+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

macy gray ja Kristen ::hug::(

Itsellä menossa kp 26, vasenta puolta vihlaillut eilisestä päivästä asti, välillä ei mitään ja nyt taas sellaiset vihlonnat menossa, että vaikea olla pystyssä, tätiä ei vielä näkynyt, ja tosiaankin noi pistämiset ja vihlomiset vain selveästi toispuolella tai välillä tuntuu mojovasti pistona kohdun suussa..Käyn vähän väliä vessassa katsomassa josko täti olisi tullut, ei vielä....Ja rinnat vain kipeytyvät entisestään...
Nyt bb:n seurantaan ja josko koittaisi syödä ceasar salaattia, noin niinkuin terveellisenä iltapalana:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Jahas, reissusta palattu.

MG ja Kristen: :hug:

Diipelille paljon onnea :)

Omaan napaan ei sen kummempaa. Menossa kp 26, eli aikas loppukierrossa mennään. Jännää on jos vaikka olis tärpänny :) En kyllä oikein usko että nyt heti ekasta, esikoista yritettiin puolisen vuotta. Oireetkin on kaikki oikeastaan hävinny, eli ihan normaali olo. Plääh. Olispa kipeä maha ja rinnat ja päänsärkyä ja oksetusta ni vois kuvitella olevansa raskaana :p
 
:hug: Näinkö siinä kävikin, että plussien sijaan ropiseekin vain tätejä? :/ Taitaa sentään piinailijoiden lista aika pitkänä pysyä, kun kiertopäivät laskevat noin tasaisesti. Toivotaan, että listan kärkipäätä kohti nousevilla olisi parempi onni. Mennään me tipahtaneet sitten kesäkuisiin.

Kristen > Vuotaako sinullakin ihan kunnolla? Onko siis edes vähän toivoa vai kp1?
 
Mä olen tänään 2 kertaa kirjotellu pitkät pätkät ja molemmilla teksti vaan hevis jonnekkin! :headwall:

:hug: tätin löytämille!

Kristen ja macy gray teille toivon jotain ratkaisua siihen että pikkuiset myös pysyisivät kyydissä! Keltarauhashormonia ehkä tms?? Onneksi kuitenkin hedelmöittyminen onnistuu! Eiköhän tuohon ongelmaan ole jokin ratkaisu! :hug:

).( täällä sit taas oikeen odottelen tätiä!!! ainakin 4 viikkoa varmaan vielä täytyy vaan odottaa! syön nyt multivita monivitamiinia, magnesiumia, kalsiumia ja ens viikolla tulee omega 3 mis on foolihappoa mukana. Greippimehua olen litkinyt kaavinnasta asti josko se auttelis kohdun limakalvon kuntoon! Ja tänään söin tyrnimarjoja, hyi! Niillä kuulemma hyvä vaikutus limakalvoihin. Kaikkea täytyy yrittää! Josko olis kroppa sit taas valmis uuteen raskauteen! Jättihelokkikapseleita vois vielä hakea.. :confused:
 
Höh, todella suuret pahoittelut alkaneista vuodoista! :hug: Voimia pettymyksestä selviytymiseen. Jälleen kerran MG kirjoitti niin hyvin, että on keskityttävä vaan uuteen yritykseen. Onneksi hoitojakin on monella luvassa jo lähiaikoina.

).( Vaikka pelko on perseessä, et ei täällä mitään raskauduttu tässäkään kuussa, niin silti tekis mieli jo testata. En ymmärrä yhtään näitä ristiriitaisia ajatuksia. Dpo on kai 7, eikä mulla oo ees mitään varsinaisia oireita eli syytä testaamiseen. Silti noi uudet testit polttelee tuolla kaapissa enemmän kuin koskaan. Jos haluaisin olla järkevä, testaisin vasta viikon päästä, mut en tiedä miten täs viel käy.:headwall: Aikaisemmissa raskauksissa oon testannu ja heti plussannu vasta kp 34 ja kp 35 (satuin löytämään vanhan kalenterin ;) ). Hmm...onkohan millään testillä ees mahdollista saada mitään oikeeseen viittavaa tulosta? Kyllä kuume nousee...:p
 
