40+ so what! (vol. 4)

mur-mur Eiköhän se kerro ihan hyvästä limasta jos runsas kk-vuoto. Juu se greippi tekee hyvät liukastuslimat simpoille. Saman olen huomannut kiivi-hedelmästä. Kokeile, ei niin hapan ko tuo g.

Onko sulla myös sen sanan lopussa painettuna B tai alleviivausnappi? Eli se toinen kenoviivalla varustettu merkki lopettaa muotoilun tietyn sanan jälkeen. Jos vaan alussa, niin tekee koko tekstistä tollasen..
 
Tiistaita kaikille
Olo on tosi masentunut :'(
Labrakokeet tuli S-PRL 142 on hyvä, viite 25-630
S-FSH 19.5 itkettää, viitearvo follikulaarivaiheessa 2,8 - 11,3 U/l eli KP 2Clomit aloitan tänään, soitin lääkärille. Sanoi että on alkanut jo paussivaihe :'( , tuskin kypsyy enää rakkuloita. Tiistaina menen sitten ultraan katsomaan ovuloinko vaiko en. Perjantain paikkojen aukiolotarkastus peruttiin. :'(
 
Hemppis, :hug: Tuntuu varmasti sairaan kurjalta!
Mutta toivo ei ole kuitenkaan täysin kaivoon heitetty! Se rohkaiseva gyne josta aiemmin kerroin, sanoi myös että sillä 47-vuotiaalla (oliko se nyt 47, en nyt muista), oli myös FSH jo jotain 17. Siis silti tuli raskaaksi! Tosin hoitoja sitten ehkä vaaditaan. Kun ivf:ssähän kypsytellään niitä munasolun aihioita, jotka muuten ei kierrossa kypsyisi, niin voidaan saada useampi solu kuin jos odottaa oman kropan kypsyttelyä.
 
mur-mur (ja muut), tekstiä voi muokata, siis tuo [ b ] aloittaa boldin, ja [ /b ] lopettaa. Samoin [ u ] [ /u ] aloittaa ja lopettaa alleviivauksen. Joskus tää editori heittää ne vääriin paikkoihin, mutta itse voi siirtää muualle. (mä laitoin noihin nyt välilyönnit, muuten tää boldaa/alleviivaa mun tekstin, mutta oikeesti hakasuluissa ei siis oo välejä )

Niin, ja epäilisin ettei se sun raskautuminen olisi limiksestä kiinni. Enempi ehkä ettei alkio ole jatkanut jakautumista normaalisti. Näitähän kemiallisia voi tulla vaikka kuinka paljon, mutta ihmiset kun ei useinkaan testaa ennen kuukautisia. Me innokkaat vain :)
 
SS ja Inia kyllä mie kokeilin vaikka kuinka päin ja ei vaan alleviivaus lähtenyt..juuri tuon alleviivauksen kanssa on ollut ongelma..muokkasin vielä osan tekstistä niin, että poistin kokonaan ja kirjoitin uudestaan-vielä vaan tuli alleviivattuna?? :/ ..en ymmärrä en..

..tuosta limiksestä..miulla on normi kuukautiset niukat, siksipä ajattelin limiksen olevan ehkäpä liian ohkainen alkion tarttua..vaan eihän näistä maallikko kuitenkaan loppujen lopuksi voi kuin arvailla, mikä mättää!:|

Hemppaliina :hug:..kuitenkin niistä vähistäkin munarakkuloista se yksikin riittää siihen plussaan kun kaikki menee kohdillensa:heart:

ai niin, SS mie inhoan kiiwi hedelmiä:$..joten sitä greippimehua(jos hieman kärsisi juoda) ja tuota vehnis alkioöljyä nyt sitten yhdessä koklaan minkä tujauksen antaapi:D..Pascoe emäsjauheenkin otin myös pitkästä aikaa käyttöön!

mur-mur
 
Hemppaliina iso halaus sulle :hug: . Aivan varmasti fiilikset alhaalla sulla. En noista arvoista ymmärrä itse mitään, mutta jos jatkavat vielä tutkmuksia, luulisin, ettei kaikki toivo ole vielä mennyttä. Toivon niin paljon, että saat hyviä uutisia ultrasta. Pura mieltäsi tänne niin paljon kuin haluat ja jaksat. Tää on onneksi hyvä paikka sillekin. Vaikka kaikki tsempataan ja kannustetaan toisia, on täällä mahdollisuus olla myös surullinen. Mutta toivotaan parempia uutisia ultrasta ja kuten Inia totesi toivoa vielä on.
Mulla nuo labrakokeet to ja ultra ensi viikolla. Jännittää ja pelottaa ihan hirveästi. Meillähön ei Hemppaliina ikäeroa ole kovin paljon.
 
