+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

mg: jos mä vielä vaan haamuilen...Tänään samanlainen haalea viiva kuin eilenkin, jonkun verran vahvempi siis kuin tossa ciban laittamassa kuvassa, mutta en uskalla vielä luottaa niihin, haluan ihan kunnon viivan:confused:...
Onnea plussanneille ja pahoittelut tädin vierailu yllättäneille....
 
Älyttömästi tullut tekstiä viime kirjoitukseni jälkeen! :) Kaikki olen lukenut, mutta nyt ei ehdi eikä jaksa kaikille kommentoida... :ashamed:

MG Hurjasti tsemppiä sulle! Ihanan positiivinen jaksat olla. :) Ja hei sitku kerkeet, niin päivitä mulle yk3 kp2/26-32. Kiitti. :)

Paljon onnea ciballe ja muille plussanneille! :heart:

Plussaonnea piinailijoille!!! :)

Pahoittelut niille keille se epämiellyttävä tätipunainen kylään tuppas! :hug:

).( Täällä tämän kuun vikan Terolutin otin kp24 eli 10.9. Tuhruttelu alkoi kp26 ja seuraavana päivänä alkoi KUNNON vuoto. Tänään siis kp2. Kierto jäi 26 päivän pituiseksi mikä ei kyllä harmita yhtään. Pääseepähän nopeammin uudelleen jännäilemään. Ja nyt aijon ottaa ne Terot sitten vasta käyttöön, kun oon bongannut tikuilla oviksen. Mua ei harmita yhtään nää menkat, joten ei tarvitse pahoitella. :) Senkin takia olen hyvillä mielin, koska nyt tosiaan vuoto on ensimmäistä kertaa synnytyksen jälkeen kunnollista, eikä mitään tuhrua! JEE! :) Josko tää enteilisi hyvää jatkoa vauvahaveille! Menispä päivät vähän nopeammin, että pääsisi jo jännäämään! :)

Kaikille tasapuolisesti SUUREN SUURI PLUSSAPUHURI, PUUUUUUUHHHH!!! ++++++++++
 
Onnea cipa, selvä plussa!

JA82, plussahan sullakin on jos yhtävahvaa näyttää, kuin cipalla!

MG: Hyvä, kun soitit neuvolaan toistamiseen ja sait ohjeita, joihin uskaltaa luottaa. Ihan hölmöä tuolaiset sijaiset, jotka vastaavat, vaikkeivät itsekään ole varmoja omista tiedoistaan ..: /

ON: Ei näy tätiä vielä.. Aika kumma, että terot, kun aloitti niin kierrosta tuleekin pidempi! Muistelisin, että aiemmin terojen ollessa käytössä kíerto on ollut jotain 30 paikkeilla, ehkä, hmm. Eipä tässä voi, kun odotella.. Tilasin eilen raskauskeijusta testipaketin, niin on valmiina ovistestit seuraavaan kiertoon. (Enpä tietenkään odottele niitä toisia testejä ja elättele toiveita kun kierto venyy :headwall:)
 
ciba Onnittelut plussasta! :flower:

vimmu kiitos tsempistä :)

skorpioni07 kiitos :) Olen todella tyytyväinen tuloksiin, mutta pudotettavaa on vielä ja paljon. Joten alkutaipaleella tässä projektissa ollaan. Tästä alkaa varmaan tuo painonpudotusvauhti pikkuhiljaa hiipumaan, eihän se ole edes terveellistä liian nopeasti laihtua. Suosittelen elämäntaparemonttia tai elämäntapojen tarkistusta jokatapauksessa. Toivottavasti se kakkonen tärppää pian ja kaikki menee sitten kuin oppikirjoissa :)

macy gray onneksi nyt vaikuttaisi, että tilanne ei ole paha. Voimia sinulle :hug: ja kiitos tsempistä :)

Kristen aikamoinen muutos tässä on pitänyt elintavoissaan tehdä eikä sitä vieläkään asiat ole niin hyvin hallussa kuin pitäisi. Liikaa mielitekoja ja liian vähän itsekuria kieltäytyä. Mutta pienin askelin. :)

