+++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

nereida, tsemppiä piinailuu. Kovasti peukkuja!

iloksi, Meillä takana 2 keskeytynyttä keskenmenoa. Ensimmäinen -06 (rv14) ja toinen tänä vuonna (rv12). Tuossa välissä kuiten yks lapsi ja ennen km:ja 2 lasta. Onneksi siis kuiten on lapsia siunaantunutkin. Ja toivottavasti sinä et joudukaan kokemaan tuota, ei yhtää kivaa hommaa :(

Pakko aina väliin tulla heng'htää tuon hiomapölyn keskeltä :x
 
ONNEA JA KAIKILLE UUSILLE PLUSSANNEILLE ja pahoittelut niille kenellä on vuoto alkanut :hug: Erityispahoittelut Manzulle varmasti tosi kamalaa kun on ensin plussannut ja sitten alkaakin vuoto, eli suuret pahoittelut keskenmenosta :hug:

ON: mulla on kolme viikkoa minipillereiden lopettamisesta eikä vieläkään mitään vuotoa. Viikonloppuna olin ihan varma että vuoto alkaa mutta ei. Seksiä meillä on ollut noin joka toinen päivä että teoriassa on mahdollista että olen raskautunut jos olen sattunut ovuloimaan. Testata en aijo ennen kuin elokuussa, koska mulla on kuitenkin vahvasti sellainen olo että en voi mitenkään olla raskaana. Eli odotellaan.
 
Manzu: Voi ei! :hug: Ymmärrystä ja voimia sulle toivottelen. Muuta viisasta en osaa sanoa.

Iloksi: =) Ihana, kun olet niin aktiivisesti jaksanut kommentoida meidän kaikkien iloksi. =) Tässä tarvii nyt itsekukin taas positiivista tsemppiä eteenpäin menoon. Sulla löytyy ainakin asennetta kaikkien kokemustes jälkeen. Hurjat tsempit myös sulle!!

Missä ne mun menkat ooo-oon?!! Ei malttais odotella enää seuraavan kierron alkua. Jotenkin nyt on ollu niin vaikea hyväksyä nega-testi. En ymmärrä miks. Onhan noita kuitenkin ollu.
 
TUUtikiks Kiitos :) Tsemppiä tarvitaan aina :) Nyt on jostain syystä itsellä kauheen hyvä mieli ja varmaan liikaa aikaa, että ehdin pyörähtelemään palstalla :p Jostain käsittämättömästä syystä olen optimistinen tämän kierron suhteen, vaikka mahdollisuudet eivät ainakaan ole kasvaneet, elleivät jopa ole pienentyneet sen luomuplussan suhteen.

Se menkkojen puuttuminen hankaloittaa kummasti sitä negatuloksen hyväksymistä. Etenkin jos kierrot ovat yleensä olleet säännöllisiä, niin eihän sitä voi uskoa negaksi ellei toisin todisteta. Toivottavasti niitä todisteita ei tule, vaan se plussa sieltä lopulta ilmaantuu. Toivottavasti olis sitten vaan myöhänen ovis...

valtsukka "onnittelut" kp 1, jos se on ollut se toivottu asia ( pitkässä kierrossa monesti toivoo edes sitä kp 1, jos ei kerran plussa tule). Ja oikein paljon onnea uuteen kiertoon! :)
 
Heips,
vieläkö mahtuu mukaan?

Täällä olisi yksi kuumeilija jolla kp 25/27-29 ja on siis ensimmäinen kierto jolloin yritetään. Nyt on ollut viime päivinä niin omituiset tunteet kuin olla ja voi... Mahaa vihloo navanalta todella paljon ja väliin on ihan hankala olla seisten kun tuntuu niin kovasti ja lämmöt on ollut hieman kohollaan 36,8-37,3 ja normaalisti lämpö on ollut 36-36,3. Tänään on koko päivän etonut tosi kovasti ja muutenkin ollut tuota vihlontaa ja heikottanut. Ja normaalisti ei siis ole ennen kk ollut tällaisia oireita vaan olen ollut täysin oireeton... Nyt mietinkin, että joko sitä uskaltaisi alkaa tekemään testiä vai pitäisikö vielä odotella jonkin aikaa?
 
