Hakutulokset

  1. Myrna

    ~Heinäkuiset 2020~

    Moikka! Tuun tähän nyt varovasti seurailemaan ja voisin tulla myös FB-ryhmään, jos mahtuu? Mulla oli jo alkukuusta ekoja oireita. Tein negatestin isänpäivänä. Pari päivää siitä eteenpäin kävin vatsakipujen takia päivystyksessä, ja siellä hCG-arvo olikin koholla. Sitten piti odottaa pari viikkoa...
  2. Myrna

    Ollaan luopumassa autosta. Kertokaas kokemuksia...

    Myin auton pois, kun lapsi oli vuoden ikäinen. Sitten oltiin kolme vuotta ilman autoa. Kahden vuoden jälkeen oli pakko ostaa pyörä, kun aina täydet bussit alkoivat kyrsiä. Uuden auton jouduin ostamaan, kun vaihdoin työpaikkaa, ja työn luonne edellyttää auton käyttöä. Auto oli siis ihan ehtona...
  3. Myrna

    Hullujen/kauheiden elokuvien-pino

    Ichi the Killer, jäi katsomatta ensimmäisen viiden minuutin jälkeen Creep, oli pakko katsoa loppuun ja sen jälkeen en uskaltanut nukahtaa ennenkuin mies tuli kotiin
  4. Myrna

    Mun 8v poika toivoo joululahjaksi vain yhtä asiaa

    Mun sisko toivoi aikanaan mummolta spagettia, sellaista paksua onttoa pillin tyylistä (tälle saattaa olla joku ihan oikeakin nimitys), ja sai myös. Ja tasa-arvon nimissä sain itsekin samanlaisen paketin, kun pitäähän lapsille olla samanlaiset lahjat :D
  5. Myrna

    Minkä ikäinen tykkää vielä Plaston autoista?

    ainakin nelivuotias tykkää vielä
  6. Myrna

    Paras sarja ikinä?

    Homicide - pelon kadut (Homicide - Life on the Street) Hädän hetkellä (Third Watch) Chigagon ratsupoliisi (Due South) Pony Express (The Young Riders) Jälkiä jättämättä (The Killing) Kylmä rinki (Oz)
  7. Myrna

    Mistä teidän 4-vuotiaat pojat tykkää? Lahjaideioita!

    Pojalta itseltään kysyttynä: pikkuautoja, mopoja, autotalon, angry birds pelejä, oman puhelimen, sähköhammasharjan, oman cross trainerin, rallikuskin asun, oman vauvan meille, kylpytynnyrin lattialle, lemmikiksi koiran ja sille ruokaa
  8. Myrna

    Mitä ajattelet nimistä Tekla, Tesla ja Tessa?

    Tekla Structures Tesla Motors Tessa on ihan kiva nimi ajokoiralle
  9. Myrna

    Oletko meinannut revetä nauramaan tai nauranut jossain ns. vakavassa ja arvokkaassa tilanteessa?

    Olin yläasteikäisenä kaverini kanssa erään lapsiryhmän vetäjänä. Kerran kutsuin sitten pelastuskoirakouluttajat koirineen vierailulle esittelemään toimintaansa. Kaikki meni hyvin, kunnes päästiin vaiheeseen, jossa ekaluokkalaisille esiteltiin kansainvälisen hälytysryhmän organisaatiokaaviota...
  10. Myrna

    mitä teillä tänään syödään, ennen aattoa?

    Mahdollisimman nopeaa ja helppoa tänään, makaronia ja kasviksia. Kinkku tulee kohta uunista, niin varmaan maistetaan sitäkin jo.
  11. Myrna

    Muuttuuko kissanpennun väritys kun se kasvaa? Vai onko aivan samanlainen kuin vastasyntyneenä?

    Meidän pitkäkarvainen kissa oli pentuna ihan harmaa, ja nykyään on kokomusta harmaalla pohjakarvalla
  12. Myrna

    Tein rikosilmoituksen isästäni..

    Oikeuslaitos - Syyteoikeuden vanhentuminen Vanhentumisaika näyttäisi olevan 5 vuotta, mutta voikohan pahoinpitelyjen toistuvuus ja läheinen riippuvuussuhde vaikuttaa, että aikaa olisi enemmän. Ja toinen mikä tulee mieleen, niin eikös lyönneistä jää kuitenkin luustoon pysyvät jäljet. Vai onko...
  13. Myrna

    Se ois kohta ekaa kertaa yli 10 vuoteen..

    Koulussa on kivaa :) Mulla on jo kolme kuukautta takana. Ja ihan hyvin tämä (vielä) sujuu, vaikka olikin vuosia välissä. Edellisestä tutkinnosta sai kivasti myös korvaavuuksia tähän uuteen, niin valmistun toivottavasti kahdessa vuodessa.
  14. Myrna

    Mihin laittaisit lapsen itse tienaamat rahat?

    Riippuu summasta, mutta miettisin eri sijoitusvaihtoehtoja, todennäköisesti johonkin rahastoon. Tai jos on ihan mitätön summa, niin suoraan tilille. Meillä on lapsella tili, jonka käyttöoikeus alkaa 15 vuoden iässä. Siihen mennessä saisi riskittömästäkin sijoituksesta jo kohtalaisen voiton...
  15. Myrna

    Elämän Nälkä ja muita ihania biisejä

    http://www.youtube.com/watch?v=eiylAT55NhE
  16. Myrna

    3vuotias ja ei mene nukkumaan millään,vinkkejä?

    Meillä on aiemmin ollut apuna kilttipussi (aina, kun nukkumaanmeno onnistuu hyvin, saa ottaa pussista pienen yllätyksen, eli tarran, pienen lelun/karkin tms). Nyt on tarrataulu, johon saa aamulla liimata tarran, jos ilta meni hyvin, ja taulun täyttyessä saa yllätyksen. Ja kohta on...
  17. Myrna

    Mitä mieltä olette Telma nimestä?

    :heart: Edesmenneen koiramme nimi
  18. Myrna

    kuka oikeesti nauttiin leipoa lasten kanssa?

    Joo, nautin yhtenä iltana joka vuosi, kun käydään sellaisissa pikkujouluissa, mihin on varattu lapsille pöytä leipomista varten. Siellä saa sotkea mielin määrin, eikä itse tarvitse siivota mitään. Valmiit piparitkin tulee paistettuna ja pussitettuina käteen ennen kotiin lähtöä :D Kotona ei...
  19. Myrna

    Kehtaisko Operaatio Joulun Lapsi-pakettiin laittaa neuletta, jota ei oo käytetty mutta pesty kerran?

    Jos haluat lahjoittaa lapsille, niin mikset veisi paikalliselle hope-yhdistykselle, sinne kelpaa myös käytetty :) Hopen paikallistoimijat

Yhteistyössä