Bluebaby Voi kurjuus, sinullakin :( :hug:

mg, vielä ei vuoda kunnolla, mutta viimeiset 3-4 vuotojaksoa on alkanut juuri näin, että pari päivää aikaisemmin on ihan pientä vuotoa, seuraava päivä väliä ja sitten alkaa vuoto enempi... Veikkaan että tuo korkea lämpökin johtuu ihan vain alkavasta flunssasta :(
Toivoahan tietysti on niin kauan, kunnes vuoto alkaa kunnolla, mutta kyllä mun osalta alkaa pienetkin toiven rippeet jo rapista edellisiä kiertoja ajatellen...

Tuutikiksi Käsittääkseni yleisin aika saada noilla herkilläkään mitään on siinä dpo 10-11 paikkeilla. Eli vähän turhaan testailet jos nyt jo sen teet. Toisaalta mä olen kyllä kanssa mahdoton ja paremmin malttaa etiäpäin jos yhden testin "heittää hukkaan" :)

Lopuille jännääjille paljon plussia, ettei mene tämä kuu ihan toivottomaksi!
 
Kristen > No enpä sitten vielä päivitä. Itse ainakin vielä toiveilen sinun osaltasi. Toivottavasti on harmitonta vuotoa ja pääset plussaamaan! bd

Onkohan flunssa sittenkin pahenemassa, kun lämmöt on hieman 37 yläpuolella? :confused: Toivottavasti en nyt tästä pahemmin sairastu, kun juuri olin toipumassa ja mökillekin pääsisi viikonlopuksi. : /
 
Halaukset :hug: täältäkin kaikille tädin piinaamille ja samalla ilmoittaudun itse siihen samaan joukkoon. Viime viikkoinen tuhruvuoto loppui torstaina ja perjantaina alkoi sitten kunnon menkkaoireet ja niihän se täti sitten iltasella pyyhälsi kylään. En ehtinyt edes testailemaan.

Nyt siis menossa kp3/28-35 yk3. Se hyvä puoli tässä näyttää olevan, että kierto on lyhenemään päin. Toivottavasti nyt tasaantuisi tähän. Olo on kaikin puolin kummallinen. Harmittaa toki, mutta toisaalta ei aivan hirvittävästi. Ehkäpä en edes odottanut raskautta tästä kierrosta, kun nitä oireita ei minkäänlaisia ollut, paitsi sitä tuhruvuotoa, jota tuli kolmen päivän ajan ennen tädin saapumista. Olenkin miettinyt, että olisiko voinut olla kemiallinen.

Onnea ja tarrasukkia plussanneille :heart:

Eli kohti kesäkuisia mennään. Lippu korkealla, että vihdoin sitten lokakuussa tärppäisi meille muillekin!
 
Pahoittelen mg ja muiden tädin tuloa:( muistan oman pettymykseni viime kierrossa:'( olen miettinyt ettei se tässäkään kierrossa tärppää, miehen työasioiden vuoksi meillä ei taida yritystä olla kunnolla käynnissä taaskaan. En aijo seurata omia oireita yhtään tässä kierrossa tai seuraavassa! viime oireet olivat menkoista vaikka ne pms oireet olivat kokonaan poissa. Jospa tuntis taas ne ovisoireet ja näkisi tikuttamalla ovatko ne niitä oikeasti. Oma napa siis vain odottamista nyt.
 
Menin sitten ja testasin..NEGA! Eli se vissiin taas sitten siitä unelmasta :'( Joten kai sitä menkkoja sitten aletaan odotteleen *kaivaa kuukupin valmiiksi laukkuua*
Toki ainahan vielä on mahdollista et plussa tuleekin, noilla testeillä viimeksikään ku ei näkyny ku menkkäpäivänä vasta se plussa, mut jotenkin oon niin kyyninen!
 
Huomenta kaikille!

Iso halaus ja pahoittelut Macy Grey ja Kristen :(

En aluksi halunnut edes kirjoitella tänne vielä mutta kun tänä aamuna tein testin, niin haalea plussa tuli. Nyt tosin sormet ristissä että tämä jatkuu. Seuraavan kerran sitten testailis loppuviikosta, jos viivat vahvistuisivat. Ja tämä kierros oli ensimmäinen kierto kun jätin terolutit pois.

Mutta katsotaan uskaltaako tätä vielä juhlia....
 
Onnittelut Diipeli ja Ciba:heart::flower:

Macy gray, Iloksi, Bluebaby, Mischa ja Kristen:hug: Kun tädin kutale teillekkin taas tuppautuu. Etenkin Macy grayn kemiallinen suututtaa niin vietävästi:( Jos jotain hyvää pitää löytää niin hedelmöittyminen on sinulla ainakin mahdollista vaikka tällä kertaa kiinnittyminen epäonnistui, tsemppiä teille kaikille uuteen kiertoon ja myös muille joiden nimeä en maininnut! Kristenkin oli saanut tosi vahvan viivan testiajan jälkeen eli jotain on sinullakin ollut tapahtumassa.

Oma napa menee jo kp 3. Jotenkin enimmäkseen helpottunut olo niin saa nämä muut asiat ratketa rauhassa. Toki hivenen alkuun harmitti sillä mäkin odotin testin perusteella jotain muuta. Lauantaina testasin aamulla ihan testuiajan lopuilla haalean viivan joka vielä jatkoi vahvistumistaan sallitun 10 min jälkeen. Ja tosiaankin ihan haalea viiva jota ei tarvinnut tihrustella. Eli kemiallista pukkasi täälläkin ja mietinkin että olikohan luteaalivaihe 10 vrk liian lyhyt kiinnittymiselle? Tähän kiertoon tulee joko tauko tai sitten pääsee ihan koko sydämestään vauvaa toivomaan:heart: Mun kierto näyttäisi lyhentyneen hieman kun pari viime kiertoa on ollut 27.

Joten Macy gray, päivitätkö mulle kp 3/27, kiitos=)

Piti vielä tulla pahoittelemaan myös negan testanneita:hug:
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut Mischa, Minnäi ja mileon :hug:

mg Jospa , jospa. Kun vuoto loppuu, testaa vielä uudelleen, etenkin jos oireita on ja lämmöt vielä korkealla!

ciballe onnittelut haamusta!

).( Lämmöt edelleen tänä aamun 37, mutta uskon sen johtuman flunssasta. Olo nyt on meinaan kuin jyrän alle jäänyt :( Testasin vielä varulta eilen digitaalisella ja se sanoi "ei raskaana" joten siihen se on sitten uskottava. Vuoto jatkuu edelleen, joskin tosi niukkana, mutta päivitetään uusi kierto alkaneeksi, kunhan vuoto alkaa kunnolla.
 
Pahoittelut tädin yllättämille ja onnittelut plussanneille!

).( ei tätiä, mutta eilen testasin ehkä hyvin hyvin aavistuksen haamun testiin (Davidin herkkä liuskatesti, onko antanut muille turhia haamuja?) :) Mutta ei vielä kannata edes haamuilijoihin mua laitella, saatto olla mun hyvää mielikuvitustaki tuo. :) Testailen ehkä huomenna tai ylihuomenna uudelleen.

Oireita ei kyllä ole nyt ei niin mitään. Mielessä pyörii vaan ajatus että josko ois joku kemiallinen täälläkin kun oireet tosiaan on loppunu jo viikko-pari sitten kun taas sitä ennen niitä oli vaikka muille jakaa. No, aika näyttää.

Plussatuulia kaikille joita täti ei vielä ole päässyt yllättämään :whistle:++++++ :)
 
Pahoittelut kaikille tädin saavuttaneille :(
Nyt menos kp 24 ja muutaman päivän jomottanut tuota alaselkää inhottavasti, ihan ku menkkojen aikaan, myös tissit on hieman kipeenä. Et joko tässä muutaman päivän sisään täti tulee kylään, mut toivottavasti ei tule. :wave:
 
+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +



maanantai 13.9.2010



KUUMEILEVAT
valtsukka............kp56/38(50)
Vuokko84............kp54/30............................2. lapsi....yk1
An-nie................kp41/30-35......................................yk4
Constance...........kp33/25
Kristen................kp32/~33...............22v......2. lapsi....yk1v+
Mimmimami........kp31/29-120......................4. lapsi
HelinäKeiju10.......kp31/?..............................3. lapsi....yk1
Minnäi.................kp29/28-31............31v......4. lapsi....yk5/7
Okaasan..............kp29/28-30............33v......4. lapsi....yk6
Manzu.................kp27/31-37............26v......3. lapsi....yk9
hemari................kp27/29-36.......................2. lapsi....yk1
iines83................kp27/32............................2. lapsi....yk2
NoBlood..............kp27/25-30........................1. lapsi.....yk3/4½v+
JA82...................kp27/25?................28v......3. lapsi....yk1
marika 83...........kp26/35-55........................1. lapsi....yk7
wilkat..................kp26/35............................3. lapsi....yk10
TUUtikiks.............kp26/28.................29v......2. lapsi....yk4
Ciba...................kp26/25
karvatonkoira......kp24/25-30?............32v.....4. lapsi....yk1
Hiipu1.................kp24/27-29.............27v.....1. lapsi....yk3
Auneli.................kp23/27-29.............27v.....2. lapsi....yk3
angelfish.............kp22/30-34.......................4. lapsi....yk2
Viulu...................kp22/28-30.......................4. lapsi....yk2
Joko...................kp21/28-30.............28v......3. lapsi....yk1
MyrskyMaija........kp17/29-30........................3. lapsi...yk2
MyDream............kp17/28............................1. lapsi....yk8
Huldasharks........kp16/40-44........................3. lapsi....yk4
Liina87...............kp16/30...........................................yk4
amma................kp15/30-32..............28v.....5. lapsi....yk2
Viola30..............kp12/27...................30v.....2. lapsi....yk2
skorpioni07.........kp11/30.............................2. lapsi
PohjanTuuli........kp11/27.............................2. lapsi....yk3
sannikki..............kp10/30.....................28v....2. lapsi....yk2
vimmu................kp8/25-28................26v.....1. lapsi...yk4
Nuplu.................kp7/32-35........................................yk5
Millukka..............kp7/32?.............................6. lapsi
Aawatar.............kp3/28-35...............33v......1. lapsi....yk3
Mischa10............kp3/31...................27v......2. lapsi....yk7
mileon................kp3/27..............................5. lapsi....yk3
iloksi..................kp3/?.......................28v.....1. lapsi...yk4v+
macy gray...........kp2/19-47(32-34).....30v.....2. lapsi...yk11
bluebaby............kp2/28.....................26v.....1. lapsi...yk3-4v
sandemar....................................................3. lapsi...yk1
Peppi Pitkäkorva.................................27v.....3. lapsi
inspire.........................................................1. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, Mariel85, miimi10, adora, BloodyEnd



PIINAILIJAT
Mimmimami......dpo12/15
Kristen...............dpo12
Minnäi...............dpo11/12
Ciba..................dpo10
Diipeli................dpo10
NoBlood............dpo10
An-nie...............dpo10
Hiipu1...............dpo9
JA82.................dpo8
TUUtikiks..........dpo7



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukkokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81

PLUSSANNEET 2010 elokuu:
äizikkä...........3.8. .....kp23/28..................3. lapsi....yk4
nereida..........4.8. .....kp32/29-30.............2. lapsi....yk2
Yaden............9.8. .....kp27/30..................2. lapsi....yk1
NeliApina......18.8. .....kp25/27.........32v....4. lapsi....yk4
MiiJane76.....19.8. .....kp29/27-31....34v....4. lapsi....yk2½v
äiti x4...........25.8. .....kp25/24-27....32v....5. lapsi....yk2
tatskattu......26.8. .....kp30/29-31.....24v....2. lapsi.....yk2
dyyni...........27.8. ...................................3. lapsi.....yk1

PLUSSANNEET 2010 syyskuu:
Iksu81........8.9. ......kp40/28-34.....29v....2. lapsi.....yk5
Diipeli........11.9. .....kp25/29-31..............2. lapsi.....yk2



HAAMUILIJAT
Aada87........7.9. .....kp29/28...............................2. lapsi....yk1v+
Ciba............13.9. ....kp26/25


 
Ei pitäisi ylimääräisiä raskaustestejä pitää kaapissa lojumassa. Sieltä se huutelee koko ajan et tule tänne testaamaan, tule tule... :D Mutta nyt on vasta dpo10, miten sitä jaksaa muka vielä neljä päivää odotella... Tai mielummin enemmänkin, ettei tarttis tuotakaan turhaan tuhlata jos ne menkat on kuitenkin alkamassa. :p Ei mitään erityistä oirettakaan ole mikä raskauteen viittaisi, samaa vain mitä ennen menkkojakin.
 
mc: mulla olis dpo 9 tänään :).