Iloksi En tullut lainkaan ajatelleeksi, että Buranasta olisi jotain haittaa... Olen tainnut muutenkin olla vähän huoleton särky- ja allergialääkkeiden käytön aikana raskauksien aikana. Tosin aika harvoin joudun ottamaan mitään. Minulla ei ikinä ole kuukautis- tai ovulaatiokipuja, joten siksi yllätyin eilisestä jomotuksesta ja otin Buranan sen kummempia ajattelematta. Voisin kai vaihtaa tarvittaessa parasetamoliin.
Toivottavasti teillä nyt tärppää tästä kierrosta, kun olette noin kauan yrittäneet. Ihailen positiivista asennettasi! :)

Hiipu1 Tänne vain jakamaan iloja ja suruja! Olen itsekin keltanokka näillä palstoilla, mutta mukavaahan tämä touhu on. Siksi toiseksi täällä on useimmiten positiivisia ihmisiä, jotka jaksavat kannustaa.
Toivottavasti, Hiipu1, oireesi viittaavat raskauteen. Pitelen peukkuja!

Miten muut piinailijat? Tuutikiks, onko sulla raskaustuntemuksia?
 
iloksi tavallaan ei ollut toivottu tulos mutta ainakin selkiytti/selkiyttää tilanteen ku kp:t on kuitenki jo 50. Eilen illalla tosiaan alko tuhruttaminen mutta ei oo vielä hanat kunnolla auennu :eek: et onko nämä sitten menkat ollenkaan vai mitä tämä on? Laita kuitenki kp:t nyt 1. Ilmottelen jos tää onki taas vaan jotain ihme välivuotoa. On tää hankalaa välillä :) :)

Plussaonnea kaikille! :)

 
Iloksi, pakko kommentoida tuota mitä olit Minnäille kirjoittanut vaikka ei minulle oltukaan suunnattu. Kun ainahan tuo keskenmeno ei ole tae lapsesta. Tai ainakin meidän kohdalla se vei haaveet omasta pienokaisesta kokonaan pois. Neljä ja puoli vuotta oli yritystä takana kun sitten pieni ilmoitti tulostaan. Kesken meni ja olin kerennyt ajatella, että joskus meidät ''korjataan'' ja saamme lapsen. Vaan kun ei ole mitään vikaa joten mitään ei voi korjata ja seuraavaa plussaa ei jaksa odottaa toista yhtä pitkää aikaa tai en tiedä onko edes halua enää koko asiaan koska toista keskenmenoa ei pää kestä. Anteeksi avautuminen, pään leviäminen taitaa olla jo liian lähellä.

 
Huh että olen huono kommentoimaan muille. Niin paljon jo jutusteluja välissä että menisi hetki ennen kuin yksitellen kävisi läpi :p

Mutta onnea yrityksiin, ja ikävä huomata että joillain meistä alkoikin kierto alusta. Mutta niinkuin joku totesikin, ainakin pääsee uudestaan yrittämään.

).( Tosissaan terveysasemalla ei nyt tehty tälle tilanteelle mitään, joten edelleen ollaan kotitestien varassa. Toivo ja realistisuus alkaa kohta vaihtumaan pelkoon että jotain muuta on vialla. Ei saisi kyllä maalailla piruja seinille. Kuitenkin ällöä oloa ollut lähipäivinä, varsinkin aamupäivästä viimeistään ennen 12 joten toivoa elätellen.
 
Allie: Niin, vaik piinailijoihin listalla kuulunkin, ei taida olla kauheesti piinailtavaa. :/ Testi näytti sunnuntaina selkeetä negaa ja dpo oli kuitenkin jo noin 20 silloin. Luulisin, et nyt en oo voinu erehtyä oviksesta.
Mut oloista kun kyselit, niin ei taida niitä kauheesti olla. Vähän tuntus niinku pieniä supistuksia tulis, eli viittaiskohan vähän menkkojen tuloon. En tiedä sit, mitenkä toi imetys on vaikuttanu tähän kiertoon. Lopetin nimittäin sen vasta pari viikkoa sitten kokonaan. Joskin vähäistä se on ollut jo pidemmän aikaa. Luulis ettei se nyt enää mitään suppareitakaan aiheuta. Onko kellään tietoa muuten asiasta?
Herkullista piinailua sinne! :D
 
Hiipu1 Tervetuloa minunkin puolestani :) Sinulla onkin kierto jo ihan lopuillaan eikä montaakaan päivää jännitettävänä. Toivottavasti ei tarvitse yhtä kiertoa pidempään yritellä :) Eli plussaonnea.

