+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

macy gray Tsempit huomiseen testaamiseen!;) Täällä päässä hiljaiseloa kunhan pääsee itsekkin taas kunnolla mukaan. Mietin samaa niinkuin joku sanoi(sori en muista nimimerkkiä) että kuka listaa alkaa päivittää kun mg siirtyy odottajiin??

*amma joka odottaa jo ovistaan:D*

muoks tervetuloa uudet!!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos tervetulleeksi toivottamisesta! Ja samoin tervetuloa myös muille uusille! :flower:

Tosiaan unohtui laittaa, että kierron pituus on 27 päivää :rolleyes:

Malttamattomana odottelen teidän muiden plussauksia, kun itsellä on vielä kierto niin alussa, että on melko tylsää aikaa. macy gray ja mischa10 : peukut pystyssä ollaan :wave:

iloksi : Harmittaa ihan sinun puolesta, vaikka uusi täällä olenkin.. Toivottavasti lääkärit kuitenkin olisivat olleet oikeassa ja saat vielä sieltä sen plussan tikkuun!! Epätietoisuus on kyllä raastavaa!

JA82 :n tavoin ois kiva kuulla the greippimehusta :D olikos se niin, että menkoista ovikseen asti juodaan, vai miten? :confused:

Mielenkiintoista nähdä tässä kierrossa, että tunnenko lainkaan ovulaatiota, kun en aiemmin ole kiinnittänyt huomiota koko asiaan. Ollaan siis nämä aiemmat yrityskerrat menty vaan ihan perus hommailuilla, seksiä silloin kun tekee mieli. Niin jospa tärppäis paremmin, kun olis seksiä silloin kun on ovulaatio :stick: Miten sen ensimmäisen tekeminen olikin niin helppoa??

Plussapuhureita kaikille!!
 
Heippa!:wave: macy craylla on kyllä jännät paikat=) ++++++:whistle: Täällä TAAS testattu nega/viivanpaikka:':)headwall: Miksi sitä plussaa ei voi tulla:ashamed: Nooh vielä on viikko odoteltavana. Paljon tullut uusia mukaan,kiva juttu!:flower: Nuo mun testit on jotain kiinalaisia,ei mitään tietoa edes niiden herkkyydestä. Mutta kaikille toivon ++++++++++++++++++:whistle::heart:
 
Heippa!

Tämän pinon nimi vaikuttaa niin lupaavan ihanalta, joten on
IHAN PAKKO tuppautua itsekin tänne, kun on tota pikkukakkosta yritetty tässä jo reilun vuoden päivät.. :)
Yritys kertoja en ole tossa merkille koskaan varsinaisesti laittanu kun ollaan oltu asenteella "tulee jos on tullakseen". Esikoinen täytti viimekuussa vuoden ja tuttava piiriin noita vauvoja on syntynytkin ihan kiitettävästi, joten eiköhän sen vauvakuumeenkin pitänyt nostaa päätään taas kun juurikin heitin pyyhkeen kehään melkein... :headwall:

Tässä oon parina päivänä tikuttanut haamuviivan, siis on tullut väriä viivaan jonkin verran (tosin aikasin kyllä ollut testaamassa) oireita oli tuli ja meni, ainoo mikä jäi pysyväks oli alaselän kipu ja alavatsanipailut oviksesta lähtien ainii ja toi naaman kesiminen ku pahimpaan murkkuikään on kyllä tullut oikein riesaksi ja sit toi huumekoiralle jopa vertoja vetävä hajuaisiti :LOL:.. Tiedä häntä, jos vaikka oikeastikin tärppäis, olis kivaa saada ens toukokuulle pikkuinen kääty taas taloon. :heart:

kp 27/28 et vähänkö jännittää.. en kyllä testaile enää ennekö vasta torstaina ellei toi täti kurvaa paikalle ennen sitä, toivottavasti pysyis poissa!

macy gray onnea testaamiseen, toivottavasti saat plussan :) oon tän ketjun alusta ja aikasempiakin ketjuja käyny lukemassa muttakun tää kommentoiminen on jääny vähän nihkeeks :ashamed:

PALJON PLUSSATUULIA KAIKILLE ++++++++++++:whistle: halausten kera!
 