ON: Kun mulla noita testejä mielinmäärin kaapissa, niin ihan huvikseen sitten päätin tehdä sellaisen aamulla.Ja kääk, siihen tuli selkeä haamu:confused:...En tiedä miten herkästi noi davidin herkät testit antelee turhia haamuja, vai tuleeko sellaisia??? Mutta siis se tuli ihan sen 15 min ajan sisällä siihen kyllä, ja ei viivan paikka, vaan haalean vaalea viiva...Ei kait vielä mitään näkyisi, vai vai..teen parin päivän päästä uuden testin mikäli ei tätiä näy..Olo tosi hämmentynyt...Mutta nyt tää lähtee tän hämennyksen kanssa töihin....Ja koittaa keskittyä siihen työntekoonkin:$
 
Nyt taas hämmästyttää kummastuttaa ja vähän huolestuttaakin. Kivut eivät ole kovin kovia eikä vuotokaan kovin runsasta (ihan selkeää kirkasta verta kylläkin), mutta mietityttää kivun toispuoleisuus. Eilen sattui koko alavatsalle kuten menkkojenkin aikaan supistelut, mutta nyt juilii ihan kunnolla tuossa vasemman muniksen tietämillä. Täytyi taas nukkua hassussa asennossa, joka on maha-ja kylkiasennon välimuoto. Normaalisti saan nukuttua vain kyljelläni ja joskus selälläni. Testailen huomenna, jos oireet jatkuvat ja pyydän sitten toimintaohjeita neuvolasta. Jos tuo toispuoleinen kipu jatkuu, niin en uskalla jättää sitä huomiotta. On sen verran voimakasta eikä ole tyypillistä ainakaan minulle menkkojen aikaan.
 
mg Ehdottomasti lääkärille, jos tilanne ei ala selviintymään! Voi olla vaikka kohdun ulkopuoleinen, josta kivut ja vuoto johtuu! Ja se ei ole leikin asia.

JA82 Onnea haamusta!

Mulle voi vissiin nyt sitten päivittää kp2/n. 30+ ja yk on kai virallisesti 14, laskeskelin, että n. 1v ja 4kk...
Vuoto lisääntyy koko ajan pikkasen, edelleen vuotelee kirkasta verta. Ei tosin kovin voimakkaasti, mutta tulee kuitenniin. Tein tänään vielä herkän testin ja siihen tuli saman lainen haamunen, kuin mg:n testiin, eli haalea viiva, jossa toisessa päässä oli väriä, toinen oli vähän epäselvä oliko vai ei... Mutta jos vuoto näin jatkuu, eipä tässä paljon ihmeteltävää ole...
 
Vau, nyt on tullu sitte lupaavia haamuja! =)

JA82 ja valtsukka En ole Davidin herkkään liuskaan turhaa haamua saanut. Kyllä nega on ollut selkeä. Ja marraskuussa tein dpo10 haamun kyseiseen testiin ja raskaana olin! (meni kyllä kesken) Joten varovaiset onnittelut! Ja huomisaamuna uutta testiä kehiin! :)

Helinäkeiju10 Ihana asenne! Tsempit uuteen kiertoon jos sellanen alkaa! =)

Onkos jollain tietoa voinko alottaa terolutit normaalisti kp15 näin 2 viikkoa kaavinnasta? Pääsis äkkiämmin siihen uuteen kiertoon ja yritykseen! :D

++++++++++++tuuuuliiiaaa!!!!!! puuh! :whistle:

macy gray Ajoissa lääkäriin jos siltä tuntuu! :hug:
 

Yhteistyössä