40+ so what! (vol. 4)

Hei vaan kaikille! Taas niin paljon juttua vaikken kovin pitkään poissa ollutkaan. Ihanan aktiivisia olette :heart:
Oivikki multa menny jotenkin ohi, että säkin olet sinkkuyrittäjä. Ostin just tänään me naiset -lehden, kun siinä oli juttua vauvaa haluavista naisista, jotka eivät löydä itselleen miestä. Perheenmalleja on monia. Mä toivottelen sulle oikein paljon onnea ja jaksamista. Toivon, että sulle se pieni nyytti vielä tulee.

SS miten sun haastattelu meni

Hastu, Jadette, Terry kurjuuksien kurjuus, mutta onneksi katse jo suunnattu uuteen kiertoon. Toivotaan, että se on teille juuri SE plussakierto. :hug: Enköhän mä tässä huomenna tai sitä seuraavana päivänä tule teitin perässä.

Mur-mur en osannut itse niitä sun labratuloksia lukea, mutta käsitin sun ja muiden kommenteista, että tulokset oli oikein hyviä. Ja jospa se sun päivällä ollut pahoinvointi ei johtunutkaan nälästä vaan plussasta??? Ootko vielä testannut? Harmi, että sun lääkäri on jotenkin hmmm haparoiva. Musta on niin hienoa, että kerrot sun ilot ja surut täällä. Ne tulee niin sydämestä. Äläkä yhtään pahoittele mitään. Sä täällä piristät ja tsemppaat meitä muita niin upeasti. :hug:

Päpsy sulle toivon vahvistuvaa plussaa ihan tosi paljon. Kyllä se jollekin meistä napsahtaa pian ja toivottavasti nyt sulle.

Taas unohdan varmaan kommentoida monen kirjoituksia...

ON nyt sitten alkanut pistävät vatsavihlaisut. Ehkä rinnatkin aavistuksen jo arat. Toivon, että menkat alkais vasta lauantaina, mutta huomiseen viittaavat kivut. La siksi, että silloin kierto olis edes 26. Gyne sanoi, että jos on 25 on se jo viite menopaussista ja laskee raskautumisen mahiksia :( . Mä niin luovutin tän kierron jo heti alkuunsa ja ostin jo muutama päivä sitten uudet ovistestit ja panostin niihin cb:n digitaalisiin, ettei tartte tulkita. Erit kun nyt on se kierron kartoitus. Ei ole tullut mieleenkään tehdä r-testejä tässä kierrossa. Kertooko tää oireettomuus jostain keltarauhastoiminnan vähyydestä? Miksi edellinen kierto oli lähes rinnat räjäyttävä kierto ja tämä näin laimeaoireinen? Mitä nää vaihtelut kertoo hormoneista?

Hyviä öitä ja plussapölyä ihan jokaiselle ihanalle naiselle. :heart:
 
Leena65 miulla on myös jossain toisissa kierroissa enempi oireita: rintoja oikein kuumottaapi, alavatsaa myöskin ja se on sellainen hellä, ihan kuin joku olisi melkeinpä potkinut.. ja sitten on iho kosketusarka?!..sekä oikein, oikein paha olo-YÄKS :x melkeinpä laatta lentääpi!..olisiko sitten niin, ettei ovista oikeasti tapahdu "oireettomilla" kierroilla ja on sellainen, anovulaarinen kierto....en uskalla kyllä valalla vannomaan mennä, itse näin vain pikku päässäni ajattelin..

Öitä kaikille ja plussaisia unia:heart:!!!

mur-mur
 
Kirpakkaa syksyistä perjantaita!!


Nytpä on testailtu-nega, niin kuin arvata saattoikin. Pientä pettymystähän se tuo, vaikka kuinka siihen olin varautunutkin. :/
Eipä auta muu, kuin nokka uuta kiertoa kohden-kunhan se riivatun täti tulee punahelmoineen ensin
..se juuri sitä ikävintä aikaa!

