+++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

iloksi > Mies tekee töitä toisella paikkakunnalla, joten tämä on ihan jatkuva tilanne. Onneksi ei tee viisipäiväistä työviikkoa, joten mahdollisuudet oikeaan ajoitukseen on kohtalaiset. Vuosi yrittämistä ei tule vielä täyteen, mutta syksy tulee nopeasti. En nyt edes tarkkaan muista miloin aloitettiin, mutta muistelisin marraskuuta. Toivottavasti pystyn jostakin tarkistamaan, sillä tk:ssa kuitenkin kysyvät. Jospa kuitenkin onnistaisi luomusti ennen sitä.

Onpa tyhmää, jos et saa rahojasi takaisin tai vastaavaa pakettia samaan hintaan. Eihän se sinun vikasi ole, että on kadonnut. Toivottavasti selvittävät asian perusteellisesti ja korvaavat menetyksesi, mikäli testit eivät perille päädy. Parempihan se tietysti olisi, jos ne vain olisivat jumissa jossain ja pääsisi jatkamaan matkaansa pian perille asti.

Uusille tervetuloa! :flower: Unohdin aikaisemmin toivotella, mutta ilolla otan teidät porukkaan mukaan. :)
 
Ryntäsin heti pojan herättyä apteekkiin, ostin clearblue plus digital testin ja apteekin oman... tein clearbluen... VITUT :headwall: hyvin selvästi osasin lukea ei raskaana. Noh, menkat noi nyt ei ainakaa ollu.... joten mennään sitte sillä vanhalla eli nyt ois sitte tänään kp 31/29. Vanhalla mennään kunnes saan kunnon monsuunit. Saamari että osaa ottaa aivoon. Mut esikoisestakaan ei näkyny kyl kovin nopee, testasin sitäki eka ja sit jokusen päivän päästä sillei että hä ja sit oliki selvä plussa, joten en heitä viel hanskoja nurkkaan (enpä), kerta menkkoja ei kuulu.
 
Nyt kun toi mun testi näytti verestäkin negaa, niin siirryn "taustailemaan" mutta kerron toki kun asiat johonkin muuttuu, voi mennä hetki ennen seuraavaa tätiä :D Pakko lukea pääsykokeisiinkin joskus, eikä siis roikkua vain netissä.

Plussatuulia kaikille!
 
tatskattu > Jospa se testi vielä alkaisi plussaa näyttää. Jos ei tässä kierrossa, niin sitten seuraavassa. :)

Shiny > Voi harmi! :( Toivottavasti palaat listalle jossain vaiheessa. Mukavaa taustailua siihen asti ja tulehan välillä kertomaan kuulumisia! =)

Perhesuunnittelun sivulta tarkistelin miten niitten lämpöjen kanssa menikään. Ilmeisesti viimeisin lämpödippi oli se oikea ja tänään tapahtunut lämpöjen nouseminen viittaa ovikseen. Ehkä uskallan merkata huomiselle dpo1. :D

Plussatuulia kaikille! :wave:
 
tatskattu :hug: voi ei.. mulle kävi viimekierrossa samalla lailla, oli ihan varma raskaudesta, ja sain haamun, sit negan .. ja sit täti tuli ryminällä.. :(

mutta nyt kp17/28, ja en oikein tiiä mikä on tulos.. ku siis tuli kyllä ennen ja oviksen aikana tuli peittoja heiluteltuu, mut mut.. oottelen testausta.. :) jännänä oireena on nyt ollu et jalkoja pistää ja kihelmöi, ihan niinku viime raskaudessa, mut epäilen hellettä.. :/
 
Huomenta :) tai päivähän tämä alkaa kohta jo olemaan. :)

tatskattu pahoitteluni kp1:stä :( Jospa se plussa tulisi sitten tässä uudessa kierrossa. :) Tsemppiä :)

Shiny mukavia lukuhetkiä sinulle :) Toivottavasti se tilanne sitten pian ratkeaa ja pääsette uuteen kiertoon yrittämään :) Tsemppiä!

Omaa napaaaaaaa...
Eilen laitoin viestiä Suomen kotitestille taas niistä kadonneista testeistä. Saa katsoa, että saanko niistä mitään hyvitystä, kun eivät kerran ole tulleet. Eivät ole vielä vastanneet viestiin. Postin konttorilta kävin kyselemässä eilen, eikä sieltä löytynyt. Jätin yhteystietoni sitä varten, että jos jakaja vaikka muistaa jotain. Mut epäilen, että ovat kadonneet ennen kuin ovat tänne asti ehtineet :/

Noh, se on kai sitten niitä oppirahoja, joita tässä makselen. Ensikerralla olenkin sitten viisaampi. Ja jos tuolta vielä joskus tilaan, niin vaadin kyllä jonkun seurantakoodin paketille (ilman veloitusta).

Mitään tuntemuksia ei ole oikein mistään vielä.. mut eihän tässä eletä vasta kuin dpo 7 (jos nyt nopsasti laskin päässäni oikein). JOS se ovis sattui olemaan silloin kun en päässyt testailemaan, niin menkat alkaisivat sitten joskus ensiviikolla.

Vielä ei jännitä, mut ootellaas kun aletaan pääsemään tuonne viikonloppuun ja alkuviikkoon. Sit saattaa jännittää, ellei merkit ole sitten ihan selvät niihin menkkoihin.

Plussatuulia :)
 
+++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

keskiviikko 28.7.2010



KUUMEILEVAT
wilkat.....................kp44/35...................................3. lapsi.....yk8
An-nie....................kp37/~30................................1. lapsi......yk3
Allie81....................kp36/35-38.............................3.lapsi.......yk3
marika 83...............kp34/35-45.............................1. lapsi......yk6
NeliApina................kp30/24..................................4. lapsi......yk3
Viulu......................kp28/28-30..............................4.lapsi.......yk1
iloksi......................kp27/?...........................27v.....1. lapsi.....4v+
macy gray..............kp26/19-47(32-34).........30v....2. lapsi.....yk9
Liina87...................kp25/30.........................23v.....1. lapsi....yk2
Mariel85.................kp24/?......................................2. lapsi....yk3
nereida..................kp23/29-30..............................2.lapsi......yk2
BloodyEnd..............kp20/30........................19v.....1. lapsi.....yk32
äizikkä...................kp17/28.........................23v.....3.lapsi......yk4
Minnäi....................kp12/28-31....................31v.....4. lapsi.....yk3
saraji.....................kp12/28-30....................33v.....4. lapsi.....yk5
Manzu....................kp10/34-37...............................3.lapsi......yk8
NoBlood.................kp10/25-28...............................1. lapsi.....yk
valtsukka...............kp9/38~
Vuokko84...............kp7/30....................................2.lapsi...... yk1
TUUtikiks................kp6/28..........................29v.....2. lapsi.....yk3
Hiipu1.....................kp3/27-29...............................................yk2
Nallekarkki.............kp3/28.....................................2. lapsi.....yk2
Auneli....................kp2/28-30.....................27v.....2. lapsi.......yk1
tatskattu................kp1/29-31.....................24v.....2.lapsi......yk2
inspire....................................................................1. lapsi
miimi10..................................................................................yk1
Peppi Pitkäkorva........................................27v.......3.lapsi.....yk1
äiti x4......................................................................5.lapsi....yk1
HelinäKeiju10



TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
adora
Sanelma
Sone Sinful
Coya
Paha päivä
Marble
very important baby
Nasukka82
Heathy
A-H
pia
Mukiin menevä
viuhpiipore
toiveikas -87
Safiirix
Sarmiina
Taikapeili
MiiJane76
Shiny



PIINAILIJAT
Allie81..............dpo9
nereida............dpo8
iloksi.................dpo7
macy gray........dpo1?




PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday :flower: Tellu30 :flower:
2o1o tammikuu:
Riemu :flower: tyyty85 :flower: Lara- :flower: ennie :flower: Hyväsetti :flower: jemppero :flower: Auroora :flower:
2o1o helmikuu:
HayLina :flower: Leli82 :flower: Neila :flower: sutulii :flower: Sintsu78 :flower: Eveny :flower:
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan :flower: piprane ema :flower: Sanelma :flower: Ezziina :flower: Tinker Bell :flower: miya :flower: AaVee :flower:
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö :flower: babar :flower: Neppi :flower:
2o1o toukkokuu:
Piupula :flower: icefairy :flower: Milja Sivupolku :flower: Sophie84 :flower: vauvahaaveilija85 :flower: Onnellinen x5 :flower: onnipellervo :flower:
2o1o kesäkuu:
Auneliini :flower: samara88 :flower:

PLUSSANNEET 2010 heinäkuu:
mimia85................04.07. ....kp27/23-28............2. lapsi.....yk2
Jade-.....................05.07.....kp38/31..................1. lapsi....yk5
ToinenToive...........09.07......kp25/28. .....20v.....2. lapsi.....yk6
Jinda.....................12.07......kp34/~31...............1. lapsi.....yk4
tombatar...............12.07.....kp25/25.................................yk10
Plink......................14.07.....kp27/28-29...22v.....1.lapsi......yk1




HAAMUILIJAT
 
äizikkä > Tarkoitus ei ole lannistaa, mutta todennäköisesti pistely johtuu helteestä kuten itsekin arvelit. Dpo:n ollessa vielä noin pieni on epätodennäköistä, että raskausoireita vielä tuntuisi. Mutta toivotaan silti piinailun päättyvän plussaa näyttävään testiin. =)

Allie81 > Minä olen myös turvoksissa. Näytän siltä kuin olisin raskaana vaikka olen juonut runsaasti ja syönyt kuituja. Aineenvaihdunta on jotenkin puolittain jumissa eli hitaalla vaihteella ja nestettä kertynyt kehoon. Ei kai muuten voisi paino pompata muutamaa kiloa muutamassa päivässä? :eek: Sekin on mahdollista, että pms vaivaa jo ja aiheuttaa tuota nesteen kertymistä. Se tosin tarkoittaisi aikaisempaa ovista tai oviksen pois jääntiä. Kirjasin silti itselleni dpo1?, sillä pidän sitä todennäköisimpänä. Ehkä illan viiletessä tehty kävelylenkki laittaisi vauhtia aineenvaihduntaan ja saisin turvotusksen edes vähän vähemmäksi. Toivottavasti sulla turvotuksen aiheuttaa pikkuinen ihmisen alku. bd

iloksi > Toivottavasti saat vastauksen pian ja paketti löytyy tai saat uuden tilalle.
 
Nämä helteet tekee kyllä järkyttävän turvotuksen.

Iloksi, miksi et voi saada rahoja takaisin? Minä maksan aina nettipankissa ja kertaakaan ei oo VIELÄ jääny saamatta rahoja takaisin jos jotain vaikka palautellu tai no Hobby Hall teki mulle vähän samanlaiset temput kun sulle kävi ja tuli sieltäkin.

Jännä miten tuo täti vetää mielen aina niin matalaks. Minäkin jopa jo suostunu taas yritykseen kun kiertopäivät kasvaa, tosin meilla jää luultavasti käyttämättä tämä ovis kun ollaan mökillä suvun kesken. Kohtahan kuitenkin päästään jo hoitoon. Vaikka siinä välissä kerkeen kyllä taas käydä aika alhaalla.
 
tatskattu : :hug: Toisaalta, eikö ooki hyvä, et tuli selvyys, kun tuota tuhruvuotoakin oli jo? Tais käydä taas niin, et kun teki testin, vuotokin ties tulla. Mikä taika siinä on?

Shiny
: tervetuloa takaisin joukkoon, kun siltä tuntuu. :wave:

).( vai pitäskö laittaa (.). =) Nimittäin täälläkin turvottaa. Ananaksen syöntiä ja liikuntaa on harrastettu, mut silti on ihan elefanttiolo. Nää säät tekee kyl kropalle hallaa. Toivottavasti ei tiedä hirveetä tautisyksyä, kun pöpöt pääsee muhimaan.
Mä oon ihan kahden vaiheilla, pitäskö tilata ovistestejä mielensä rauhoittamiseksi. Saako niistä rauhallisemman mielen vai tuleeko vaan enemmän paineita? Ainakin tietäis ovuloiko, jos kierto taas seikkailee. Greippimehua pitäis ainakin ostaa.
 
NoBlood toivossa on hyvä elää, jos vaikka saisin hyvityksen tuotteista. Aina minäkin olen saanut rahani takas, jos jotain olen palauttanut. Nyt vaan ei ole mitään palautettavaa. Verkkokauppa on hoitanut oman osuutensa, eli lähettänyt paketin ja on vain minun sanani, että tuotteet eivät ole tulleet perille.
Saa nähdä nyt kuinka käy. En ole vielä viimeisimpään viestiini saanut vastausta. Toivottavasti tarjoavat edes jotain hyvitystä. Pienempi taloudellinen tappio se heille on kuin minulle.

Nyt en muista, että oliko teilläkin syksyllä inseminaatio vai IVF? Meidän pitäisi päästä ainakin kerran inssiin ja sitten katsotaan, että mitä sen jälkeen tehdään.

TUUtikiks minulle ainakin tuli enemmän paineita niistä ovulaatiotesteistä (kun eivät tulleetkaan :p ). Mutta muuten kyllä omalta kohdalta voisin sanoa, että on ihan kiva, kun niillä voi sitten vähän varmistella. Iloista oviksenodotusta sinulle :)
 
Kiitoksia päivittäjille, kun pitävät listaa ajan tasalla, niin tietää itsekkin, että missä kiertopäivässä mennään. Mä en ole koskaan oviksia tikuttanut, mutta jos menee toisen yrittämisessä pitkään, niin sitten voi ehkä kokeilla. Mulla tuli esikoisestakin plussa vasta kp 41, tais mennä puolta kiertoa pidemmälle silloin ovulaatio, koska esikoinen syntyi vielä aika yliaikaisena raskausviikkojen puolesta, mutta ei ollut kovinkaan yliaikaisen oloinen.

Ihanaa, kun sai jättää nyt kondomit pois. Raskauden jälkeen en ole halunnut mitään hormoniehkäisyä, nostaa painoa niin paljon ja muutun ihan heikkopäiseks..

Ens viikolla pitäis jo vähän viilentyä, niin sitten jos pääsis jotain liikuntaakin harrastamaan, kun ei näillä helteillä oo jaksanu mitään.
 
macy gray, käynhän minä kuikuilemassa joka päivä kyllä:)

tatskattu, voi ottaisin tällä hetkellä niin mielelläni
puolestasi tätin kylään, jos ei kerta minulla onnistu
niin onnistuisi edes toisilla

iloksi, kiitos. Vaikkakin pääsykokeet ovat vasta 3kk päästä,
niin on hyvä aloittaa ajoissa :D ja saapahan muutakin
mietittävää kuin vauvapuuhat, vaikka siinä aktiivisia
ollaankin.
Ja mitä tulee pakettiin, niin minä olisin varmaan jo
kaikkina hormooneineni mennyt lankoja pitkin vaatimaan
uusia. Pitkä pinna sinulla!

TUUtikiks, kiitos sullekin, kyllä mä täällä roikun :D
En vain kirjoittele niin ahkerasti, vielä. Katsellaan
sitten kp1 kun joskus tulee, niin olen varmaan joka käänteestä
kertomassa taas täällä.
 
Nyt on kyllä niin kuukautismaiset oireet, että ihmettelen suuresti, elleivät menkat ala muutaman päivän sisällä. Vatsa on tosi turvoksissa, ja alavatsaan koskee. Luteaalivaihe jää tavallista lyhyemmäksi, luultavasti. Minkä pituisia luteaalivaiheita teikäläisillä on? Sanotaan, että se on 14 vrk:tta, mutta kai tässäkin on yksilöllistä vaihtelua? En tiedä omaani, en ole ikinä tarkkaillut ovulaation jälkeisen vaiheen pituutta ennen kuukautisten alkua. Tuleepa tämäkin nyt tässä selvitettyä!

 
Shiny minä olen yrittänyt kärsivällisen ystävällisesti asiassa toimia. Yleensä se on toiminut. Kyllä tuo riepoo niin, että en tiedä miten päin olisin. Mutta noh, odotellaan vastausta...

ON.
Vaikkei tämä mitään merkitsekään ja voi täysin johtua noista lääkkeistä, niin tänään on ollut huono olo. :eek: Ja selkä kipeä.
Selkäkipu on menkkaoire, mutta huono olo ei.
Varmaan olen luulotaudissa tai syönyt pilaantunutta. Ei tässä vaiheessa voi vielä mitään oireita olla vaikka kuinka olisi raskaana. Joten aivan turha kuvitella.
Piti vaan kertoa tämäkin :D
 
Shiny minä olen yrittänyt kärsivällisen ystävällisesti asiassa toimia. Yleensä se on toiminut. Kyllä tuo riepoo niin, että en tiedä miten päin olisin. Mutta noh, odotellaan vastausta...

ON.
Vaikkei tämä mitään merkitsekään ja voi täysin johtua noista lääkkeistä, niin tänään on ollut huono olo. :eek: Ja selkä kipeä.
Selkäkipu on menkkaoire, mutta huono olo ei.
Varmaan olen luulotaudissa tai syönyt pilaantunutta. Ei tässä vaiheessa voi vielä mitään oireita olla vaikka kuinka olisi raskaana. Joten aivan turha kuvitella.
Piti vaan kertoa tämäkin :D
 
Allie81 > Mulla on luteaalivaiheen pituus tällä hetkellä 16-18vrk eli keskimääräistä pitempi. Kyllä niissä on yksilöllisiä vaihteluita. Ennen raskautta kierto oli hieman lyhyempi, melkein oppikirjan mukainen, ja silloin luteaalivaihekin oli n. 14vrk. Itse olen hieman ihmetellyt tuota luteaalin pidentymistä, mutta pco:n aiheuttamaa kai sekin on. Luulisi, että hedelmöittyneellä munasolulla on hyvin aikaa kiinnittyä, mutta ilmeisesti limakalvo ei ole riittävän vahva. :/
 
Mun luteaalivaihe oli ennen ekaa raskautta 9-10 päivää tai sitten tapahtui aina varhainen km, jota myös epäilen koska kivut oli kovat, ihane ri luokkaa kuin normimenkoissa. Nyt helmikuussa oli n. 13 päivää.
Nää menkat jäikin lyhyeksi, 2 päivää niukkaa vuotoa. Ei limis ollut kovin paksu ilmeisesti että ei ihme kun raskaus ei alkanut/jatkunut.

*Muoks* Ja mulla myös PCO, en tosin tiennyt että se vaikuttaa luteaalivaiheeseen. Lähinnä tässä jännään että loppuuko kierto TAAS kokonaan että menkkoja ei tule enää. Oon tosi ilonen että nää ekat nyt ainakin tuli, ei huvittais mitään lääkkeitä popsia.
 
Heissuli! Ihanan paljon tullu taas tekstiä! =) Paitsi sit unohtuu mitä piti kenellekkin kommentoida..

tatskattu Onnea uuteen kiertoon! :hug:
Shiny toivottavasti täti tulee pian ja pääset taas yrittämään! :hug:
NoBlood höpö höpö! johonki pusikkoon vaan vauvaa tekemään siellä mökillä! :D

ON: täällä lämpö noussut selkeästi 37,6 tällä hetkellä!!! Eli ovis oletettavasti oli eilen ja samoissa piinaillaan macy gray. =) Punkkua justiinsa hörpin ja seuraavat pari viikkoa olen taas ihan tärinässä.. Sitä sanoo itelleen et höpsis en mä mitään kuitenkaan raskaana ole, mut toivoo,toivoo,toivoo kovin.. :ashamed:
jänskästi muuten nippaili ton pari päivää vuoroin oikealta ja vuoroin vasemmalta.. molemmilta puoliltako mahto irrota vai onko normaalia??

+++++++puhureita!!!!! puuuh :whistle: =) :heart:
 
Olen kovin omanapainen, mutta pakko silti purkaa kuumeilun aiheuttamia tuntoja: On tosiaan ollut menkkakipuja tänään koko päivän, ja tuntuu siltä, että kuukautisia pukkaa. Niinpä menin tänään ihanan rankalle BodyCombat-tunnille, jos vaikka kropassa alkaisi tapahtua. Vatsa on vieläkin kipeä, mutta vähemmän kuin päivällä. Jos menkat alkavat huomenna (kuten arvelen), tulee luteaaliksi vaivaiset 10 päivää.

Heh heh, kun näitä edellisiä viestejä lukee, voi huomata, että kovasti täällä kaikki ovat turvoksissa! :LOL: Kauheaa, kun kroppa ei ole oma itsensä, vaan muodoton nestepallo - ilman raskautta. Sitten kun tulee raskaaksi, niitä nesteitä vasta tuleekin! Itse näytin viime raskaudessa ihan sumopainijalta. Tätä odotellessa... Katsoin eilen synnytysvideoita, ja voi että kun tuli kaihoisat fiilikset. Synnyttäminen on minun mielestäni ihan mahtavaa, ja haluan ehdottomasti kokea sen uudelleen.


Äizikkä Mikset sinä ole piinailijoissa??
 
tuota tuota.. siis.. nyt vaan ootellaan ja katotaan mitä tuleman pitää.. ;) tää loppukierron oottaminen vasta onkin tylsää.. :( ja sitten vielä kun aattelee: jos nyt (ehkä).. tuntuu niin piiitkältä aatella seuraavaa viikkoa odotella.. :ashamed: toisaalta esikko alottaa taas tarhassa ens viikolla uudessa ryhmässä (elikkä tää äiti sitte sielä nurkissa pyörittelee peukaloita..) tosin on ainakin muuta tekemistä, ku vaan miettii joko joko.. ;) nyt vaan plussia, plussia; ihan kaikille.. :D elikkäs kp 18/28, kymmenen päivää piinailua.. :(
ja siis toi pistely on sellasta että mä ihan luulen et mun jaloissa kävelee jotain.. (oon monta kertaa läppässy itteeni jalkaan, koska luulen et siin jokin kävelee; muttei mitään näy)
 
Huomenta :)
Lämmintä pukkaa ... meille on tänään luvattu 35 astetta. Aika lämmin tulossa. :whistle:

Monet ovat puhuneet olevansa turvoksissa ja minä olen ihmetellyt, että miksen minä ole. Noh, nyt se taisi sitten sen turvotus iskeä. Ja menkkaoireet. Eilen alkanut selkäkipu on hellittänyt, mut nyt on ihan selkeesti tuo alavatsa menkkakipeä. Luteaalivaiheen ei pitäisi kyllä olla ihan näin lyhyt... tai noh, ei vielä ole sellainen olo että vuoto heti alkaisi, mut kuitenkin.
Kylläpä osaa olla ärsyttävää odotella sitten tässä tuskissaan, kuumissaan ja jännityksissään, että miten tämä juttu päättyy. Vaikka onhan tähän kiertoon lähdetty sillä mielin, että tulos tiedetään.. Mut aina kai sitä voi toivoa.

Tänään olisi sitten dpo 8, jos se dpo 0 oli viimeviikon keskiviikko.

Äh, anteeksi nyt tällänen pelkkä omien asioiden vatvominen. Keskittyminen herpaantuu kipujen ja kuumuuden vuoksi :/

Mukavaa päivää ja plussapuhureita !
 
Merkkailen vaan. Ei tässä kummempaa kerrottavaa ole. Menkat loppu toissapäivänä, kesti hurjat 2 päivää ja hyvin nihkeesti vuotoa, ei siis ihme kun ei raskaus jatkunut viime kierrossa (varhainen km tod.näk.). Nyt kp 4/28(?)
 

Yhteistyössä