40+ so what! (vol. 4)

Nillanilla, harmi ku viallinen testi... :( .
Mimmimamma, voi hurja jos nyt oikeasti olet raskaana :) .
Räystäspääsky, onnittelut raskautumisesta :flower: .
Inia, kiva nimi. Sinne sit siirrytään joka iikka :) ! Onko tuntemuksia, uusia sellaisia? ;)
gerbera
 
Taikakuulle onnittelut kouluun pääsyn johdosta!!:flower:..ja toivotaan, että ovis&siemennys meni nappiinsa!!;)

nillanilla voihan rähmä :eek: ..no, huomenissa sitten testailet rauhallisesti ja harkiten..ja jos se + pärähtää, kiljaise kovasti niin että kuuluu mulle asti IIIIKKKK!!:p:D

Kohdunnapukasta..

Mie teen näin: Pesen kädet ja vasitenkin "keskari" sormen hyvin saippualla-kynnen alta myöskin, pepun olenkin jo pesaissut sitä ennen.
Istun rentona, oikein hajareisin WC-pytyllä ja laitan sormen vaginaan..pitkälle..niin pitkälle kun tuntuupi sellainen jännä lihasmainen "möllykkä"..en osaa paremmin kuvailla ;)
Itse saan pikkasen "ponnistamalla" napukan hyvin esiin!!
Napukassa on reikä keskellä, synnyttäneillä suurempi. Myös koko ja miltä napukka tuntuu, vaihtelevat kierron aikana. Jos siulle nyt olisi niin ikävästi käymässä, että täti kyylää jo nurkalla, on kohdunnapukkasi luultavimmin aika alhaalla, sellainen "turpeinen" ja reikä tuntuu selkästi, kenties sormen hieman mentävä..mutta HUOM!! Tämä vain miulla näin, en vannomaan voi menna siun kohdalla. Toivon plussan siulle pärähtävän huomenissa!!:heart:

Uudi kyllä ovistikulla ovis näkyykin..mutta valitettavasti myös silloin voi näkyä, vaikka ei oikeasti ovuloikkaan..syytä en tiedä, enkä jaksa ajatella kun pikku pää on jo nyt ihan sekaisin kaikista noista eri testeistä..:p..vitsi kun olisi itse alan asiantuntija..

Viitearvot
naiset follikkelivaihe 0.6 - 4.7 nmol/l
ovulaatiovaihe 2.4 - 9.4 nmol/l
luteaalivaihe 5.3 - 86 nmol/l
postmenopaussi 0.3 - 2.5 nmol/l



Tulkinta:

Luteaalivaiheen puolessa välissä (kierron päivinä 21-23) seerumin progesteronipitoisuuden tulisi olla yli 25 nmol/l, jos ovulaatio on tapahtunut..jne.jne..


mimmimamma testaatko siis raskaustestillä ovista??..tiedän että ovistestillä voi raskautta testata, mutta että noinkin päin..:eek:..jospa sie olisitkin OIKEASTI raskahana!!:) :heart:

Noista testeistä..lääkärin mielestä tuo FSH testi olis hyvä kattoo ja sinne menen..hän sanoi, että testistä selviää miun muniksien toimivuus..minä uskon vielä ovuloivani oikeasti, mutta haluan tuon arvoni tietää..että tartteiskos tässä "Aino" tossuja jo lähteä ostelemaan..tosin, nehän nyt muotia.. :LOL:


mur-mur
 
Tässä on tullut pientä taukoa kirjoitteluun, kun olen potenut jotain flunssanpoikasta ja olo ollut aika vetämätön. Palelemista, pääkipua ja niiskutusta, sniif... Aivot eivät ole toimineet kunnolla, joten ei ole jaksanut miettiä mitä kirjoittaa. Teidän kuulumisia olen kuitenkin - tietysti - käynyt joka päivä lukemassa.

Nillanilla ei kannata vielä luopua toivosta. Monilla olen kuullut olevan alkuraskaudessa menkkamaisia kipuja. Kovasti kovasti toivon sulle +++++++++ huomiselle, tulethan heti kertomaan!!!

Itselläni ei ole aiemmissa raskauksissa ollut testaamisen aikoihin mitään oireita, joten alkuraskaus voi olla ihan oireetonkin. Silti ite joka kierrossa alan aina bongailemaan kaikenlaisia oireita, aika hassua! Tuulimunaraskaudessa niitä itse asiassa olikin, tissit oli tosi kipeet. Ekaks en vaan sitä oireeksi älynnyt, kun ne muutenkin ovat viimevuosina kipeytyneet kierron loppuvaiheessa. Sillä kertaa se vaan jatkui ja jatkui, ja sitten älysinkin jo testata niin selkeän plussan että! Ja silti lopputulos oli mitä oli :(

Mimmimammalle ja Leena65:lle toivon kovasti voimia vaikeassa tilanteessa :hug: Jatkuva pettyminen on muutenkin rankkaa, saati sitten jos joutuu olemaan tuollaisen paineen alaisena. Tsemppiä teille toivon!!!

Kaikille joille täti tullut kylään toivotan kanssa kovasti tsemppiä! Aina se on vaan yhtä kurjaa kun toiveet on niin korkealla. Ja erityisesti varmastikin silloin kun on vielä joutunut läpikäymään rankkoja hoitoja eikä toivottua tulosta vaan tule. Itse en noissa hoidoissa ole ollut (taloudellinen tilanne ei anna myöden, muuten varmasti menisin itsekin) mutta silti tunnistan sen kovan pettymyksen joka kerta kun täti tulee kylään tai testaa negan. Mistä sitä sitten jaksaakaan aina uudelleen ponnistaa eteenpäin ja jaksaa toivoa... Minulla kyllä on ihana mies tukena, siitä saan voimaa :)

ON: Tässä nyt vaan odotellaan. En aio vielä testata, kun en kestä sitä tyhjää ruutua taas katsella. Ennemmin odotan että täti alkaa, jotenkin se tuntuu minusta kuitenkin helpommalta, en kyllä osaa selittää miksi. Olossa ei tuon flunssan lisäksi ole mitään erikoisempaa, tissit on arkana niin kuin normaalistikin tässä vaiheessa kiertoa. Mitään menkkatuntemuksia ei vielä ole. Jotenkin ne toiveet taas on ihan korkealla, vaikka järki yrittää toppuutella. Pettymys on taas sitten niin kova jos ei tälläkään kertaa plussaa tule. Yritystä meillä on nyt n. 2 v takana, tuloksena siis yksi tm-raskaus. Äh, nyt tämä meni ihan itsestä jaaritteluksi, anteeksi kovasti, lopetanpa siis tältä erää.

Kaikille uusille: tervetuloa!!! Ja ihan jokaiselle meistä kovasti plussapuhureita toivottelen :)

Räystäspääskylle oikein paljon onnea myös minun puolestani!! Ihanaa odotusta toivon kanssa sinulle ja että kaikki menee loppuun asti hyvin, ja saat ensi vuonna ihanan pikkuisen tuoksuvan nyytin syliisi =)

Ai niin, ja mur-mur: upeasti lähtenyt tuo sinun painonpudotuksesi käyntiin! Onnea vaan, olet paljon sisukkaampi kuin minä... Itsellä putosi 4,5 kg kolmen viikon aikana, eli hyvä alku minullakin. Vaan en tiedä mitä sitten tapahtui, neljännen viikon aikana lankesin enkä ole päässyt takaisin vauhtiin yrityksistä huolimatta. Nyt yritän taas tsempata!!
 
Vielä oli pakko lisätä pari kommenttia...

Mimmimamma
minä kanssa vähän putosin kärryiltä, ovistako testaat vai mahdollista raskautta??!! Lupaavilta ainakin nuo sinun oireet kuulostivat, lykkyä tykö vaan :heart:

Taikakuulle minunkin puolestani kovasti onnea opinnoista!!! Itsekin aloitan opiskelun työn ohella, jännityksellä odotan miten siellä lähtee menemään...
 
Sariella09 Jaksuja siullekin opiskeluun, se aina hieman vaikeampaa kun on jo "päätyö" :).. innostusta kovasti myös painon pudotukseen, voi sahata ja pysähdellä välillä, mutta kyllä se siitä alkaa sujumaan-älä anna periksi!! :wave:

Hyv yöt kaikille ja paaaaljoooon +++++++ niihin r-testeihin!!!:heart::heart::heart:

mur-mur
 
Huomenta kaikille. Päästän teidät piinasta :'( nega sieltä esiin tuli :'(
Nyt suihkuun ja töihin. Testaan MurMur ohjeiden mukaan... Niin se taas päivä pyörähtää käyntiin ajatukset ovat ihan nollassa, pitää soittaa klinikalle. Kaikille halaus mukanaolosta.

Mimmimalla taitaa olla jotain kyydissä, hyvä niin. Rouva Pikkumyyhän sai ovistesteillä raskausplussan.

Ihanaa Keskiviikkoa ja Rktt läisille plussaa puhaltelen, minuthan saa siittä listalta poistaa
 
Solakka Silakka Kysyit muista oireista....kyllä, eilen tuli hieman limaa ja tänä aamuna myös. Alavatsassa on tuntunut eilisestä lähtien pientä menkkamaista nippailua. Tiedä ja sano sit mitä mun sisällä tapahtuu vai tapahtuuko mitään :|

Ensi kierron vielä testailen noilla puikoilla ja sitte tilaan aikaa lekurille hormooni testeihin.
 
Nillanilla: Voi itku, niinkö siinä sitten kävi :'( Nyt tuntuu vähän keljulle, kun niin jo hehkutettiin ja "tehtiin" sulle raskaus omin luvin. Itsellä ainakin tuntuu haljulle, kun kaverit ovat "varmoja" minun raskautumisestani, vaikka itse olen ollut aina melko varma ettei mikään ole koskaan varmaa tässä asiassa.

:hug: Iso, iso halaus sinulle, nilla :hug: Mutta sinä tulet sitten rktt-listalle myöhemmin, eikö vain. Toivon sinulle mieltä nostattavaa oloa ja voimia jaksamiseen :heart:


On: kävin äsken papa-kokeessa, ennakoiden siis sitä kierukan ottoa. Nyt on dpo 3, joten papakoe ei estäne tämän kierron raskautumista. Vastahan munis, siis se hedelmöittynyt munis :D , on matkalla kohtuun.

Räystäspääskylle onnittelut raskautumisesta. Olemme saman ikäisiä, eli samat mahiksethan tässä siis on =) Kiva kuulla tuollaisia tarinoita ja uutisia!!!
 
Voi Nillanilla kurjuuksien kurjuus, ihan sanattomaksi vetää... Oisin niin kovasti sinulle sitä plussaa toivonut, niin kun me kaikki!!! Jaksamista sinulle nyt kovasti ja isot halit :hug:

Itellä on aamusta lähtien tuntunut alavatsassa silloin tällöin pientä särkyä ja nippailua, että kai ne menkat sieltä taas tulee. Mies pyysi olemaan stressaamatta, ja eihän se mitään autakaan. Ne tulee jos on tullakseen. Jäin kotiin lepäämään täksi päiväksi, josko tämä pikku flunssa edes siitä hellittäisi.

Murmurille kaunis kiitos tsempityksistä :flower:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

liiza (43).....................kp4/25............yk17........4.
Pinkki69 (40)..............kp4/26-28.........y.n.2v......1.
mur-mur (44)..............kp8/28............yk6..........3.
Ämy (40).....................kp8/26-28...........yk1.........4.
Solakka Silakka (40)..kp8/25-27........yk13........1.
Leena65 (44)..............kp9/25-27........yk4........3./1.yht.
Mahdotontako..............kp13/28..............yk1..........1.yht.
Hastu39 (39)...............kp15/25-29........y.13v.........3.
Murmukka (43)...........kp16/28.............y.4v...........2.
Päikki (40)..................kp16/?...............y.2v.........2.
Jadette (39)...............kp18/28-30.........yk8...........3.
mimmimamma (47)....kp18/28..............?.............4./1. yht.
gerpera (48)...............kp20/28-30..........yk4.........3./1. yht.
oivikki (41)..................kp20/23-27.........yk7...........1.
Taikakuu (41).............kp21/27-32.........?.............2./1.yht.
Uudi (46)....................kp21/24-26........yk8..........3./1.yht.
Inia (42).................kp21/26-30.......yk12....1.
ikiemo (44).................kp26/20-50........y?..........4.
Sariella09 (43)............kp32/40............yk?..........5./1.yht.
nillanilla (42)..............kp35/28-33........yk6.........1.
pääpilvissä (46).........kp36/25-43........?............1.yht.
Hemppaliina (46).......kp44/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
star-67 (42)................kp69/26-33(-39)...yk7.........3.

:flower: Tauolla :flower:
siira, lumeton


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



RKTT
Sariella09 (43).......dpo14
Uudi (46).................dpo9
gerpera (48)............dpo8
oivikki (41)...............pp8
Inia (42)....................pp7
Päikki (40)................dpo4
Murmukka (43)..........dpo3
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:




torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010





Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5


Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636


 
Ai niin, unohdin onnitella Taikakuuta opiskelupaikan johdosta! :flower:

Sariella, jaksuja opiskeluun myös! Mä en jaksais työn ohella... :ashamed:

Ei mulla mitään oireita ole (paitsi noi rinnat, joihin proget vaikuttaa), ja miksipä olisikaan, oon niin satavarma ettei mitään tärppiä tule. Voisin poistaa itseni rktt-listaltakin, sekin tuntuu ihan turhalta. Toivon vaan vielä tänä vuonna pääseväni uuteen IVF:ään! (sais ainakin noi kalliit lääkkeet halvemmalla)
 
Nillanilla voi pentele sentään :headwall: :headwall: pahoittelut negasta ja voimia sinulle jatkoon. Pidä pieni hengähdystauko ja sitten ehkä uuteen ivf:iin..? Tai vaikka inssiinkin.. jospa se kroppa on hormoneista herännyt ja tuottaa megamuniksia, sitä kun ei tiedä.. mutta älä vielä luovu haaveestasi! :hug:

oivikki juu äläpä vielä niistä oireista, jos kiinnittyminen on ollut vastikään.. voi mennä hetken ennenkuin tuottaa oireita.. Itsekin tykkään tehdä ajoissa testejä, kun se negakin vapauttaa stressistä ja antaa kuitenkin vielä pienen mahdollisuuden muuttua plussaksi.. Toivotaan sinulle vielä plussaa ++!

Samoin Inialle kuitenkin vielä toivon ++! Paljonko sulla ivf:in lääkkeet maksoi?

Sariella kiva kuulla sinustakin.. flunssa voi olla myös r-oire, mutta katsotaan nyt.. ++! Onnea painonpudotuksesta! :heart:

mimmimamma oletko sinä nyt testannut plussia r-testillä?? :heart: Vai oliko tuo aiemmissa oviksissa? Ei ymmärtänyt.. :eek:

Hastu no limailu ja nippailu se taitaa kertoo oviksesta.. tikuta vielä tänään ja huomenna. Ai niin, mulla muuten muuttuu pissakin tummankeltaiseksi oviksen aikoihin, siitä arvaan myös testata. Oviksen mentyä muuttuu taas vaaleaksi.

mur-mur aivan mahtava ohje nipukan näppäilyyn! =) Mutta en mie saata siltikään sinne ronkkia, pitänee hankkia kertishanskoja.. Noista testeistä, luulisin, että ovistesti näyttää sen LH-hormonin huipun eli että hormoni nousee, mutta ei kerro sitä, että munis irtosi ja muuttui keltarauhaseksi. Sitähän jälkitilaa taas se s-prog testi mittaa, eli siksi se kertoo onko ovis oikeasti tapahtunut.

Murmukka joo ei kai se papa tuossa vaiheessa haittaa. Hyvää rktt-aikaa!

ON menen huomenna aamulla klinikalle. Katotaan ultralla kasvaako minulla sopivan iso pallukka muniksissa. Huomenna vasta kp9, viimeksi kp11 oli irronnut (ja mulla on se lyhyt alkukierto eli ovisplussa tulee kp10-11). Jos tarpeeksi iso pallukka löytyy, pääsen perjantaina kp10 inssiin. Jos pallukka liian pieni, jää viikonlopun takia inssi tekemättä ja maanantai on kyllä liian myöhäistä.. eli sitten tulee pari kk luomuilua, kun lokakuussa on klinikan syysloma. Huominen jännittää..!
 
Voi Nillanilla Kurjaa jos se on oikea nega. Täti ei ole vielä paikalla, kaikki on mahdollista. Itselläni tuossa samassa jamassa helpotti se että sai olla töissä. kiireessä unohtui murheet. Vaikka silmät olikin itkuiset... hali sinulle... :hug:

Räystäspääsky ONNEA! Ihan siis puun takaa :) On tuolla tosiaan odottajille oma palsta, ainakin yli 35v mammoille. Mutta käy ihmeessä meillekin kertomassa kuulumisia!

Oi teitä ahkeria opiskelijoita! Minäkin joskus aloitin urheana, mutta totesin että oli jätettävä joko työ, perhe tai opiskelu, ja jätin opiskelun... En jaksa kaikkea, mutta tiedän monia jotka pystyy! Mahtavaa! :flower:

Mimmimamma en yhä edelleenkään käsitä kuinka voit saada r-testiin plussan ilman että olisit raskaana! Veritesti olisi varmaan kova sana. Toisin päin toimii, ovistestillä raskaus mutta että raskaustestillä ovis???? :eek: Mutta ystäväinen, jos oletkin RASKAANA? :heart:

Sariella peukkuja pidellään! Jännätään!

Ja täällä ite taistellaan murkkujen ja esimurkkujen kanssa. Välillä mietin että tätäkö sitä haluaa vielä lisääkin??? Ois joskus aikaa ihan vain itselle eikä aina tarttis olla passaamassa muita. No nyt on, paitsi että täytyy alkaa siivota ja ruokaa tekemään. Niin, tietty muiden sotkuja ja sitä ruokaakin muille... No joo, elämäähän tämä on, enkä vaihtaisi yksin elämiseen. Ja onhan se mukavaa laittaa puhdasta pyykkiä kaappiin ja olla kotona kun itse tehty leipä tuoksuu. Kuitenkin. :heart:
 
nillanilla olen todella, todella pahoillani puolestasi:hug:..tuntuu minustakin pahalta, kun niin hehkuttelin jo varmana raskautumistasi, suo anteeksi..:ashamed:..suuri on siulle ollut pettymys, tiedän sen..jos vielä jaksat jatkaa, olemme kaikki varmaan kannustamassa ja tukemassa sinua, näin "virtuaalisesti" =) :heart:

SS juuri noinhan ne ovistetit toimivat ja s-prog. test. kertoilee oviksen jälkeen sen todellisen tilanteen-tapahtuiko ovis.

Tuosta FSH:sta..kattelin tuolla menopaussista kertoilevia juttuja..siellä kertoiltiin, että elimmistö tuottaa vaan hurjana-vaikka menopaussi tulollaan jo, tuota FSH:ta, mutta arvot ovatkin sitten jo toista luokkaa oviksen jälkeen, kuin toimivilla munasarjoilla. Juuri tuo arvo kertoileepi sitten munasarjojeni tilanteen..toivon parasta ja pelkään pahinta.. :|

Mie kuiten PIIIITKÄÄÄSTÄ aikaa alan "harjoittelut" miehekkeeni kanssa iltasella ;) ..miun hedelmälliset hetkeni alkaapi tänään ja ovat välillä, 16-21.9-ovis sattuu 21.9 kantturoille..pitäähän niitä simmppoja alkaa jo tallettelemaan!!:p KIVA; KIVA!!!:D

Ps. Minusta tuo metkun ovislaskuri on paras!!

http://metku.net/~pesu/ovulaatiolaskuri.php


Kaunista päivää ja positiivisen ++++ oloa kaikille, sekä ISO halaus!!!!!:heart::heart::hug::heart::heart:

mur-mur
 
Kaikille moikka
Taikakuulle onnea kouluun pääsystä. Opiskelu näin vanhemmalla ikää paljon mukavampaa:)
Nilla olen pahoillani ja kimppa :hug: . Toivottavasti vielä jaksat yrittää, älä anna periksi :heart:
Mur kiitti, tilasin niitä testejä eilen.
Mimmimamma olisitko raskaana :D ?
Räystäspääsky onnea sinulle.

Kaikille muillekin plussia ketkä unohtui .
Minulla aamulla se klinikka käynti, saa nähdä. Hieman kyllä pelottaa, pitäisi kyllä olla hyvä lääkäri.
Tätiä ei näy onneksi mutta toisaalta miksei sitä näy? Alkaa se kyllä huolestuttamaan minua. Alavatsa vieläkin sen tuntuinen kun siellä olisi pallo. Voipi olla että yksi kierto jää välistä.

Hemppaliina
 
heh, mur-mur sain samat päivät kuin sinulla 16.-21.9, mutta ihmekös tuo kun mennään samalla kp:lla. Ainoa ero vaan, että mull on lyhyempi kierto kuin siulla ja sitä tuo metku ei tainnut ottaa huomioon. Mulla oikea ovispäivä on varmaan lauantai 19.9. mutta huomenna meen lääkäriin ko. asiasta, niin katotaan mitä setä sanoo..
 