Toivon muilla lopukiertolaisilla käyvän paremman onnen ja että se odotettu +++ jollekin tulisi:heart:

..nyt täytyy laskuja hieman netissä maksella, ennen kuin lähden kaupungille esikoisen kera shoppailemaan;) todella kiva lähteä pitkästä aikaa tyttären kanssa!!=)



mur-mur
 
Heippatirallaa.
Saisko tänne liittyä seuraanne ihan viittävaille 40v. lapseton, ensimmäistä yrittävä daami? Olen kirjoitellut vähän aikaa tuonne 35+ ketjuun, mutta teidän jutut täällä taitaa "kolahtaa" mulle paremmin, kun olen seurannut jo tovin tätä ketjua. Eikä missään nimessä niin, että siellä toisessa ketjussa olis jotenkin huono meininki. Päinvastoin! Täällä vaan taitaa olla lähemmäs mun ikäisiä enemmän.
Tosiaankin, ensimmäistä yritetään (vasta) ja yli vuosi yritystä takana sisältäen yhden keskenmenon, joka kaikesta kurjuudestaan huolimatta ilmeisesti viestii mahdollisuudesta tulla raskaaksi toistamiseen. Tai näin ainakin yritän piristää itseäni.
Mulla on menossa kp 14/25? ja yk 4 jälkeen keskenmenon. Kierrot eivät ole ihan säännöllisiä, mutta ovisplussasta jo osaan laskea kierron pituuden suunnilleen. Tätä kiertoa en pääse jännäämään, kun mies on ollut työmatkalla ja ovulaatio tuli ja meni sillä aikaa. Mielessä se kuitenkin pyörii ja tietysti nyt kun mies on matkoilla, on aikaa pyöriä netissäkin, joten jos vain huolitte mukaan.
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Terry64 (45)..............kp2/25-28..........y.2,5v.........2.
Hastu39 (39)...............kp2/25-29........y.13v.........3.
Jadette (40)...............kp3/28-30.........yk9...........3.
Hemppaliina (46).......kp3/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
oivikki (41)..................kp4/23-27.........yk8...........1.
Päikki (40)..................kp7/?...............y.2v.........2.
mimmimamma (47)....kp7/28..............?.............4./1. yht.
Murmukka (43)...........kp8/28.............y.4v...........2.
Taikakuu (41).............kp10/27-32.........?.............2./1.yht.
Tirlittan1968 (40)......kp11/28..............yk3...........1.
Inia (42).................kp11/26-30.......yk13....1.
ikiemo (45).................kp12/20-50........y?..........4.
Wiara (39)...................kp14/25............yk4..........1.
nillanilla (42)..............kp14/28-33........yk6.........1.
Sariella09 (43)............kp14/40............yk?..........5./1.yht.
gerpera (48)...............kp16/28-30..........yk4.........3./1. yht.
liiza (43).....................kp20/25............yk17........4.
Pinkki69 (40)..............kp20/26-28.........y.n.2v......1.
mur-mur (44)..............kp24/28............yk6..........3.
Ämy (40).....................kp24/26-28...........yk1.........4.
Solakka Silakka (40)..kp24/25-27........yk13........1.
Leena65 (44)..............kp25/25-27........yk4........3./1.yht.
Mahdotontako.............kp29/28-29..........yk1..........1.yht.
pääpilvissä (46).........kp52/25-43........?............1.yht.
star-67 (42)................kp54/26-33(-39)...yk9.........3.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



RKTT
Mahdotontako..........dpo16
Solakka Silakka (40)..........pp14
Terry64 (45)..........dpo13
Leena65 (44)..........dpo11
mur-mur (44)..........dpo10
liiza (43)..........dpo9
gerpera (48)..........dpo-1
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:




torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10
OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010
tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010





Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636


 
Viron reissu meni hyvin, mut tää kone hajos, ny vihdoin taas toimii...kalliiksi tuli korjaus :| .
Täällähän on tullu ja menny plussia...lukasin pikasesti viestit.
Harmi tollaset vikatestit. Ostakaahan naiset apteekin oma, ei koskaan antanu valehaamua...
tai jospa se olikin sitä kiinnittymistä :( .
Omasssa kierrossa en ole ovistestaillut vasta ku äsken ja kaksi yhtä paksua viivaa tuli,
tunsin sen testaamattakin, halut kovat ja nippaillut.
Eli mulle saa laittaa dpo jotain :headwall: .
En osaa nymitää järkevää kirjoittaa joten lukemisiin!
gerbera+iiihana Miru-kisu :wave:
 
Kiitos tervetulotoivotuksista. Pitkä lista on teilläkin täällä! Ja paljon ensikertalaisia ikätovereita. Miten mukava yllätys!!!
Mulla alkaa huomenna muutaman päivän mittainen raskas duuniputki, mutta lueskelen ensi viikolla vähän paremmin ketjua taaksepäin, niin tulen tutuiksi teidän tarinoiden kanssa.