Allie
Minä olen myös aika huolettomasti käyttänyt särkylääkkeitä, vaikka olenkin ollut tietoinen, että ne saattavat heikentää mahdollisuuksia. Burana on minulla ainut joka yhtään auttaa lamaannuttaviin kipuihin. Kävin tarkastelemassa buranan pakkausselostetta jossa sanottiin, kuten muistin, että "Valmiste kuuluu lääkeryhmään (tulehduskipulääkkeet), joka voi vaikeuttaa raskaaksi tulemista." En kuitenkaan usko, että nyt raskautumista estäisi. Nyt taidan hoitojen aikana yrittää pysytellä erossa ko. lääkkeestä.

valtsukka Minä yritän aina ajatella, että uusi kierto-uusi mahdollisuus (joskus se vain ei lohduta tippaakaan se ajatus...) Tsemppiä uuteen kiertoon.. jos se nyt sitten alkaa. :)

NoBlood Ei ollut tarkoitukseni pahoittaa kenenkään mieltä :(
Tuttavapiirissäni on ollut useita keskenmenoja, mutta kaikilla heistä on vähintäänkin yksi lapsi tai ovat pitkällä raskaana keskenmenon jälkeen. Sekin ystävä on tällä hetkellä raskaana, jonka toinen raskaus oli kohdun ulkopuolinen ja tilanne kerkisi pahaksi. Ehkä siitä johtuen minulla on "positiivisia" ajatuksia keskenmenosta, kun raskaus sentään on alkanut. Minulla ei ole yhtään alkanutta raskautta, josta johtuen paha pelko siitä, että ei koskaan alakaan. Jos koskaan ei raskaus ala, ei se voi jatkuakaan. :/
Kiitos kuitenkin sinulle, että avasit silmiäni keskenmenojen toisellekin puolelle. En käytä kyseistä argumenttia enää jatkossa :)
En siis pahoittanut mieltäni avautumisestasi. Hyvä vain, että sanoit asian "ääneen". Minä toivon teille kovasti voimia ja jaksamista tällä pitkällä tiellä. Toivottavasti lopulta kaikki kääntyisi hyväksi :hug:

Voi Shiny minulta tsempitykset täältä! Toivo elää, kunnes toisin todistetaan :)

Mukavaa illanjatkoa kuumeilijaystäväni :)
 
iloksi näinhän se on. Uusi kierto uusi mahdollisuus :) Ihanan positiivinen jaksat olla vaikka katoinki että sulla on yritystä sentään jo aika kauan takana. Toivottavasti sinäkin kohta pääset plussaamaan ja saat pikku nyytin kainaloon. =)

Uskosin et on varmasti helpompaa meidän joilla lapsi/lapsia hyväksyä se negatuloskin/menkat kuin heillä joilla ei vielä lainkaan lapsia ole. Enkä halua sanoa etteikö jo lapsellinen voisi tuntea kunnon vauvakuumetta mutta sillon on kuitenkin jo edes se 1 olemassa oleva lapsi jo siinä ilona.

Mutta kaikille lasta haluaville yhtä lailla onnea yritykseen yhä edelleen :)
 
TUUtikiks Minäkin lopetin 1-vuotiaamme imetyksen pari viikkoa sitten! Heti lähti kroppa käyntiin tuon iloisen tapahtuman (ainakin omalta osaltani) jälkeen. Minulla on ollut kahdet kuukautiset synnytyksen jälkeen. Entä sulla? Kuinka vanha(t) lapsesi on/ovat)? Toivottavasti raskaudumme taas pian uudelleen! :hug:

Vaikka piinailijoihin kuulunkin, niin en todellakaan odota liikoja. Olotilani ei ole oikeastaan lainkaan piinallinen. Samoin tuntemukseni vaihtelevat raskauden alkamisen suhteen hetkittäin. Olen välillä niin pinnallinen, että säälin vartaloani, jonka juuri olin ehtinyt saada kuntoon tiukalla treenillä ja ruokavaliolla - ja jos nyt alan odottaa vauvaa, on väliaikainen rupsahtaminen taas edessä. Toisina päivinä en voisi vähempää välittää peilikuvastani, kunhan vain saisimme kolmannen lapsen. Sitten vielä sellainen tosi pinnallinen juttu, että meillä on kahdet häät tulossa vielä tänä kesänä, joihin olemme menossa kahdestaan mieheni kanssa. Luvassa olisi hotelliyötä ja ihanaa yhdessäoloa, ja olisi aika kiva, jos voisi vähän alkoholiakin nautiskella. JOS olen raskaana, niin se tarkoittaa sitä, että olemiseni on pahoinvoinnin kyllästämää väsymystä - olen todennäköisesti aivan huippuseuraa. :( Tällaisia ajatuksia ei varmasti tulisi kirjoittaa tänne kuumepalstalle, mutta ehkä joku ymmärtää... Haluan kuitenkin korostaa sitä, että vauva on todellakin ykkösprioriteettimme tällä hetkellä olemassaolevien lastemme lisäksi, tietysti! sitä vain tulee pähkäiltyä kaikenlaista, etenkin, kun edellisestä synnytyksestä on vain vuosi aikaa. Halutaan lapset silti pienellä ikäerolla.
 
+++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++
keskiviikko 21.7.2010





Shiny.....................kp61/?.......................23v.....1. lapsi...... ..yk1
wilkat.....................kp37/35.................................3. lapsi.....yk8
TUUtikiks................kp36/28.......................29v.....2. lapsi.....yk2
An-nie....................kp30/~30..............................1. lapsi.....yk3
Allie81....................kp29/35-38...........................3.lapsi......yk3
marika 83...............kp27/35-45.............................1. lapsi.....yk6
Hiipu1.....................kp25/27-29...........................................yk1
NeliApina................kp23/24................................4. lapsi.....yk3
Auneli....................kp22/28-30....................27v....2. lapsi
Viulu......................kp21/28-30..............................4.lapsi....yk1
iloksi......................kp20/?...........................27v....1. lapsi....4v+
macy gray..............kp19/19-47(32-34).........30v....2. lapsi.....yk9
Liina87...................kp18/30.....................23v.....1. lapsi.....yk2
Mariel85.................kp17/?..................................2. lapsi.....yk3
nereida..................kp16/29-30............................2.lapsi......yk2
BloodyEnd..............kp13/30......................19v.....1. lapsi.....yk32
äizikkä...................kp10/28......................23v.....3.lapsi......yk4
Minnäi....................kp5/28-31.................31v.....4. lapsi.....yk3
saraji.....................kp5/28-30.................33v.....4. lapsi.....yk5
Manzu....................kp3/34-37...........................3.lapsi......yk8
NoBlood.................kp3/25-28...........................1. lapsi.....yk
valtsukka...............kp2/38~...................
inspire................................................................1. lapsi
miimi10........................................................................... ....yk1
Peppi Pitkäkorva...............................27v.......3.lapsi.....yk1
äiti x4...........................................................5.lapsi....yk1



TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
adora
Sanelma
Sone Sinful
Coya
Paha päivä
Marble
very important baby
Nasukka82
Heathy
A-H
pia
Mukiin menevä
viuhpiipore
toiveikas -87
Safiirix
Sarmiina
Taikapeili
MiiJane76



PIINAILIJAT

Shiny..........................dpo37
Allie81.........................dpo2






PLUSSANNEET 2oo9 joulukuu
MaybeSomeday :flower: Tellu30 :flower:


PLUSSANNEET 2o1o tammikuu
Riemu :flower: tyyty85 :flower: Lara- :flower: ennie :flower: Hyväsetti :flower: jemppero :flower: Auroora :flower:

PLUSSANNEET 2o1o helmikuu
HayLina :flower: Leli82 :flower: Neila :flower: sutulii :flower: Sintsu78 :flower: Eveny :flower:

PLUSSANNEET 2o1o maaliskuu
RiikkaVaan :flower: piprane ema :flower: Sanelma :flower: Ezziina :flower: Tinker Bell :flower: miya :flower: AaVee :flower:

PLUSSANNEET 2o1o huhtikuu
Unelmahöttö :flower: babar :flower: Neppi :flower:

PLUSSANNEET 2o1o toukkokuu
Piupula :flower: icefairy :flower: Milja Sivupolku :flower: HelinäKeiju10 :flower: Sophie84 :flower: vauvahaaveilija85 :flower: Onnellinen x5 :flower: onnipellervo :flower:

PLUSSANNEET 2o1o kesäkuu
Auneliini.................24.6. ....kp32/28...........2. lapsi.....yk4
samara88..............28.6. ....kp27/22-27.......1. lapsi.....yk5

PLUSSANNEET 2010 heinäkuu
mimia85................04.07. ....kp27/23-28............2. lapsi.....yk2
Jade-.....................05.07.....kp38/31..................1. lapsi....yk5
ToinenToive...........09.07......kp25/28. .....20v.....2. lapsi.....yk6
Jinda.....................12.07......kp34/~31...............1. lapsi.....yk4
Plink......................14.07.....kp27/28-29...22v.....1.lapsi......yk1
tombatar................14.07..................................................yk10





HAAMUILIJAT




 
Siirsin muutaman pitkäkiertolaisen joista ei ole hetkeen kuulunu mitään. Tai siis kiertolukemat meni jo pitkillä, eikä tietoa miten on käynyt...
Mutta ilman muuta jos oletta linjoilla niin huhuilkaa, laitetaan takaisin listoille :D

Ja tervetuloa Hiipu1!
 
Minnäi Kun ehdit taas päivittää niin laittaisitko minulle yk 2 ja 2 lapsi tuonne listaan :) Missä vaiheessa sinne piinailijoihin siirrytään? ovulaation jälkeenkö vai jos on tuntemuksia? Juuri ovis ollut ja toivotaan nyt, itse en nyt ole sillä fiiliksellä että nyt olisi tärpännyt vielä mutta mistäs sitä tietää voi varmaksi vielä :/
 
Huomenta :)
Jännitys tiivistyy, kun tänään odottelen ovistikkuja saapuvaksi. Vessassa on varastoituna kolmen päivän pissit testausta varten.. :LOL: Voin selvitellä, että joko on ovis ohi. Eilen oli vielä ovistuntemuksia, mutten sitten osaa varmaksi sanoa. Täytyy tehdä ne testit, josko niistä selviäisi :D
Jokohan sitä voi kohta heittää vapaalle noista sänkyhommista ja siirtyä ah, niin rentouttavaan, pelkkään nukkumiseen :D

Sellasta oman navan tuulettelua vaan tähän väliin...
 
valtsukka yhdyn sun mietteisiin; veikkaisin et lapsia jo saaneet hyväksyy negan helpommin, veikkaisin et se johtuu siitä et on jo tiedossa; että kyllä se siitä, kyllä joskus plussataankin.. :) tosin pitkä yrittäminen on todella lannistavaa.. :|

ja siis meillä pikku kolmonen ollu jo haaveissa tammikuusta (ja siis meijän toinen poika synty tammikuussa) ; tosin pistettiin idea jäihin hetkeks.. ja nyt ootellaan plussaa.. :D tosin saattaa tulla pitkä odotus, kun vielä imetän kuopusta; tosin mulla täti tulee ihan ajallaan imetyksestä huolimattta.. :D
 
Minnäi: Kiitos taas päivityksestä :) ja hyvä, kun siirsit mut pois piinailijoista. Tein just varmistus testin. Ei niin ei! :( Uutta kiertoa kuumeisesti odotellessa...

