Hullujen/kauheiden elokuvien-pino

  • Viestiketjun aloittaja olipas taas
  • Ensimmäinen viesti
olipas taas
Just katsoin yhden ihan hullun leffan. Siinä kyllä tapahtui kaikki mahdollinen ja mahdoton. Sairas elokuva, mutta ihan ok kuitenkin. Välillä mietin että lopetan kesken, kun meno vaan meni hullumpaan suuntaan.

Ja elokuva on siis Viimeinen talo vasemmalla.

Muita hulluja/kauheita elokuvia joita olette katsoneet?
 
a...
Hostel oli kanssa ihan sairas, jätin kanssa kesken. Sit oli joku tanskalainen filmi kerran minä katsoin, joukko nuoria meni hiihtämään/laskettelemaan ja majoituivat sellaineen hotelliin. Sit alkoi ruumiita tulla ja ne ruumiit tiputettiin rotkoon. Ihan sairasta! Mut kuitenkin piti katsoa loppuun.
 
Lapsena katsoin sellaisen elokuvan, jonka nimi oli Bad Taste. Se oli kuvottavan yököttävän huvittava.
Viimeisin hullu leffa, jonka olen käynyt katsomassa, oli Evil Deadin remake.
Katsoin tuon Viimeinen talo vasemmalla ja se oli aika perussettiä.
 
vvvvieras
Human Centipedestä en ole nähnyt kuin 1-osan trailen, 2-osan trailerissakin oli pakko laittaa silmät kiinni ja kädet korville. Ja silti näin painajaisia. NIIN PIMEE että täytyy olla aika kaheli jotta pystyy moisen teoksen käsikirjoittamaan!
 
En muista elokuvan nimeä, mutta tuli vuosia sitten telkkarista, ja vieläkin se loppu järkyttää. Se oli ranskalainen ja kertoi 14-vuotiaasta tytöstä joka oli siskolleen kateellinen. En muista enempää juonesta, mutta leffan lopussa äiti ja kaksi siskosta nukkuvat autossa parkkipaikalla, kun autoon tulee ikkunan läpi rosvo, tappaa äidin ja siskon kirveellä tms. ja veri lentää. Sitten rosvo raahasi päähenkilön metsään ja raiskasi tämän raa'asti. Mikään leffassa ei ennakoinut noin karmaisevaa loppuratkaisua. Ihan kamala.

Saa kertoa, jos joku muistaa nimen.
 
"Miu"
Donnie darko, kellopeliappelsiini, kauhua ja inhoa las vegasissa ja tahraton mieli on mielestäni hieman hulluja ja outoja leffoja, ei oikein auenneet mulle mutta kuitenkin tykkään niistä. Hostelit ja human centipedet eivät myöskään koskaan auenneet mulle mutta ne oli lisäksi aivan surkeita.. Drinking buddies oli jotenkin outo leffa, mitään ei tapahtunut, oikeesti ei mitään..
 
ap...
Just katsoin tuon I spit on your grave. Olipas taas leffa, naista nöyryytettiin kyllä ihan liikaa :( Ja kosto olikin sit vielä kamalampia mut täysin ansaittuja. Hui, olipas elokuva!
 

Yhteistyössä