Siihen asti: Hyvää viikonloppua ja jos jollain on tikkuunpissaamisaika, niin hyviä sihtejä kaikille!
 
Tirlittan1968
Tervetuloa mukaan Wiara- olen itsekin täällä ihan uusi. Menee hetki aikaa että muistan kuka on missäkin vaiheessa menossa mutta onneksi on tuo lista olemassa. Meitähän on aika mukava porukka kasassa. Mulla menossa kp 11 ja olen aloittanut tikuttamisen. Toivottavasti ensiviikolla saisi ovistestiin 2 viivaa että päästäisiin asiaan.
 
:attn:
26.9. kirjoitin....
Itselläni täti tuli käymään tunnilleen samaan aikaan kuin viimeksi. Aamuyöstä aukesi hanat ilman tuhruja tällä kertaa ja kp 28 muuttui taas kp 1. joten tänään kp 7 ja huomenna kp 8.
Taisi olla huomaamaton tuo edellinen kirjoitukseni.

Itse sitten kaaduin sappaat jalassa sänkyyn kesken työpäivän muutama päivä sitten ja flunssaa olen sitten parannellut nukkumalla 48 h yhteen putkeen.
Taitaa tuo työstressi ottaa omansa ja vaatia tuota lepoa.

Tervetuloa uudet mukaan. Ei ole ovista jaksannut miettiä ei mitään paitsi omaa terveyttä ja kuinka tärkeä ihmisen oma terveystila on. Tosi heikkona oli tuossa ke illalla ja torstai aamuyöstä vasta 4 maissa keho tuntui selvintyneen pahasta pinteestä. Vedin puolikuntoisena likuntaa kaksi tuntia (=120 min) ja rintakipua + kuume oli sitten seuranani koko iltapäivän/illan tuon tunnin jälkeen. Lääkäri vain oli sitä mieltä että lepo riittää lääkkeksi.
Vedin omasta tuntemuksesta tuota disperiiniä ensiavuksi, kun veri hieman paksua.. ja lääkäriltä en apua saannut tuntemuksiini :( Edellen tuota rintakipua pienemmässä määrissä esiintyy, mutta rupeen olemaan jo pikkuhiljaa oma itteni.

Plussapuhuria :)+++++++ kaikille

mimmimamma


 
Leena kiitos, sitä samaa sinulle toivon. Pitääkin ostaa tuo lehti.

Mur-Mur :headwall: , kyllä sitä itse tosiaan kehons aika hyvin tuntee, mutta kirpaisee kuitenkin, sitten minua helpottaa, kun saa sen uuden kierron alkuun.

Wiara
tervetuloa miedän joukoon kuumeilemaan!

Tirlittan oviksen metsästys onnea sinne.

ON tästä kierrosta tuli taukokierto. Sillä luget siirsivät tädin saapumista ja munarakkula oli kasvanut jo senverran isoksi, että limakalvoi ei olisi oikein kerinnyt kasvaa riittävästi. Nyt odotettavissa lyhyt kierto ja toivottavasti seuraavassa keirossa sitten kaikki taasen loksahtaa kohdalleen, jotta kannattaa hoitoa yritää. Inia voit antaa olla mun listalla tai siirtää taukoilijoihin, ei mulle väliä, sillä kuitenkaan en malta olla täältä teidän joukosta pois.
 
hämentää sinua Inia.Ymmärrän hyvin että tässä myräkässä nuo sivukommentit jää huomaamatta. Kiitos suuri sinulle päivittämisestä. :flower: mieletön palvelu.

Itsekäistä syistä siis huomautin. Lista on minulle tärkeä koska sen avulla seuraan kp. Ehkä pitää tulevaisuudessa kalenteriin merkata :) eikä hakea vanhoista kirjoituksista. ....Sitten kun siirtyy eläkkeelle :)

mimmimamma


 
Ämy
Tervetuloa joukkoon uudet, suhteellisen uusi yrittäjä myös minä.

Pahoittelut kaikille kenellä ei ole vielä tärpännyt!

Minulla kp1 :( . Näyttää siltä että kierto lyhenee lyhenemistään, mikä ilmeisesti tarkoittaa että hedelmällisyys alkaa olla jo ohi eli ilmeisesti minun paikka on mummokerho eikä suinkaan raskautta toivova palsta. No en nyt sentään toivoa heitä, ovista koetan bongailla tästä kierrosta.

T. Ämy
 
Tervetuloa Wiara munkin puolesta. Itsekin olen uudehko täällä enkä ihan vielä osaa kaikkia tarinoita ja nimiä yhdistää, mutta hiljaa hyvä tulee siinäkin.

KOsksa huomaan, etten saa noita lihavointeja toimimaan kunnolla, päätin unhoittaa niiden käytön :)

Ämy - kuinka pitkä sun kierto on? Itse juuri iloitsin sitä, ettei täti tullut vielä eilen (olis ollut kierto 25, josta klinikan gyne sanoi, että olis liian lyhyt). Tänään saa tulla, mutta mieluummin vasta huomenna. Tulossa se kuitenkin on :( . Mutta älä sinä Ämy vielä anna periksi.

Tirlittan, mua kiinnostaisi kuulla vähän lisää sun tarinaasi. Sulla oli muistaakseni parisuhde päättynyt ja nyt yrität itse koti-inseminaatiolla - korjaa, jos olen väärässä. Et siis harrasta miehen kanssa seksiä, mutta hän tarjoaa sulle simpat, jotka sinä sitten talletat parempiin paikkoihin :) . Mistä tuosta koti-inseminaatiosta voisi lukea lisää? Miten tämä mies on lapsen elämässä mukana myöhemmin ja millaiset välit teillä on? Olen utelias, sillä mulla on siementäjä, mies, joka haluaa lasta, mutta ei suhdetta mun kanssa, vaikka itse sitä haluaisin. Näemme siten vain hiukan ennen ovulaatiota ja sen aikoihin, jolloin harrastamme seksiä. Muuten pidämme yhteyttä satunnaisten soittojen ja tekstareiden välityksellä. Yritän kovasti orientoitua ajatukseen, että oikeasti olen sinkkuyrittäjä ja miettinyt tuota inseminaatiotakin. Nyt käymme klinikalla tutkimuksissa ja sitten alkavan kierron lopussa tiedämme lisää. Olen toki harkinnut sijaisäitiyttä ja jopa omaehtoista adoptiota... Kuulostan epätoivoiselta :) Mainitsinkin jo edellisessä viestissä, että uudessa Me naiset -lehdessä oli juttua naisista, joilla ei ole miestä, mutta jotka haaveilevat lapsesta.

Inia, suuret kiitokset päivityksistä.

Mitä kaikille loppukiertolaisille kuuluu?

 
Mahdotontako toivottavati täti on tajunnut pysyä poissa ++++ peukutuksest lähti täältä.

Oletteko kiinnitäneet huomiota tuohon, että kaikki miedän listallan + ovat ajoittuneet valoissaa vuoden puoliskoon? Nyt kovasti toivon, että tulisi niitä uusia + myös tänä syys-talvi ajanjaksolla.

Tirulii ja velmuliina kuinka teillä sujuu raskaus, tulkaa kertomaan vähän kokemuksia meille kuumeilijoille. Jookosta.

Ihan kuulas syysaamu täällä, lähden tästä kohtapuolin torille ja kaupoille :wave:

Kaikille ++++++ ropisemmalla
 
Terve taas

Uusille tervetuloa
Kuulehan mur-mur, käy täällä http://www.laboratoriokeskus.fi/lake/laboratoriotutkimukset/nayta.tmpl?sivu_id=34;id=426;talleta_url=1
Makro= suuri, suurentunut
Prolaktiini=aivolisäkkeen hormoni, joka käynnistää ja ylläpitää maidontuotantoa.
Toivottavasti hieman rauhoittaa, hae viellä googlesta lisätietoa.
Jouduin itse kirjasta vielä tarkistamaan kun en ole sen alan immeinen.
Sieltä selviää hieman, itseltä otettiin samat kokeet juurikin eilen,
S-PRL ja FSH. Ne liittyvät mielestäni siihen ollaanko vielä kypsiä
tulemaan raskaaksi vaiko mitä.

