40+ so what! (vol. 4)

nillanilla kyl se napukka siellä on:D ..sitä kun ei oikein tiedä, mitä/millaista etsii ja siksi voi tuntua vaikialta. Mulla esim. on aikas lyhykäiset sormet ja sitten tuo napukka kaakana, kaakana ;) ..pitäis olla sellainen lisä-uloke sormes, välilä :LOL:
Mulla tuo pikku ponnistaminen napukkaa hakiessa on auttanut ja mahdollisimman rentona Reinona vaan!!:p..Hei, koklaappa vaikka, että toinen jalka pöntön päällä(vesisäiliö )..tai sitten kyykyssä..vois löytyä näinkin..miulle vain paras ja helpoin tuo pepun pesun yhteydessä tehty "tutkimus" wc-pöntöllä istuen, hieman ponnistaen ja hajareisin.:D
Esim. sängyssä seljältään on turha etsiä, eipä löydy-pakenee kauuuuaaas..

Terkuin. "Etsivä löytää"..siis, mur-mur
 
SS, onnea huomiselle että pääsisitte perjantaina inssiin! En oo vielä ynnännyt kaikkia lääkkeitä, mutta Kelan lääkekatto tuli täyteen, mikähän se lienee...

mur-mur , hyvä ettei ollut sen pahempaa!

nillanilla, mä jotenkin ajattelen, että tää eka ivf on vähän niinku harjoittelua, kun eihän ne esim. voi tietää mulle sopivia lääkeannoksia. Esim. mulle tuli aika paljon muniksia, joista sitten kuitenkaan ei saatu paljoa alkioita. Toivottavasti siis kasvatellaan vähemmän ja parempia ensi kerralla! Eli aattelen ainakin toisen hoidon kokeilla, katsoo mitä sitten sen jälkeen. Mieli vaan tyhjeni ja meni matalaksi, kun nuo solut oli niin hitaita jakautumaan, ja sille ne ei klinikallakaan voi mitään...
 
Voi rähmä Nillis...miten se nyt nega oli. Mutta tsemppiä jatkoon...nenät kohti uusia haasteita :hug:

Solakka Silakalle onnea huomiselle ja toivotaan, että pääset perjantaina inssiin!!

Plussia kaikille +++++++ :whistle:

Pinkkis
 
..juttuja ollut niin paaaaljoooon että olen unhoittanut kysellä rktt:n ja loppukiertolaisten vointeja/tuntemuksia??..onko mitään sellaisia r-oirehia.. ;)

Kaikille tsemppiä ja voimia +++++ metsästykseen!!!:heart:

mur-mur
 
Solkka silakka peukut pystyssä sinulle huomiselle, jotta pääsette pe inssiin. Niin se aikainen testaaminen sopii toisaan samasta syystä mulle =) , sekin on niin yksilöllistä, toisille sopii paremmin odottaa tätiä tai viimeiseen testi päivään.

Hemppaliina onnea huomiselle käynnille.

Mur-Mur jee!!! =) ihanaa!!! niin se aika vaan sujuu ja aivan täydellinen ajoitus!!!

Murmukka ei toisaan papa:n otto vaikuttaa.

Sariella hus tädille! ja jos se kuitenkin kurvaa paikalle niin toivttavasti häätää mennessään flunssan.

Inia noin 650 e on se kelan vuotuinen lääkekatto.

Nillanilla voi kuinkia ikävää :'( . :hug: . Hienoa kuitenkin, kun se hoitaja on niin ihana. Kivaa, jos jatkat meidän kanssa kuumeilua.

ON ei oireita, nyt menen tilaamaan r-testejä paketin :D

muok. mur-mur siis niin se aika vaan kuluu
 
Onpa taas tullut viestejä!Ihanaa lukea kuulumisistanne.
Mur-mur pitää sulle nostaa hattua tosta kuntorempasta ja painonpudotuksesta. Kolmasosa tavoitteesta saavutettu ja aikaa tavoitteeseen on vielä ihan kivasti. Ja miten ihanaa, että sait hyviä uutisia ja kaikki on kunnossa.

Onnea haluan toivottaa myös Räystäspääskylle ihanista uutisista.

Hemppaliina onnea klinikkakäynnille. Kuulolla ollaan heti huomenna. Mulla klinikkakäynti parin viikon päästä.

SS onnea huomiseen!

Muille myös positiivisia tuulahduksia.

Oma kuhertelu on nyt hiukan jäissä ja tälle ei enää voi muuta kuin nauraa: miehellä on pienet lapsensa hoidossa pari viikkoa. Lapset nukkuvat isänsä kanssa samassa vuoteessa, joten meidän pupuilut tapahtuu sitten jossain kerrossängyn alapedillä :LOL: No, toivotaan, että vkl olis vähän romanttisempaa ja toivon, ettei tule liian pitkä taukoa. Ei ainakiaan vielä mitään ovista, no tänään oli vasta kp9, joten eiköhän vielä ehditä.

Lueskelen näitä viestejä aina silloin tällöin, mutta kommentointi jää vähäisemmäksi.

Ihania unia ja vauvapölyä kaikille!
 
Nillanilla, myös pahoillani :( . Minuakin hävettää innostumiseni :ashamed: .
Mut ku olin satavarma et hyviä uutisia tulee, ku oli pp-aika noin pitkäkin...
Samaa mieltä hoitsun kanssa, älä luovuta, jos vaan talous antaa myöden ni uuteen yritykseen :) !
mur-mur, kiva et kaikki reilassa :) !
Kohdunnapukka...en ole koskaa ilennyt kokeilla sitä...mies tietää paremmin...pitäskö kysyä häneltä...heh!

ON: Täti saapui eli kp 1. Ois perkules pysyny pois ees pari pv viel ku ollaa lähös tänää laivalle :headwall: .
Kaikille mukavaa viikonloppua kaikesta huolimatta!
Kerätkää sieniä ja puolukoita ämpärit pullolleen
:p . Minä en taida ehtiä.
gerpera :wave:
 
Toivotan plussaa kaikille kanssa haaveilijoille!

Minulla eilen jo melko vahva ovis viiva (suht samanlainen kuin kontrolliviiva) ....10 min odottelun jälkeen. Oon vähän ööö näiden testien kanssa, mutta otetaan tavaksi, niin oppii =) Pupuilua ei nyt vaan enää tule, kun mies lähti reissuun, eli turha toivo tällä kierrolla :( Jos ei sitten simpat sattus elämään tuolta kierron 13 päivästä tänne asti.

Ajattelen positiivisesti, kerkeenpähän hieman laihtua ennen raskautumista ;) Sillä myös minä olen raskaaksi aikonut vielä kerran tulla B)
 
Gerbera harmistus , kun se täti nyt tuli. :hug: Hyvää laivamatkaa sinulle.

Hastu39 tätähän tämä ikävä kyllä on, aina saa ajoituksien kanssa tapella. Jos viiva oli jo eilen vahva olis kantsinut pupuilla ennen miehen lähtöä olisivat siellä valmiina. No ensi kerralla sitten. :heart:
 
Hei

Ikäviä uutisia kuulin klinikalla. Alle 10 prossan mahdollisuudet on raskaaksi tuloon.Onhan sen tiennyt järjen kanssa mutta alitajunta ei ymmärrä sitä. :( Kystia munasarjat täynnä, ja limis liian paksu. :'( Ettei limis olisi aloittanut liikakasvua.. .
Kyllä matto vedettiin niin jalkojen alta ettei tosikaan. Lääkäri oli mukava ja puhui realistisesti. Keltarauhashormonia aloitan syömään huomenissa että saadaan menkat tulemaan. Sen jälkeen tehdään munasarjojen aukiolotutkimus ja niitten pirun kystien tilanne.Piikitystä myös tulee myöhemmin, ovulaatioon. :headwall:
Ollaan molemmat allapäin, mies on myös pettynyt ja surullinen.
Pitää vain ajatella että on vielä edes se vajaa 10% mahdollisuus. Omalla kohdallani ei tule koeputkihedelmöitys ajankohtaiseksi, piikitykset ainoita. Näin ollaan jo päätetty.
Hyvää loppuviikkoa ja plussaa hei kaikille :)

:heart: :attn: :heart: :attn: :heart:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

gerpera (48)...............kp1/28-30..........yk4.........3./1. yht.
liiza (43).....................kp5/25............yk17........4.
Pinkki69 (40)..............kp5/26-28.........y.n.2v......1.
mur-mur (44)..............kp9/28............yk6..........3.
Ämy (40).....................kp9/26-28...........yk1.........4.
Solakka Silakka (40)..kp9/25-27........yk13........1.
Leena65 (44)..............kp10/25-27........yk4........3./1.yht.
Mahdotontako..............kp14/28..............yk1..........1.yht.
Hastu39 (39)...............kp16/25-29........y.13v.........3.
Murmukka (43)...........kp17/28.............y.4v...........2.
Päikki (40)..................kp17/?...............y.2v.........2.
Jadette (39)...............kp19/28-30.........yk8...........3.
mimmimamma (47)....kp19/28..............?.............4./1. yht.
oivikki (41)..................kp21/23-27.........yk7...........1.
Taikakuu (41).............kp22/27-32.........?.............2./1.yht.
Uudi (46)....................kp22/24-26........yk8..........3./1.yht.
Inia (42).................kp22/26-30.......yk12....1.
ikiemo (44).................kp27/20-50........y?..........4.
Sariella09 (43)............kp33/40............yk?..........5./1.yht.
nillanilla (42)..............kp36/28-33........yk6.........1.
pääpilvissä (46).........kp37/25-43........?............1.yht.
Hemppaliina (46).......kp45/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
star-67 (42)................kp70/26-33(-39)...yk7.........3.

