+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

Piipahdan täällä väliin lukemassa teidän kuulumisia =)
MG sinulla on kyllä jännät paikat, plussapuhureita kovasti:heart:
Minä en myöskään saanut silloin plussaa tehdessäni noihin liuskatesteihin ja puikkoihin selkeitä viikoja, niinpä tilasin viikkonäytöllisen ja siihen tuli sitten selkeä raskaana teksti:) Sinänsä mielenkiintoinen juttu ku aikasemmista raskauksista testit on näyttäneet hyvin selkeitä viivoja jo menkkojen alkamispäivänä mutta ei nyt.

No mutta hyvää alkanutta viikkoa ja paljon plussatuulia kaikille:flower:
 
Onpas täällä jännittävää macy graylla, tuskin maltan odottaa sun huomista testailua;)

Aadakin testailee, tulehan kertomaan tulos, toivottavasti positiivinen sellainen=)

Negapahoittelut Mischalle ja Bluebabylle:hug: Ei silti heitetä vielä toiveita, eihän?!

Macy gray, mulla tänään dpo 5 eli huomenna kun päivittelet niin korjaatko listaan pari päivää lisää=)

Iloksi, harmi ettei sitä plussaa nyt tullut mutta tsemppiä hoitoihin ja toivon että sitten saatte pienen alulle masuun:hug:

Menkkoja odottelen viikonlopulle ja nyt kyllä toivoisin nimenomaan että tulisi täti eikä plussa. Elämässä kaikkea sellaista että ehkä niin olisi parempi, ehtii muut asiat selvitä ennen vauvelia. Toki plussa olisi silti toivottu jaihana juttu, asioiden järjestäminen vaan olisi sitten vähän hankalempaa, ehkä. Pakkohan se kuitenkin on perjantaina jo ensimmäinen nega testailla, vaikka tuskin silloin mitään näkyy kuitenkaan. Lauantaille olisi viisaampaa sinnitellä:whistle:
 
Heippa ja anteeksi puuttumiseni :) kauheasti kaikkea, lauantaina kavereiden häissä ja Täti tuli kylään kesken illan :( Noh niin olin jo aavistellut kun lauantaina vielä negaa näytti testi...

Nyt siis Kp 3/30 ( siis jos lauantaikin lasketaan, alkoi ihan kunnon vuoto) Nyt vaan uutta ovista odotellessa :) En ehtinyt vielä kaikkia viestejä lukemaan kun omatunto soimaa etten ole ehtinyt päivitellä :p Plussarikasta onnea kaikille ja toivon etten tässä kierrossa kuvittele liikoja :) toivoa antaa kyllä se että kierto palautui näin nopeaan kierukan jälkeen :)

macy grey kiitos kyselyistä :) täytyy selata sivu läpi että onkos sulla tärpännyt :D
 
Täällä edelleen piinaillaan. kp onkin jo 38/ 28-34, taisin sanoa päivää liian vähän aiemmin. Oireet jotakuinkin jatkuu entisenlaisena. Jospa niitä testejä huomenna tipahtais laatikkoon niin pääsee viimeistään keskiviikko aamuna testaileen.

Mischa ja bluebaby harmi että testit näytti negaa, toivotaan kovasti niiden kääntyvän plussaksi. Kuten myös Aada87:n ja macy grayn haamuille vahvistusta.

Minnäi kuulostaapa hyvältä tuo sinun laihdutusprojektin alku. Itsekin aina alkuun pääsen mut siihen se sit tyssää. Nyt ois kyllä taas hyvä syy laittaa syömiset kuntoon ja alkaa liikkumaan... syksyn liikuntaryhmien alkua odotellessa...

Eiliseen asti oli kovasti sellanen olo oireiden perusteella et raskaus ois kovastikin mahdollinen ja nyt yhtäkkiä, oireita kyllä on, mut silti on ihan sellanen olo et ei siellä masussa mitään asukkia ole. Ensimäisestäkin tiesin jo ennen testiä lähes varmaksi että plussa tulee, mut sillon ei ollu kyllä tällasta eipäs juupas oloa. Kait sitä tulee liikaa mietittyä... Tiedä häntä...

Plussarikasta viikkoa kaikille testaajille ja jännittäviä piinapäiviä :flower:
 
Olen pitkään seuraillut tuastalla muiden jännäyksiä.

Mulla menossa kiertopäivä 26/25. Tein tänään testin Apteekin omalla testillä, tosin en tehnyt testiä aamuvirtsasta ja muistaakseni edellisessä raskaudessa (tein raskauden keskeytyksen) plussa tuli aika myöhään, mutta en tarkalleen muista mikä kiertopäivä oli, plussan tein silloin clearbluen digitaalisella testillä.