Allie: Ymmärrän hyvinkin aatoksesi, "että toisaalta mutta toisaalta". =) Sitähän se on, ehkä vähän jonkinlaista itsesuojeluakin, et jos ei satu tulee raskaaksi, niin kestää paremmin, kun on muitakin kivoja juttuja mielessä ja elämässä.
Mun on ollu vähän samoja aatoksia. Tuntuu välillä, että meillä on kääntynyt enemmän niin, et mies haluaa vauvaa mua enemmän, kun aikasemmin oli toisinpäin. Ei sillä, tietenkin mä pikkuisen haluan, haluan kovasti! Mä oon puolustanu ajatuksiani myös sillä, et esikoinen on viel niin pieni ja haluan antaa hänelle kaikkeni. Ja tietysti on ihan kiva, et saa vähän nautistellakin jo. ;)
Niin, meillä on tosiaan vain yksi lapsi (1v 2kk) ja yksi keskenmeno, jos olen kirjoittanut aikasemmin epäselvästi ja puhunut kahdesta raskaudesta. Syy siis siinä.
Mulla on ollu kolmet menkat imetyksen aikana ja kierrot ihan mitä sattuu. Aikasemmin ollu todella säännöllinen kierto. Tosin mulla ei oo ollu itsekuria niin, et oisin saanu itteäni kuntoon. :headwall: Siitä saan vain itteeni syyttää. Nyt on ollu ruokavalio jo jonkin aikaa kunnossa. Vielä, kun ehtis lenkille niin sais muutamat ylikilot pois.

Hiipu1: Tervetuloa!
 
Äizikkä Ollaan molemmat kahden pojan äitejä! Todennäköisesti tavoitteenamme on saada kasaan kunnon jalkapallojoukkue, koska lisää poikia sieltä kuitenkin on tulossa! ;) Minä lopetin kuopuksen imettämisen pari viikkoa sitten, ja nyt pukkasi heti ovulaation. Fantastista! Mulla oli kierrot aivan sekaisin imetyksen aikana, toisin kuin sinulla.

TUUtikiks Kiitos sympatiasta. :hug:
Vai tuli sinne edelleen nega, harmitteluni siitä. Tsemppiä jatkoon!
 
Allie81 kyllä.. futisjoukkue haaveissa.. tosissaan; mulla pojat 4.v. ja lähestulkoon 7kk:tta.. :D tosin mua rasitti toista oottaessa, kun kyseltiin että haittaako jos toinen poika tulee??? mä vaan silleen et ei tosissaankaan, kuhan on terve.. |O ja sitä paitsi, pienet pojat alkaa olemaan tutunpia.. :D joo, siis mulla täti tuntuu olevan niin tarkka, että päivä-kaks heittoo löytyy; mut siihen se jää.. :/ mut tällä kierrolla: pyrin olla tekemättä testejä liian ajoissa, ettei tuu taas tuhlattuu turhaan.. :ashamed: tai ainakin yritän kovasti.. :D hmm... ovis ois siis suunnilleen viikonloppuna.. :D vaikee arvioida; mitä on ohjelmistossa meillä.. ;)
 
+++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++
torstai 22.7.2010





Shiny.....................kp62/?.......................23v.....1. lapsi...... ..yk1
wilkat.....................kp38/35.................................3. lapsi.....yk8
TUUtikiks................kp37/28.......................29v.....2. lapsi.....yk2
An-nie....................kp31/~30..............................1. lapsi.....yk3
Allie81....................kp30/35-38...........................3.lapsi......yk3
marika 83...............kp28/35-45.............................1. lapsi.....yk6
Hiipu1.....................kp26/27-29...........................................yk1
NeliApina................kp24/24................................4. lapsi.....yk3
Auneli....................kp23/28-30....................27v....2. lapsi
Viulu......................kp22/28-30..............................4.lapsi....yk1
iloksi......................kp21/?...........................27v....1. lapsi....4v+
macy gray..............kp20/19-47(32-34).........30v....2. lapsi.....yk9
Liina87...................kp19/30.....................23v.....1. lapsi.....yk2
Mariel85.................kp18/?..................................2. lapsi.....yk3
nereida..................kp17/29-30............................2.lapsi......yk2
BloodyEnd..............kp14/30......................19v.....1. lapsi.....yk32
äizikkä...................kp11/28......................23v.....3.lapsi......yk4
Minnäi....................kp6/28-31.................31v.....4. lapsi.....yk3
saraji.....................kp6/28-30.................33v.....4. lapsi.....yk5
Manzu....................kp4/34-37...........................3.lapsi......yk8
NoBlood.................kp4/25-28...........................1. lapsi.....yk
valtsukka...............kp3/38~...................
inspire................................................................1. lapsi
miimi10........................................................................... ....yk1
Peppi Pitkäkorva...............................27v.......3.lapsi.....yk1
äiti x4...........................................................5.lapsi....yk1



TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
adora
Sanelma
Sone Sinful
Coya
Paha päivä
Marble
very important baby
Nasukka82
Heathy
A-H
pia
Mukiin menevä
viuhpiipore
toiveikas -87
Safiirix
Sarmiina
Taikapeili
MiiJane76



PIINAILIJAT

Allie81.........................dpo3






PLUSSANNEET 2oo9 joulukuu
MaybeSomeday :flower: Tellu30 :flower:


PLUSSANNEET 2o1o tammikuu
Riemu :flower: tyyty85 :flower: Lara- :flower: ennie :flower: Hyväsetti :flower: jemppero :flower: Auroora :flower:

PLUSSANNEET 2o1o helmikuu
HayLina :flower: Leli82 :flower: Neila :flower: sutulii :flower: Sintsu78 :flower: Eveny :flower:

PLUSSANNEET 2o1o maaliskuu
RiikkaVaan :flower: piprane ema :flower: Sanelma :flower: Ezziina :flower: Tinker Bell :flower: miya :flower: AaVee :flower:

PLUSSANNEET 2o1o huhtikuu
Unelmahöttö :flower: babar :flower: Neppi :flower:

PLUSSANNEET 2o1o toukkokuu
Piupula :flower: icefairy :flower: Milja Sivupolku :flower: HelinäKeiju10 :flower: Sophie84 :flower: vauvahaaveilija85 :flower: Onnellinen x5 :flower: onnipellervo :flower:

PLUSSANNEET 2o1o kesäkuu
Auneliini.................24.6. ....kp32/28...........2. lapsi.....yk4
samara88..............28.6. ....kp27/22-27.......1. lapsi.....yk5

PLUSSANNEET 2010 heinäkuu
mimia85................04.07. ....kp27/23-28............2. lapsi.....yk2
Jade-.....................05.07.....kp38/31..................1. lapsi....yk5
ToinenToive...........09.07......kp25/28. .....20v.....2. lapsi.....yk6
Jinda.....................12.07......kp34/~31...............1. lapsi.....yk4
Plink......................14.07.....kp27/28-29...22v.....1.lapsi......yk1
tombatar................14.07..................................................yk10





HAAMUILIJAT




[/quote]

 
Kiitos taas pinosta.

Alkaa näyttää hurjalta noi mun lukemat jo :LOL:
Enään en usko että raskaana olisin, koska eipä ole ollut oikein mitään oireitakaan. Eli piinailijoista mut voisi toistaiseksi poistaa, mutta toivoa en silti ihan kokonaan tietenkään heitä :)
 
Minä täällä hajoilen, kun en ole päässyt ovista testaamaan... lauantaina alkoivat viivat vahvistumaan ja sunnuntaina sitten vähän taas vahvempi ja sitten loppuikin testit... AAAAArgh. Ovisoireiksi luettavia oireita on ollut alkuviikosta ja jopa tänään on tuntunut siltä. Ärsyttää, kun en ole päässyt testaamaan, että koska se olisi ollut. Sunnuntaina tilasin jättipaketin ovistestejä, eikä ne vieläkään ole tulleet :kieh:

Pitääkö tässä nyt jatkaa yritystä montakin päivää, jos ei se ovis vielä ole tullutkaan.. enkä pääse edes jännittämään, kun en tiedä mikä pv olisi se dpo 0.

Shiny kylläpä nyt pitkäksi menee. Toivottavasti joku selvyys tulisi kiertoon.. tsemiä jännittelyyn :)
 

Yhteistyössä