Ei ainakaan vielä ole päässyt täti yllättämään, me kyllä juuri muutimme, että jos ei vain vielä ole löytänyt perille
. No, mutta tänään olisi sitten testipäivä. Pari päivää sitten alkoi tuolla oikealla alhalla jokin pistävä, repivä kipu, joka on melko kokoaikaista. Menkkoihin tuollainen ei ole ainakaan ikinä ennen kohdallani viitannut. Jos ei näytä raskauttakaan, niin täytynee varmaan käydä tutkituttamassa umppari
.

Mutta yhteisesti kaikille: Plussarummut soikoon!
 
Huomenta vaan kaikille :)

PohjanTuuli kiitos sympatiasta :) Kyllä minä olisin jo valmis saamaan sen plussan ja pääsemään elämässä eteenpäin. Niin ja tervetuloa pinoon :) Toivottavasti et kauaa viihdy!


Aada87
tervetuloa sinullekin :) Kyllähän oireet kuulostaa siltä, että raskaana olisit :) Tsemppiä ja plussatuulia!

Mischa10 sinullakin oireet kuulostaisi lupaavilta :) Toivottavasti tulehtuneen umpparin sijaan kyse onkin jälkikasvusta :) Plussatuulia !

macy gray kuinka kävi???!!

Omasta navasta sen verran, että heräsin taas aamuun, jossa en ole raskaana. Kuukatisiakaan ei ole tullut, eikä oireita niistä. Alan olemaan jo vakuuttunut, että ovulaatio oli vasta myöhemmin eli tuossa 1.9, kun kuukautisten piti alkaa. Tänään soitan klinikalle, jos vain pääsen läpi sinne asti kysymään lähetettä verikokeeseen.
 
Viimeksi muokattu:
Macy gray: Miekin olen joskus saanu useamman noita viivanpaikkoja/haamuja ja nyt toi Poika on jo reilun 2 vuotias :) Mulla ne vivat ei siitä koskaan oikeestaan tummuneetkaan ja lopetin testailun eka viikon haamuilujen jälkeen.

On: Ovis aika taitaa olla käsillä. En mitään tikkja ole ostelluu ku ihan vaan oloani tutkaillu. Nyt on parina iltana ahkerasti pupuiltu. Vallan käy avioliiton piristyksestä tällainen kun ei me olla aikoihin ihan joka ilta peittoja pöllyytelty. Eilen ois kyllä niin kovasti väsyttäny, että "normaalisti" oisin laittanu nukkumaan, mutta nyt on vähän eri mielenkiinto taas hommaan ;)

Mulla on muuten yk1 jos macy gray sen päivittäis vielä.
Nyt täytyy lähtee arjen touhuihin ja kohti koulua :)
 
Täällä myöskin jännätään MG:n puolesta, plussapuhuria!! Jospa sieltä tulis tänään jo hiukan selkeyttävää tulosta!

iloksi, harmillista tuo sun tilanee, toivottavasti pääset klinikanväen kanssa juttusille ja pääset purkaa epäselvyyttä.

Ihanaa ku on näin paljon uusia tullut! Tervetuloa vain kaikille.

ON, odotellaan, odotellaan,odotellaan...koitetaan ottaa iisisti ja maltilla nämä piinapäivät. Pakko ottaa, ollut nyt tosi masentaa va parit kierrot ku ei onnaa.
Kivasti antaa pihahommat ja laihariprojekti hiukan muuta ajateltavaan. Laiharikin tuottaa tulosta, eka vko alla ja -1,4kg keveenpänä lähtää piinaileen toista viikkoa!

Plussapuhuria kaikille!!
 
Ei tullut selkeyttä tilanteeseeni tai ainakaan selkeä plussaa. Suunnilleen samalta se liuska näyttää kuin kaksi edellistäkin, joten uskon kyseessä olevan viivanpaikka tai toiveajatteluna nähty viiva. :( Toki tässä on edelleen se vaihtoehto, että ovis olikin vasta silloin limojen jälkeen eli olisi vasta dpo9. Oireet eivät pienempään dpo:hon täsmää, mutta nehän voivat myös olla kuumeilun tuotosta. Kyllä minä nyt uskoni menetin vaikka toivo onkin tallella. Tilaan lisää liuskoja odottelen tuleeko vielä aihetta testata. Jos tätiä ei kuulu ja oireet pysyy, niin kieltämättä testaaminen houkuttaa. Luulisi kuitenkin herkissä testeissä jo väriä selkeästi näkyvän, jos dpo on jo 17. :confused:

Kiitos kaikille tsemppaajille ja onnen toivottelijoille! :flower: Jospa se seuraava testi sitten näyttäisi toivotusti kahta selkeää viivaa.