Mulla siis viikon verran ollut nasu tukossa, vilu iltaisin ja nukuttanut erinomaisesti. Nukahdan tuossa ilta yhdeksän/kymmenen aikoihin ja jos mahdollista niin nukun kellon ympäri.
Pari viimeistä päivää olen tuntenut olon äärimmäisen elinvoimaiseksi ja pirteäksi.
Lauantaista lähtien ollut ilmassa lieviä yökötyspuuskia pitkin päivää, mutta menneet ohi aika nopeasti. Tänään oksettanut vain aamusta kun espressoa mittailin keittimeen.
Tuntuu oudolta kun menkat eivät ole alkaneet, mutta alavatsaa on poltellut ja nippaillut lievästi lauantaista, sitä ennen en ole tuntenut vatsassa oikeestaan mitään turvotuksen lisäksi.
Tosiaan tänään tein testin ja ajattelin loppuviikosta testailla uudestaan mutta tällä kertaa jollain vähän herkemmällä ja aamupissistä :) Ajattelin olla myös miettimättä liikoja ja toivoisin että joku vastaus löytyisi tähän kuukautisten poisjäämiseen.
Me ei varsinaisesti yritetty, eikä olla suunniteltu vauvaa, tajusin vasta reilun viikon päästä ovulaatiosta, että olimme petipuuhissa ovulaation aikoihin. Mulle vauva uutiset olisi ihan tervetulleita, puoliso ehkä joutu(u)isi hieman totuttelemaan ajatukseen.

Jos tällä kertaa plussaa ei ilmesty niin jätän vauvahaaveilut myöhempään ajankohtaan ja keskityn muihin juttuihin. Tosiaan testailen uudestaan tossa loppuviikosta.
Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä, uskoa ja kärsivällisyyttä niille jotka yrittävät vielä tai odottavat että saisivat tehdä jo testin. Pidän peukkuja!
 
Tervetuloa Constance! Ja toivotaan et on plussa :)

Mulla on tänään nyt sitten alkanu tää oireiden kehittely, heh. Mukamas toista rintaa aristi vähän aikaa, alavatsaa jomottaa, väsyttää ja viluttikin yhdessä vaiheessa. Pystyn kyllä kaikki noi selittämään itselleni, paitsi ton rinnan aristuksen. Mut siis eihän tässä vaiheessa vielä edes voi mitään oireita oikein olla :) jooh, että tällaista.

Kuinka Höpöhöpsö pystyt noin rauhassa odotella testien tuloa! Jos mulla olis menkat noin myöhässä ni oisin tehny testin jo ainakin 8 kertaa :) Plussa sulle!

Plussatuulia!
 
HöpöHöpsö: Kiitos, toivotuksista :)

Omaan napaan, sen verran että tätiä ei täällä vielä näy, viimeisen vuoden ollut todella säännölliset kuukautiset, joten jos sitä huomenna aamulla testais nii pääsis tästä epätietoisuudesta eroon... :confused:

Pakko mennä laittaan poikaa nukkumaan, palaillaan :)
 
Tervehdys! Täällä yksi kuumeilija liittyisi joukkoon, jos vaan passaa. Olen jo muutaman viikon taustalla seuraillut ja nyt tuntuu että pakko päästä mukaan:D
Omaa taustaa sen verran että toukokuussa lopetin pillerit ja parit menkat tuli orjallisesti pillerikierron mukaisesti, viimeisin kierto olikin sitten 32 päivää ja tuntui että ne oli kipuineen ja oireineen samanlaiset kun ennen pillereiden aloitusta 4,5 vuotta sitten.
Noh nyt sitten on kp 35/32 yk 4 ja mitään ei näy eikä kuulu. Aamulla testasin puhtaan negan, ei epäilystäkään:( Sellanen vielä että ovista en bongaillut, mutta lämpöjä oon seuraillut jonkin verran ja ne on kokoajan nousujohteiset. Normaalisti 36,0-2 ja oletetun oviksen jälkeen 36,5-6 ja nyt jopa 37,0-1. Muita oireitakin on mutta tämä ehkä ainoa jota mielikuvitus ei saa aikaan:LOL:

Jännäilen täällä kaikkien puolesta, nyt plussa-aalto liikkeelle!
 
Listaa päivitetty. :)

Liina87 > Kiva, että et kokonaan kadonnut. :) Ehdin siirtää sinut jo taustalle muiden maratonpäiväisten kanssa, mutta korjasin nyt takaisin listalle. Plussapuhureita uuteen kiertoon!