ON. Täti tuli todellakin niin rajuna että jopa itse ajattelin joutuvani lähtemään päivystykseen, toivottavasti kystia suli pois. Tunnin välein sai vaihdella paksua yösidettä ja silti läpi tuli :eek: .
Perjantaina minulla on se aukiolotarkastus, tehdään kiertopäivinä 9-11 välissä, ennen mahdollista ovulaatiota.

:attn: :attn: :attn: Kaikille PLUSSIA puhaltelen :flower: :flower: :heart: :attn:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Ämy (40).....................kp1/26-28...........yk2.........4.
Terry64 (45)..............kp3/25-28..........y.2,5v.........2.
Hastu39 (39)...............kp3/25-29........y.13v.........3.
Jadette (40)...............kp4/28-30.........yk9...........3.
Hemppaliina (46).......kp4/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
oivikki (41)..................kp5/23-27.........yk7...........1.
Päikki (40)..................kp8/?...............y.2v.........2.
mimmimamma (47)....kp8/28..............?.............4./1. yht.
Murmukka (43)...........kp9/28.............y.4v...........2.
Taikakuu (41).............kp11/27-32.........?.............2./1.yht.
Tirlittan1968 (40)......kp12/28..............yk3...........1.
Inia (42).................kp12/26-30.......yk13....1.
ikiemo (45).................kp13/20-50........y?..........4.
Wiara (39)...................kp15/25............yk4..........1.
nillanilla (42)..............kp15/28-33........yk6.........1.
Sariella09 (43)............kp15/40............yk?..........5./1.yht.
gerpera (48)...............kp17/28-30..........yk4.........3./1. yht.
liiza (43).....................kp21/25............yk17........4.
Pinkki69 (40)..............kp21/26-28.........y.n.2v......1.
mur-mur (44)..............kp25/28............yk6..........3.
Solakka Silakka (40)..kp25/25-27........yk13........1.
Leena65 (44)..............kp26/25-27........yk4........3./1.yht.
Mahdotontako.............kp30/28-29..........yk1..........1.yht.
pääpilvissä (46).........kp53/25-43........?............1.yht.
star-67 (42)................kp55/26-33(-39)...yk9.........3.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



RKTT
Mahdotontako..........dpo17
Solakka Silakka (40)..........pp15
Terry64 (45)..........dpo14
Leena65 (44)..........dpo12
mur-mur (44)..........dpo11
liiza (43)..........dpo10
gerpera (48)..........dpo0
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:




torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10
OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010
tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010





Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636


 
oivikki, harmi kun tuli taukoa! laitoin sulle takaisin sitten yk7, onko se nyt oikein? Muutetaan vasta sitten seuraavassa kierrossa.

Mullakin kai välikierto, ovistesteihin vain haaleita viivoja, ja nyt ei mitään. Ehkä se nyt jää välistä viime kierron hormonien takia. Miten teillä muilla ivf:n kokeneilla on ollut seuraava kierto?
 
Kaunista Lauantaita!!:wave:

Nyt sanon heti alkuunsa: Kyllä immeinen on sitten epätoivoinen |O ..tein siis r-testin torstaina myöhään yöllä/virtsa rakossa 9h-negaa näytti..mutta..tänä aamuna heräilin todella huonoon oloon ja se loppui vasta kun söin..sittenhän mie-hölmö kun olen, menin kurkkaamaan sitä tehtyä r-testiä ja..hailakka viivanen sitten löytyi..juu, ja luonnossa on väriä selkeästi enempi, kuin tuossa kuvassa..http://www.aijaa.com/v.php?i=4991486.jpg

..tein kuitenkin vielä tänään rfsu:n testin/virtsa rakossa 1h..aivan niin nega, kuin olla voipi..voihan p***a :x ..täytynee toinen tehdä ja vasta aamulla kun virtsa tujumpaa..ei auta muu..miun KN on aikas kova ja supussa(mielikuvitusta, mielikuvitusta.. ;))

Ps. Miun kamera aivan surkia ja tuossa näyttää miun koneella, ettei ole juuri mitään-mutta on siinä haalea vaal.pun. viiva..ei vain ole tullut testiajan puiteissa :(..tehty siis kp23/28..

Palaillaan ja plussatuulia kaikille-mie lähen nyt niihin meidän syystalkoisiin!!!! =)

mur-mur
 

Yhteistyössä