Tirlittan1968
Hemppikselle :hug: ja voimia- tosi ikäviä uutisia ja varmaan paljon sulateltavaa.
Monella on täti tullut kylään :( mutta parempia +-tuulia kohti.
Mulla edelleen ovistesti - tikkuun tuli haaleaakin haaleampi viiva joten uskoisin oviksen tulevan huomenna tai torstaina viimeistään.
Kovasti voimia ja positiivista mieltä meille kaikilla :heart:
 
Eilen tänne yritin kirjoitella, mutta olipa sivut solmussa. Mitähän kaikkea pitikään kommentoida...

Kiitos kaikille torvitutkimuskokemuksista. Huomenna sinne mennään ja Buranan heitän etukäteen naamariin. Kait se siitä.
Maanantaina otettiin alkukierron kokeet ja kyselin samalla progesteroniarvoani, oli 37 (viitearvot 12-69), ilmeisesti ihan OK. Mur-mur olikin makroarvoihin saanut selvitystä. Laborantti ei osannut sanoa kyselyyni mitään. Totesi vaan, että otetaan
yleensä, jos "tavallinen" prolaktiini on jotenkin korkea.

Siellä klinikalla oli eräs pariskunta, joka oli ilmeisesti saanut ikäviä uutisia ja vaimo itki sydäntäsärkevästi. Itselle tuli kyllä mieleen, että mitä minä täällä teen. Minä olen jo oman "lottovoittoni" saanut eli esikon 42 vuotiaana. Uuden vauvan toivominen tuntuu jo liialta. Tälle pariskunnalle toivon kaikkea hyvää, sillä lapsettomuushoidoissa pettyminen
tuntuu varmasti kauhealta.

Gerpera kyseli lastenlapsista. Meillä siis kestää KAUAN ennen kuin on mitään toivoa sellaisista.

Uusille kiertolaisille tsemppejä. RKTT-lista on lyhentynyt, mutta kohta sekin kasvaa.

Hemppikselle erityshalit. FSH voi tosiaan heitellä paljonkin eri kierroissa. Minulla on eräs nettituttu, joka sai vauvan yli 20 arvoilla luomusti.

Palaillaan paremmalla ajalla.

 
Murmukkarupeatko sinä nyt rktt listalle? Kovasti + onnea sinne.

Solkka Silakka
ei kai me näin virtuaalisesti saada kiertoja menemään yhtäaikaa :D

Mur-Mur limis varmaan oli ihan hyvä, kun vuoto on runsas. Se sinun kuntoremontti taitaa alkaa vaikuttaa positivisesti.


Hemppaliina
voi ei olen todella pahoillani, toivotavasti nyt kuitenkin ultrasta tulee hyvä vastaus. :hug: Jos tuo arvo vaihtelee niin voisiko sen ottaa uudestaan, jonkun ajan päästä?
 
Mur-mur tervetuloa uudelle kierrolle. Kuljetaan aika samaa tahtia :)
Tirlittanilla jännät paikat - toivotaan ovista ja sitten superisti onnea yritykseen.
Terry, osuit naulankantaan tuosta lottovoitosta - sama fiilis oli itsellä, kun kävin klinikalla - mitä minä täällä näiden nuorten parien joukossa teen?

Mulla ollut aika niukkaa vuotoa eilistä lukuunottamatta. Kertooko niukat kuukautiset aina limiksen (liiasta) ohuudesta?

Superrankka päivä takana. Nyt nukkumaan. Hyviä öitä ja vauvapölyä kaikille!
:heart:
 
Hemppaliina pitäisikö siun kysyä lääkäriltä, että kattottaisiin siun kierron eri vaiheissa tuo FSH..follikulaarivaihe/ovulaatiovaihe/luteaalivaihe!?..saisiko näin selkeämmän kuvan kokonaisuudesta? Itselläni katsottin tuon oviksen jälkeen ..lääkäri piti juuri tuota "luteaali" vaihetta tärkeänä, että näkyy onko ovulaation jälkeen arvot palutuneet alemmalle tasolle..jos ei olisi, se kertoisi paussivaiheen alkaneen.

Toivon kuitenkin siulle paljon onnea sinne ultraukseen ja että sie vielä ovuloisit..älä menetä tyystin vielä toivoa raskautua!!=):heart:

mur-mur
 
Leena65 niin miekin sitä hieman pelkäsin, että niukka vuoto=ohut limis..mutta EI ole suoraan verrannollinen-onneksi!!=)..miula oli esim. kp11 limis 7mm ja sekin olisi ollut riittävä alkion "porautua" kiinni, näin sen nyt ymmärrän, mutta pikkasen paksumpi kuitenkin pare kun luomuilee..oviksen aikaan ollut sitten 10 luokkaa/kasvuvauhti 1-2mmm/vrk.

..miulla saattaisi tämän perusteella ollakin juuri toiste päin: limis rapistuu liian aikaisesta kasvusta, ennen kuin alkio pääsee kohtuun saakka ?!..limis olisi jo 16mm luokkaa..pitäisi ihan käydä ultrassa oviksesta muutama päivä, että näkisi tilanteen ja ei tarvitsisi pähkäillä..

Lääkäreiden vastauksia netistä lueskelin, kun naiset kyselivät sopivasta limiksen paksuudesta..esim. 13mm on oikein hyvä..mainintaa oli myös liian paksusta, mutta ei selkeää vastausta PALJONKO se liian paksu sitten on!?? :eek:

Onhan siulta Leena65 katsottu kohtua ja limistä ultralla?..muistatko mikä kp silloin oli?:)

Kiva on sitten yhdessä kuumeilla suraavalla kierrolla..ja plussata:heart:..näin me tehdäänkin!!:wave:

Kauniitä öitä!!..vaikka vielähän mie täällä kukun pitkäänkin.. ;)

Toivoopi mur-mur
 
Olen normaalisti erittäin hyväuninen, mutta nyt heräsin n. klo 4 aamuyöllä kamalaan työ-, parisuhde-, elämänkriisi-, yms. yms. stressiin.

Mulla varmaan vaihdevuodet lähellä, sillä mun vuoto kesti n. 1.5 päivää. Viime yönä ja tämän hereillä olon aikana siteelle ei ole tullut pisaraakaan :( . Joo ja raskaana en ole. Se pieni rintojen arkuus ja piukkuus, joka tässä kierrossa oli, on tyystin kadonnut. Näinköhän tässä sitten kävi, että tämä vauvahaave jää toteutumatta. Surulliseksi vetää.

Mur-mur, mulla on yksi gynen lausunto, josta en tajunnut mitään. Huomenna nämä ekat hormoniarvojen mittaukset verikokeista ja ensi viikolla ultra. Että tässä kierrossa sitten selviää, missä mennään.

Tänään tapaan miestä pitkästä aikaa ja varmaan jutellaan siitä, lopetetaanko tapailu heti, jos vauvahaave ei mun kanssa toteudu. Hmm, ei ihme, että valvottaa.

Nyt tuli niin itsekeskeisä vuodatusta heti aamutuimaan. Yritän piristyä. :)

Mukavaa keskiviikkoa kaikille! :heart:
 
Huomenia!!

Leenalle piristyssäteitä! :flower: Jospa noista verikokeista ja ultrista tulisi hyviä uutisia. Ei vielä pitäisi peli olla menetetty, kellään meistä! Lämpöisiä ajatuksia sinulle, olet kyllä aika kovassa stressissä... :hug:

Murmur johan on noiden limisten kanssa.. ota niistä nyt sitten selvää! :whistle: :/ Sinulla oli kyllä jotain yritystä selvästi, nuo vuodot kertoo sen.

Hemppaliina Voi kuinka mälsiä uutisia nuo oli kokeista :'( Mutta jos ne clomit vielä auttaisi? Ja nuo oli vain TÄMÄN kierron tulokset, kierrot on erilaisia, varsinkin meilä 40+ porukalla... Ensi kierrossa saattaa rakkulat toimia ja kypsyä just niinkuin 20v sitten!

ite: Parin päivän takainen tuhrunen oli tooosi pieni, tuskin silmin havaittavissa keltaisessa serlassa. Nyt ei mitään. Joten jännää on. Tämä kierto on muuten just se jota ajattelin että jos raskaudun vielä tässä iässä niin ei pliiz tässä kierrossa, miten selviän yo-juhlien järjestämisestä pari viikkoa ennen laskettua aikaa... Mutta höpöhöpö, tietenkin se on todellakin asia josta selvitään, kunhan saataisi vauva!!! Perjantaina testaan vasta jos sinne asti päästään, nyt en hötkyile! (Hekoheko, melkein on toinen käsi apteekin ovenkahvassa kiinni) :snotty:
 
Tirlittan1968
Mä sain tänään ovis + JEE olen onnellinen. Olin niin varma että en saa tähänkään testiin ikinä + kun kaikki ne yritykset tulla hedelmöityshoidoillakin meni huonosti enkä siellä ikinä saanut yhtään + mihinkään testiin. Tänään illalla sitten mun elämäni eka koti-insemnaatio ja sitten vaan toivotaan parasta.
Oikein hyvää päivää teille kaikille =)
 
Tirlittan1968
Leena65 älä heitä kirvestä kaivoon (vai miten se meni) mun sisko sai lapsen ja on myös syntynyt -65 joten toivoa on :) .
liiza pidän kovasti peukkuja pystyssä!
Murmur liian paksusta limiksestä en osaa sanoa mutta IVF-foorumilla on raskautuneita vaikka limis on ollut n.5mm. Mulla oli tota13mm luokkaa hoitojen aikana.
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mur-mur (44)..............kp3/28............yk7..........3.
Pinkki69 (40)..............kp3/26-28.........y.n.2v......1.
Solakka Silakka (40)..kp3/25-27........yk14........1.
Leena65 (44)..............kp3/25-27........yk5........3./1.yht.
Ämy (40).....................kp5/26-28...........yk2.........4.
Terry64 (45)..............kp7/25-28..........y.2,5v.........2.
Hastu39 (39)...............kp7/25-29........y.13v.........3.
Mahdotontako.............kp8/28-29..........yk1..........1.yht.
Jadette (40)...............kp8/28-30.........yk9...........3.
Hemppaliina (46).......kp8/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
oivikki (41)..................kp9/23-27.........yk7...........1.
Päikki (40)..................kp12/?...............y.2v.........2.
mimmimamma (47)....kp12/28..............?.............4./1. yht.
Murmukka (43)...........kp13/28.............y.4v...........2.
Taikakuu (41).............kp15/27-32.........?.............2./1.yht.
Tirlittan1968 (40)......kp16/28..............yk3...........1.
Inia (42).................kp16/26-30.......yk13....1.
ikiemo (45).................kp17/20-50........y?..........4.
Wiara (39)...................kp19/25............yk4..........1.
nillanilla (42)..............kp19/28-33........yk6.........1.
Sariella09 (43)............kp19/40............yk?..........5./1.yht.
gerpera (48)...............kp21/28-30..........yk4.........3./1. yht.
liiza (43).....................kp25/25............yk17........4.
pääpilvissä (46).........kp57/25-43........?............1.yht.
star-67 (42)................kp59/26-33(-39)...yk9.........3.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



RKTT
liiza (43)..........dpo14
gerpera (48)..........dpo4
Murmukka (43)..........dpo0
Tirlittan1968 (40)..........dpo-1
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:




torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10
OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010
tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010






Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636



 
Hellouu!!

Kiitos Inia listaamisesta minut taas rktt:iin =) Ovis oli tänä aamuna, tunnen sen aina: yhtäkkiä posket lehahtavat punaisiksi ja koko kropan peittää lämmön "pyrähdys" ja sitten lämpömittarikin heilahtaa 36,4:stä sinne 36,9:ään, missä se sitten pysyykin aina tädin tuloon asti. ...toivottavasti se nyt pysyisi paljon ylälukemissa pitempään ja saisi tädin pysymään Indokiinassa asti!!!!!!!!!!!

Elämähän meneekin nyt todella jännittäväksi parin viikon ajaksi. Kaapissa polttelee 20 mammaksin herkkää testiä odottaen ensi viikkoa, että meikäläinen pääsee tiiraamaan viivanpaikkoja jo monta päivää ennenkuin mitään edes pystyy näkymään:D :LOL:
Mutta on jännä päästä testaamaan päivittäin ja jos sieltä viivanpaikasta vielä alkaisikin jonain päivänä erottua samanlaista haamua kuin viime kierrossa, niin olishan se aika mahtavaa :heart:
Että jos vaikka ensi tiistaina alottais, dpo6 olisi silloin. Sitten ainakin näkee, tuleeko niitä viivanpaikkoja joka tapauksessa joka testiin ja osaa varoa niitä sitten isommilla dpo-päivillä.

No, älkääs nyt naurako siellä :LOL: Murmukka se vain täällä jännityksestä kihisee ja sihisee ja on revetä innostuksesta... Olen myös päättänyt, että en aio musertua, jos nyt sitten ei tärppääkään: sitten alkaa elämäni seuraava osa ja se otetaan vastaan sellaisena kuin se tulee, uusia haaveita, harrastuksia, ehkä uusi ammattikin, olen vähän suunnitellut vauvaa korvaavia juttuja, etten jää synkistelemään.

No tulipas nyt pitkä litannia, ei haittaa vaikka ette loppuun asti ehkä jaksaneetkaan lukea. Minä vain tulin ajattelemaan tänne puoliääneen =)

liiza: nyt mahtavan voimakkaat ++++ puhurit sinne päin++++++++++++ Voi, jos sulla oliskin nyt pikkuinen mukana :heart: Peukun kynnetkin pidän pystyssä ;)

 
Hemppaliina pahoittelut testin tuloksesta, mutta sait siis ne clomit juuri tuohon epäilyyn että munikset ei kasva? Toivotaan, että auttaa ja kasvaakin supermunis. :heart: Kun niitä ihmeitäkin oikeasti tässä elämässä tapahtuu, ihan oikeille ihmisille! :hug:

Leena toivotaan että saat vastaukset asioihin ja kyllähän niillä on aina tapana järjestyä. :hug:

Tirlittan tsemppiä siemennykseen :heart: toivotaan että löytävät oikeaan paikkaan.

Murmukka onnea oviksen bongauksesta :heart: Tulehan ensi viikolla kertomaan päivittäin testitulokset, mekin jännätään ++!

Liiza nyt toivotaan että täti pysyy poissa. ++ Plussaa tikkuun ++
 
Leena65 toivon siulle mitä parhaimpia uutisia sieltä labrakokeista ja ultrasta myöskin!:heart:
Toivottavasti asiat menee miehenkin kanssa hyvin ja saat jotain selvyyttä tulevaisuutta ajatellen, voimia &jaksuja:hug:..jos haluat, voin yrittää tulkata tuota saamaasi gynen lausuntoa(yv:näkin voit vaikka laitella)..en ole kyllä mikään ammatti ihminen ja netistä itsekkin etsin ja etsin vain sitkeästi-paljon sieltä vastuksia löytyykin.=)

liiza IIIIIK, miten jännät paikat siulla nyt onkaan;)..hurjasti täältä +++++++ tuulia laittelen!!!

Tirlittan1968 hieno juttu!!:wave: nyt vaan toivotaan siimahäntäisten uintirynnäkköä siun munasolua kohden:D ja onnea, onnea hurjasti matkaan!!!:heart:
..juupa, ei auta muu kuin toivoa limiksen olevan tähän kiertoon just passeli kun aika on..:)

Onnea Murmukka Oilin nappaamiseta!!..nyt vain sormet ja varpahatkin pystyyn, että siellä tapahtuisi taas jotain ja pikku matkaaja juuri tällä kertaa tarraa niin maan kovasti sinne kohdunseinämään!!!:heart::wave:



Täällä vuoto jo hieman hellittää ja kipuilukin..ärtymys ja v***tus oli kyllä 100% luokkaa tällä kierrolla-huh, huh:whistle::p



Kaikille sinne PALJOOOOOON ++++++++ pölyä joka mökin kolkkaan!!!


mur-mur
 
Tää palsta saa mun sukat pyörimään jalassa ihan kuin itsellenikin olis kovastikin tapahtumassa jotakin jännittävää. Se fiilis tarttuu näillä sivuilla.
Ja kyttään vaan noita omia kiertopäiviä, että koska pääsen itsekin taisteluasemiin. Vielä viikko ja sitten voi alkaa etsiä aseita nurkista pikkuhiljaa.

Täällä on ollut keskustelua kierron lyhenemisestä ja pakko pohtia sitä itsekin; jos en ole käsittänyt väärin, niin huolestuttavinta kait iän ja vaihdevuosien lähenemisessä on se, että kierto lyhenee loppupäästä (ovulaatiosta kuukautisiin) ja näin ollen heikentää alkion kiinnittymismahdollisuuksia. Ja mikä sitten on huolestuttava määrä niitä päiviä, niin sitä en ossoo sanoa. Muuta kuin että jos alkion kiinnittymiseen hedelmöityksen jälkeen menee alle viikko, niin mitä ihmettä se touhuaa siellä sen toisen viikon? Kuhertelee sen siittiön kanssa, kenen kanssa lähtikin treffeille alun perin, joo, mutta muuta.?
Voisko ajatella, että jos dpo on yli viikon, niin eikun simppoja jonoon vaan! Itse olen ainakin huomannut, että dpo on ensimmäistä kertaa lyhentynyt pysyvästi päivällä tässä parin vuoden sisään.

TERRY 64, ihanaa kun sulla on esikko saatu tuon ikäisenä vasta (anteeksi ilmaisuni). Se antaa mielettömästi toivoa, ettei tässä ole vielä mitään hätää. Vaikkakin tuntuu huonolta iloita siitä samaan aikaan, kun täällä on monella huonoja uutisia.

Kovasti voimia sitä tarvitseville ja plussia pissatikkuihin!
 
kiitos teille lämpimistä sanoista. Kummasti lämmittää mieltä.
Mur-mur, tässä tää perusgynen lausunto ultrasta, josta klinikan gyne bongasi kohdan - ei muita - ja sanoi, että jos ei muita follikkeleja ole niin ei hyvältä kuulosta. Musta gyne sanoi, että täällä on muita kypsymässä ja ed. ainakin niin totesi. Mutta tässä siis tämä täällä jo aiemmin ollut lausunto (olen tosi surkea näissä asioissa itse)
"tvs: ut. ap on 50mm, endom ad 12mm oik. ov. 29x22,5 siinä 1 follikkeli ad 15mm, ei muita, vas.ov. 21,5x15,4mm siinä 1 foll. n 6mm, fd-0"
Tää tulos ollut kp 9 (ilmeisesti) mulla kun on vähän epämäääräiset merkinnät näemmä. Mutta jos Mur-mur tai joku muu osaa tätä tulkita. Siis, joo, oon aiemminkin laittanut tämän tänne =)
Nyt lähdössä miestä tapaamaan. No sex -ilta kun huomenna se labra,
 
Wiara osuvasti kirjoittelit tuosta "fiiliksestä" ja innostumisesta-sukatkin pyörii jalassa..:LOL:..minä itse innostun aina NIIIIIN hurjan helposta-sitten kyllä masennunkin..mutta vain hetkeksi ja onnekseni.:p..

Laskin, että miulla jää kyllä aikas hyvin alkiolle kiinnittymisaikaa-14vrk..pitäisi riittää..mutta nuo kp:eet on kyllä nyt siinä 27-28..mutta kaikki me tehdään mitä pystytään ja jätetään loput jonkun "ylemmän" käsiin..:)

mur-mur
 

Yhteistyössä