaisesti tällä kertaa. :D Kommentoin myöhemmin illalla. :)
 
Muistaako kukaan millä Dpo:lla suunnilleen se alkion kiinnittyminen tapahtuu??=) Täällä ei ole "kuivaa kautta" näkynyt ollenkaan,vieläkin tullut sellaista rusehtavaa vuotoa pikkuisen välillä: / siis kerran tai kahdesti päivässä. Muuten ihan normi valkovuotoa. Tuo kuivan kauden puuttuminen ei ole mulle uutta,tuota on tapahtunut melko monesti...ootellaan ja ootellaan...|O
 
Heissan!

Minä surullisin mielin ilmottaudun takaisin tänne! Ei tullutkaan huhtivauvaa meille.. :'(
Toinen keskenmeno jo.. :|
Yhdet menkat käskivät odottaa, joten olen tällä hetkellä tosiaan lokakuuta suunnitteleva!
 
Moikka moi parin viikon tauon jälkeen! Täällä tänään kp15 joten ovis ois varmaan käsillä tai viim huomena,en oo kyllä tikutellu mutta kuitenkin. Harmi vaan että mies on kauhiassa flunssassa ja lämpöilee. Eikös kuume voi tuhota siittiöitä ku liian kovassa lämmössä ovat :confused: että saattaapa hyvinkin mennä tämä kierto harakoille. Eilen iltana kyllä heiluteltiin peittoja mutta en tiedä riittääkö se.

Oikein paljon onnea plussanneille ja tsemppiä kaikille piinailijoille! Mulle vois huomiseksi laittaa sitten dpo1 vaikka saattas se hyvinki olla vasta dpo0.
 
Mariel85 > :hug: Tervetuloa kuitenkin takaisin! Laitatko tietojasi, niin siirrän takaisin kuumeilijoihin? Vai haluatko olla vielä taustalla odottelemassa yrityslupaa? Toivottavasti kolmas kerta toden sanoo ja pääsisit viimen saamaan sen nyytin syliin. Voimia menetykseen ja pikaista plussaonnea!

bluebaby > En muista tarkkaan, mutta olisikohan dpo6-9 tienoilla. Plussaonnea sinnekin!

Manzu > Tuo missä vaiheessa ovis tulee kierron alusta laskettuna riippu ihan kierron ja luteaalivaiheen pituudesta. Jos kierto on 28vrk ja luteaalivaihe 14vrk, niin silloin ovis on kp14. Pitemmällä kierrolla mieluummin laskisin kierron alusta kaksi viikko taaksepäin ja toki sitten yrittäisin olla petipuuhafiiliksissä myös muutaman päivän ennen ja jälkeen. :)

Mischa10, vimmu ja Aawatar > Bongasitteko oviksen? Voisin lisätä teidät myös tuonne piinailijoiden listalle. :) Millaisia oireita on havaittavissa ja millon meinaatte testata? Plussaonnea!

An-nie > Toivottavasti täti saapuu pian, niin pääsette jatkamaan yritystä. Ovis on kyllä saattanut tapahtua myös huomaamattasi ja tärppi kerennyt käydä. Toivotaan parasta! Sulla ei tuolla listalla ole kuin nimimerkki, mutta voin halutessasi lisätä sinne tietoja. :) Plussapuhureita sinnekin!

iloksi > Toivottavasti on hyvä merkki ja seuraava testi näyttäisi plussaa! bd Onko sulla mitään oireita?

mileon > Tänään oli. Tiesin lääkärille pääsystä reilusti ennakkoon, mutta tarkemmin aika varmistui vasta maanantaina. Tarkoitukseni oli kertoa käynnistä vasta sitten, kun kaikki faktat on tiedossa. En kuitenkaan malttanut olla jakamatta kuulumisia. :D Ehkä toisaalta oli hyväkin päästää tämä positiivinen höyry pois heti alkuunsa, niin maltan sitten paremmin pysyä maltillisena ja rauhallisena. Toiveet kasvoivat hurjasti, mutta stressi pitäisi saada minimoitua. Olen harkinnut taustalle jättäytymistä, mutta vaikeaa se tulisi olemaan. Tämä pino kun on oiva paikka purkaa erilaisia fiiliksiä eli myös tapa hallita stressiä.

