Hellouu!!
Kiitos
Inia listaamisesta minut taas rktt:iin =) Ovis oli tänä aamuna, tunnen sen aina: yhtäkkiä posket lehahtavat punaisiksi ja koko kropan peittää lämmön "pyrähdys" ja sitten lämpömittarikin heilahtaa 36,4:stä sinne 36,9:ään, missä se sitten pysyykin aina tädin tuloon asti. ...toivottavasti se nyt pysyisi paljon ylälukemissa pitempään ja saisi tädin pysymään Indokiinassa asti!!!!!!!!!!!
Elämähän meneekin nyt todella jännittäväksi parin viikon ajaksi. Kaapissa polttelee 20 mammaksin herkkää testiä odottaen ensi viikkoa, että meikäläinen pääsee tiiraamaan viivanpaikkoja jo monta päivää ennenkuin mitään edes pystyy näkymään
Mutta on jännä päästä testaamaan päivittäin ja jos sieltä viivanpaikasta vielä alkaisikin jonain päivänä erottua samanlaista haamua kuin viime kierrossa, niin olishan se aika mahtavaa :heart:
Että jos vaikka ensi tiistaina alottais, dpo6 olisi silloin. Sitten ainakin näkee, tuleeko niitä viivanpaikkoja joka tapauksessa joka testiin ja osaa varoa niitä sitten isommilla dpo-päivillä.
No, älkääs nyt naurako siellä
Murmukka se vain täällä jännityksestä kihisee ja sihisee ja on revetä innostuksesta... Olen myös päättänyt, että en aio musertua, jos nyt sitten ei tärppääkään: sitten alkaa elämäni seuraava osa ja se otetaan vastaan sellaisena kuin se tulee, uusia haaveita, harrastuksia, ehkä uusi ammattikin, olen vähän suunnitellut vauvaa korvaavia juttuja, etten jää synkistelemään.
No tulipas nyt pitkä litannia, ei haittaa vaikka ette loppuun asti ehkä jaksaneetkaan lukea. Minä vain tulin ajattelemaan tänne puoliääneen =)
liiza: nyt mahtavan voimakkaat ++++ puhurit sinne päin++++++++++++ Voi, jos sulla oliskin nyt pikkuinen mukana :heart: Peukun kynnetkin pidän pystyssä