40+ so what! (vol. 4)

Aamunaamua kaikille! Täällä aamukyöpeli virtaa täys kahvin voimalla :whistle: .
Voi mahotonta ku ei meinaa mukana pysyä :( . Ootteko Te kaikki vilkkaita karjalaisia ku nii vilkasta keskustelua ? :D
mur-mur, harmitus sentään ku ensi lupas ja sit negaa :(
SS, mitä sinulle kuuluu??? Joko testailtu?? Ai sinun kanasi olleet ahkeria...niin ja kukko!
Leena65, tervetuloa sinullekin jos en vielä muistanut
:headwall: toivottaa
Terry64, tervetuloa! Jokos testit polttelee?
Sama täällä, kyllä tuo kierto lyhentynyt vuosien myötä.
Luin jostain et ennen menopaussia ovulaatio aikaistuu ja siten myös menkat :( .
Oisipa ees lapsenlaps tulos mut turha toivo...poika ees seurustele ja tyttö aikoo vuodeksi ulkomaille :'( .
Miten Teillä muilla, joilla aikuisia lapsia?
Onko toivoa lapsenlapsesta?
;)
:attn: Huom! Tuo kisu ei ole minun vaan kopsattu koneelta.
Ikävintä on käyttöohjeiden luku :headwall: , en ole saanut ainuttakaa digillä kuvaamaani kuvaa koneelle :headwall:
gerbera gahvilla :p
 
Tirlittan1968
Mulle sanottiin kp- alkavan vasta kun tulee kunnon vuotoa. Mullakin tuhrua tulee jo 2-3pv ennen kuin menkat oikeasti sitten alkavat. Käyn tänään ostamassa digitaalisen ovistestin ja
toivon mukaan saan sen ovis+ jossain vaiheessa. Jos + ei tule niin yritämme kuitenkin keskiviikkona vaikka taitaa olla sitten tuhoon tuomittu yritys.
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
 
Gerpera Täälläkin toivotaan lapsenlasta, mutta ei taida olla toivoa. Tyttö hengailee jossain tyttöporukassa eikä seukkaa, ainakaan poikien kanssa :p ja poika tyttökaverinsa kanssa taitaa olla liian järkevä hankkiakseen lapsia niin nuorena...

Leena Vielä ei ole peli menetetty, jos täti ei ole ilmaantunut maisemmin! Olet kyllä niin oikeassa tuossa että täytyy iloita siitä mitä on ja elää heidän kanssaan tätä hetkeä (mitä nyt murkkujen kanssa pystyy...)

Murmur Voi kuinka mälsää jos se roskishaamu oli väärä haamu. Kyllä siellä jotain oli tapahtunut! Oli nimittäin ihan selvä viiva, en edes haamuksi tuota sanoisi!

Ite: Vauhdilla on mennyt piinapäivät ja nyt on jo 23/25! Ajattelin odottaa perjantaihin eli kp 27/25 testausta tällä kertaa. Rahatkin vähissä :whistle: Saattaahan tuo punahelma olla kyllä kurkkimassa jo pysäköintipaikkaa hetkenä minä hyvänsä :(
 
Mulla on ikää pian 40 , lapsia 4 ja lapsenlapsikin löytyy.
Vauvakuumetta olen potenut varmaan koko ikäni , tein muksut nuorena , ja nyt vanhempana ei sitten ole enää onnistunutkaan vaikka kuinka olen yrittänyt.