Testaamista on ollut helppo siirtää, koska todennäköisesti olisi vain tuhlausta. Tässä vaiheessa tulisi todennäköisesti vain varma nega, koska oletan olevan vasta dpo4. Tosin kp15 tuli vähän verta valkovuodon seassa ja mikäli se oli ovisvuotoa, niin nyt olisi dpo12. :O Täsmää limakalvon paksuuden ja oireilun kanssa. :eek: Tämähän menee varsin mielenkiinotoiseksi. :confused:

Hirveä jano taas. Lääkäri muuten totesi ultrauksen alkuun, että on vaikea saada näkyvyyttä, kun rakossa on pissaa. Olin juuri käynyt vessassa vaikka kotoa lähtiessäkin kävin ja autolla ajoon meni vain muutamia minuutteja! :O Aivan varmasti joudun nousemaan ainakin kerran yöllä vessaan, kun nyt täytyy alkaa enemmälti litkimään. :headwall:

Tulipa hieman negatiivinen loppu. :rolleyes:
 
Yksi asia unohtui. Olenhan minä sellaistakin nyt ehtinyt miettiä tästä kummallisesta kierrosta ja tilanteesta, että ehkä olenkin ovuloinut kahdesti. :xmas: Sen verran jännä tilanne on nyt, että taidan minä testin jonakin aamuna tehdä ja katsoa sitten saapuuko täti jossain vaiheessa. Inhottavasti tuikkailee tuonne kohdunsuulle ja emättimeen välillä, joten pahasti alkaa mulla innostus nostaa päätään. Pitäisi malttaa pitää pää kylmänä ja odottaa rauhassa. Eipä sitten tippuisi niin korkealta, jos punainen onkin kuukautisvuoto eikä testiviiva.
 
an-nie: Mulla ainakin aikoinaan keskenmenon jälkeen kierto veny tuskasen pitkäksi. Tyyliin tuplat normaaliin verrattuna. Sen jälkeen sit raskauduinkin. Koita saada itsesi rentoutumaan, niin ehkä se kroppakin alkaa toimimaan taas.:hug: Ymmärrän hyvin odotuksesi.
 
Minut voi lisäillä piinailijoihin :)

Mukamas oireita siis:

Kp 28/31

-Iskiaskipu selän oikealla puolella, joka alkoi viikko sitten. Jatkuvaa. Säteilevää.
-Runsas, venyvä valkovuoto.
-Viikko sitten alkanut vatsan juilinta ja nipistely, joka kohdistuu vasemmalle munasarjaan tai alas vatsaan. Yskiessä/aivastaessa/ äkkiä asentoa vaihtaessa nipistää sinne munasarjoihin tai "jonnekn alas", aivan kuin jotain jäisi jumiin..Vaikea selittää.
-Lämmöt 37,2
-Turvotusta ja painontunnetta oviksesta lähtien.
-Ei nänniarkuutta kuten normaalisti ennen menkkoja.
-Nälkä,mutta mitään ei tee mieli. Lievä kuvotus.