:flower: Tauolla :flower:
siira, lumeton


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



RKTT
Sariella09 (43).......dpo15
Uudi (46).................dpo10
oivikki (41)...............pp9
Inia (42)....................pp8
Päikki (40)................dpo5
Murmukka (43)..........dpo4
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:




torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010





Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5


Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636



 
gerpera, harmi kun täti tuli noin aikaisin! Toisaalta, sitten voit juhlia laivalla :)

Hemppis, hyvä kun sut nyt hoidetaan! Ja no hätä noitten prosenttien suhteen, eikös ne ole alle 10 joka tapauksessa meidän ikäisillä luomusti? Jaksuja!
 
Leena65 No, voi että mikä tilanne:p ..mutta voihan sitä pupuilua harrastaa muuallakin kuin siellä "pari vuotehessa"..lattialle vain hieman pehmikettä ja siinäkin on kiva lempiä ja ennen kaikkea saada ne siimahäntäset taltehen!! ;) Tsemppiä vain kovasti!!:wave:

gerpera kyl se tuo täti on muistavainen, ei unohda ei.. :/ ..uusi kierto ja uudet kujeet sitten taas!! =)..oikein mukavaa laivailu reissua siulle, joraa kovasti!!!

Hemppaliina älä sie vaivu aivan epätoivoon:hug:..noilla prosenteilla täälläkin luomuna mennään, kaikki on mahdollista!!!:heart: ..ymmärrän kyllä että niitä "hyviä" uutisia lähtee kuulemaan ja siten negaa tulee..mutta kannattaa kuitenkin tuolla 10% yritellä..mie uskon tuohon prosentti lukuun, painoakin sen verran olen tiputtamassa!! ;) Jaksuja paljon!!!!!!! =)


ON..eipä miehekkeeni kanssa sitten simpan talletukseen jaksettukaan.. :| ..miehellä unukka painaa jo alkuillasta ja minä ruoja tv:stä kattelin synnytys ohjelmaa..mutta..perjantaina hällä vapaa ja arvatkaa kuka nyt iltasella pyydystää ennätysmäärän siimahäntäsiä jemmaan tai ihan vain harjoituskappaleiksi, JIIHAAAAA!!!!;):whistle::D

Aurinkoinen paistaa ja lämmittää vielä..++++++ rikasta viikkoa toivotellen.:heart:

mur-mur
 
gerpera: ois saanut se täti painua hornan tuuttiin, mutta kuten Inia jo sanoikin, laivalla voi vielä ottaa ilon irti, kun ei sitä tiedä, jos ensi kierrossa et enää voikaan ;)

Hemppaliina: 10 prossaa on vähän, mutta niillä luvuillahan sitä tässä mennään kai kaikki tässä iässä. Ja ehkä juuri ne 10 prossaa on ne parhaimmat. Ne kystat ei tietty ole kiva juttu, mutta jospa niihinkin keksitään jotain. Eli, älä vielä luovuta, elä tok´. :hug:

Mur-mur: No, just tuon takia meilläkin on mennyt monta kiertoa aina sivu suun, kun vähintään toinen on niin väsynyt, ettei ole mihinkään hommaan! Tietää, että just nyt pitäs ne simpat tallettaa, mutta kun ei väre nouse niin ei nouse :( Onkohan vanhuus tulossa, kun ei jaksa enää myöhäillan leffojakaan katsella ilman, että pää nyökkii alaspäin ja silmiä painaa. Kyllähän sitä vielä ennen jakso... :whistle:


ON: olen tässä tänään töiden välillä yrittänyt kuullostella masutuntemuksia, ja tehdä tieteellisiä väliraportteja ;) Kun nythän se vois jo perillä olla sopivia kohdun poimuja etsimässä. Mutta ainut olo oli huono olo herätessä ja sekin voi johtua nälästä ja eilisillan suklaan syönnistä :p Joten ei auta kuin pari päivää vielä odotella.


´Positiivista´ iltaa kaikille, toivoo Murmukka :)
 
gerpera pahoittelut tädistä, mutta hauskaa risteilyä!:heart: Onko Ruotsin risteily vai Tallinnan pikameno?

Hastu voihan ne siemenet elää pidempään, ei aina tiedä mistä se plussa pärähtää.. tai näin olen ainakin kuullut..

Hemppaliina :hug: huh, luulisi tuollaisen kystamäärän jo aiheuttaneen kipuja? Mutta onneksi ne nyt löytyi ja niille voidaan/aletaan jotain tekemään.. Ja onhan se 10% jotain sekin.. ei kuitenkaan sanottu että 0%.

Ja alla on onnenmunia kaikille palstalaisille! +++! Löytyi kanalasta tänä aamuna eli ihka ekat munat! Pieniä ovat vielä mokomat munat ja jätettiin vielä pesään, niin saavat leikkiä hautomista.. pitää hankkia valemunia joita laittaa tilalle..



Ja kovasti on kanatkin kasvaneet kesän aikan ja kukko saanut väriä sulkiinsa


Ja sitten omat munat: Aamulla varhain lähdin ajamaan Kuopioon ja melkein eksyin torilla, kun pää meni sekaisin kauppahallin pullatiskeillä ja lähdin kävelemään väärään suuntaan, mutta ehdin lopulta kilinikalle. Ultratessa näkyi kuulemma kaunis ovulaatio tuloillaan, mutta folli oli vasta vajaa 17 mm. Mennään kuitenkin huomenna inssiin, koska maanantai on aivan myöhäistä. Pistin puoliltapäivin Pregnylin kotona, kun halusin harjotella piikitystä ja nopsaan se meni. Eli huomenna sitten mies matkaan, kun sai vaihdettua työvuoronkin ja nähdään muniksen lopullinen koko ja tehään inssi jokatapauksessa. Voi olla että on liian aikaista inssille, mutta seuraava menisi vasta marraskuulle ja vauvakuume ei nyt tunnu rauhottuvan muutenkaan.. Onpa huisia päästä taas rktt-listalle. Tuntuu että vasta hetki sitten putosin sieltä..
 
Moi!

Onpas sulla SS komeita kanasia!! Jaa...ei tuo muniminen sitten helppoa olekaan jos ei teidänkään kananeidit heti osaa. Enhän minäkään ole harjoitellut tätä vasta kun pari vuotta kun niin vanhana vasta rupesin opettelemaan :LOL:

Onnea sulle huimasti huomiseen inssiin!! Kyllä se kantsii kokeilla kuitenkin. Mullahan ei tosiaan munis ollu kuin sen 16 mm ennen pregnylin ottamista ja inssissäkään ei sen kummempi. Ei kasvanut ei...kaipa irtos sit kuitenkin. Eli kovin yksilöllisiä ovat nuo koot. Sinä tosiaan piinakaverini viime kierrolta pääset jo uudelleen rktt-listalle ja minä täällä kuljen vielä riepu housussa :/ Mutta oikein mukavaa Kuopion reissua teille siis huomiselle :D

Kaikille muillekin oikein virkeätä siimahäntien metsästystä ja sen mukana sitten hyvää saalista :heart: Rktt-läisiltä odotetaan tietysti raportointia!!! :attn:

Pinkkis
 
Hemppaliina ymmärrän kyllä hyvin, että olet allapäin noista uutisista. Onneksi kuitenkin on se 10%, johon tekin miehen kanssa hienosti tartuitte. Ei luovuteta vielä - lasihan on aina puoliksi täynnä. Jaksamisia sulle :hug: .

Gerpera harmilliset nuo menkat, kun tulevat. Mukavaa laivamatkaa kuitenkin.

Hastu39 ajoitusongelmat tosiaan hankalia... Ja nää testit kanssa. Tuntuu itsestä ainakin välillä ihan typerältä, kun tätä pitää niin kalenterin kanssa tehdä yms.

SS lykkyä inssiin. Oliko sulla siis sellainen jo aiemminkin tehty? Ihan mielenkiinnolla kyselen tuota 17mm:n kokoa. Sekö siis on pieni? Millaisia ne hyvänkokoiset follit sitten on?

Mur-mur positiivista perjantai-iltaa :)

Mä myös levittelen pehmusteita lattialle perjantaina ja lemmitään sitten siinä. Toivottavasti se ovis ei vaan tule ennen sitä, mutta ei kai sentään vielä näin aikaisin. Ja ensi viikolla sittten jatketaan innokkaasti.

Ihanaa iltaa kaikille!
 
Hemppaliina kylläpä me kaikki taidetaan aika samalla viivalla olla noiden prosenttien suhteen. Toivotaan, että saat sieltä apua kuitenkin. Harmi noi kystat ettei ole aikaisemmin huomattu. Ei heitetä kirvestä kaivoon vielä. Vähän apuja ja siitä se lähtee. :heart:

Leena hyviä pupuilu hetkiä. Löytyihän se paikka. ;)

SS mahtavia siipiveikkoja sulla siellä. Kiitos kivoista kuvista. Huomiselle onnea matkaan ja sitten taas piinailemaan. Aika kuluu äkkiä. :hug:

ON Mitään ei tunnu. Tädin arvioitu vierailuaika viikonlopun paikkeilla, jos vanhat merkit paikkansa pitävät. En oikeastaan enää muuta uskokaan.
Yhdet tikut piti vielä tilata, kun ihminen on niin sitkeä.
 
SS Ihana kukko,kanat&munat:D ..ja ei tuossa siunkaan follissa mitään vikaa olunna, kyllä se on ihan hyvän kokoinen. =)
Oikkein mukavaa "istutus" päivää siulle huomiselle..ja käyhän siellä hallissa ostamassa nami pullaa..voi, kun miunkin tekis mieli:eek:..pitänee vain hillitä halunsa..illalla on kuitenkin tiedossa makukamarin puolella sallittua herkkua..;):whistle::D ..jospa miulla sitten olisi oma "pikku pulla" jonkin ajan päästä masussa!:heart:

Miekin niin odottelen malttamattomana tuonne rktt-listalle pääsyä!! :)

Mukavaa ja plussakasta illanjatkoa!!!!:p

mur-mur
 
SS, ihania kanoja teillä, kiitos kuvista! Ja kiva kun alkoivat munia, jospa tois teille onnea! Onnea huomiseen inssiin! Mun käsityksen mukaan pregnyl paitsi irrottaa, myös kypsyttää sitä munasolua loppuun, joten toivotaan parasta! Niin se vaan on että se alkukierto menee usein niin äkkiä tähän loppukiertoon verrattuna...

Mun piti vielä tulla kertomaan kun oli niin ihana gyne tänään! Tosi pikainen vastaanotto oli (halusin vain varmistaa onko mulla taas hiiva ja mitä siihen nyt käyttäisin), mutta senkin aikana hän ehti kovasti kannustaa tässä lapsiasiassa! Että kyllä se siitä vielä onnistuu! Kertoi mm. jostakusta 47-vuotiaasta asiakkaastaan, joka oli (hoidoilla) raskautunut. Tuli niin hyvä mieli, kun aina ei toitoteta sitä raskautumisen vaikeutta! Että toivottavasti jotain positiivista tästä teillekin välittyy!

Tilasin jo uuden satsin ovistestejä (liuskoja), entiset kun on aika lopussa... seuraavaa luomukiertoa varten, ja onhan se mahdollinen passikin, jos ne 2-soluiset jatkaa elämää. No, tuleehan siinä mukana sitten muutama raskaustestikin :) Testipäivä mulla on ensi keskiviikko! Eihän siihen ole enää kauankaan. Vaikka negaa odotan, on kiva kun on kuitenkin "pakko" testata, ei vain tädin odotusta...
 
ss Ihania kanoja ja komea kukko! Samaa mieltä Inian kanssa että munitut munat tuo teille onnea huomiseen inssiin ja todella munis kasvaa Peregnylin jälkeen. Onnenpotkut laitan täältä tulemaan.

Mitä mieltä olette tai uskotteko sattumiin? semmosiin asioihin joihin törmäätte suht heti kun olette itse kokeneet tai ajatelleet juuri samaa, niin johan sitä törmää jossain samaan aiheeseen. huh, menikö sekavaksi... Mutta mulla tänään yksi asiakas alkoi kertomaan ihan yks kaks että hänellä on tuttava joka on halunut äidiksi monta vuotta ja hänelle on tehty tosi monta punktiota ja ivf-hoitoa ja lopuksi kaiken rumban jälkeen hän sai lapsen ja on tosi onnellinen ja ikäkin taisi olla 39. Että näin tänään. Oliko tuo tarina semmoinen sattuma ja kannustin että kyllä sitä minäkin voin onnistua? Heh, kaikkea sitä päässä pyöritteleekin mutta taidan minä vähän uskoa sattumiin... ;)

Kaikille RKTT läisille plussatuulia!

 

Yhteistyössä