+++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

Helinäkeiju10: Voi ei! :'(
Ja Manzu myös: :hug:

Ja tervetuloa takaisin macy gray!

tatskattu se on kai ihan yleistä et tulee jonkinlaista vuotoa sillon ku menkkojen pitäis alkaa vaik raskaana oliskin.. :whistle:

).( mä olen täällä ihan ihmeissäni.. tänään kp21 ja meinasin et teen viel yhen liuskatestin (sit ne loppuu) ja alotan sitte terolutit ku en kerran ovuloi tässä kierrossa. viivasta tuli kuitenkin hyvin nopeasti vahva vaikkakaa ei aivan yhtä vahva ku kontrolli! Hain sitte varmistustestin kaapista ja tein samasta näytteestä CBn digitaalisen ja HYMYNAAMA!!! Jee, oon vieläkin ihan ällikällä lyöty!!! Ovis siis varmaankin huomenna taai viimeistään tiistaina.. :) :p :D
 
Onpas täällä mukavan aktiivista :)

Täällä ei sittenkään ovistestiplussaa seurannut ovis. :| Tai ainakaan ei lämmöt oo noussu. Vetää mieltä vähän matalaksi, pitänee yrittää jaksaa odotella. Ehkä lääkärikeikka pitkien kiertojen takia olis paikallaan..viime kierrossa ovis oli vasta kp 36, nyt menossa kp 31 eikä oireita oikeestaan oo. Ehkä limailua hieman mutta niin on ollu jo n. kp 15 lähtien :/
 
Mutta ei mulla kyllä ollu esikoisen aikaan mitään menkkatuntemuksia... tai tuhrutteluja :/ siks tällänen niin kummallista :headwall: ei edelleenkään tänään muuta kuin pieni haalea tuhru pikkuhousunsuojassa :headwall:
 
Tatskattu Tosi kummallista tuo tuhruttelu! Välillä oman kropan toiminta kyllä osaa hämmentää. Onko sinulla yleensä säännöllinen kierto ja normaalit kuukautiset? Imetätkö? Minulla oli nimittäin imetyksen aikana samanlaista on/off-touhua kuukautisten suhteen.

Macy gray Kiitos vinkistä. Täytynee googletella aftoista enemmän infoa. Nyt suu/ikenet voivat jo paremmin, onneksi. Tosi ikävän tuntuisia nuo rakot. Toivottavasti vihjaavat raskaudesta, jolloin kaiken kivun voi antaa helposti anteeksi. :)

Omia kuulumisia sen verran, että olen melko varma siitä, etten raskautunut tästäkään kierrosta. Olen ollut erityisen pirteä, ja kroppani hoikistuu edelleen ahkeran treenailun ansiosta. Omalla kohdallani raskauden ensimerkki on ollut kropan pöhöttyminen ja turvotus, aktiivisesta elämäntavasta huolimatta. Toivottavasti kuukautiset kuitenkin alkaisivat ajallaan, koska niiden odottaminen syö naista - etenkin, jos testit näyttävät miinusta. Olen menossa ensi lauantaina polttareihin, joten silloin on tietysti tehtävä varmistustesti.
 
+++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

maanantai 26.7.2010



KUUMEILEVAT
Shiny.....................kp65/?.......................23v.........1. lapsi.....yk1
wilkat.....................kp42/35...................................3. lapsi.....yk8
An-nie....................kp35/~30................................1. lapsi......yk3
Allie81....................kp34/35-38.............................3.lapsi.......yk3
marika 83...............kp32/35-45.............................1. lapsi......yk6
Hiipu1.....................kp30/27-29.............................................yk1
NeliApina................kp28/24..................................4. lapsi......yk3
Auneli....................kp27/28-30....................27v.....2. lapsi
Viulu......................kp26/28-30..............................4.lapsi.......yk1
iloksi......................kp25/?...........................27v.....1. lapsi.....4v+
macy gray..............kp24/19-47(32-34).........30v....2. lapsi.....yk9
Liina87...................kp23/30.........................23v.....1. lapsi....yk2
Mariel85.................kp22/?......................................2. lapsi....yk3
nereida..................kp21/29-30..............................2.lapsi......yk2
BloodyEnd..............kp18/30........................19v.....1. lapsi.....yk32
äizikkä...................kp15/28.........................23v.....3.lapsi......yk4
Minnäi....................kp10/28-31....................31v.....4. lapsi.....yk3
saraji.....................kp10/28-30....................33v.....4. lapsi.....yk5
Manzu....................kp8/34-37...............................3.lapsi......yk8
NoBlood.................kp8/25-28...............................1. lapsi.....yk
valtsukka...............kp7/38~
Vuokko84...............kp5/30....................................2.lapsi...... yk1
TUUtikiks................kp4/28..........................29v.....2. lapsi.....yk3
tatskattu................kp3/27..........................24v.....2.lapsi......yk2
inspire....................................................................1. lapsi
miimi10..................................................................................yk1
Peppi Pitkäkorva........................................27v.......3.lapsi.....yk1
äiti x4......................................................................5.lapsi....yk1
HelinäKeiju10



TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
adora
Sanelma
Sone Sinful
Coya
Paha päivä
Marble
very important baby
Nasukka82
Heathy
A-H
pia
Mukiin menevä
viuhpiipore
toiveikas -87
Safiirix
Sarmiina
Taikapeili
MiiJane76



PIINAILIJAT
Allie81..............dpo7
nereida............dpo6
iloksi.................dpo5



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday :flower: Tellu30 :flower:
2o1o tammikuu:
Riemu :flower: tyyty85 :flower: Lara- :flower: ennie :flower: Hyväsetti :flower: jemppero :flower: Auroora :flower:
2o1o helmikuu:
HayLina :flower: Leli82 :flower: Neila :flower: sutulii :flower: Sintsu78 :flower: Eveny :flower:
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan :flower: piprane ema :flower: Sanelma :flower: Ezziina :flower: Tinker Bell :flower: miya :flower: AaVee :flower:
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö :flower: babar :flower: Neppi :flower:
2o1o toukkokuu:
Piupula :flower: icefairy :flower: Milja Sivupolku :flower: Sophie84 :flower: vauvahaaveilija85 :flower: Onnellinen x5 :flower: onnipellervo :flower:
2o1o kesäkuu:
Auneliini :flower: samara88 :flower:

PLUSSANNEET 2010 heinäkuu:
mimia85................04.07. ....kp27/23-28............2. lapsi.....yk2
Jade-.....................05.07.....kp38/31..................1. lapsi....yk5
ToinenToive...........09.07......kp25/28. .....20v.....2. lapsi.....yk6
Jinda.....................12.07......kp34/~31...............1. lapsi.....yk4
tombatar...............12.07.....kp25/25.................................yk10
Plink......................14.07.....kp27/28-29...22v.....1.lapsi......yk1




HAAMUILIJAT
 
Lähinnä tässä merkkailen kun ei tänne ole mitään uutta vielä näillä päivillä. Eikä se niin väliksikään kun en ei meille sitä luomuna suoda joten odottelen vaan kovasti syyskuuta. Oviskin jää kokonaan käyttämättä kun ei olla saman katon alla viikonloppuna ja sunnuntaina pitäisi olla ovis.
 
Merkkailen vaan välillä, kun jotenkin kiireistä taas elo ollut. Käyn lueskelemassa juttuja, mutten saa aikaiseksi mitään raapustella.

Nyt jo kp26/28-30, ei mitään oloja, eikä sitä yleensä niin voimakasta intoilua...Sinällään ihan hyvä tämä kiirus ettei ehdi hermoilemaan :D Rauhassa oottelen tulevaa...

Tervetuloa uudet :flower:
 
tatskattu: Täällä vähän samat fiilikset. Halut hukassa ja vauva mielessä. Ovista odotellessa. Mäkin luulin, et vuoto loppu kahteen päivään, ku eilen ei ollu vuotoo, mut tänään taas vähän ollu. Luulis, et pitkästä kierrosta tulis ees kunnon vuoto, mut ei.

Nallekarkki: Tervetuloa! Voi hurja, teillä on ollu rankka alkukesä. :hug: Tsempit tulevaisuuteen!
 
Ompas täällä käynyt vilske :) Moi vaan kaikille!