Katsotaan nyt sitten.... :stick:
 
macy gray onnittelut onnistuneesta lääkärikäynnistä. Tuosta tuli varmasti hyvä mieli, kun tuli hyviä uutisia. Toivottavasti tärppi kävisi ennen kuin lähete lapsettomuuspolille. Ja toivottavasti nyt muutkin tulokset ovat hyviä :) Muutenkin aika jännät paikat sinulla kaikkien vaihtoehtojen keskellä. Eihän se mahdotontakaan ole ovuloida kahdesti kierrossa, harvinaista vaan. Toivottavasti siellä olisi jo pieni alku kasvamassa ja "saataisiin" uusi päivittäjä ketjulle! :)

Mariel85 :hug:

Omaa navan ympärillä tapahtuu kaikenlaista. Ja sitten ei tapahdu. Aamulla heti sängystä noustessa tuntui vihlovaa kipua alakerrassa ja sitä jatkui sitten pitkin aamupäivää. Sitten oireet katosivat.
Nyt illalla on alkaneet oviskivut ?, joista olen kyllä aika hämmentynyt. Kivut tuntuvat tuossa oikealla puolella, josta munasolukin 2 vk sitten irtosi. Mietityttää, että onko minulla sittenkin ovis meneillään, kun ei ne menkat alkaneetkaan.

Pitänee minunkin listata oireeni tähän. Meni syteen tai saveen, niin haluan kerrankin tehdä tämän listan.

- tulin kipeäksi viikonloppuna ja siitä lähtien flunssassa (saattaa johtua laihduttamisesta johtuneesta energian määrän vähenemisestä ja sitä kautta alentuneesta vastustuskyvystä)
- ravaan jatkuvasti vessassa (mutta juonkin vettä tarkoituksellisesti 3-5 l päivässä laihdutusprojektin yhteydessä)
- olen palellut jo toista viikkoa (liittyy varmaan myös laihdutukseen)
- Voin pahoin viikonloppuna (nyt pahoinvointi on loppunut kun lisäsin suolaa ruokavalioon)
- Vatsa sekaisin useampina päivinä (liittyy varmaan ruokavaliomuutokseen)
- Ovuloin todistetusti 2 viikkoa sitten eikä aiemmin ole luteaalivaihe venynyt näin pitkäksi. (noh, voihan olla, että laihduttaminen vaikuttaa, että menkat häviää?)

Eli toisinsanoen kaikki oireeni saattavat liittyä laihdutusproggikseen ja ruokavalion/liikunnan aiheuttamiin muutoksiin. Muillakin samaan projektiin lähteneillä on esiintynyt samoja oireita, joten siinämielessä nuo kaikki (paitsi menkkojen puuttuminen) selittyvät kyllä laihduttamisella.

Nyt siis tilanne, kun menkat myöhässä noin puoli vuorokautta.

Lisäksi sitten puuttuvat oireet:

- ei selkäjomotusta
- ei vatsajomotusta
- ei kipeitä tissejä
- ei muitakaan menkkatuntemuksia ylipäänsä. Ennemminkin tuntuu kuin ovuloisin.

Kovasti pelkään, että aamulla tulen sitten postaamaan kp 1 viestin. Kyllähän tässä on nyt päässyt käymään niin, että toiveet ovat nousseet. Minkäs voi, kun ensimmäistä kertaa käy näin, että ovulaation jälkeen menkat eivät tulekaan ajallaan. Tästä kai ne piinapäivät sitten todella alkavat.

Tässä tämänkertainen vuodatus. Piinailijoille kovasti tsemppiä! Ja tietty muillekin :)
 
Oi, miten hieno syksyinen pino!:flower:
Täällä ollaan nuhaisena ja kurkkukipuisena..Olis voinut luulla, ettei noiden lisien ansioista olis laisinkaan sairastunut. Kauhea väsymys ja nälkä, muttei kuitenkaan tee mitään mieli. Tylsää. Reippaasti ollaan silti puuhat hoidettu ;)
Eilen oli alavatsa todella kipeä ja jatkuvasti oli niin kova pissahätä, että piti kyyryssä kävellä! Oikealle ihan alavatsaan nipisti muutamaan otteeseen terävästi. Oliskohan ollut ovis?? Lämmöistä ei ota mitään selkoa.. Muutama päivä sitten taas vihlasi oikealle pari kertaa kipeästi ja silloin jo ajattelin ovista, hmph.. Nyt olisi siis dpo 1 tai 4 JOS edes olen ovuloinut. Viime kierto oli sen 29pv eli piinaviikot jokatapauksessa menossa!
 