Muksut on nyt 14 , 17 , 19 ja 21 , esikoinen on isä , pojanpoikani on kaksivuotias , jota saan hoitaa niin paljon kuin haluan :)
 
mismina olet tervetullut kuumeilemaan kanssamme:wave:!!..Ihanaa, siulla jo lapsen lapsikin:heart: Onneksi olkoon!! Nuorena/nuorempana ne lapset pitäisi saada, mutta kun se ei aina ole mahdollista :/ ..syystä tai toisesta..miulla itselläni-87 ja -04 lapsoset ja itse olen vuosimallia-65=)

Jos haluat tuonne listalle, kertoile ikäsi, kiertopäiväsi/kiertosi pituus, yrityskerta/montako lapsosta(jotka tuossa jo kertoilitkin..)
Tällaista "tahkomistahan" se tuntuu miullakin olevan-ei kuulu, ei näy vaavia..mutta toivossa eletään, jos vielä kuitenkin.. :saint:

liiza niin, kyllähän miustakin tuossa r-testissä viivanen näytti olevan, se vain roskis sellainen-vuorokauden vanha :(

ON vielä lisää..tätiä ei kuulu, saakeli jos menee odotteluksi nyt:eek: ..lämmöt tippuneet 37 tuonne 36.5, äskettäin mitattaessa 35.99..nämä kyllä selkeitä merkkejä tädin tulosta..selkää kolottaa, rinnatkin kutisee ja olo ihan p**kamainen..kummaa on tuo pikkuinen, aivan haalea tuhru paparulla pyyhittäessä..mielikuvitukselle jos antaisin vallan, se olisi JUURI SITÄ..:p..mutta enpä ala sekoilemaan ja innostumaan, odottelen tätiä suosiolla..jos lämmöt olisivat jääneet tuonne ylemmä, elättelisin vielä toivehia..tuhrutkaa ei tiedä hyvää, kierto muuttumassa ja uskon ettei ole vuoden ajoista johtuvaa-kun ei ole olllut muulloinkaan, vaan ihan tästä iästä se johtuu, uskottava se on!!!

..miulla täällä "tunnelma katossa" kuten huomaatte.. :LOL:..kyllä se taas tästä kun tätsy tulee, kierto alkaapi alusta ja pääsee taas sitten Oilia metsästämään ;)

Hei, olikos kukaan testailemassa nyt aivan lähipäivinä??=)
..liiza ainakin perjantaina
kovasti nyt sille suunnalle laitan ++++ sätehiä!!!

Muillekin HIRMUSTI ++++++++ puhureita!!:whistle::heart:..ulkona täällä juuri niin mukavasti myskyääpi..

mur-mur
 
Onneksi en testaillut ja tuhlaillut rahaa: KP 1 tänään. Torstaina menen labraan otattamaan verikokeet ja heti ser viikolla ultraan tarkastuttamaan sisuskalujen tilanteen. Että sellaista täältä töiden äärestä.

Eli inia, voitko siirtää mut pois rktt-listalta. Kiitos kovasti.

Muille tsemppiä ja plussia kovasti! :heart:
 
Mie vähän luulen, että miulla raskaus on YRITTÄNYT alkaa..ja kemiallinen km tulossa..on tuo tuhru vuoto kuulemma sille tyypillistä ensin..
Jos jotain plussaa niin se on tuo, että raskaus on yritänyt ehkä alkaa..iloita en kyllä nyt osaa..toivon, että vuoto alkaa huomenissa niin ei tarvitse ittiään piinailla..kurjaa tämä "kärvistely" :(
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mur-mur (44)..............kp1/28............yk7..........3.
Pinkki69 (40)..............kp1/26-28.........y.n.2v......1.
Solakka Silakka (40)..kp1/25-27........yk14........1.
Leena65 (44)..............kp1/25-27........yk5........3./1.yht.
Ämy (40).....................kp3/26-28...........yk2.........4.
Terry64 (45)..............kp5/25-28..........y.2,5v.........2.
Hastu39 (39)...............kp5/25-29........y.13v.........3.
Mahdotontako.............kp6/28-29..........yk1..........1.yht.
Jadette (40)...............kp6/28-30.........yk9...........3.
Hemppaliina (46).......kp6/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
oivikki (41)..................kp7/23-27.........yk7...........1.
Päikki (40)..................kp10/?...............y.2v.........2.
mimmimamma (47)....kp10/28..............?.............4./1. yht.
Murmukka (43)...........kp11/28.............y.4v...........2.
Taikakuu (41).............kp13/27-32.........?.............2./1.yht.
Tirlittan1968 (40)......kp14/28..............yk3...........1.
Inia (42).................kp14/26-30.......yk13....1.
ikiemo (45).................kp15/20-50........y?..........4.
Wiara (39)...................kp17/25............yk4..........1.
nillanilla (42)..............kp17/28-33........yk6.........1.
Sariella09 (43)............kp17/40............yk?..........5./1.yht.
gerpera (48)...............kp19/28-30..........yk4.........3./1. yht.
liiza (43).....................kp23/25............yk17........4.
pääpilvissä (46).........kp55/25-43........?............1.yht.
star-67 (42)................kp57/26-33(-39)...yk9.........3.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