Minusta tää vau:n laskuri on ihana, kun siitä näkee lasketun ajankin :heart:
http://www.vau.fi/Laskurit/Ovulaatiolaskuri/

Ja tuo antoi muuten eri päivän ovikselle kuin metku. Mutta laskureista viis, mä en mahdu noihin kaavoihin, kun mulla luteaaliaika on pidempi kuin 14 päivää (taitaa olla 15 pv) Sitä oonkin miettinyt, että onko liian lyhyellä alkukierrolla merkitystä, että se munis ei ehdi kasvaa tarpeeksi..? No huomenna näkee senkin...
 
SS juu, käytän kyllä vau:nkin laskuria-se on kiva!! =)
Miullakin tuo luteaaliaika n. 15-16vrk..metku laskee keskimääräisen ajan kolmen kierron perusteella..vau:n laskurilla voi itse sen kierron merkitä.
Miulle vain on sattunut just nappiin ovis tuolla metkun laskurilla!!:D

Arvatkaas muuten, juuri kävi mieheni postilaatikolla ja sain hyviä uutisia lääkäriltä!!:wave:

"Kohdunnapukasta poistetussa palassa, vain kondyloomaa ja tulehdusmuutosta- EI dysplasiaa(kasvainta ) Kuitenkin lähtö varsin vahva, joten kolposkopia puolen vuoden kuluttua..tämä tärkeä uutinen-->.."ja raskaudelle ei näiden löydösten mukaan mitään estettä"!!!!!!!!..vähänkö olen ONNELLINEN!!!!!! :D noin leveä hymy!!!!

Iltasella siis aloitellaan taas pupuilut ;)

mur-mur
 
Mur-mur ihanaa, että ei ollut kasvainmuutoksia. Nyt uudella voimalla eteenpäin. +++ sinulle nyt täältä puhaltelen ja intoa pupuiluun. :heart:

Hemppaliina onnea klinikkakäynnille. Toivotaan, että saat positiivisia tuloksia. :flower:

Kaikille muillekin siskoille plussaonnea. :heart:
 
MURMUR hyvä kun kaikki okei! nyt vain tositoimiin... Koitin aamulla sitä nipukan etsimistä mutten sitä löytänyt pitää yrittää myöhemmin uudelleen., kyllähän sitä on utelias itseään kohtaan ;)

SOLAKKASILAKKA sulla on nyt todella jännät paikat, toivotaan että kaikki menee putkeen ja plussa sieltä tulee

INIA älä nyt hättäile tän asian kanssa. Eihän sille mitään voi jos ei plussaa tule mutta omaa mieltä ei pidä antaa etukäteen mennä miinuksen puolelle, tulee liian raskaat viikot. Oliko teillä ici vai maljalla hedelmöitys, nyt en muista miten se meni.

Soitin klinikalle ja ai, ja voi kuinka ihana se hoitaja on! On niin sydämmellinen että meinas itku tulla puhelimessa. Sanoi että eihän tässä vielä olla menetetty mittään ja voidaan miettiä pähkäillä yhdessä että miten tästä eteenpäin jos haluan. Mulla kuulemma mahdollisuus raskautua kun olen terve ym. ja että mullahan oli nyt ensimmäinen punktio+tuoresiirto ja kaksi pass-siirtoa. Joskus sitä kuulemma tarvii lisää punktioita... Nyt luovatauko odottelen menkkoja tulevaksi ja katson miten sitten suu pannaa. Posti tuo mulle kirjallisen selvityksen koko mun operaatiosta saa lukea jos ymmärtää sittä sitten jotain, heh.

Tiedoksi Pas-siirron jälkeen testi pp16 ja +2pv jatkoaikaa (tosin jotkut sanoo että 14 pv riitää mutta jokainenhan saa päättää itse) koska kuulemma ei kukaan tiedä tarkalleen sitä kiinittymishetkeä on silloin varmempi tai jos haluaa voi mennä veritestiin. Ja todella Pas siirossa syödään Zumeja ja laitetaan Lugeja silloin ei menkat voi alkaa jolloin on pakko lopettaa lääkkeet että menkat tulee. Tuoresiirossa mulla oli vain Luget ja menkat tulivat Lugejen läpi.

 

Yhteistyössä