(.) Klinikkakäynti on nyt sitten takana. IVF-hoidot on polkaistu käyntiin. Onneksi kuitenkaan heti ei ole tapahtumassa mitään, vaan saamme rauhassa totutella ajatukseen ja minä saan pudotella tätä painoa pois. Helmikuussa olisi tarkoitus ensimmäisen kerran kerätä munasoluja, eli tässä on vielä ihan hyvin aikaa.
Tammikuussa ilmeisesti "sammutetaan" oma hormonitoimintani ja sitten helmikuussa se käynnistetään taas lääkkeillä. Vähän kauhistuttaa ne tulevat vaihdevuosioireet. Saa mies esimakua siitä, mitä joutuu sitten kestämään kun ne joskus ne vaihdevuodet oikeasti iskee.

Aikamoinen urakka tuo on tuo koeputkihedelmöitys ja olenkin todella tyytyväinen siitä, että tässä on vielä reilusti aikaa. Ehtii hieman tutustua asiaan ja lukea kokemuksia ja tässä väliajalla tietysti sitten yrittää ihan normaalisti. Clomifenit minulla on käytössä ainakin nyt jonkin aikaa, että ovuloin ja kierto pysyy edes jotenkin käynnissä. Onhan tässä aina mahdollisuus raskautua ilman hoitojakin.

Eli tässä ketjussa tulen pyörimään siihen asti, kunnes hoidot alkavat. Ja ehkä sitten senkin jälkeen..

Plussatuulia !
 
Onnea ciballe Täällä iski jokin kurkkutulehdus: / Sain ajan heti lääkärille ja nieluviljelyn tulos tulee huomenna. Angiinaahan vois olla kun näyttää siltä valkoisineen juttuineen, mutta outoa ettei kipua ole ollenkaan. Nielemällä tuntuu vain että siellä on jotain. Lääkärille vielä kerroin vauva yrityksestä ja hän aikoi katsoa sopivan lääkityksen jos tarvitsee reseptin. Tikuttamalla en ole vieläkään tavannut ovista! tänään oli jotain tuntemuksia mutta en testannut kun ajattelin näyttää taas samaa yhtä viivaa. Laskurin mukaan pitäisi kohta olla ne päivät.
 
cipa ja JA82: Hyvältä näyttää, et plussia tulee! Onnittelut jo. :flower:

macy gray: Pahoittelut taas noista oloista! Toivoin jo niin sun puolesta plussaa. :hug:

).( Ohhohoijaa ja huokaus! Eipä mee täällä testit hukkaan. Menkat alkaa huomenna tai viimestään ylihuomenna ellei kroppa halua oikein ylipaljon kiusata mua. :headwall: Oon tästä 99%, kun juilii jo niin ilkeästi. Masentaa. Anteeksi tää negatiivisuus. Nyt pitäis saada pariksi viikkoa, jotain järkevää täysin muuta ajateltavaa, et pysyis tää kuumeilu jotenkin hallinnassa.:(
 
aijaijai..kyllä nyt piinataan!! Ei tätiä, testiin haaleetakin haaleempi viiva (liuska) jota KOSKAAN en ole saanut tuohon testiin. Siis haamua taikka viivanpaikkaa vaikka kuin tihrustanu olen, mutta tänään.
Nyt vaa peukut ja varpaat pystyy!!
 
Minnäi täällä istun peukut ja varpaat pystyssä :) Toivotaan....!

TUUtikiks:hug: Tsemiä sinullekin siihen tuskailuun. Toivottavasti ne menkat sitten alkaa, jos ovat alkaakseen. (nimimerkillä itse 1,5 vk piinan läpikäynyt). Ja kunhan uusi kierto alkaa, niin mielikin taas paranee :)

Muillekin tsemppiä ja plussatuulia ! Niin ja mukavaa keskiviikkoa :)
 
Minnäi: onnea haamusta, kyllä se siitä vielä vahvistuu :), onnea myöskin muille plussanneille.
Tein vielä kolmannen testin tänään aamulla, ja viiva oli puolet tummempi, joten kaiketi se on vain uskottava, että raskaana ollaan, niin epätodelliselta kuin se tuntuukin:heart:. Puhaltelen paljon plussatuulia teille kaikille +++++++++:flower:
 
Onnea JA82 vahvistuneesta viivasta ja tarrasukkia matkaan!! Minnäi täälläkin toivotaan todella kovasti, että viiva vahvistuu myös sun testissä ja lävähtää komea plussa!!
Älä muuta sano TUUtikiks, miten saisi ajatukset pois vauva-ajatuksista ja kierron laskemisesta, on se ihmisen mieli vaan kummallinen!
 
