Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pitäis haitata se, että ihminen keksii omiaan siitä, että J peruu. Vaikka J on sanonut sen, ei tarkoita se tapahtuu eikä todellakaan ole perunut mitään tällä hetkellä. Mutta kun pitää vääntää aina johonkin älyttömään suuntaan ilman sen edes tapahtumista vielä
Hah hah haa! 😂 Tää alkaa mennä jo naurettavaksi. Mitään, EI MITÄÄN saisi kyseenalaistaa. Mitä Janne tekee tai sanoo. Jos Janne sanoo suorassa livelähetyksessä että vihreiden vaaliehdokastapahtuman voi perua, se ei tietenkään tarkoita sitä että Janne peruisi sen. Eipä tietenkään. Kuulkaas fanit, se on 50-50 peruuko Janne sen vai ei. Ja täällä on taas jo yksipuolisesti julistettu että ei Janne sitä peru. Mistäs te sen tiedätte, kristallipallostanne vai???!! Tuossa kommentissa ei väitetä että Janne on jo tehnyt perumispäätöksen. Tuossa kommentissa tuodaan ilmi että Janne itse pohti vaalitilaisuuden väliinjättämistä, ja tuo pohtiminen siinä kommentissa kyseenalaistettiin! (Niin no pitäisi ymmärtää lukemansa jotta tajuaisi jotakin..)

vierailija
Hah hah haa! Tää alkaa mennä jo naurettavaksi. Mitään, EI MITÄÄN saisi kyseenalaistaa. Mitä Janne tekee tai sanoo. Jos Janne sanoo suorassa livelähetyksessä että vihreiden vaaliehdokastapahtuman voi perua, se ei tietenkään tarkoita sitä että Janne peruisi sen. Eipä tietenkään. Kuulkaas fanit, se on 50-50 peruuko Janne sen vai ei. Ja täällä on taas jo yksipuolisesti julistettu että ei Janne sitä peru. Mistäs te sen tiedätte, kristallipallostanne vai???!! Tuossa kommentissa ei väitetä että Janne on jo tehnyt perumispäätöksen. Tuossa kommentissa tuodaan ilmi että Janne itse pohti vaalitilaisuuden väliinjättämistä, ja tuo pohtiminen siinä kommentissa kyseenalaistettiin! (Niin no pitäisi ymmärtää lukemansa jotta tajuaisi jotakin..)
Ei. Siinä sanottiin että J peruu.

vierailija
"Janne siis peruisi tuosta noin vaan vihreiden vaaliehdokastilaisuuden jotta pääsee lemmikkimessuille?? "

Missä tuossa lauseessa väitetään että Janne on jo tehnyt päätöksen perua vaalitilaisuuteen osallistuminen? Huomaatteko konditionaalin, eli ehdollisen tekemisen "peruisi." Ja vielä kaksi kysymysmerkkiä perässä.

Ja tämä lause "Eli Janne peruu vihreiden vaalitilaisuuden jotta pääsee joulupukiksi lemmikkimessuille.....🤔" on myös pelkkää pohdintaa!!!!

Ai niin mutta kun Janne-fanien aivot on herneenkokoiset. Ja vetävät hirveät raivarit ihan kaikesta. Ehkä Janne voisi seuraavaksi ruveta pitämään vihanhallintakursseja faneilleen? 100€/h.

vierailija
Saatanpa välillä hieman kikkailla sanoilla. Koska tiedän saavani Janne-fanit sillä raivon valtaan. Tirsk! 🤭 Saatoinpa tahallani käyttää sanaa "peruisi" koska tiesin että Janne-fanit tarttuvat oitis siihen, ymmärtämättä mitä tuo sana tarkoittaa. Eli nyt Janne-fanit raivoavat minun valehdelleen, vaikka todellisuudessa minä vain kyseenalaistin Jannen pohdinnat vaalitilaisuuden perumisesta. Voi teitä, reppanat. Myöskin tuo emoji (🤔) lauseen lopussa tarkoittaa pohtimista, ei ehdotonta totuutta.

vierailija
"Janne siis peruisi tuosta noin vaan vihreiden vaaliehdokastilaisuuden jotta pääsee lemmikkimessuille?? "

Missä tuossa lauseessa väitetään että Janne on jo tehnyt päätöksen perua vaalitilaisuuteen osallistuminen? Huomaatteko konditionaalin, eli ehdollisen tekemisen "peruisi." Ja vielä kaksi kysymysmerkkiä perässä.

Ja tämä lause "Eli Janne peruu vihreiden vaalitilaisuuden jotta pääsee joulupukiksi lemmikkimessuille....." on myös pelkkää pohdintaa!!!!

Ai niin mutta kun Janne-fanien aivot on herneenkokoiset. Ja vetävät hirveät raivarit ihan kaikesta. Ehkä Janne voisi seuraavaksi ruveta pitämään vihanhallintakursseja faneilleen? 100€/h.
Ei ole pohdintaa. Se on suora lause. Et taida ymmärtää kieltä kovin hyvin.

vierailija
Saatanpa välillä hieman kikkailla sanoilla. Koska tiedän saavani Janne-fanit sillä raivon valtaan. Tirsk! Saatoinpa tahallani käyttää sanaa "peruisi" koska tiesin että Janne-fanit tarttuvat oitis siihen, ymmärtämättä mitä tuo sana tarkoittaa. Eli nyt Janne-fanit raivoavat minun valehdelleen, vaikka todellisuudessa minä vain kyseenalaistin Jannen pohdinnat vaalitilaisuuden perumisesta. Voi teitä, reppanat. Myöskin tuo emoji () lauseen lopussa tarkoittaa pohtimista, ei ehdotonta totuutta.
En siun tartte kikkailla mitään. Tiedetään jo ettet osaa kertoa totuutta.

Yhteistyössä