RKTT
liiza (43)..........dpo12
gerpera (48)..........dpo2
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:




torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10
OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010
tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010






Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636



 
Hei vaan,
Täälläkin kp1 ja yk ainakin 14. Mutta oli niin tiedossa, ettei enää harmita. Ajatukset on jo uudessa kierrossa ja tulevassa oviksessa. Luomuhommin mennään tämä kierto, klinikalla on syystauko oviksen aikaan.

Viikko on mennyt muissa puuhissa, etten kerennyt kommentoimaan. Kissan leikkaushaava tulehtui ja kävi kahdesti lääkärissä, täällä nyt vahdin potilasta kotosalla ja annan antibioottia :( Kävin työhaastattelusssa, enkä päässyt, ottivat vain yhden ja oli useampi hakija. Mutta katselen uusia paikkoja, jospa löytyy mielenkiintoista. On välillä hyvä tulla torjutuksi, niin oppii nöyryyttä, vai miten se meni..? :kieh:

Lukasin vasta nyt vanhatkin jutut ja tässä vähän kommenttia jo menneeseen..

Leena pahoittelut negasta. Ja pahoittelut lääkärin sanoista. Mutta ihmettelen niitä kyllä hieman. Vai että kierto 25-27 kertoo hedelmättömyydestä.? Hah, omat lääkärini eivät ole koskaan sanoneet tuon kierron pituuden haittaavan ja olen sitä monesti nimenomaan kysynyt. Jos ovulaation bongaa ja siitä on riittävän pitkä aika seuraaviin kuukautisiin, niin ei pitäisi olla häikkää. Kierron pituuden laskemisesta, olen oppinut että tädintulopäivää ei lasketa enää edelliseen kiertoon vaan tuo mainitsemasi kiertoväli olisi 27 päivää. Eli siinä kp 28 (eli tänään kun vuoto alkaa) muuttuu kp 1:ksi. Käsittääkseni ei voi olla kaksi eri kp:ta samana päivänä.. mutta tämä pitäis varmaan tarkistaa jostain?
Tosiaan iästä minulle on sanottu, että on vaikeampaa ja hitaampaa raskautua, mutta luulen ongelman olevan solutasolla.. Hoidoissahan sen tulee huomaamaan paremmin. Mutta silti ei pidä lannistua, vaan tehdä unelman eteen töitä.. edes se pari päivää kuusta. Nuo erilaiset kierron tuntemukset voi johtua hormoonien heittelyistä, joillain luontaislääkkeillä saa kuulemma oireet vähenemään.

Terry mulle myös klinikan lääkäri sanoi että sisältäpäin olen erittäin nuorekas, sen huomaa.. ja vinkkasi hoitopöytää kohden ;-) Miksi et lopeta CB:llä testaamista kuin noin kiusaa? Oletko kokeillut tukihormoonia tuohon loppukiertoon? Tsemppiä aukkaritestiin. Ota pohjalle särkylääkettä, mulla sattui paljonkin, mutta lyhyen aikaa se kipu kesti. Voi olla että riippuu kuka sen tutkimuksen tekee.. mulla tehtiin julkisella, venäläissyntyinen naislääkäri, mutta ei kai siitä johtunut..

Tirlittan tervetuloa porukkaan mukaan kuumeilemaan. Täällä tapaat samassa tilanteessa olevia ja saa kivasti tietoa näistä asioista, joita ei välttämättä viitti edes puhella muuten.

Jadette myöhästyneet synttärionnittelut! Tervetuloa nelikymppisten porukkaan :)

Hemppaliina joko sait labratulokset?

mur-mur pahoittelut jo tuhrusta! Onneksi sinulla kaikki ok testien mukaan, niin ei kuin yrittämään vaan, ei se ihan heti tärppää, mutta kohta ehkä..? Tuosta palstalla kuumeilusta.. olen myös hieman riippuvainen. Yritän kai täältä netistä löytää vastauksen ja avun tähän lapsettomuuteen.. Mutta saitko sie roskishaamun, wau! No ensi kierrossa sitten oikea haamu ja okea plussa ++!

Murmukka toivotaan sitten tämän kierron tärppäävän, niin ei sitä kierukkaa tarvita..

Hastu ja Ämy pahoittelut negasta.

Wiara tervetuloa palstalle mukaan. Esikoista täälläkin kovasti toivotaan!!

mimmimammalle parannusta flunssatautiin!

oivikki harmi kun hormoonit sotkivat tämän kierron, toivotaan että ensi kierrossa kaikki osuu kohilleen ja pääset yrittämään ja vihdoinkin plussaamaan! Uskon myös auringon parantavaan vaikutukseen plussaamisen suhteen. Valo on kanoillakin tärkein muninnan edellytys. Meillä onkin keinovalo jo käytössä kanalassa aamun sarastaessa ja kaikki neidit munii nyt joka aamu vaikka lämpötila laskikin.

Pinkkis tsemppiä sinullekin, toivotaan plussaa pian! Vaikka se odottavan aika on piiiitkä.

Inia voihan se olla että sinullakin vähän hoidon hormoonit sekoittaa omaa kiertoa, mutta olen kuullut siitäkin, että nuo hoidot voi herätellä kehon omia hormooneja tauoilla tuottamaan megamuniksia. Muistakaahan luomusiementää tikuttelun tuloksesta huolimatta.

nillanilla kiitos huolenpidosta, mutta ei testiä tarvinnut edes rapistaa. Mulla nykyään kaikki oireet laskee jo monta päivää ennen tätiä, toisaalta ihan kiva, että laskee lempeästi kohti pettymystä.. mutta silti pari kertaa olen ehtinyt vuoden aikan hämääntyä voimakkaista oireista ja pudota korkealta!!

mismina tervetuloa mukaan palstalle!

Liizalle plussaonnea ++!
 
Tirlittan1968
Tervetuloa mukaan mismina itsekin vasta hiljattain tänne alkanut kirjoittamaan ja olen ollut niin tyytyväinen kun saa vertaistukea ja asiallisia ohjeita ja itse saa kysellä tyhmiäkin ilman että täällä teilataan.
Leena :hug: uutta yritystä kohti vaan!
Kävin ostamassa sen Clearbluen digitaalisen ovistestipaketin ja onhan se kallis mutta testi on niin selkeä ja vaikuttaa varmalta. Kävin laskemassa perhesuunnitelun sivuilla mun ovisajan ja sieltä tuli että ovis olisi tulossa 7.10. Näillä mennään ja toivon todella saavani sen oviksen tässä kierrossa.
 
Siis voi peeveli!!! Onko se riivatun täti nyt monistanut ittensä kun on rynnännyt tänään joka tupaan??? Tuli nimittäin meillekin!!! :kieh:

Mulla siis kp 23 vaihtui kp 1:ksi!!!! :eek: Eli tässä kävi just niinkun ounastelinkin eli edellisen kierron luget siirsi tämän kierron alkua muttei loppua. Jos menkat ois sillon tulleet ajallaan niin tämäkin olis ihan normikierron mittainen. Mutta jäikin nyt sitten ihan tyngäksi...hitto en kyllä niitä lugepalleroita enää sisuksiini ihan helpolla tunge...paitsi tietty seuraavassa hoidossa jos niitä vielä joskus jatketaan :LOL:

Oon täällä niin hämmästyneenä tädin yllärihyökkäyksestä, että menee ihan yksinjupinaksi :D

Kovasti pahoitteluja muille "vieraita" saaneille :hug: Ensi kuussa tehdään ryhmäraskautuminen kun kerran samoilla kiertopäivillä tässä jo mennään.

Mismina tervetuloa :wave:

Höppänä Pinkkis
 
Inia miut voit myös ottaa poijjes tuolta rktt listalta-tänään siis kp1/27-28..kiitos siulle kun jaksat päivitellä!!


..tulihan se täti..

Kierron pituudesta vielä..Väestöliiton sivulla se ainakin lasketaan näin..

"Kuukautiskierto lasketaan kuukautisten alkamispäivästä seuraavien kuukautisten alkamispäivään"

..mutta osa laskee juuri noin että-->"kuukatisten alkamispäivästä seuraavien kuukautisten alkamispäivää edeltävään päivään"..

Itse lasken aina vuotopäivästä seuraavan ekaan vuotopäivään ja olen myös jollain lääkäripalstalla sen näin lukenut laskettavan-menköö siis noin jatkossakin =)

Sainkin vastuksen tuohon Prolaktiini asiaan..oli niin mukava labratatäti päivällä kun kävin, että laski sen miulle..jos siis "Makro prolaktiini", olisi ollut alle 40% tuon perus prolaktiinin, se olisi ollut huono juttu..miulla se meni reippahasti yli tuon..jotenka, huokaisen syvään ja olen tyytyväinen tulokseen!!:D

Onnea oviksen metsästykseen Tirlittan1968 !!:wave:

SS täti taas hyökkäsi, pahoitteluni ja:hug:..onnea siulle uuteen kiertoon:heart:

Pinkkis no, sinnekö se nyt kerkesi jo tuo punahelma:hug:..ens kierrolla sitten tuleekin tänne monta ++++++:heart:..näin mie sen päätin ;)


..miulla nyt siis alkaapi uusi kierto..ja uudet kujeet ;)..kova yritys vain sitten päälle, eipä nyt voivottelut
auta!!!..


mur-mur
 
Nopeasti jälleen...
Tervetuloa uudelle, olikohan se mismiina!? :flower:

Mukavaa porukkaa täällä yhdessä jännäilemässä, niin ovisplussien kuin muidenkin plussien kanssa. :D

Tässä kierrossa minäkin ajattelin kokeilla sitä kp 23 haamua saada aikaan raskaustestiin;=)) saa nähdä onnistunko..

Ovis- ja raskaustestit tulivat tänään, joten toivottavasti jotain näkyisi jo tulevana vkloppuna ovistesteissä, koska ensi ma-ke voikin olla hankalampaa aikaa touhuiluiden suhteen, mutta toivoa voi aina, mies täällä ollut aika innokkaana, jostakin syystä! :heart:

Niin ja minulla myös 1 lapsenlapsi, ihana pieni tytöntylleröinen ja toista jo kuumeillaan heidänkin pienessä perheessään! :heart:

Niin tämä pieni vieraanamme onkin tällä hetkellä, nukkuu sängyssämme. :heart:

PlussailuOnnea kaikille tasapuolisesti! =) :flower:

Mahdotontako :heart:
 
Leena, Solakka Silakka, Pinkki ja Mur-mur no jopa on täti hippulat vinkuen ollut tänään liikenteessä. Kaikille paljon onnea alkaneeseen kiertoon ja ++++ teille.

Tirlittan no kannattahan sitä kokeilla onneaan vaikka ei ovista onnistuisikaan tikuun pyydystämään, mutta eiköhän se sieltä tule.