Onnea uusista plussista :flower:
Mua alkaa nyt jo pikkuisen jännittämään. Hieman on tuommonen kumma etova olo. Myös maha on iltaisin turvoksissa. Lämmöt on reilun puoli astetta koholla, iltaisnkin lähes 37C ja tissit on edelleen vähän kipeet. Mä taidan huomenissa tehdä testin ihan vaan varulta :whistle: Jokohan se näyttäisi jotain, tummonen herkkä liuskatesti? Nyt kp 26 menossa, kierron pituudesta ei ihan täyttä varmuutta ole kun on vasta eka kierto pillereiden lopetuksen jälkeen. Pillereiden aikaan tasan 25 vrk ja enne pillereitä n 28pv.
Eihän oikeesti niin hyvää tuuria vois olla et heti olis raskaana :confused:
 
Onnittelut plussanneille :flower: ja pahoitteluni kaikille joille täti tuli kylään :hug:.

Mulla on tullut varmaan luettua jo liikaa tätä palstaa kun alkaa tulemaan jo uniinkin... :D
Nyt onkin taas vain tällainen pikainen käynti täällä, huusholli odottaa jälleen kerran järjestyksen vaihtoa. Macy gray kun päivität listaa niin jos mitenkään viitsisit korjata tuon mun dpo:n, tänään on siis meneillään dpo12. Täällä ei kummoisia oireita taida olla, rinnat hivenen arat(ja vieläkin toisesta tulee hieman nestettä) ja lämmöt edelleen reilu puol astetta korkeammalla kuin normaalisti ja yöllä tuntui jonkin verran vihlontaa tuossa navan ja häpyluun välimaastossa, siinäpä ne. Nyt jos tuo kierto pitää paikkansa 28pvää niin tänään pitäis alkaa jo tuhruttelu ja sitten ylihuomenna kunnon vuoto. Oletan sen tädin tulevan taas vierailulle...

Plussapuhureita teille kaikille oikein kovasti :)

Hiipu1
 
Moikka!
Onnittelut plussaneille:flower: ja peukutukset haamuilijoille/jännääjille! Täällä sain ovistikkuun kaksi viivaa tänä aamuna, jee! (vaikka ohjeessa luki ei kannata aamu virtsasta tehdä) oli sen verran vihlaisuja että päätin kokeilla ja 2 selvää viivaa tuli. Jännä että tuostakin osaa iloita :D vahvistui ainakin että tunnen milloin ovis on ilman testejäkin. Onko se sitten niin että ovis on vasta tulossa kun testissä viivat? ainaki sain sen käsityksen ohjeesta. Ajattelin ettei miehen työkiireiden vuoksi yritys onnistu tässäkään kierrossa, mutta mies on mukana touhussa yhtä kovasti kun itsekkin ja yritetään nyt nämä päivät käyttää hyödyksi.
 
Valtsukka :hug: :(
mimmimami Ehkä ne menkat ei ole alkaneet hyvästä syystä :)
Minnäille toivon kovasti plussan vahvistumista ja etenkin vielä kiinnipysymistä :kiss:
JA82 Paljon onnea plussasta ja paljon vauvaliimaa matkaan mukaan :)
Karvatonkoira sulle myös peukut pystyssä :flower:
amma Ihana että sait oviksen bongattua, siitä on hyvä lähteä loppukiertoa odottelemaan :)

Tänään ollut omalla kohdalla niin masis päivä! Vuoto on ihan kamalaa ja kivut sen mukaset. Kuukuppia saa tyhjätä (anteeksi ällöä sisältöä tekstissä )parin tunnin välein, sillä sen jälkeen alkaa vuotamaan siteeseen asti. Että voittepa arvata millainen yö oli :( Muutenkin on mieli ihan maassa tän kaiken takia :'(
Mutta jos jotain hyvää yritän väkisin kaivaa, se on se, että viimeisen 4 kuukauden aikana mulla on vuoto alkanut aina siinä n 11. pv (10,11,12,11) Ja tuo 12 viivästys johtui varmaan siitä raskaudesta, joka aloitti kuitenkin menkat...