iloksi > Kiitos! =) Aika hämmentynyt fiilis on nyt, kun muistin tuon veriviiruisen valkovuodonkin ja tajusin sen täsmäävän tämän hetkisiin kipuiluihin. Lääkärin mukaan raskautumismahdollisuudet ovat hyvät ja Teroluteilla tarvittaessa (eli jos en tästä kierrosta plussaa) varmistellaan kierron normaalipituisuutta. Olen nyt sillä mielellä, että aamulla testaan, mikäli pystyn vähintään sen neljä tuntia olemaan pissaamatta. :D Negaa se todennäköisesti näytää vaikka olisinkin raskautunut, mutta ehkä sitten maltan odotella tädin mahdollista saapumista hieman maltillisemmin. Nukkumaan joutaisi tämä hämmentynyt kuumeilija täältä toivoaan lietsomasta. :LOL:

En päivittänyt sulle vielä sitä kierron vaihtumista vaan päätin odotella varmistusta tilanteelle. Toivottavasti kohtusi suojissa on pikkuinen jo tiukkaan tarrannut kiinni vaikka testi negaa näyttikin. Lupaavalta vaikuttaa alkukuun plussauutisten runsaus, kun niin monella on jännät paikat. Mahtava alku uudelle pinolle! =) Toivotaan kovasti, että niitä plussia alkaa pian satelemaan eikä odotuspuolelle siirtyvien tarvitse tänne enää palailla. Millon ajattelit testata uudestaan?
 
macy gray kummasti auttaa tuo lääkäriltä saatu rohkaisu ja vaikkei sitten onnistuisikaan, niin pääseepähän hetken matkaa eteenpäin paremmilla mielin. Tuli tulos mikä hyvänsä huomisesta testistä, niin päättäväisesti vaan eteenpäin, kun kerran ympäristö on suotuisa. Ja kun siitä oviksen ajasta ei ole varmuutta, niin sinulla riittää tässä vielä monta päivää jännitettävää. Minulla on peukut pystyssä sinun varalle :)

Minä meinasin myös huomenaamulla testata uudestaan, mikäli vuoto ei ole yöllä alkanut. Kylläpä sitä voikin ihminen toivoa kovasti, ettei se vuoto ala. Ja tietysti sitä, että syy olisi se toivottu. Voi sentää. Miten tässä saa edes nukuttua. Pitkään aikaan en ole valvonut näin myöhään, kun olen koittanut rytmiä saada kohdilleen, mutta nyt ei oikein sänkyyn malta mennä. Vaikka eihän se mitään auta tämä valvominen. Pahentaa vaan huomista, kun töihin pitäisi mennä (tai sitten hakea sairaslomaa, kun tuntuu tämä flunssa pahenevan vaan).

Palataan huomenna asiaan :) Toivottavasti positiivisissa merkeissä.
 
Pikainen kysymysvisiitti ennen päivityksen tekemistä. Sain nukuttua yön käymättä vessassa (teki muuten aika tiukkaa) ja testasin kuten suunnittelin. Onko David-liuskatesteissä viivanpaikka? :confused: Herkkyys tuossa on 10mIU/ml ja testiviivan kohdalla näkyy halea, juuri ja juuri erottuva viiva. En kuitenkaan saa selvää onko siinä väriä. Olen nyt monta kertaa käynyt tuijottelemassa sitä ja pyöritellyt hyvässä valossa, mutta en saa siitä selvää. Viiva siinä kuitenkin on. Yritän nyt olla innostumatta ja toivomatta liikoja,kun en tiedä kierron vaiheestakaan varmaksi. Onpas tämä nyt hämmentävää.

Sitten vielä toinenkin kysymys. Jos ovulaation takia tulee valkovuodon seassa verta, niin tuleeko se samana päivänä kuin ovis vai myöhemmin? Miten siis lasken dpo:n, kun vuoto tuli kp15? Laskin tuon isomman dpo:n olettan, että vuoto oli ovispäivänä. Odottamalla ja uudestaan testaamallahan tuo selviää, mikäli täti pysyttelee poissa. Silti olisi kiva saada vastauksia rauhoittamaan tätä hammentynyttä mieltä. Vaikka normaalisti olenkin aika maltillinen testaaja, niin tällä kertaa ehkä testaan jo parin päivän päästä uudestaan. :whistle:

Sitten vielä kolmas kysymys. :D Testien mukana tuli ohje, jonka mukaan liuskaa pidetään näytteessä 3 sekunttia. Testin pussissa kuitenkin on englannin kielellä ohje, että näytteeseen kastetaan vähintään 5 sekunnin ajan. Kumpaa tulisi noudattaa? En aikaisemmin huomannut tuota pussin takana olevaa ohjetta ja nyt mietin kastoinko liian vähän aikaa. :ashamed: Kaikkea tämä toiveilu saa aikaan. :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +



torstai 2.9.2010



KUUMEILEVAT
miimi10...............kp62/33..........................1. lapsi....yk2
Liina87................kp61/30.................23v.....1. lapsi...yk2
adora..................kp57/28-31
BloodyEnd...........kp56/30.................19v.....1. lapsi....yk32
valtsukka............kp45/38
Vuokko84............kp43/30............................2. lapsi....yk1
iloksi...................kp33/?
Mischa10...........kp29/31...............................2. lapsi....yk6
sannikki...........kp29/?
macy gray...........kp28/19-47(32-34)...30v......2. lapsi....yk10
Viola30...............kp28/27...................30v......2. lapsi.....yk1
vimmu................kp25/25-28...............26v......1. lapsi....yk3
Aawatar.............kp20/35-46...............33v......1. lapsi.....yk2
Mimmimami........kp20/31-120........................4. lapsi
mileon.................kp20/28-32.........................5. lapsi....yk2
HelinäKeiju10......kp20/?................................3. lapsi.....yk1
bluebaby.............kp19/28...................26v......1. lapsi.....yk3-4v
Minnäi.................kp18/28-31..............31v......4. lapsi.....yk5/7
Okaasan..............kp18/28-30..............33v.......4. lapsi....yk6
Manzu.................kp16/31-37..............26v......3. lapsi......yk9
Diipeli..................kp16/29-31.........................2. lapsi.....yk2
NoBlood...............kp16/25-30.........................1. lapsi.....yk3/4½v+
JA82....................kp16/25?..................28v.....3. lapsi......yk1
marika 83............kp15/35-55.........................1. lapsi.....yk7
wilkat..................kp15/35..............................3. lapsi.....yk10
TUUtikiks.............kp15/28...................29v......2. lapsi.....yk4
Ciba.....................kp15/25
Hiipu1.................kp13/27-29................27v.....1. lapsi.....yk3
dyyni..................kp13/28...............................3. lapsi.....yk2
Auneli.................kp12/27-29................27v.......2. lapsi.....yk3
angelfish.............kp11/30-34............................4. lapsi....yk2
Viulu...................kp11/28-30............................4. lapsi....yk2
Joko....................kp10/28-30..................28v......3. lapsi
MyrskyMaija........kp6/29-30........................3. lapsi.....yk2
MyDream............kp6/28...............................1. lapsi......yk8
Huldasharks........kp5/40-44............................3. lapsi....yk4
amma.................kp4/30-32...............28v.......5. lapsi....yk2
Peppi Pitkäkorva................................27v.....3. lapsi
inspire.........................................................1. lapsi
An-nie



