Taikakuulle onnittelut kouluun pääsyn johdosta!!:flower:..ja toivotaan, että ovis&siemennys meni nappiinsa!!
nillanilla voihan rähmä
..no, huomenissa sitten testailet rauhallisesti ja harkiten..ja jos se + pärähtää, kiljaise kovasti niin että kuuluu mulle asti IIIIKKKK!!
Kohdunnapukasta..
Mie teen näin: Pesen kädet ja vasitenkin "keskari" sormen hyvin saippualla-kynnen alta myöskin, pepun olenkin jo pesaissut sitä ennen.
Istun rentona, oikein hajareisin WC-pytyllä ja laitan sormen vaginaan..pitkälle..niin pitkälle kun tuntuupi sellainen jännä lihasmainen "möllykkä"..en osaa paremmin kuvailla
Itse saan pikkasen "ponnistamalla" napukan hyvin esiin!!
Napukassa on reikä keskellä, synnyttäneillä suurempi. Myös koko ja miltä napukka tuntuu, vaihtelevat kierron aikana. Jos siulle nyt olisi niin ikävästi käymässä, että täti kyylää jo nurkalla, on kohdunnapukkasi l
uultavimmin aika alhaalla, sellainen "turpeinen" ja reikä tuntuu selkästi, kenties sormen hieman mentävä..mutta HUOM!! Tämä vain miulla näin, en vannomaan voi menna siun kohdalla. Toivon plussan siulle pärähtävän huomenissa!!:heart:
Uudi kyllä ovistikulla ovis näkyykin..mutta valitettavasti myös silloin voi näkyä, vaikka ei oikeasti ovuloikkaan..syytä en tiedä, enkä jaksa ajatella kun pikku pää on jo nyt ihan sekaisin kaikista noista eri testeistä..
..vitsi kun olisi itse alan asiantuntija..
Viitearvot
naiset follikkelivaihe 0.6 - 4.7 nmol/l
ovulaatiovaihe 2.4 - 9.4 nmol/l
luteaalivaihe 5.3 - 86 nmol/l
postmenopaussi 0.3 - 2.5 nmol/l
Tulkinta:
Luteaalivaiheen puolessa välissä (kierron päivinä 21-23) seerumin progesteronipitoisuuden tulisi olla yli 25 nmol/l, jos ovulaatio on tapahtunut..jne.jne..
mimmimamma testaatko siis raskaustestillä ovista??..tiedän että ovistestillä voi raskautta testata, mutta että noinkin päin..
..jospa sie olisitkin OIKEASTI raskahana!!
:heart:
Noista testeistä..lääkärin mielestä tuo FSH testi olis hyvä kattoo ja sinne menen..hän sanoi, että testistä selviää miun muniksien toimivuus..minä uskon vielä ovuloivani oikeasti, mutta haluan tuon arvoni tietää..että tartteiskos tässä "Aino" tossuja jo lähteä ostelemaan..tosin, nehän nyt muotia..
mur-mur