Mismina tervetuloa joukkoon.

Solkka silakka taidan käydä ostamassa minäkin sellaisen "muninta valon" tänään onneksi aurinko mollotti taivaalla niin tuli valo annos hankittua luomuna. Ihanaa, kun ne kanat on innostuneet munimaan. Hoida hyvin sitä kissan ihoa, minun kissalle tuli paha ongelma tulehtuneesta haavasta, jouduttiin isoon leikkaukseen, mutta onneksi lopulta parani. Olen muuten taas aloittanut sen maca jauheen syönnin, kun ei ole nyt mitään hormooni lääkkeitä, kummasti tuntuu piristävän.

Nautitaan syksyn väreistä!
 
Hei pitkästä aikaa!!!!!!!! On ollut vähän kiireitä, etten ole kerennyt edes avata konetta.

Mutta, mutta :eek: onpas täti nyt monet ottanut taas hoteisiinsa, voihan rähmä :/

mur-mur: sulla kuitenkin taisi olla yritystä, vaikka ei kai se saata paljon lohduttaa, ainakaan juuri nyt vielä, pettymys tuntuu kovalle pitkän aikaa, tiedän :hug:

SS: :hug: myös sulle :hug:

Jokos rktt-lista tyhjeni kokonaan, vai vieläkö liiza saa jännätä?


ON: Eilen oilia testailin niillä "kaupanpäällis"testeillä ja vaaleaa viivaa näytti, mutta äsken tuli yhtä paksu viiva kontrolliviivan kanssa, että oilikki-sisko on tulossa ajallaan, hiphurraa!!! Eilen illalla kyllä simpat laitettiinkin talteen oikein antaumuksella ;) ja vaikka tänä aamuna nukuttiin pommiin, eli esikko heräsi meitä ennen, niin tämän illan talletukset kerkenevät vielä hyvin mukaan. Eli tämä kierto päästään jännäämään vielä oikeasti, kiva kiva :p

Ulkona aika syksyistä, tuulee ja sataa räntää, mutta ei anneta sen meitä masentaa, kynttilät vain palamaan ja lämmin viltti ympärille, niin hyvin pärjää sielu ja sydän =)

Kuulemisiin :wave:
 
Perässä tiputaan kohta rktt listalta... pikkutuhru tulee jo. Laitoin aamulugen vielä sulamaan, en uskaltanut olla laittamattakaan. Mulla luget ei pidättele tätiä yhtään. Sellanen kutina että ylihuomenna lorisee. :'(
 
Harmi kun mun koneella ei näy Areenan ohjelmat, liian hidas nettiyhteys täällä korpiperällä..

No jopas se täti on ehtivä eukko! Pahoittelut muillekin, :hug: mutta samalla myös uutta toivoa ja onnistumista uuteen kiertoon. Ja nythän me napataan kaikki oviksesta kiinni, syötetään miehille energiapilleriä ja plussataan kaikki! :heart:

Asuin joskus kolmen tytön kimppakämpässä ja alussa meillä oli eri aikaan kuukautiset. Jonkin aikaa yhdessä asuttuamme huomasimme, että kuukautiset tulee kaikilla samaan aikaan. Mikähän senkin tarkoitus oli?

Tuosta kierron laskemisesta jankkaan vielä. :saint: mm. Clearbluen sivulla mainittiin, että ennen kuin alat tehdä testejä, sinun on selvitettävä kuukautiskiertosi tavanomainen pituus. Kierron pituus lasketaan kuukautisten alkamispäivästä (päivä 1) seuraavien kuukautisten alkamista edeltävään päivään.
Hassua sitten että siellä Väestöliitossa lasketaan eri tavalla.. Mutta onko tuolla laskentatavalla nyt niin väliä, :whistle: mutta joskus sillä yhdellä päivälläkin voi olla merkitystä.