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah



PIINAILIJAT
iloksi................dpo15
Viola30.............dpo15
sannikki............dpo14
Mischa10..........dpo11
bluebaby...........dpo6
macy gray.........dpo5/13
Aawatar............dpo4
Mimmimami.....dpo2/5
mileon..............dpo1
Ciba..................dpo1
Diipeli................dpo1
NoBlood............dpo0



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukkokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81

PLUSSANNEET 2010 elokuu:
äizikkä...........3.8. .....kp23/28..................3. lapsi....yk4
nereida..........4.8. .....kp32/29-30.............2. lapsi....yk2
Yaden............9.8. .....kp27/30..................2. lapsi....yk1
NeliApina......18.8. .....kp25/27.........32v....4. lapsi....yk4
MiiJane76.....19.8. .....kp29/27-31....34v....4. lapsi....yk2½v
äiti x4...........25.8. .....kp25/24-27....32v....5. lapsi....yk2
tatskattu......26.8. .....kp30/29-31.....24v....2. lapsi.....yk2



HAAMUILIJAT


 
Viimeksi muokattu:
Manzu, mukavaa että miehesi on mukana yrityksessä huumorin kera=) Macy Gray oli sulle jos vastaillut tuosta oviksen ajankohdasta ja tässä vielä mun kierrosta esimerkki. Eli mulla luteaalivaihe on vielä noin 10-11vrk, tällöin 28 päivän kierrolla pupustelut pitäis ajoittaa sinne kp 17-19 ja mieluusti jo päivä pari ennemminki. Sit jos mun kierto onki 30pv niin oviskin siirtyy pari päivää eteenpäin.

Macy Gray, onnittelut hyvistä uutisista lääkärireissulta, ihanaa että kaikki kunnossa ja mahdollisuutesi olla raskaana erinomainen=) Ja mä kyllä uskon että sä sen plussan syyskuussa nappaat;) Oikeessa oot että tämä palsta on oiva paikka purkaa tuntojaan. Eipä näitä turinoita arkielämässä tuu kellekkään puhuttua ja täältä saatu vertaistuki on aivan huippua kun kaikki on samassa tilanteessa. Mä testasin viime kierrossa davidin liuskoilla enkä mä niissä mitään kummempaa viivanpaikkaa nähnyt. Jotain olin näkevinäni ensimmäisessä testissäni mutta se oli varmasti mielikuvitukseni tulosta:D Mä olettaisin että oviksesta johtuva vuoto tulisi juurikin ovispäivänä, näin olen ymmärtänyt. Ja mä pitäisin sen 5 sekuntia, kolme tuntuu niin lyhyeltä ajalta sillä lähes poikkeuksetta ja testistä riippumatta mä pidän liuskoja pissassa 5-10 sekuntia. Sun puolesta edelleen jännään ja kovaa, niin sydämestäni toivon että viiva sulla vahvistuisi:heart:

Iloksi, sulla edelleen tosi jännä tilanne jonka toison edelleen siihen ihanaan testitulokseen aamusella päättyvän! Ja tseppiä sulle myös laihdutusprojektiin=)

Bluebaby, kiinnittyminen tapahtuu aikaisintaan 3-4 vrk oviksesta, jostain muistan lukeneeni että se tapahtuisi keskimäärin 4-7 vrk oviksen jälkeen.

Mariel85:hug: Ikävää että jouduit jo toistamiseen kokea keskenmenon. Toivottavasti tämä oli viimeinen laatuaan ja pääsisit takaisin odotuspuolelle pikimmin koko 9kk ajaksi.

Mischalle myös plussaonnea, lupaavia oireita ainakin sinulla on=) Voisiko lämpöjen laskuun vaikuttaa jokin muu asia, mittaatko ennen sängystä nousua? Nukuitko huonosti tms?

Omaan napaan ei mitään muuta kuin odottelua. Onneksi on mukavasti tekemistä ja ohjelmaa niin ei ehdi liikaa itseään kytätä:p
 

Yhteistyössä