Hakutulokset

  1. gerpera

    Ketkä ei ota rokotetta ja miksi?

    Mitä tiomersaali on? Tiomersaali on orgaaninen elohopeayhdiste, joka sisältää 49.6% etyylielohopeaa, kemialliselta nimeltään natrium-etyylielohopea-tiosalisylaatti. Tiomersaalia on käytetty 1930-luvulta alkaen ehkäisemään bakteerien kasvua rokotteissa. Sitä lisätään bakteriostaattisena aineena...
  2. gerpera

    Ketkä ei ota rokotetta ja miksi?

    Minäkään en ota, enkä varsinkaan jos oisin raskaana. Rokotteissa säilöntäaineena käytetään elohopeaa ja mikä pahin myrkky sikiölle ja itselle. Kokemusta on.
  3. gerpera

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Heips piiiitkästä aikaa kaikille! Kysymyksen esittäisin eli onks tosiaan niin et Tartossa estrogeeni-lääke maksaa 150 ekuu ??? (IV org Estrofem 2 mg) Tollasen vastauksen sain Artsilta :o . Sory omanapasuus :ashamed: . gerpera
  4. gerpera

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Heips! Täsä muuten palsta josa olen viimeks raskautunut.. http://kaksplus.fi/keskustelu/t1230879
  5. gerpera

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Ja täsä minun miru-kisuvauvani. Nyt jo hirmusesti kasvanut.
  6. gerpera

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Täsä kesäl otettu kuva perheestä. Iskä ja äiskä vartioi ku pienoiset syö leivänmuruja...
  7. gerpera

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Heippa kaikille! Olettepa olleet ahkeria :). Monta monta vauvansiementä jo itänyt... Onnea kaikille Teille :flower: ! Minua ei täti tullut tervehtimään enkä myöskään ole raskaana, joten päivittäjä, laitatko minut taustailijoiden ryhmään. Ehkä yritämme vielä luovutushoitoa...ehkä emme...
  8. gerpera

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Murmukka, Star, Päikki ja Mimmimamma ja ketkä vielä...? Ootte Te aika sankareita. =) Toivotaan ja toivotaan et kaikilla Teillä pysyisi ne pienet taimet omassa yksiössään loppuun saakka. Tuosta kosteudesta. Olen kans toisinaan kuiva ku sahara ovisaikaan ja toisinaan vois kaapata vaik...
  9. gerpera

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Murmukka ja Päikki, Onnea! Te teitte sen! :) Ja muut seuraa perässä, tietysti. Hysteria, täälä sama eli tissit kipeet ovisplussasta alkaen, mutta en ole raskaana. Samaa siis ihmettelen... Päivittäjälle, otatko minut poies RKTT-listalta, turhaa venytän pinoo :/ . Lueskelen kuulumisianne...
  10. gerpera

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Täällä -1 pakkasta, ei vielä lunta näkynyt. Jospa tänään. Kaikille rktt-listalaisille plussaonnea! :) Omaa napaa heti: ei testattu, lämmöt normaalit, tänä aamuna jopa alilämpöä, viluttaa, tissit vähä pipit, tätiä ei näy...eli en raskaana, täti tulee jos tulee, tais olla ovuloimaton kierto...
  11. gerpera

    40+ so what! (vol. 4)

    Wiara,Tervetuloa minunkin puolesta! Kuinka moni muu mult kateis...Sulla mainio kirjoitustyyli...tää palsta saa mun sukat pyörimään jalassa ...mitä ihmettä se touhuaa siellä sen toisen viikon?...:D . Luin jostain et 10 pv väh. pitäis olla loppukierto...tiedä sitte. Leena, niin minäkin...
  12. gerpera

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Aliisalle, paljon jo surua kokeneelle, lähetin nämä enkelit suojelemaan pientä vauvantaimea masussasi. gerbera
  13. gerpera

    40+ so what! (vol. 4)

    Aamunaamua kaikille! Täällä aamukyöpeli virtaa täys kahvin voimalla :whistle: . Voi mahotonta ku ei meinaa mukana pysyä :( . Ootteko Te kaikki vilkkaita karjalaisia ku nii vilkasta keskustelua ? :D mur-mur, harmitus sentään ku ensi lupas ja sit negaa :( SS, mitä sinulle kuuluu??? Joko...
  14. gerpera

    40+ so what! (vol. 4)

    Miru-kisusta tullut iha täystuho, mut silti ihana sylikisu...
  15. gerpera

    40+ so what! (vol. 4)

    mur-mur, hei ei tunnin kulutua saa testiä tehdä,ehkä siksi negaa näytti, toivotaan et saat aamulla yllärin testiin :) .
  16. gerpera

    40+ so what! (vol. 4)

    Viron reissu meni hyvin, mut tää kone hajos, ny vihdoin taas toimii...kalliiksi tuli korjaus :| . Täällähän on tullu ja menny plussia...lukasin pikasesti viestit. Harmi tollaset vikatestit. Ostakaahan naiset apteekin oma, ei koskaan antanu valehaamua... tai jospa se olikin sitä...
  17. gerpera

    40+ so what! (vol. 4)

    Nillanilla, myös pahoillani :( . Minuakin hävettää innostumiseni :ashamed: . Mut ku olin satavarma et hyviä uutisia tulee, ku oli pp-aika noin pitkäkin... Samaa mieltä hoitsun kanssa, älä luovuta, jos vaan talous antaa myöden ni uuteen yritykseen :) ! mur-mur, kiva et kaikki reilassa :) ...
  18. gerpera

    40+ so what! (vol. 4)

    Nillanilla, harmi ku viallinen testi... :( . Mimmimamma, voi hurja jos nyt oikeasti olet raskaana :) . Räystäspääsky, onnittelut raskautumisesta :flower: . Inia, kiva nimi. Sinne sit siirrytään joka iikka :) ! Onko tuntemuksia, uusia sellaisia? ;) gerbera
  19. gerpera

    40+ so what! (vol. 4)

    Nii ja kaikil tiedoksi ettei lugeja ja zumeja näin kauaa jatketa. Ei menkat tule ennenku lääkityksen lopettaa :whistle: .
  20. gerpera

    40+ so what! (vol. 4)

    Sinullahan onkin PAS-siirto ollut... :o ! Minä käsittänyt et inssi :headwall: . Voi rähmä ku oon pihalla ku lumiukko :headwall: . PAS-siirron jälkeen testauspäiväksi annetaan toisil klinikoil pp14 ja toisil pp16. Ite raskautunut kaksi kertaa PAS-siirrosta ja plussa pärähtänyt jo pp 9 ja...

Yhteistyössä