Minnäi > Onnittelut hienosta laihdutuksen alusta! Itsellä pitäisi taas päästä vauhtiin, mutta odotan nyt ensin tästä flunssasta toipumisen.

iloksi > Harmillisen epäselvä tilanne sullakin. toivotaan, että toivoa kuitenkin on ja pääsisit plussaamaan. Voimia ja plussaonnea!

Joko > Kiitos kannustuksesta! :) Olivatko ne haamut kuitenkin ihan selvästi nähtävissä ja näkikö mieskin ne? He näyttävät olevan skeptisiä viivojen suhteen. :whistle: Vahvistuiko viiva vai pysyikö vain samanlaisena hailusti hahmottuvana?

Mischa10 > Toivottavasti täti ei löydäkään. Mitäs testi näytti? Plussaonnea!

bluebaby > :hug: Sulla on aika pieni dpo vielä, joten toivoa on paljonkin. Toivottavasti muutaman päivän päästä testi näyttää vahvaa plussaa!

Aada87 > Tervetuloa ja plussaonnea! =) Lisään sinut kohta listalle.

PohjanTuuli > Meillä myös esikoinen tärppäsi tjottailulla, mutta seksiä oli kyllä aktiivisesti menkkojen lopusta oviksen yli. En edes bongannut ovista silloin, mutta halut hiipui ja viimeinen viikko ennen oletettujen menkkojen alkua oltiin jo aika passiivisia alkukiertoon nähden. Oviksen bongailu, muu kehon tarkkailu ja seksin ajoittaminen oviksen aikaan saattaa vaikeuttaa raskautumista. Olisi hyvä pysyä mahdollisimman stressittömänä, mutta käytännössä se on lähes mahdotonta. :D Me puuhaillaan edelleenkin silloin kun siltä tuntuu ettei seksistä tulisi pakkopullaa. Stressiä tuntuu silti olevan näin loppukierrosta. :ashamed:

Greippimehusta: Sitä tulisi juoda menkoista (itse juon jo menkkojen alkupuolelta) ovikseen asti lasillinen päivässä. Oma lasini on 3dl, mutta ilmeisesti jo 2dl riittää. Valion greipitäysmehu lienee paras ja löytyy kylmähyllystä. R&B on paremman makuista, mutta vain osittain greippiä. Äkkiä siihen Valionkin mehuun tottuu. :)
 
+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +



maanantai 6.9.2010



KUUMEILEVAT
BloodyEnd..........kp60/30.................19v........1. lapsi.....yk32
dyyni..................kp58/?...............................3. lapsi.....yk1
valtsukka............kp49/38
Vuokko84...........kp47/30..............................2. lapsi.....yk1
HöpöHöpsö........kp38/28-34.............29v.......2. lapsi......yk5
iloksi..................kp37/?
An-nie................kp34/30-35.......................................yk4
Mischa10............kp33/31..............................2. lapsi.....yk6
macy gray..........kp32/19-47(32-34)...30v.......2. lapsi......yk10
vimmu...............kp29/25-28..............26v.......1. lapsi......yk3
Aada87..............kp28/28...............................2. lapsi......yk1v+
Constance..........kp26/25
Aawatar.............kp24/35-46..............33v.......1. lapsi......yk2
Mimmimami........kp24/31-120........................4. lapsi
mileon................kp24/28-32..........................5. lapsi.....yk2
HelinäKeiju10.....kp24/?.................................3. lapsi.....yk1
bluebaby............kp23/28...................26v.......1. lapsi.....yk3-4v
Minnäi................kp22/28-31..............31v.......4. lapsi.....yk5/7
Okaasan.............kp22/28-30..............33v.......4. lapsi.....yk6
JA82..................kp21/25?..................28v.......3. lapsi.....yk1
Manzu................kp20/31-37..............26v.......3. lapsi......yk9
hemari...............kp20/29-36..........................2. lapsi.....yk1
Diipeli.................kp20/29-31..........................2. lapsi.....yk2
NoBlood.............kp20/25-30...........................1. lapsi.....yk3/4½v+
marika 83...........kp19/35-55..........................1. lapsi......yk7
wilkat.................kp19/35...............................3. lapsi.....yk10
TUUtikiks............kp19/28...................29v.......2. lapsi......yk4
Ciba...................kp19/25
karvatonkoira.....kp17/25-30?..............32v.......4. lapsi......yk1
Hiipu1................kp17/27-29...............27v.......1. lapsi......yk3
Auneli................kp16/27-29...............27v.......2. lapsi......yk3
angelfish............kp15/30-34...........................4. lapsi......yk2
Viulu..................kp15/28-30...........................4. lapsi......yk2
Joko...................kp14/28-30...............28v.......3. lapsi......yk1
MyrskyMaija.......kp10/29-30.............................3. lapsi......yk2
MyDream...........kp10/28..................................1. lapsi......yk8
Huldasharks.......kp9/40-44..............................3. lapsi.....yk4
Liina87...............kp9/30.................................................yk4
amma................kp8/30-32..................28v......5. lapsi......yk2
Viola30..............kp5/27.......................30v......2. lapsi......yk2
PohjanTuuli........kp4/27...................................2. lapsi.......yk3
sannikki..............kp3/30
sandemar....................................................3. lapsi......yk1
Peppi Pitkäkorva.................................27v.....3. lapsi
inspire.........................................................1. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, Mariel85, miimi10, adora



PIINAILIJAT
iloksi................dpo19
Mischa10..........dpo15
vimmu..............dpo15
bluebaby...........dpo10
macy gray.........dpo9/17
Aawatar............dpo8
Minnäi...............dpo7
Mimmimami......dpo6/9
mileon..............dpo5
Ciba..................dpo4
Diipeli................dpo4
NoBlood............dpo4
An-nie...............dpo4
Hiipu1...............dpo3
JA82.................dpo2
TUUtikiks..........dpo1



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukkokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81

PLUSSANNEET 2010 elokuu:
äizikkä...........3.8. .....kp23/28..................3. lapsi....yk4
nereida..........4.8. .....kp32/29-30.............2. lapsi....yk2
Yaden............9.8. .....kp27/30..................2. lapsi....yk1
NeliApina......18.8. .....kp25/27.........32v....4. lapsi....yk4
MiiJane76.....19.8. .....kp29/27-31....34v....4. lapsi....yk2½v
äiti x4...........25.8. .....kp25/24-27....32v....5. lapsi....yk2
tatskattu......26.8. .....kp30/29-31.....24v....2. lapsi.....yk2



HAAMUILIJAT


 
Viimeksi muokattu:
Täällähän on tapahtunut ja uusia tullut mukaan - tervetuloa!

Mischa10: Voimahali :hug:, olisiko kuitenkin vielä toivoa? Tuo nega ottaa aina yhtä kovasti järkeen!

macy gray: älä lannistu, ehkä se kuitenkin sieltä vielä plussaksi muuttuu. Pidetään täti poissa.

On: Täällä päässä ei mitään erityistä. Kirjoittelinkin taannoin, että seesteistä on ja on yhä edelleen. Tuumailin miehellekin tässä vkonloppuna että on käsittämätöntä, etten mä oo saanu edes järkättyä itselleni mitään raskausoireita, vaikka yk1 aikaan niitä ois ollu vaikka muille jakaa. Oisko järjen ääni, joka yrittää pitää mut rauhallisena... Nyt menossa vasta dpo8 eli vielä saa piinailla ennen testaustakin. Meillä tosin on alkamassa kylpyhuoneremontti, joten sen tiimoilta riittää askarreltavaa yllin kyllin, joten sikäli hyvä, että on välillä muutakin ajateltavaa.

Plussatuulia kaikille meille +++++++++++++++++++!!
 