Aada87 > Oletko huomannut, että digitaalisia testejä saa nettikaupoista hieman edullisemmin? Itse tilasin liuskojen lisäksi yhden ja se odottaa tuolla kunnollista haamua. :D Liuskat on siis jo käytetty enkä ainakaan vielä tilaa lisää. Apteekin oma on aika kohtuuhintainen ja luotettava. :)

dyyni > En uskalla vielä sitä plussaamista luvata. ;) Sen voin luvata, että plussatessani voin hetken viipyä päivittäjänä eli heti samana päivänä ei tarvitse olla uuden päivittäjän selvillä. :) Voimia ja pikaista selviämistä tilanteeseesi!

HelinäKeiju10 > Kuulostaa lupaavalta? =) Laitanko sinut piinailijoiden listalle? (Mikä dpo?) Plussaonnea ja tarrasukkia!

Mischa10 > Voi olla myös hyvä merkki. :)

äiti x4 > Kiva, että käyt taustailemassa ja moikkailemassa. :) Taisin menettää nyt uskoni liuskoihin. Kävin ostamassa kaksi apteekin testiä ja toisen käytän huomenna. Toivottavasti se näyttää edes selkeää haamua ja pääsen käyttämään säästelemäni viikkonäytöllisen. :D

mileon > Korjasin jo ettei unohdu. :)

sannikki > Aina ei ehdi tai jaksa ja se on ymmärrettävää. Pahoittelut tädistä ja onnea uuteen kiertoon!

Constance > Tervetuloa! =)

Kaksi apteekin testiä tosiaan odottelee tuolla ja toivon niiden kertovan totuuden. Mitään muuta selitystä en tälle etovalle ololleni osaa sanoa, varsinkaan kun muitakin oireita tuntuu olevan. Olisi kyllä ihanaa plussata (ja päästä tekemään se digitaalinen :D), mutta yritän olla vielä innostumatta. Saattaahan liikenteessä olla vaikka vatsatautia joka yleensä oireilee mulla huonovointisuutena. Vatsa ei kylläkään ole kipeä eikä ärtynyt. :rolleyes:

Nyt ajatus katkesi. Oli tarkoitus kirjoittaa vielä jotain, mutta ehkä se ei ollut tärkeää tai palautuu mieleen myöhemmin. Mahtavaa, että olette kirjoitelleet näin aktiivisesti ja uskoneet plussaamiseeni! Kiitos kaikille tuesta! :flower: Sekin on todella hienoa, että noin monet kokevat tämän pinon positiivisena ja päättävät tulla mukaan. :) Toivottavasti jokainen pääsee sellaiseen odottajien pinoon, jossa on yhtä hyvä henki.
 
Viimeksi muokattu:
macy gray: Joo, huomasin kans, kun tuola apteekis kävin ja sen jälkeen tulin tänne nettiin surffaileen että täällä on vähän edullisempaa, kuin tuolla apteekissa... =) No huomenna aamulla selviää että mikä on tilanne, vai onko mikään..

mileon: Juu, siis huomasin sun viestin vasta äsken, vaikka omasta mielestäni luin hyvinkin tarkkaan kaikki tossa aikasemmin :LOL: testailen tossa huomenna, ja tulen sitten ilmoittelemaan...

Hyvät yöt kaikille! Ja paljon plussatuulia toivottelempi täältä :hug:
 
Voi ei,menin ostamaan apteekin oman raskaustestin ja nyt luin netistä että sen herkkyys on 25!!!:headwall: Tyhmä minä,eihän se mitään näytä vielä kun ei edes haamua saa näkyviin....: / eli huomenna negaa taas-
 
Oijoijoi, joskos nyt plussapuhurit alkais tuottaa saldo..Plussia, plussia, plussia..
Kuulostaa niin mageen hyvältä usean tilanne :heart:

ON, pahimmat piinapäivät lähenee, kuhan saisin itteni "pidettyä ressaamatta ja maltilla odottaa taas kierron tulosta. Eilen jo mietin et tilaanko r-testejä, mut jätin sitten tilaamatta...
 
Piti tulla toivottamaan kaikki uudet tervetulleiksi, ihanan paljon tullut uusia mukaan=)

Noista testeistä sen verran että ei ne herkkyydet aina kerro miten selvää viivaa ja miten ajoissa testi näyttää. Viime raskaudessa sain selkeän haamun testiin jonka herkkyys 25 ja samasta pisusta 10-herkkyyksinen testi ei näyttänyt mitään! Apteekin oma on kuitenkin herkkä testi eikä anna turhia viivoja, sen puolesta liputan kyllä itse ja pari sellaista haluaisin mäkin investoida mutta kaapissa tällä hetkellä on sellainen testiarsenaali että en kyllä osta yhtään lisää:ashamed::rolleyes:

Täällä siis mennään dpo 6 ja erittäin ristiriiitaiset fiilikset, että elämä voikin olla välillä vaikeaa ja yllättävää:headwall: Toisaalta toivoo ja toisaalta ihan pelottaakin että mites asiat sitten menee jos olenkin nyt raskaana. Oireita ei mihinkään suuntaan ole vaikka eipä mulla aiemminkaan ole niitä pahemmin näin ajoissa ollut.

Macylle plussaa puhaltelen ja samoin muille piinailijoille=)
 
Apteekin testi näytti negaa. :( (En halua tiirata onko siinä joku hailuinen haamu, mutta ainakaan normaalilla katsomisella ei näy) Täytyy nyt yrittää rauhassa odotella muutama päivä ja toivoa tätin pysyvän poissa. Alavatsalla nippailee ihan menkkamaisesti ja ramppaan jo tähän aikaan aamusta tarkistelemassa alkoiko vuoto. Huono olokin jatkuu, joten aika hämmentävä tämä tilanne on. Väsyttää niin, että meinaan nukahtaa istualleni. On kyllä aika normaali tila aamiaisen ja kahvin välissä, mutta atidan silti tarvita hieman ylimääräistä lepoa. Ehkä tämä flunssa vaivaa vielä sen verran pahasti.

Päivitän listaa hieman myöhemmin. Yritän nyt ensin herätä hieman paremmin. :D Mukavaa päivää kaikille ja plussausonnea piinailijoille!
 
Huomenta kaikille!

Joo-o, first signal testiin tuli haalee viiva, siis sen kontrolli viivan lisäks ja siinä viivassa oli väriä, aikasemmin kauan sitten en ole edes kyseiseen testiin saanu viivanpaikkaa... Ja tämä siis 10 minuutin sisällä testauksesta.

Ja no mä tein sitten toisenkin tetin, apteekin omalla testillä ja siihenkin ilmestyi 5 minuutin sisällä viiva, mikä jatkaa kyllä vieläkin vahvistumistaan...Nii ja tähänkään testiin en oo ikinä onnistunut saamaan ees viivanpaikkaa... :confused:

Jaa-a.. kait mä ootteelen vielä loppu viikkoon ennen kun otan yhteyttä sinne terkkariin ja veritestiin, en mä enää luota noihin pissa testeihi sitten ollenkaan.. Miks niitten pitää antaa noin haaleeta tulosta, olis ees selkee plussa nii pääsis sit eteenpäin tai selkee nega nii tietäis lopettaa tän ressaamisen.... :headwall:

*muoks* mä taas valitan.. anteeks :ashamed: Mutta kun olisi tulossa reissu viikonloppuna nii haluisin sitä ennen varmuudella tietää... et ollaanko sitä viihteellä vai "antibioottikuurilla" se sinäällään onnistuis kun noi viisaudenhampaat on leikattu.... :kieh:
 
Viimeksi muokattu:
Mäkin ravaan vessassa vähän väliä tarkistamassa, että nytkö ne alkoi.. Yöllä oli aikamoiset menkkajomotukset, ja nyt ei sitten taas oikein mitään tuntemuksia vatsassa, paitsi että pistää edelleen oikealle alas johonkin kun yskäisee tai liikahtaa nopeasti. Täytyy tässä koittaa hääräillä jotakin muuta, niin ei tulisi jatkuvasti ajateltua tuota omaa napaa :LOL:
 
Huomenta :) Elämme jännittäviä aikoja :)

Aada87 tuohan kuulostaa kovasti siltä, että se plussa on saapumassa teidän vessaan ;) Toivottavasti se nyt vahvistuu!

macy gray googlettelin apteekin omaa testiä ja siitä sanottiin monessa paikkaa, että siihen ei tule mitään (edes roskishaamuja) syyttäsuotta. Minullakin on roskiksessa yksi apteekin oma, jossa ei ole mitään muuta kuin kontrolliviiva.
Mutta...
sitten eilen tein iltapäivällä toisen apteekin oman testin. Testiajalla ei näkynyt mitään, tai noh, katselin testiä vain pari minuuttia ja heitin turhautuneena roskiin, mutta sitten pari tuntia myöhemmin kävin vilkaisemassa sitä roskiksesta ja siihen oli ilmestynyt erittäin haalea vaalea viiva tai viivanpaikka. :O

First signal-testeissä kaikissa on roskishaamut(3kpl) ja joku sanoikin,että niihin tulee aina. Muissa testeissä ei ole mitään.

Kyllä tässä nyt taas mentiin 0-100 ihan hetkessä. Saa nähdä kuinka ryminällä tullaan tänään alas, kun onhan se haettava uusia testejä. Taidan jatkossa luottaa noihin apteekin omiin... Monet niitä kuitenkin kehuvat.

Tsemppiä hirveesti nyt piinailijoille. :)
Tämä piinailija nousi ainakin hetkeksi tuolta murheen alhosta. Saa nähdä onko vain hetkellinen nousu.
 

Yhteistyössä