Niin siis että jos tuo hirveä määrä foolihappoa ei muuta ole saanut aikaan, on se ainakin tasannut kiertoa ja ainakin parissa viimeisessä on ovulaatiokin varmuudella tapahtunut :) Kyllähän se tietysti vauvahaaveita vähän helpottaa...

Tosin jos pieni ei halua kiinnittyä, onko sille mitään tehtävissä?
 
Viimeksi muokattu:
Iso kiitos tsempeistä :heart:
Kävin hakemassa töitten jälkeen apteekista uuden testi, apteekin oman. Ja kyllähän se viiva siihenkin tulla pärähti. Ei yhtä tumma kuin kontrolli mutta ei mikään haamulainenkaan :)
Jokseenkin vaan outo toi "herkkä"testi ku siin viivan kutakuinkin näkee, varmaa jos miehelle antais tiirattavaksi niin se ei etes erottais siitä mitään :LOL:

Sen ekan herkän testin jälkeen kyllä aloin kuitenkin negasta huolimatta epäilee raskautta, mietinkin olenko oikeasti sekoamassa vai mitä tapahtuu..

Mutta, kääk, apua..nyt sitten koitetaan tiukasti pitää kiinni ToukoPoukosta ja koittaa olla rauhallisin mielin. Piiiiitkä tulee kuitenkin ensimmäisestä 3kk..:$

Plussapuhuria puhallellen Minnäi
 
Onnea huimasti Minnäi!!! Oon muuten tosi monesta paikasta lukenu et noi herkät testit ei taida ihan niin herkkiä ollakaan, kun ei anna kunnon viivaa siinä missä joku epäherkempi antaa. Hassua. Eiköhän se ToukoPouko pysy matkassa :)
 
Onnea huimasti Minnäi!!! Oon muuten tosi monesta paikasta lukenu et noi herkät testit ei taida ihan niin herkkiä ollakaan, kun ei anna kunnon viivaa siinä missä joku epäherkempi antaa. Hassua. Eiköhän se ToukoPouko pysy matkassa :)
Minnäi > Onnea ja tarrasukkia! :flower:

Olen ihan samassa käsityksessä omien kokemusteni pohjalta. Luulen, että apteekin testillä olisin saanut aikaisemmatkin kemialliset kiinni. Olen menettänyt luottamukseni täysin niin nettikaupan puikkoihin kuin liuskoihinkin. Vannon nyt Apteekin oman testin ja digitaalisen nimeen.

Täytyy sanoa, että on hassu olo. On vaikea olla päästämättä mieleen ajatusta "Entä jos sittenkin", mutta jalat maassa tässä on pakko olla. Oireet ovat ristiriitaisia, mutta yritän olla välittämättä siitä. Vuoto näyttää venyvän hiipumisestaan huolimatta. Tihkuttaa kirkasta verta vaikka yleensä tässä vaiheessa vain tuhruttelee. Normaalit menkathan nämä eivät ole, joten sikäli ymmärrettävää. Saisi silti loppua viikonlopuksi. :whistle:

Päivitän tuota listaa vielä illan aikana ettei jää tämä päivä väliin. Vielä en ole ehtinyt ja malttanut, kun olen lueskellut muitten kuulumisia ja hoidellut rutiineja. Mukavaa, että täällä ollaan oltu aktiivisia. :)
 
En mä ymmärrä.. Turhauttaa, ärsyttää ja itkettääkin. Tuli uudet testit postissa (davidin herkät) ja tuhlasin tietty heti kaupanpäällisinä tulleen ja edelleen aivan puhdas nega, ei epäilystäkään! Tuntuu, että kaikki saa vaikka kuinka aikaisin näkymään haamuja sun muuta, mutta mulla ei vaan näy mitään vaikka yrittäis kuinka kuvitella :( Ei tietty kuulukaan näkyä jos ei ole näytettävää, mutta MISSÄ ON MENKAT??? Lämmötkin edelleen ylhäällä...
Siirryn lyötynä valtsukan kanssa oottamaan tätiä : /

Onnea Minnäi!!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä