+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +

Kiitoksia kaikille viesteistä :)

Onpas jänniä hetkiä monilla, Plussia Plussia Plussia kaikille:whistle: Ihanaa jännätä muiden puolesta !!!!
Tää menee maanantaina lääkäriin, saisipa selvyyden ennen seuraavaa ovista :/ tahtois niin kovasti päästä ilman huolia yrittämään perheenlisää :)

Macy grey: Toivon niiiiiin kovasti ettei täti sinua tavoita:heart: voit lisätä miun kohdalle jos haluat, yk 2 ja 2. lapsi ja ikää löytyy 28v :)
 
Diipelille Paljon onnea haamusta! =) Aloitin torstaina terot ja tänään otan vielä yhden että menkat ei ala ennen sunnuntaita,kun ovis menee muuten ihan väärään paikkaan:p Ukkeli vain vkonloput kotona. Kysympä taas tuon saman kun eilenkin eli onko kukaan käyttänyt tai kokeillut ovistestejä ennen menkkoja siis ihan loppupäivillä??? Minkälaisia viivoja oletta saaneet?? Olen itse joskus kokeillut ja melko haalea on ollut toinen viiva vai sitten ei viivaa ollenkaan. Tänään taas samanlainen viiva ovistestiin kun eilenkin,eli lähes yhtä tumma kun kontrollikin. : /mistähän voi johtua....? tiedän että LH:ta on aina elimmistössä mutta en koskaan ole päivää ennen menkkoja saanut noin vahvaa viivaa vaikka ei ihan plussa olekaan:confused: Olis kiva jos joku kommentoisi jotain:D
 
Ihanaa, lisää haamuilijoita! Toivottavasti muuttuu kunnon plussaksi ja plussasade alkaa tälle kuulle :heart: kovasti koitan sitten tulla imussa perässä ;)

Ja ompas kiva kuulla Kristenistäkin :) tervetuloa vain takaisin, tokkiisa harmillista että vielä kuumeilijoiden puolelle. Jospa nyt hoidot toisivat sen plussa!

Minä sitten menin ja tilasin r-testejä. Varmaa sitten tulee taas testailtua, mut vaikka noi on herkkiä testejä niin viime raskaudessa ne ei kyllä näyttäneet plussaa vasta ku menkkapäivänä. Taitaa muuten olla tuolla listallakin väärin noi dpo:it, varmaa muuten mennää päivä taikka kaks vähemmillä päivillä, ku suunallee vaan silloin laskin. Menkkoja odotellaa ti tai ke vasta..

Bluebaby, mä viime raskaudessa huvikseni testasin ovistestilläkin r-testin jälkeen ja mulle ainakin silloin pamahti tosi vahvat viivat o-testiin.. joskos enteilin siis sullakin hyviä uutisia :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Diipeli haamusta :)

bluebaby minä tein eilenillalla myös ovistestin joka näytti ihan tyhjää, kirkkaan valkoista negaa. Siis ainut viiva oli se kontrolliviiva. Asiaa googleteltuani havaitsin, että järjestään kaikki raskaanaolevat jotka ovat ovistestin tehneet, ovat saaneet ovisplussan. Mutta myöskin niin päin on ollut, että ovistesti on antanut vahvan plussan, mutta raskaushormonia ei ole elimistössä ollut. Joten kovin luotettava se ovistesti ei raskaustestinä ole. Mutta sellaisen tulkinnan tein, että en voi olla raskaana, koska ovistesti on puhdas negatiivinen. Joten voihan olla mahdollista, että ovistesti on reagoinut raskaushormoniin ja oletkin raskaana. Siihen ei kuitenkaan kannata luottaa.
Toivottavasti plussa tulee siihen oikeeseenkin testiin :)

ON. Eli jätin testin tekemisen tältäkin päivältä ja varmaan taitaa olla paras jättää se odottamaan muutenkin parempia aikoja. Maksoikin niin paljon, etten viitsisi tyhjään sitä käyttää. Jos sitten ensimmäisen alkionsiirron jälkeen testaisi sillä.
Hieman on ehkä aavistuksia alkavista menkoista ja luulen, että veikkaukseni oviksesta 1.9 osui oikeaan. Nyt ne oireet pitäisikin alkaa, jos ovis oli silloin. Ei tässä auta taas muu kuin painaa leuka rintaan ja lähteä kohti uusia pettymyksiä.

Toivottavasti nyt muut jännäilijät ja piinailijat saavat onnellisen lopun jännitykselle.

Muoks. Nyt alkoivat sitten tutut kouristukset. Paperiin jäi aavistuksen verran vaaleanpunaista ja kivuista päätellen vuoto alkaa pikkuhiljaa tässä illan ja yön aikana. Viimeistään sitten huomen aamulla. :( Niinhän se kävi, että lääkärit näkivät väärin.
 
Viimeksi muokattu:
En nyt ehdi lukemaan, mutta nopeasti raportoin tilannetta. Heräsin siis aamulla viiden jälkeen pissahätään ja päätin testata, ettei tarvitse herätessä pidätellä. Katsoin tuloksen nopeasti ja totesin ruudessa varjon, jonka jälkeen menin pettyneenä takaisin nukumaan. Myöhemmin herättyäni vilkaisin testiä uudestaan ja päädyin purkamaan varmistaakseni näkemäni. "Varjo" ei ollutkaan varjo, vaan pätkä punertavaa viivaa. Mieskin sen näki. Itse hahmotan viivan koko liuskan leveydeltä, mutta väriä siinä ei mielestäni ole koko matkalla.

Ovis ei voi nyt olla, joten testin on pakko reagoida raskaushormoniin. Jos nyt on dpo22, niin viivan olisi jo aikaa sitten pitänyt näkyä selvästi. En tosin tiedä miten testit reagoivat silloin, kun hormonitaso nousee huonosti pikkuisen ollessa väärässä paikassa. Uskon kuitenkin siihen, että nyt on dpo14 eli toivoa on vielä jäljellä. Esikoisestakin sain haamun menkkojen ollessa jo vähän myöhässä, joten seuraava testi saattaa näyttää jo selvää plussaa. Voi kuinka sitä toivon!

En haluaisi digitaalista testiä käyttää ennen kuin olen saanut selvän haamun tai plussan muuhun testiin. Täytyy ilmeisesti siis käydä ostamassa vielä yksi apteekin testi. Otin aamuisesta kuvia ja laitan ne tänne näkyviin jossain vaiheessa. Saatte sanoa mielipiteenne mitä te siinä näette vai näettekö mitään. Toivottavasti kuvassa näkyisi sama mitä minä näen.

Palaan päivittämään ja kommentoimaan myöhemmin. Tänään on aika paljon ohjelmaa, mutta viimeistään illan aikana joudan istahtaa rauhassa ja perehtyä pinoon. Mukavaa päivää kaikille ja paljon plussapuhureita!
 
Onnea Diipeli!! Kävin katsomassa ja ihan selvästi testissä viiva näkyy!

Toivottavasti illasta päästään Macy Graytäkin varovaisesti onnittelemaan!

ON: Eka tero-kierto lopuillaan ja oireita löytyy, mutta voivat kyllä tarkoittaa ihan just kumpaa vaan, tätiä tai raskautta : / Välttämättä mulla ei ole mitään oireita, kun menkat on alkamassa, mutta toisinaan on, muttei ihan näin voimakkaita. Alaselkä on todella kipeä ja alamaha korotuneen painava ja juiliva ja nyt on kunnolla paha ja kuumeinen olo. Viime kierto oli 29pv ja samoin jos menee, niin huomenna pitäis alkaa sitten, lämmöt on kuitenkin vielä koholla. 1 testi on jäljellä ja sen käytän sitten joskus alkuviikosta JOS eräs jättää ilmestymättä! Toivossa on hyvä elää.... :whistle:
 
macy gray: mahtava juttu! Nyt peukut pystyyn, että viiva vahvistuisi. Keksisitköhän mitään syytä millä pääsisit maanantaina verikokeisiin varmistaaksesi hcg-arvon? Sanot vaikka, että on niin kovin epäsäännölliset kuukautiset ja epämääräinen tulos r-testissäkin? :p
 
Kiitokset kaikille tsemppauksesta,kyllä mä vissiin raskaana oon,tein äskön digitestin ja tällainen tulos


tänään mulla siis kp25/29-31 joten aikasin näytti,toivotaan että pikkunen on tarrautunut lujasti kyytiin ja kaikki menisi hyvin :heart:

MacyGraylle tsemppaukset täältäkin suunnalta! Hyvältä tuo kyllä vaikuttaa!
Ja tietysti kaikille muillekkin sylin täydeltä plussaonnea ja jarrusukkia meille kaikille! Oon niin ihmeissäni ja onnellinen etten tiedä miten päin olisin. Aion nauttia tästä kaikesta enkä murehtia (ainakaan kovin paljon) tulevaa kun km ja muut on kuitenkin sellaisia asioita joille ei voi itse mitään. Mutta mielelläni täällä teidän riesana notkuisin vielä ainakin tuonne keskiviikolle jolloin menkkojen pitäis alkaa..Hope not!
 
Viimeksi muokattu:
Diipelille hirmuisesti onnea! :flower:

Täällä taas aivonystyrät tekee kovasti töitä... Tänään aamulla huomasin, että mulla tulee toisesta rinnasta jotain nestettä. Netin syövereistä luin jo kaikkea mitä se voi tarkoittaa ja pahintahan sitä aina ensimmäiseksi ajattelee... =(
 
Diipeli, mulla on tuo kierto ollut pääasiassa tuon 28 päivää jotenka perjantaina pitäis menkkojen alkaa, viimeistään lauantaina. Tänään mulla on omien laskujeni mukaan tuo dpo8. Mietinkin, että voisko jo testissä näkyä huomen aamulla jotain. Yks testi kun sattuis olemaan tuolla kaapissa mutta en ole vielä sitä uskaltanut käyttää.
 
Sain kuvat ladattua koneelle ja laitettua Aijaahan. Yritän nyt osata laittaa ne tänne. Kertokaahan rehellisesti näettekö niissä punaista. Itse siis näen alareunassa punertavan viivan alun, mutta ylös asti se ei mielestäni jatku. Jonkinlaisen viivan siinä hahmotan silti. Tämä on selkein viiva, jonka olen nyt testeihin saanut, mutta ei näy kuvassa ihan niin selvästi kuin suoraan tikkua katsomalla. Ero ei tosin ole kovin suuri. Uusi testi on ostettuna ja mikäli vuoto ei ala, testaan parin päivän päästä uudestaan. Vähän tuli taas äsken veriviiruista valovuotoa, joten pelottaa kovasti. Kipujakin on välillä aika kovasti, mutta toivottavasti ne eivät enteile tädin saapumista!

Nämä kuvat ovat samasta testistä.




Suurennetuista kuvista ei näköjään näy mitään. Taisin ladata kuvat nettiin liian suurina. :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Diipeli, kyllähän tuo nyt selvä tapaus on :)

macy gray en tiedä kuvittelenko, mutta olevinaan näen jotain siinä viivan paikalla. Ainakin sieltä alareunasta lähtee viiva, mutta en näe sitä siellä yläreunassa. Toivottavasti se nyt olisi ihan oikea viiva tulossa sieltä :)
Jännittäväksi käy! Kovasti tsemppiä !

Minulle voi päivittää kp 1. Vuoto alkoi ja tämä oli sitten tässä. Ovis olikin vasta 1.9 joten aikalailla aikataulussa täti nyt tuli. Aika lyhyeksi jäi luteaalivaihe, mutta parempi näin. Tästä päästään sitten hoitoihin ihan täysipainoisesti.

Hirveästi onnea plussanneille ja tsemppiä vielä piinaileville!
 
macy gray minä myös olen näkevinäni viivanpaikan tai jotain,toivotaan nyt että vahvistuu :) Minä testasin tyylipuhtaan negan toissapäivänä,eilen oli se viivanpaikka kutakuinkin testiajalla ja tänään sitten tulikin haamujen haamu minuutissa ja digi näytti että raskaana. Toivotaan että sullakin viiva vahvistuis.

Hiipu1 vaikuttais kyllä hyvältä oireelta sun kiertopäiviin nähden,puhaltelen oikeen kovasti plussatuulia täältä puuuuuh!
 
Diipeli Onnea!

macy gray viivanpaikan minäkin näen mutta en värillisenä. Toivotaa nyt kuitenki että se plussa tulee.
Suosittelen käyttämään apteekin omaa testiä, koska nuo liuskat antaa hirveen paljon vääriä vastauksia. Näkyy viivan paikkaa jne oli raskaana tai ei. Mutta apteekin omahan ei näytä mikäli ei ole raskaana.

Mä testaan tiistaina mikäli ei menkat ala siihen mennessä :) Nyt siis kp 29 ja oletan että kierron pituus 32 mikäli alkaa menkat.
 
Diipeli > Onnea tähänkin pinoon ja paljon tarrasukkia mukaan! Minä jatkan vielä jännäämistä kuinka käy. Toivottavasti päästään molemmat odottajien pinoon jatkamaan juttuja. :) Siirrän sinut plussanneisiin, kun digi kertoi sinun olevan raskaana. :)

Huldasharks > En usko, että vielä maanataina pääsisin veritestiin, mutta haamuilun jatkuessa vaadin sen kyllä. Täällä on yksi mukava hoitaja, joka on ymmärtäväinen ja luultavasti auttaa minua. Eihän tälläinen stressaaminen ainakaan hyväksi ole, joten asia olisi hyvä varmistaa. Muutenkin on asiaa labraan, kun siihen lapsettomuushoitoon menoon valmistaudutaan. Saisin ne kokeet otettua siinä samalla. Toivottavasti Terolut-resepti on ollut tehokas ja auttanut raskautumisessa jo ennen kuin lääkkeet on edes haettu. :LOL: Uhkailu, lahjonta ja kiristyshän toimii monessa tilanteessa. :D

Mimmimami > Toivottavasti täti älyää pysyä poissa ja pääset alkuviikosta plussaamaan. Vauvatuulia!

iloksi > Toivottavasti sinunkin piinailusi kääntyy iloksi! =)

Minnäi > Vaihdan sulle tuon dpo-luvun. :)

bluebaby > Toivottavasti myös raskaustesti näyttää vahvaa viivaa. :)

sannikki > Päivitän tiedot mielelläni. :)

Hiipu1 > Vielä en sinun tilanteessani uskaltaisi testailla, mutta muutaman päivän päästä saattaisi näkyä. Plussaonnea!

wilkat > Voi sitä valkovuotoa tulla oviksen jälkeenkin. Rakenne lienee oleellisin asia eli onko venyvää vai vetistä. Aina kuivaa kautta ei tule eli voi olla runsastakin.

HelinäKeiju10 > Tuo käyttämäni testi on apteekin oma. Kuvassa se vaan on avattuna, ettei "lasi" hämää tulosta. :) Menetin luottoni liuskoihin ja luotan nyt vain apteekin omaan ja digiin. Hinnakkaitahan ne ovat, mutta epäluotettavat testit ovat silti enemmän tuhlausta. Apteekin testeissä ei kuulemma ole viivanpaikkaa, joten senkin takia toiveeni nousivat korkealle. Plussaamiseen uskon silti vasta jos saan selkeän viivan ja digi varmistaa minun olevan raskaana. Taidan kuitenkin uskaltautua haamuilijoihin. :D

Muistinkohan nyt kommentoida kaikkia? :confused: Toivottaavasti muistin. Ilta on aika pitkällä, mutta taidan silti päivittää listan. :)
 
Viimeksi muokattu:
+ + + SYYSKUUSSA PLUSSAAVAT, lokakuuta suunnittelevat + + +



lauantai 11.9.2010



KUUMEILEVAT
BloodyEnd..........kp65/30.................19v........1. lapsi.....yk32
valtsukka............kp54/38(50)
Vuokko84...........kp52/30..............................2. lapsi.....yk1
An-nie................kp39/30-35.........................................yk4
Mischa10............kp38/31..................27v........2. lapsi.....yk6
macy gray..........kp37/19-47(32-34)...30v.......2. lapsi......yk10
Constance..........kp31/25
Aawatar.............kp30/35-46..............33v.......1. lapsi......yk2
Kristen...............kp30/~33.................22v.......2. lapsi......yk1v+
Mimmimami........kp29/31-120........................4. lapsi
HelinäKeiju10......kp29/?.................................3. lapsi.....yk1
mileon................kp28/28-32..........................5. lapsi.....yk2
bluebaby............kp28/28...................26v.......1. lapsi.....yk3-4v
Minnäi................kp27/28-31..............31v.......4. lapsi.....yk5/7
Okaasan.............kp27/28-30..............33v.......4. lapsi.....yk6
Manzu................kp25/31-37..............26v.......3. lapsi......yk9
hemari...............kp25/29-36..........................2. lapsi.....yk1
iines83...............kp25/32...............................2. lapsi.....yk2
NoBlood.............kp25/25-30...........................1. lapsi.....yk3/4½v+
JA82..................kp25/25?..................28v.......3. lapsi.....yk1
marika 83...........kp24/35-55..........................1. lapsi......yk7
wilkat.................kp24/35...............................3. lapsi.....yk10
TUUtikiks............kp24/28...................29v.......2. lapsi......yk4
Ciba...................kp24/25
karvatonkoira.....kp22/25-30?..............32v.......4. lapsi......yk1
Hiipu1................kp22/27-29...............27v.......1. lapsi......yk3
Auneli................kp21/27-29...............27v.......2. lapsi......yk3
angelfish............kp20/30-34...........................4. lapsi......yk2
Viulu..................kp20/28-30...........................4. lapsi......yk2
Joko...................kp19/28-30...............28v.......3. lapsi......yk1
MyrskyMaija.......kp15/29-30.............................3. lapsi......yk2
MyDream...........kp15/28..................................1. lapsi......yk8
Huldasharks.......kp14/40-44..............................3. lapsi.....yk4
Liina87...............kp14/30.................................................yk4
amma................kp13/30-32..................28v......5. lapsi......yk2
Viola30..............kp10/27.......................30v......2. lapsi......yk2
skorpioni07........kp9/30....................................2. lapsi
PohjanTuuli........kp9/27....................................2. lapsi.......yk3
sannikki..............kp8/30........................28v......2. lapsi.......yk2
vimmu...............kp6/25-28...................26v.......1. lapsi......yk4
Nuplu.................kp5/32-35...........................................yk5
iloksi..................kp1/?..........................28v......1. lapsi.....yk4v+
sandemar........................................................3. lapsi.......yk1
Peppi Pitkäkorva.................................27v.........3. lapsi
inspire............................................................1. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Shiny, Nallekarkki, Liljah, Mariel85, miimi10, adora



PIINAILIJAT
Mischa10..........dpo20
bluebaby...........dpo15
macy gray.........dpo14
Aawatar............dpo13
Mimmimami......dpo11/14
Kristen...............dpo11
Minnäi...............dpo10/11
mileon..............dpo10
Ciba..................dpo9
Diipeli................dpo9
NoBlood............dpo9
An-nie...............dpo9
Hiipu1...............dpo8
JA82.................dpo7
TUUtikiks..........dpo6



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday ~ Tellu30
2o1o tammikuu:
Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
2o1o helmikuu:
HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
2o1o toukkokuu:
Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
2o1o kesäkuu:
Auneliini ~ samara88
2010 heinäkuu:
mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81

PLUSSANNEET 2010 elokuu:
äizikkä...........3.8. .....kp23/28..................3. lapsi....yk4
nereida..........4.8. .....kp32/29-30.............2. lapsi....yk2
Yaden............9.8. .....kp27/30..................2. lapsi....yk1
NeliApina......18.8. .....kp25/27.........32v....4. lapsi....yk4
MiiJane76.....19.8. .....kp29/27-31....34v....4. lapsi....yk2½v
äiti x4...........25.8. .....kp25/24-27....32v....5. lapsi....yk2
tatskattu......26.8. .....kp30/29-31.....24v....2. lapsi.....yk2
dyyni...........27.8. ...................................3. lapsi.....yk1

PLUSSANNEET 2010 syyskuu:
Iksu81........8.9. ......kp40/28-34.....29v....2. lapsi.....yk5
Diipeli........11.9. .....kp25/29-31..............2. lapsi.....yk2



HAAMUILIJAT
Aada87........7.9. .....kp29/28...............................2. lapsi....yk1v+
macy gray...11.9. ....kp37/19-47(32-34)...30v.........2. lapsi....yk10