Mischa10 Kyllä meillä on toivoa niin kauan kunnes täti rientää paikalle:saint: Tai tietty toivotaan että se pysyy pois!:mad: Mulla on ihan silmät kipeänä kun yritän etsiä toista viiva noista kahdesta r-testistä:LOL: hullu kai sitä on!:D
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille! Pitkästä aikaa täällä palstailemassa. Ei oo oikein ollu fiilistä tässä yrityksessä kun kroppa on ihan sekasin. Jotain häikkää on hormoneissa kun tuhruvuoto alkaa joka kerta jo kp 20 tienoilla. Eli ei ole paljon ollut ees toiveita raskautumisesta. Nyt on menossa kp 9/30 ja yk 4 Lääkäriajan olen tilannut mutta siihen on vielä kuukausi aikaa. Ostin nyt kuitenkin ovistikut niin selviää sitten lääkäriin mennessä että ovuloinko edes.
Luin kyllä koko pinon läpi mutta nyt on pää niin tyhjä etten osaa kommentoida mitään. :|
 
Kiitos tervetulo toivotuksista :flower:

Voima hali kaikille jotka on testannu negan :hug:!

Mennääs nyt vähän omaan napaan, kun stressiä pukkaa..
Oireettomuus vaivaa täällä, mutta jotenkin tota alavatsaa nipailee vieläkin testiä en uskalla tehdä, kun se nega kuitenkin ilmestyisi sieltä... Pessimisti ei pety! Toisaalta taas tekisi mieli hakee apteekista sellainen CB:n testi muttakun ei uskalla... :( ja sit kun olis upottanu maltaita siihen testiin niin täti pärähtää käymään. Jos nyt oottelis sinne torstaille, tai sitten taas kuitenkin ilmestyisi haamu viiva, tai jotain.. Ääh, ota tästä nyt sit selvä.. :headwall:

Pakko se kai on ulos lähteä lenkille että saa ajatukset pois tästä vauva-haaveesta tähän väliin, vaikka noita haamuja on tullutkin niin en usko ennen kun saan kunnon plussan siihen tikkuun... :confused:
 
En menetä vielä toivoa, ei ole menkkamaisia tuntemuksia, kaikkea muuta sitten kyllä löytyykin: Ihmeellistä jomottelua nivusissa ja repäisykipua oikealla alhaalla, varsinkin yskiessä. Lämmöt 0,4 astetta normaalia korkeammalla, juoksen ihan jatkuvasti pissalla (ei tulehdusta), alaselkä ollut kipeä jo yli viikon ja vatsantoiminta erittäin vaihtelevaa. Pysy pois täti :xmas:
 
Viimeksi muokattu:
Mukavaa uutta viikkoa kaikille :wave: Ei ole pitkään aikaan ehtinyt kirjotella, lukemassa olen kyllä käynyt joka päivä. Uusia on tullut tosi paljon, kiva :heart:

Täällä taas metsästellään ovista. Menossa kp 19, ja aika tummaa viivaa tuo ovistesti näyttää. Ei kuitenkaan vielä tummempaa kuin kontrolli. Mulla kuitenkin monesti aiemmissa kierroissa kroppa yrittänyt saada ovulaation aikaan "normiaikaan", mutta ei oo onnistunut. Kunpa niin ei kävis nyt. Loppukierron verikoe vielä loppuviikosta edessä, sitten toivoa saada Terolutit käyttöön jos verikokeet antaa aihetta.

Onpas jänniä paikkoja monelle :cool: MG, harmi ettei testi vieläkään näyttänyt sen enempää, mutta ei muuta kun uutta testiä myöhemmin :) Samaa Mischalle ja Bluebabylle , toivottavasti uusi testaus myöhemmin vaihtaa tuloksen!

Nyt flunssaa potemaan sohvalle, että jaksaa huomennakin töissä :)
 
Kyllä mä taidan nyt lähtee käymään tossa lähiapteekissa hakemassa sen testin... Kattoo nyt että testailenko vielä tänään... :eek:

macy gray:
Kiitos kun lisäsit tonne listaan. :D Toivotan sulle onnea sen plussan saantiin, meillä tosin olis kait lasketut ajat aika lähekkäin jos osuu se plussa kohdalle...? Luulisin ainakin

Mischa10: Elä vielä heitä toivoo kaivoon, kyllä sun oireet aika lupaavilta kuulostaa.. :)

iloksi: Toivotaan että se klinikka väki saa sun tilanteeseen selvyyttä ja pääset tilanteen herraksi ettei tarttis liikaa murehtia..

Ainii sen verran, että kävin itse tossa lääkärillä viime viikolla ja se tosta yrittämisestä kans mulle puhu että kannattaa sitä pupuilua harventaa, ettei lähellekkään joka päivä kun muuten ei kerkiä ne siittiöt kypsymään valmiiksi... Katsotaan nyt tilannetta ja palaillaan...