Mukavaa päivänjatkoa :flower:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mur-mur (44)..............kp2/28............yk7..........3.
Pinkki69 (40)..............kp2/26-28.........y.n.2v......1.
Solakka Silakka (40)..kp2/25-27........yk14........1.
Leena65 (44)..............kp2/25-27........yk5........3./1.yht.
Ämy (40).....................kp4/26-28...........yk2.........4.
Terry64 (45)..............kp6/25-28..........y.2,5v.........2.
Hastu39 (39)...............kp6/25-29........y.13v.........3.
Mahdotontako.............kp7/28-29..........yk1..........1.yht.
Jadette (40)...............kp7/28-30.........yk9...........3.
Hemppaliina (46).......kp7/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
oivikki (41)..................kp8/23-27.........yk7...........1.
Päikki (40)..................kp11/?...............y.2v.........2.
mimmimamma (47)....kp11/28..............?.............4./1. yht.
Murmukka (43)...........kp12/28.............y.4v...........2.
Taikakuu (41).............kp14/27-32.........?.............2./1.yht.
Tirlittan1968 (40)......kp15/28..............yk3...........1.
Inia (42).................kp15/26-30.......yk13....1.
ikiemo (45).................kp16/20-50........y?..........4.
Wiara (39)...................kp18/25............yk4..........1.
nillanilla (42)..............kp18/28-33........yk6.........1.
Sariella09 (43)............kp18/40............yk?..........5./1.yht.
gerpera (48)...............kp20/28-30..........yk4.........3./1. yht.
liiza (43).....................kp24/25............yk17........4.
pääpilvissä (46).........kp56/25-43........?............1.yht.
star-67 (42)................kp58/26-33(-39)...yk9.........3.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



RKTT
liiza (43)..........dpo13
gerpera (48)..........dpo3
Murmukka (43)..........dpo-1
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:




torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10
OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010
tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010






Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636



 
Tiistaita kaikille!!


Täällä hanat aukes oikeen kunnolla ja kipupuilujen kera! :x ..vitsi mitä sotkua kun ei meinaa edes yöside riittää, perään on jatkeeksi toinen laiteltava-Järkkyä!!!|OTämä kyllä hieman vahvistaisi sitä, että jotain yritti tuolla sisälläni tapahtua kun kohtuakin noin supistaa..miulla vuodot on olleet viime aikoina nimittäin niukat..

Tuntui oudolta tuo roskishaamu kun aiemmin ei mitään..testailtu ja kurkittu on kyllä ennenkin usiamman kerran..no, jos tämä jotai hyvää tietäisi:)..pikkasen peloittaa, ettei limis ole sopiva jos noin kävi että yritystä oli. Joisin mieluusti sitä greippi mehuakin mutta vaikuttaa heti tuohon INR:ään.. :( ..ja olisikohan siitä mitään hyötyäkään?.. mutta mie vaan tykkään sitä maustakin jolle toiset irvistääpi:D


Mikäs se sitä limistä vahvistikaan ja teki alakerran "limat" suotuisaksi simpoille?? ;)

liiza mie sen tädin piän täällä, vaikka pallo jalassa!!:wave:



++++++++ pöllyä ovis&r-testeihin:heart:

NO justiinsa, kylläpä meni taas lihavoinnit ja alleviivaukset hyvin!!:p PLÄÄÄH, enkä jaksa korjailla..menköön noin..

mur-mur
 
..mie en muuten saa noita alleviivauksia poijjes korjailtua kun kerran olen laitellut-pitäisi koko teksi kirjoitella uusiksi aina.. :/ ..muutoinkin, jos liian pitkä teksi tulee, alkaapi heti temputtelemaan..välillä kirjoittelen s.postiini tyhjälle sivulle ja sieltä sitten kopsaan..ei vaan jaksa aina..:D

Mukavaa päivänjatkoa täältä "Niagaran" ääreltä..:headwall:..taas siteen vaihto edessä..
 

Yhteistyössä