Tervetuloa Nallekarkki ja pahoitteluni tapahtuneesta :hug: toivottavasti pian tärppää ja kaikki päättyy onnellisesti <3

macy gray Kiitos sinulle päivityksestä ja tervetuloa takaisin lomilta :)

tatskatulle tsemppiä ollako vaiko eikö olla-piinailuun ! Hiipu1lle onnea uuteen kiertoon :) Uusi kierto-uusi mahdollisuus... eikös juu..

NoBlood sinulle myös jaksamista odotteluun. Syksyä odottelen tässä itsekin, kun toiveena olisi se inseminaatio nro 2. Piruuttani tässä on pitänyt tämä luomukierto kouhkailla välissä, vaikka kyllä sen tietää mikä se tulos on. Mut ennen ei anneta periks, ennen ku veri lentää :p tsemppiä :)

Viulu joskus on kyllä niin kiva kun on elämässä kovasti tekemistä, eikä juuri lapsiasioita ehdi miettimään. Meillä se asioiden miettimättömyys ei ole silti plussaa tuonut, vaikka monet sanoo, että rentoudu ja unohda koko juttu niin heti saat vauvan :headwall:
Mut onhan se henkisesti paljon helpompaa, kun ei ole mitään mitä odottaa.. elelee vaan rauhassa :) Ottaa vastaan mitä se elämä antaa.
Tsemppiä sinulle kuitenkin, toivottavasti se plussa nyt tulisi :) Jospa se innottomuus kertoisi siitä alitajuisesta tiedosta, että vauva onkin tulossa... :)

Omaa napaa valittelen tässä sen verran, että NE OVISTESTIT eivät ole VIELÄKÄÄN TULLEET! Tilasin ne viikko sitten lauantaina tai sunnuntaina (eli 17.7 tai 18.7) ja kaiken järjen mukaan ne olisi pitänyt maanantaina lähtee postiin.
Nyt on kulunut viikko siitä maanantaista, eikä TÄNÄÄNKÄÄN ollut postilaatikossa testejä. Maksoin sentään siitä paketista n. 65 euroa, joten olisi oikein kiva juttu saada ne joskus. Hitto vieköön.. tästä kyllä opin sen, että mitään en enää maksa verkkopankin kautta, vaan kaikki nettitilaukset luottokortilla.Jos käykin näin, että tuote ei tule.
:kieh: :kieh: :(

Olen NIIIN huonolla tuulella noiden testien takia, että ei kyllä hyvä tosikaan. Sinne meni digitestit ja 60kpl liuskatestejä kankkulan kaivoon.
:headwall:

Noh, mukavaa alkanutta viikkoa kuitenkin muille.. :)
 
Mulla tulee huomenna neljä viikkoa minipillereiden lopettamisesta eikä vuotoa vieläkään. Viikon vielä odotan vuotoa ja jos ei ala niin sitten testaan. Mulla on olevinaan pahaolo, mutta laitan sen mielikuvituksen piikkiin.
 
Moikka taas! Kirjotin äsken kauheen pitkän lätinän ja sitten Vastaa-nappia painaessa sivu tilttasi. Ja sinne meni kirjoitukset.
Noh, pelkkää valitusta se oli kadonneista ovistesteistä, eli mistään ei kukaan jäänyt paitsi :p

Auneli onko sinulla tullut mitään vuotoa minipillereiden jälkeen? Siis edes "tyhjennysvuotoa" ?
Toivottavasti asia ratkeisi suuntaan tai toiseen, kun se epätietoisuus on kaiken inhottavinta. Toivottavasti tietysti sinne plussan suuntaan :)

Kuinkas muilla piinailijoilla menee ? Allie81 nereida ?
Vieläkö aika menee helposti vai joko on alkanut jännittämään?

Minulla vielä ainakin toistaiseksi tuntuisi menevän aika kevyesti tämä piinailu. Jännittävää on vain se, että alkaako tosiaan menkat keskellä viikkoa, kun monta kuukautta ne ovat aina alkaneet viikonlopuksi (kuten se oviskin on aina ollut viikonloppuna).

Tsemppiä piinailuun ja tsemppiä tietty muillekin! :)
 
Nallekarkki I´m so sorry for you!! Ansaitset mahdollisimman nopean plussan kaiken tuon jälkeen!

Auneli Jännää on, kerro pian, miten kävi.

Iloksi Piinailu ei tunnu lainkaan piinalliselta, koska ei ole minkäänlaista raskauteen viittaavaa oiretta. Ei okseta, ei pissata, ei juili, ei nukuta päivisin. Rinnat ovat ihanan löysät pussukat edellisen imetyksen jäljiltä. Tavallaan aika ihanaakin, kun kroppa tuntuu omalta. Kuten jo aiemmin sanoin, käyn mielessäni läpi välillä aika ristiriitaisiakin tunteita tulevan raskauden suhteen: Haluan mutta en halua. Useimmiten haluan, mutta välistä väsyttää ajatus uudesta valvottavasta vauvasta. Kuopus on vuoden, ja heräili viime yönä ainakin 10 kertaa. Olen aika puhki tästä valvomisesta. Tietysti olen maailman iloisin, mikäli testiin pärähtäisi plussa, mutta jaksan odottaa plussaamista vähän kauemminkin. =)

Onko sinulla Iloksi tuntemuksia mahdollisesta vauvautumisesta? Entä Nereidalla?
 
Väsyttää ihan hirveästi ja piti nukkua ihan päiväunet. Olen seksin uuvuttama. :LOL: Päivällä kun ei ole tilaisuutta ja menen myöhään nukkumaan, niin on sitten yöllä peuhailtu. Luulisi olevan ovis varmisteltu. Kaksin lapsen kanssa ollessa lepotuokio on harvinaista kivaa, sillä hän ei juurikaan nuku päivisin. Nyt tuli todella tappeeseen, sillä unet on jääneet vähäisten tuntien lisäksi myös huonolle laadulle. Sen varmaan aiheuttaa ihan liian korkea lämpö ja reissun päällä vieras sänky.

Repäisevä kipu tuntui oikealla puolella tänään ja muutenkin sillä puolella on pakotellut. Lämpö näkyy olevan hieman koholla. Toivottavasti olen nyt sitten ovuloinut ja simpat saa edes mahdollisuuden. Jännityksellä jään seurailemaan kierron loppua. Pinailijoiden listalle en vielä uskaltaudu ennen kuin mahdollinen ovis varmistuu.

Olen näköjään vielä hieman pökkyrässä päiväunistani, sillä en saa kasaan yhtään järkevää kommenttia muiden kirjoituksiin. Palailen myöhemmin lukemaan kuulumisia ja koitan saada sanottua muutakin kuin omanapaisia asioita. :D
 
Täällä hieman sama kuin parilla muulla, että lueskelen kyllä ahkerasti montakin kertaa päivässä, mutten saa aikaiseksi hirveästi vastailla muille..

Jotenkin niin ajatukset tässä omassa sopassa, kun tosissaan noi päivät jo huitelee hurjan pitkällä. Tänään kävin yksityisellä tekemässä veritestin, tuloksen saan huomenna postitse kotiin. Jotenka ehkä sitten olemme hieman viisaampia..
 
Nallekarkki: Pahoittelut epäonnistuneesta raskaudesta! :'( Ja tervetuloa joukkoomme! :flower:

iloksi: on kyllä tosi ärsytävää ettei ne testit ole vieläkään tullu! Höh!

macy gray: ovikselta kuulostaa, jee! mulle on kans jo voitto jos ees ovuloi..!

).( tänää tuli sitten toinen hymynaama digitestiin! sitä on niin kiva katella.. :LOL: uteliaisuuttani tein taas testin vaik eilen oli jo +. jospa maltan mielini ja säästän sen yhden jäljellä olevan ensi kiertoon.. Eli eli ovis aivan käsillä! =) vasemmalla puolella nippailua.. En alota teroja tähän kiertoon ollenkaa vaan säästän ne josko ens kierto ovuloimaton..

+++++++++++tuulia kaikille!!! puuuuh :whistle: t.punaviiniä siemaileva mariel :wave:

ps. punkku ei maistuis näin kuumalla ollenkaan, mut kaikki täytyy tehä.. ovikseen asti meni greippimehua ja nyt sitte viikon verran punkkua.. =)
 

Yhteistyössä