Onpa ihmiset tulleet tylsiksi!

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hyvä. Juuri tämä. Väriä syksyyn ja positiivista.
Prisman leipoma pitkopulla oli hyvää. Laitoin loput pakasteeseen.
Jätin Yle aamun väliin, sillä olen hyvin allerginen Trumpille. Surunvalitteluni Amerikan fiksuille ja älykkäille kansalaisille. Siellä löyhkää jatkossa sianpaskan hajuinen aivopieru.
Olen tosiaan tehnyt noin 30 vuotta avioliittoterapeutille lähtöä muinaisen avioeroni jälkeen. Ehkä terapeuttini saisi minut taas innostumaan uusista miesoletetuista.
Luin viime viikon keskiviikkona ostamastani Anna-lehdestä Ylen uutistoimittaja Millan haastattelun, ja muutaman muunkin jutun. Heitin sitten lehden ja tv-liitteen paperinkeräykseen.
Milla on kova urheilemaan, eikä ole moksiskaan jalkavammoistaan.
Minä hidastin vauhtia jo teini-iässä, kun polveni muljahti paikaltaan ensin kotona ja sitten koulun ulkoliikuntatunnilla.
Tykkään liikunnasta, mutta ei se sovi minulle. Parempi siis pysyä sohvapottuna ja roikkua netissä. Ei minulla oke varaa kompuroida sen takia, että voisin nollata ajatukseni.
Aloitin aamuni laulamalla laulun Metsämökki. Muutamassa Youtube-versiossa laulun sanoissa on pieniä eroja. Rinnassain, syömmessäin, korvissain on vaihdettu keskenään.
Tykkään käydä yhteislaulutilaisuuksissa harvakseltaan.
Tänään on Ruotsalaisuuden päivä.
Kuuntelen uudestaan Muistojen bulevardin, sillä ohjelman lopussa soitetaan päivän kunniaksi kaksi ihanaa laulua.

Yhteistyössä