Hei vaan,
Täälläkin kp1 ja yk ainakin 14. Mutta oli niin tiedossa, ettei enää harmita. Ajatukset on jo uudessa kierrossa ja tulevassa oviksessa. Luomuhommin mennään tämä kierto, klinikalla on syystauko oviksen aikaan.
Viikko on mennyt muissa puuhissa, etten kerennyt kommentoimaan. Kissan leikkaushaava tulehtui ja kävi kahdesti lääkärissä, täällä nyt vahdin potilasta kotosalla ja annan antibioottia
Kävin työhaastattelusssa, enkä päässyt, ottivat vain yhden ja oli useampi hakija. Mutta katselen uusia paikkoja, jospa löytyy mielenkiintoista. On välillä hyvä tulla torjutuksi, niin oppii nöyryyttä, vai miten se meni..? :kieh:
Lukasin vasta nyt vanhatkin jutut ja tässä vähän kommenttia jo menneeseen..
Leena pahoittelut negasta. Ja pahoittelut lääkärin sanoista. Mutta ihmettelen niitä kyllä hieman. Vai että kierto 25-27 kertoo hedelmättömyydestä.? Hah, omat lääkärini eivät ole koskaan sanoneet tuon kierron pituuden haittaavan ja olen sitä monesti nimenomaan kysynyt. Jos ovulaation bongaa ja siitä on riittävän pitkä aika seuraaviin kuukautisiin, niin ei pitäisi olla häikkää. Kierron pituuden laskemisesta, olen oppinut että tädintulopäivää ei lasketa enää edelliseen kiertoon vaan tuo mainitsemasi kiertoväli olisi 27 päivää. Eli siinä kp 28 (eli tänään kun vuoto alkaa) muuttuu kp 1:ksi. Käsittääkseni ei voi olla kaksi eri kp:ta samana päivänä.. mutta tämä pitäis varmaan tarkistaa jostain?
Tosiaan iästä minulle on sanottu, että on vaikeampaa ja hitaampaa raskautua, mutta luulen ongelman olevan solutasolla.. Hoidoissahan sen tulee huomaamaan paremmin. Mutta silti ei pidä lannistua, vaan tehdä unelman eteen töitä.. edes se pari päivää kuusta. Nuo erilaiset kierron tuntemukset voi johtua hormoonien heittelyistä, joillain luontaislääkkeillä saa kuulemma oireet vähenemään.
Terry mulle myös klinikan lääkäri sanoi että sisältäpäin olen erittäin nuorekas, sen huomaa.. ja vinkkasi hoitopöytää kohden ;-) Miksi et lopeta CB:llä testaamista kuin noin kiusaa? Oletko kokeillut tukihormoonia tuohon loppukiertoon? Tsemppiä aukkaritestiin. Ota pohjalle särkylääkettä, mulla sattui paljonkin, mutta lyhyen aikaa se kipu kesti. Voi olla että riippuu kuka sen tutkimuksen tekee.. mulla tehtiin julkisella, venäläissyntyinen naislääkäri, mutta ei kai siitä johtunut..
Tirlittan tervetuloa porukkaan mukaan kuumeilemaan. Täällä tapaat samassa tilanteessa olevia ja saa kivasti tietoa näistä asioista, joita ei välttämättä viitti edes puhella muuten.
Jadette myöhästyneet synttärionnittelut! Tervetuloa nelikymppisten porukkaan
Hemppaliina joko sait labratulokset?
mur-mur pahoittelut jo tuhrusta! Onneksi sinulla kaikki ok testien mukaan, niin ei kuin yrittämään vaan, ei se ihan heti tärppää, mutta kohta ehkä..? Tuosta palstalla kuumeilusta.. olen myös hieman riippuvainen. Yritän kai täältä netistä löytää vastauksen ja avun tähän lapsettomuuteen.. Mutta saitko sie roskishaamun, wau! No ensi kierrossa sitten oikea haamu ja okea plussa ++!
Murmukka toivotaan sitten tämän kierron tärppäävän, niin ei sitä kierukkaa tarvita..
Hastu ja Ämy pahoittelut negasta.
Wiara tervetuloa palstalle mukaan. Esikoista täälläkin kovasti toivotaan!!
mimmimammalle parannusta flunssatautiin!
oivikki harmi kun hormoonit sotkivat tämän kierron, toivotaan että ensi kierrossa kaikki osuu kohilleen ja pääset yrittämään ja vihdoinkin plussaamaan! Uskon myös auringon parantavaan vaikutukseen plussaamisen suhteen. Valo on kanoillakin tärkein muninnan edellytys. Meillä onkin keinovalo jo käytössä kanalassa aamun sarastaessa ja kaikki neidit munii nyt joka aamu vaikka lämpötila laskikin.
Pinkkis tsemppiä sinullekin, toivotaan plussaa pian! Vaikka se odottavan aika on piiiitkä.
Inia voihan se olla että sinullakin vähän hoidon hormoonit sekoittaa omaa kiertoa, mutta olen kuullut siitäkin, että nuo hoidot voi herätellä kehon omia hormooneja tauoilla tuottamaan megamuniksia. Muistakaahan luomusiementää tikuttelun tuloksesta huolimatta.
nillanilla kiitos huolenpidosta, mutta ei testiä tarvinnut edes rapistaa. Mulla nykyään kaikki oireet laskee jo monta päivää ennen tätiä, toisaalta ihan kiva, että laskee lempeästi kohti pettymystä.. mutta silti pari kertaa olen ehtinyt vuoden aikan hämääntyä voimakkaista oireista ja pudota korkealta!!
mismina tervetuloa mukaan palstalle!
Liizalle plussaonnea ++!