Mä lähden sinne apteekkiin :wave:

Lämpimästi toivottelen plussatuulia ja tarrasukkia matkaan, toivottavasti moni saisi tässä kuussa kyytiläisen mukaansa :heart:
 
Wau! Tässä ketjussa on vaikka kuinka monella nyt piinaapäivät! =) En malta odottaa, että kaikki testailee! Nyt kyllä kuulostaa siltä, että plussia alkaa ropisemaan! =) Mä luotan siihen, joten älkääkä vaan pettäkö mun luottamusta! =)

En ois ikinä uskonu, että löydän itseni tuolta ihan ton listan kärkipäästä! Huhhuh! Pahoittelut muillekin siellä kökkiville! :hug: No, mä varmaan hyppään sieltä kyllä ihan kohta pois, kun tää oma napani tilanne selviää. Toivottavasti pääsisin seuraavalle tasolle, enkä joutuisi aloittamaan taas listan pohjalta.

Muakin kiinnostaa, että kuka jatkaa listaemon asemassa nyt, kun Macy Gray plussaa? Mun puolestahan MG voi jatkaa vielä plussattuaankin, jos kiinnostaa! Joo, mä ainakin uskon siihen plussaan! :heart: Itse en henkilökohtaisesti uskalla ottaa tuollaista vastuuta, joten vapaaehtoiset voisivat pikkuhiljaa ilmoitella itsestään! =)
 
macy gray minä en ole vielä menettänyt uskoa plussasi suhteen :) Tsemppiä!

Minniäi kiitos sympatiasta :) Eiköhän tämä viimeistään sitten ensikesänä ole jo selvä, että olinko raskaana vai en. :LOL:
Sinulla on pahimmat piina-ajat meneillään eli tsemppiä piinailuun! Toivottavasti toive toteutuisi :)

Mischa10 ja bluebaby vielä on toivoa, kun täti ei ole tullut! Tsemppiä ja plussatuulia teille :)

Aada kiitos tsempistä :)

Aikamoinen tilanne sinullakin dyyni tuon kierron kanssa. Itse pitkäkiertolaisena kyllä kaikki sympatiani sinulle :)

Omaa napaa vielä:
Aamulla soitin klinikalle. Eipä siellä hoitaja osannut oikein muuta sanoa, kuin että lupasi pyytää lääkäriltä terolut-reseptin minulle, että saa ne menkat alkamaan.
Ensiviikolle tilattiin aika IVF-infoon, eli koeputkihedelmöitykseen tässä ollaan nyt sitten kovaa vauhtia menossa.
Sanoi kyllä, että ensiviikolla voidaan sitten ultrata ja katsoa se kohdun tilanne, jos menkat ei ole siihen mennessä alkaneet. Joten ainakin sitten ultraan olen pääsemässä näkemään mitä on tapahtunut.

Kyllä meinasi aamulla itku tulla. Hirmu isolta askeleelta tuntuu se IVF:n lähtö. En olisi koskaan halunnut, mutten voi jättää tilaisuutta käyttämättäkään. Tässä täytyy taas asiaa pohtia itsensä kanssa ja miettiä, että mikä tuntuu oikealta.

Kiitos teille kovasti tuestanne :) Varmaan päivittelen tänne jatkossakin ainakin sinne ensiviikon infoon asti. Sitten katsotaan, miltä tuntuu.

Kovasti plussatuulia tuulemaan! Aloittakaahan syyskuu positiivisessa hengessä :)
 
Te olette ihania! :D Nyt on pahoinvointi siinä mittakaavassa, että oksuilu on ollut monta kertaa lähellä. :x Sikäli itsekin uskon testien näyttäneen virheellistä negaa ja plussan olevan tulossa. Katselin nettikauppojen testejä, mutta päätinkin sitten hankkia apteekin omia. Kauppareissulla piipahdan ostamassa kaksi ja toivottavasti ainakin toinen näyttää vähintään selkeää haamua. En välttämättä malta odottaa huomista pitemmälle, mutta en tiedä vielä testaanko heti aamun ekasta vai vasta toisesta pissasta. Tulen kyllä sitten kertomaan tuloksen. :D

Plussaonnea myös muille piinailijoille! Kommentoin sitten kauppareissun jälkeen enemmän. :)
 

Yhteistyössä