 
Viimeksi muokattu:
macy gray Minä näen punertavan viivan ainakin ylimmässä kuvassa kun näyttöä pikkusen kääntelee =) Toivottavasti saat huomenna vahvemman viivan. En usko itse omaan plussaan koska olis siihen ovistestiin pitänyt tulla SELKEÄ plussa jos raskautta enteilisi. Ja kuitenkin keskiviikkona apteekin omalla r-testillä selkeä nega. Kuitenkin oli silloin jo Dpo12. Jotain olisi pitänyt jo silloin näkyä. Luulin jo että menkat alkoi tänään kun seksin jälkeen alkoi tulemaan verta ihan kunnolla. Mutta taisi olla vaan limakalvot kovilla. Tämä oli eka kerta kun seksin jälkeen tulee verta kuivien limakalvojen takia...:confused: Eikä mulla kyllä ole kuivat limakalvot. Outoa. Testaan vielä aamulla ovistestillä ja JOS siihen on vahvistunut selkeä plussa,kipitän apteekkiin hakemaan Raskaustestin. Mutta tuskin niin käy...Plussatuulia kaikille +++++++++++++++++:whistle:
 
Iloksi Juu, hoidot on alkamassa ensi kuun alussa. Nyt jos yön sitä foolihappoa tuon polin lääkärin määräämänä...

Viivanpaikka, mä saan niitä varmaan lähes joka testiin jos haluan :D Eli siis ei kannata ainakaan liian tarkkaan tiirailla...

Diipeli Onnea ihan hirmusti! :flower:

Bluebaby Mulla on joskus tullut loppukierrosta lähes yhtä vahva testiviiva ovistestiin kuin mitä kontrolli on. Eli käsittääkseni voi tarkoittaa raskautta vasta, kun ovat vähintään yhtä tummat. Mutta toisaalta taas ov testi ei kaikilla reagoi raskauteen :) Toivotaan parasta!

mg Peukut pystyssä ja toivotaan parasta, että on vähän enemmän kuin vaan kemiallinen :heart: Ja kyllähän noista testeistä jotakin näkyy, tietokone kun vielä huonontaa kuvaa ihan hirveesti!

Sitten omaa napaa. Tein eilen aamulla clearbluen vanhan mallisen +/- testin. Testiaikana siihen ei tullut mitään (tai minä hyvänä tiirailijana sain jonkun viivan paikan tapaisen, mutta todellisuudessa ei mitään). Iltapäivällä tuo samainen testi näytti kuitenkin tältä:



Todella huono kuva, sillä ei ollut kuin kännykän kamera, mutta kyllä siitä pointti tulee selville, eli toinen viiva oli harvinaisen selvä! Sehän ei merkkaa mitän kun on tullut selvästi testiajan jälkeen. Mutta ihmetyttää silti.
Nyt ei ole enempää testejä joilla voisin testata, joten en voi varmistella, mitä tarkoitti :(
 
bluebaby > Ei välttämättä näy apteekin testillä vielä dpo12. Mulla on tänään dpo14 enkä tuon kummempaa viivaa saanut. Esikoisesta menkat oli jo myöhässä pari päivää, kun sain haalean, mutta selkeän haamun. On siis yksilöllistä tuo hormonitason nousu eikä välttämättä edes saman henkilön eri raskauksissa nouse samalla tavalla. Toivoa siis on. :) Plussaonnea!

HelinäKeiju10 > :D Ihana sana tuo raskaana. :D En silti usko ennen kuin näen selvän viivan ja digissä sanan raskaana. :stick: Rohkaisee kyllä kovasti ja tulee hyvä mieli, kun täällä ihmiset ovat niin vahvasti uskoneet minun plussaavan tässä kierrossa. Kiitos kaikille! :flower: Tulen sitten ilmoittamaan, jos saan varmuuden. Pääseekö siihen veritestiin tosiaan sillä perusteella, että kierto on epäsäännöllinen ja olen saanut epämääräisen haamun? Täällä ovat aika nihketä testaamaan, jos menkat ei ole vähintään viikon myöhässä ja silloinkin pissasta. Epäilen olevan vielä nihkeämpiä siihen veritestiin. :/

Kristen > Eikös CB kuitenkin ole luotettava testi? Tulisiko siihen roskishaamu, jos et raskaana ole? Odotitko koko sen ajan minkä jälkeen testiä ei enää pitäisi lukea vai vain sen varsinaisen testiajan? Toivottavasti on oikea plussa ja pääset sinäkin odottajiin! Vauvaliimaa!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä